mytilene Posted December 27, 2015 Posted December 27, 2015 (edited) Κάτι έπαθε το βαποράκι και επιστρέφει Πειραιά. Edited December 27, 2015 by proud_ionian split/tag
Blue Star Delos Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Έφυγε πριν λιγο για το δρομολόγιο του.
proud_ionian Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 πρεπει να εχει θεματα ακομη. ανεπτυξε ταχυτητες ως 21 κομβους, αλλα το τελευταιο σημα, πανω απο την κυθνο, ηταν 9,2 κομβοι. μετα το AIS... σιγησε
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Ακινητοποιημένο στη Σύρο φαίνεται, ενω οπως είναι φυσικό έχει εξαφανιστεί απο το σύστημα κρατήσεων το σημερινό δρομολόγιο απο Μυτιλήνη.
GeorgeSt Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 (edited) απ'ότι φαίνεται ξαναχάλασε, έτσι εξηγείται το 9 knot στη Κύθνο!!! Edited December 28, 2015 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του Νήσος Ρόδος στον Πειραιά και στη Σύρο Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, το Κέντρο Κυκλοφορίας Πλοίων (V.T.S.) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” Ν.Π. 11520, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για λιμένες Βαθύ Σάμου – Χίου – Λέσβου, με τριακόσιους δεκατέσσερις (314) επιβάτες, σαράντα τέσσερα (44) ΙΧ, δύο (02) Δ/Κ και έντεκα (11) φορτηγά, ότι ενώ έπλεε στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή Σαρωνικού κόλπου, παρουσίασε μηχανική βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή και ότι δεν αιτεί συνδρομή. ενώ από τοV.T.S. ενημερώθηκαν τα παραπλέοντα πλοία. Το Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” διέκοψε το δρομολόγιό του και κατέπλευσε ασφαλώς πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, στο λιμένα Πειραιά. Από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύτηκε ο απόπλους του, ο οποίος επετράπη κατόπιν προσκόμισης Βεβαιωτικού Διατήρησης Κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα και απέπλευσε προς εκτέλεση του δρομολογίου του. Στη συνέχεια, πρωινές ώρες σήμερα, ανωτέρω Ε/Γ – Ο/Γ ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή τρία (03) ν.μ. βορειοανατολικά Άκρας “ΤΡΙΜΕΣΣΟΣ” ν. Σύρου παρουσίασε βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή και προσέγγισε εκτάκτως, με ιδία μέσα, τον οικείο λιμένα. Από τη Λιμενική Αρχή Σύρου απαγορεύτηκε ο απόπλους του “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, ενώ οι επιβάτες του πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Ωραία πράγματα δηλαδής και μπράβο τους για την ωραία αποκατάσταση τη βλάβης! ΥΓ "δεν αιτεί συνδρομή" και "Άκρας “ΤΡΙΜΕΣΣΟΣ”
SAMAINA Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 [ανωτέρω Ε/Γ – Ο/Γ ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή τρία (03) ν.μ. βορειοανατολικά Άκρας “ΤΡΙΜΕΣΣΟΣ” ν. Σύρου παρουσίασε βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή και προσέγγισε εκτάκτως, με ιδία μέσα, τον οικείο λιμένα]. Είναι εμφανές από τον ρουφ οτι την ζημιά την έπαθε μόλις πέρασε τον Τάμελο στην Τζια και με κλειστό AIS έκανε 3 σχεδόν ώρες να φτασει στη Σύρο. Το ΑΙS ξανάνοιξε αφού δηλώθηκε η βλάβη και κοντευοντας να φτάσει στη Σύρο. Απορία Νο 1. Το AIS ανοίγει και κλείνει κατά το δοκούν? (Μην βρεθεί κανένας και πει οτι στην περιοχή δεν είχε σήμα) γιατι θα του πώ να κοιτάξει τα στίγματα του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που έρχεται τώρα απο πίσω αλλά και τα λοιπά παραπλέοντα. Απορία Νο 2. Το λιμενικό στα δελτία τύπου που βγαίνουν με 12 ώρες καθυστέρηση γράφει ότι του πεί το πλοίο ή η εταιρεία? (Θα μπορούσε να γράψει "κατά δήλωση του πλοιάρχου"). Απορία Νο 3. Γιατί πρέπει να υπάρχει αυτό το δούλεμα ή η μυστικοπάθεια αφου είναι γνωστο οτι τα βαπόρια εχουν μηχανές και αυτές μερικές φορές τυχαίνει και χαλάνε άλλο αν αυτό γίνεται 2 φορές σε λίγες ώρες. Απορία Νο 4. Αφορμής γενομένης από την προσκόμιση πιστοποιητικού του νηογνώμονα, ποιος κάνει τον νηογνώμονα όχι τόσο στον Πειραιά όπου υποτίθεται ότι μπορεί να υπάρχει κάποιος επιθεωρητής αλλά όταν τύχει βλάβη στη Σύρο, την Χίο, τον Εύδηλο, το Βαθύ κλπ ποιός στα κομμάτια επιθεωρεί και δίνει πιστοποιητικά τα οποία επιτρεπουν τον απόπλου? Αν δεν υπάρχει επιθεωρητής (που σιγά να μην υπάρχει) δεν θα είναι ποιό τίμιο να εκδίδει βεβαίωση ο πλοίαρχος ή ο Α΄μηχανικός του πλοίου? Τέλος, αν το προβλέπει ο νόμος γιατι δεν φροντίζουν αυτοί που είναι επιφορτισμένοι με την τήρηση του νόμου να τηρείται αυτός αλλιώς να προτρείνουν να τον αλλάξουν πριν "την διενέργεια προανάκρισηςαπό το οικείο λιμεναρχείο"
SAMAINA Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Μάλλον δεν είναι δοκιμαστικό. Αναχώρησε για την συνέχιση του ταξιδιού.
tasos123 Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Ξανά πίσω το Ρόδος... Ο κόσμος και τα οχήματα βρίσκοναι μέσα ή σταμάτησαν Σύρο για να μπουν στο "Νήσος Μύκονος"?
mpolo Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 (edited) απο οτι καταλαβα απο σχολια επιβατων στο facebook της εταιριας οι επιβατες πρεπει να προωθηθηκαν με το νησος μυκονος . Edited December 28, 2015 by mpolo
Champion Jet_2 Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 Tο πλοίο έκανε δοκιμαστικό πλου για να διαπιστωθεί αν ολα λειτουργούν σωστά μετά την επισκευή της μηχανής του.Oι επιβάτες οντως προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με το Νissos Mykonos.Πάντως ήταν μεγάλη η ταλαιπωρία των επιβατών.
proud_ionian Posted December 29, 2015 Posted December 29, 2015 απο το ιχνος στο AIS φαινεται οτι πηγε κατ ευθειαν χιο, μυτιληνη, χωρις να πιασει σαμο. μαθαμε τελικα τι ειχε;
proud_ionian Posted August 24, 2016 Posted August 24, 2016 ποσες φορες επαθε βλαβη το διμηνο που ημασταν κλειστοι;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2016 Posted December 19, 2016 (edited) Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη πρώτη μηχανική βλάβη στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Ρόδος στη Μυτιλήνη στις 23/07/16 Quote Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” Ν.Π. 11520, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για λιμένες Πάρου – Νάξου – Πάτμου – Αγ. Κήρυκου – Φούρνους – Βαθύ – Χίου – Μυτιλήνης – Μύρινας – Καβάλας, με τριακόσιους είκοσι έξι (326) επιβάτες, ότι ενώ έπλεε από Χίο για Μυτιλήνη, παρουσίασε μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή. Το Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” κατέπλευσε αυτοδύναμα και αποβίβασε με ασφάλεια εκατόν δύο (102) επιβάτες. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα. Συνέχεια ενημέρωσης από το ΥΕΝ για τη πρώτη μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Μυτιλήνη την 23/07/2016 Quote Κατόπιν αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί στη Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης το Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” Ν.Π. 11520 απέπλευσε στις 06:00 για λιμένες Μύρινας Λήμνου και Καβάλας προς ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δρομολογίου του. Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη δεύτερη βλάβη στο καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Ρόδος στην Μυτιλήνη στις 26/07/16 Quote Βλάβη καταπέλτη λόγω δυσλειτουργίας πρυμναίου βαρούλκου, παρουσίασε, απογευματινές ώρες χθες, στο λιμένα ν. Λέσβου, το Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” Ν.Π. 11520, κατά τον κατάπλου του από Πειραιά – Πάρο – Νάξο – Πάτμο – Αγ. Κήρυκο – Βαθύ – Χίο την έναρξη της διαδικασίας εκφόρτωσης . Μετά από κατάλληλους χειρισμούς του πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου αποκαταστάθηκε η βλάβη, επετεύχθη η κάθοδος του καταπέλτη και διενεργήθηκε ομαλά η εκφόρτωση επιβατών και οχημάτων. Από την οικεία Λιμενική Αρχή, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου, ενώ κατόπιν της αποκατάστασης της βλάβης και προσκομίσεως βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοΐας από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη ο απόπλους προς συνέχιση προγραμματισμένου δρομολογίου για Λήμνο – Καβάλα. Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη τρίτη μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Ρόδος στην Πάρο την 01/08/16 Quote Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Πάρου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” Ν.Π. 11520, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για λιμένες Πάρου – Νάξου – Πάτμου – Αγ. Κήρυκου – Βαθύ – Χίου – Μυτιλήνης – Μύρινας – Καβάλας, με δύο χιλιάδες εκατόν τέσσερις (2.104) επιβάτες, ότι ενώ έπλεε από Πειραιά για Πάρο, παρουσίασε μηχανική βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή. Το Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμένα Πάρου και αποβίβασε με ασφάλεια οκτακόσιους εβδομήντα τέσσερις (874) επιβάτες. Από την οικεία Λιμενική Αρχή, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου, ενώ κατόπιν της αποκατάστασης της βλάβης και προσκομίσεως βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα, επετράπη ο απόπλους προς συνέχιση δρομολογίου για Νάξο – Πάτμο - Αγ. Κήρυκο με τελικό προορισμό Βαθύ, ενώ το δρομολόγιο προς Μυτιλήνη – Λήμνο - Καβάλα θα εκτελεστεί από το Ε/Γ – Ο/Γ “ΑΡΙΑΔΝΗ” Ν.Π. 11542. Στο Πρώτο Θέμα υπήρχαν εικόνες μέσα από το πλοίο και τα σχετικά παράπονα των επιβατών. Edited December 19, 2016 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2018 Posted February 21, 2018 Το Νήσος Ρόδος έχει πάθει μηχανική βλάβη και επιστρέφει στο Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2018 Posted February 21, 2018 Η βλάβη αποκατασταθηκε και το πλοίο αναχώρησε ξανά από το Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2018 Posted February 22, 2018 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη χθεσινή μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Ρόδος στον Πειραιά Quote Ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ'' Ν.Π. 11520 για μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή του, στη θαλάσσια περιοχή έξω από το αγκυροβόλιο του Πειραιά. Το ''ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ'' είχε αποπλεύσει από το λιμάνι του Πειραιά με προορισμό τους λιμένες Χίου και Μυτιλήνης, με τετρακόσιους δεκαέξι (416) επιβάτες, ενενήντα ένα (91) Φ/Γ και σαράντα τρία (43) Ι.Χ.Ε.. Στη συνέχεια, επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά και κατέπλευσε με συνοδεία περιπολικού σκάφους του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου του απαγορεύτηκε ο απόπλους. Μετά από την αποκατάσταση της βλάβης και επιθεώρηση του Ε/Γ-Ο/Γ από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, απέπλευσε προς εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου του. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση.
Nick the Greek Posted February 22, 2018 Posted February 22, 2018 Η συνοδεία αστυνομικών οργάνων, γνωρίζουμε τι πρακτικό σκοπό έχει?
Gsoult Posted May 5, 2019 Posted May 5, 2019 Το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ είναι το μόνο πλοίο που δεν εχει αναχωρήσει μετά την άρση του απαγορευτικού. Όπως ανακοινώθηκε στους επιβάτες (οι οποίοι ήταν ενοχλημένοι με την πολύωρη καθυστέρηση), το πλοίο παρουσίασε μηχανική βλάβη, γι αυτό και ακόμα δεν έχει αναχωρήσει από τον Πειραιά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now