Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το Δαμιανός έχει νηολόγιο Πειραιά 12631 και ανήκει στην εταιρεία Άγιος Εφραιμ Ν.Ε. Το πλοίο λόγω βυθίσματος δεν μπορεί να δουλέψει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε να πάει σε κάποια πορθμειακή γραμμή με λίγες παραπάνω απαιτήσεις (Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Θάσο Κεραμωτή ή Πειραιά Αίγινα). Στις δηλώσεις της επόμενης δρομολογιακης περίοδο δηλώνεται για τη γραμμή Πειραιά Αίγινα ως Φ/Γ

  • 11 months later...
Posted

Οι δυο πλώρες του Δαμιανός έχουν ολοκληρωθεί και έχουν ετοιμαστεί οι φρακτές των καταπελτών. Ενώ έχουν βαφτεί άσπρα το δυο καταστρώματα πάνω από το κατάστρωμα του σαλονιού. Αλλά γενικά φαίνεται να έχουν ξανά σταματήσει οι εργασίες στο πλοίο.

  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 1 year later...
Posted

Τι γινεται με αυτο;

8 χρονια πλεον ειναι στα μερη μας και ουσιαστικα δεν εχουμε καμια εξελιξη

  • 2 weeks later...
Posted

Δε του είχα δώσει βάσει δεδομένου πως είναι αμφίπλωρο αλλά από ότι βλέπω το συγκεκριμένο παρουσιάζει ενδιαφέρον.Στιβαρή κατασκευή,σίγουρα θα έχει deadweight περισσότερο από τα ελληνικής ναυπήγησης αυτού του μεγέθους.Βλέπω να έχει και καλή ταχύτητα(θεωρητικά).

Για Αίγινα πιστεύω θα ταίριαζε περισσότερο από κάθε άλλη γραμμή στην Ελλάδα.

Posted
2 hours ago, Αρακλειανός said:

Από όσο φαίνεται έτσι θα μείνει αφού εδώ και έναν χρόνο δεν έχουν αρχίσει ξανά εργασίες πάνω του.

Λέγοντας "έτσι θα μείνει" εννοείς ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί (ό,τι εργασίες και αν απομένουν) και να δρομολογηθεί ποτέ, είτε στην χώρα μας είτε σε άλλη κατόπιν πώλησης ? 

Και αν ναι, πως φαίνεται αυτό στην φωτογραφία ? 

Posted

Δεν έχω ακούσει κάτι, ούτε έχω καμία πληροφορία, απλά το έχουμε ξαναδεί το έργο με πολλά άλλα παρόμοια περιστατικά. Στη χώρα μας είναι 8 χρόνια και τα πρώτα 5 απλά καθόταν χωρίς να γίνονται εργασίες, ξεκίνησαν το 2020, σταμάτησαν το 2022 και από τότε είναι όπως και σήμερα. Ακόμα και οι εργασίες που έγιναν στο πλοίο πρέπει να έγιναν με πολύ αργούς ρυθμούς αν δεν κάνω λάθος. Για αυτό είπα από όσο φαίνεται και δεν είπα κάτι σίγουρο.

  • 4 months later...
Posted (edited)

Τι προβλήματα υπάρχουν και έχει ξεμείνει έτσι; Οικονομικής φύσεως (χρέη, κατασχέσεις, έλλειψη κεφαλαίων) ή τεχνικής (μη αντιμετωπίσιμα μηχανολογικά κλπ);

Edited by proud_ionian
Posted

Τίποτα από όλα αυτά. Ουσιαστικά το πλοίο αγοράστηκε σε πολύ χαμηλή τιμή και είχαν σκοπό την μεταπώληση του. Στη γραμμή που δραστηριοποιούνται οι πλοιοκτήτες του (Πέραμα Παλούκια) δεν μπορεί να πάει λόγω βυθίσματος.

On 2/9/2021 at 4:31 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πλοίο λόγω βυθίσματος δεν μπορεί να δουλέψει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε να πάει σε κάποια πορθμειακή γραμμή με λίγες παραπάνω απαιτήσεις (Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Θάσο Κεραμωτή ή Πειραιά Αίγινα).

 

Posted (edited)

Αυτά τα λέγαμε πριν 3 χρόνια. Από τότε τόσα αμφίπλωρα έχουν ναυπηγηθεί εδώ και είδαμε να έρχονται και άλλα από το εξωτερικό. Πως και κάποιος, είτε από Ελλάδα, είτε από το εξωτερικό, δεν ενδιαφέρθηκε σοβαρά να το αποκτήσει;

Edited by proud_ionian
  • 7 months later...
Posted

Το θέμα είναι πόσα χρήματα ζητάει ο πλοιοκτήτης του για να το πουλήσει?? Όταν η ναυπήγηση ενός νέου αμφίπλωρου στοιχίζει λιγότερα χρήματα από ότι η αγορά του ημιτελές Δαμιανού και επιπλέον ότι το πλοίο θα έχει ηλεκτροπροωση δεν είναι ότι καλύτερο σε θέμα απόδοσης και κόστος λειτουργίας του.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...