enas chiotis Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 (edited) Στο φόρουμ του shipspotting αναφέρουν ότι το ρκ Ευρώπη φτάνει στο Αμβούργο για να παραλάβει το SIETAS NB 1297 με προορισμό το Αιγαίο. Ποιος Έλληνας ηγόρασε; edit: Το equasis εμφανίζει το πλοίο με το όνομα DAMI και σημαία Τόγκο. Edited May 15, 2020 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2015 Posted October 11, 2015 Το αμφίδρομο Sietas 1297 έχει μεταονομαστει σε Dami (IMO No: 9596430) και ύψωσε σημαία Τονγκο σύμφωνα με το Equasis. Το πλοίο είναι δεμένο στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα και από τοτε που ηρθε έχουν βαφτει με χρώμα οι πλώρες του πλοίου που μάλλον φανερώνουν το νέο πλοιοκτήτη του!! Συνήθως αυτό το χρώμα το έχουν τα πλοία του κ. Νικολαιδη.
Petros P Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Sietas 1297, Dami ή για μένα ο "Ωραίος Γερμανός" . Ενα πλοίο φοβερό,που δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα αμφίπλωρα που υπάρχουν στην Ελλάδα. Δε το λέω επειδή έχω μια ιδιαίτερη σχέση με το σκαρί αυτο,αλλα επειδή πραγματικά είναι "αμφίπλωρο - tank" ..Αν και βαρύ σκαρί στην όψη του ,εχει πολλή δύναμη εντός του . Η ιστορία του πάνω κάτω είναι γνωστή με μια αναζήτηση στο google οπότε δε χρειάζεται να την αναφέρω. Δε ξέρω που θα το δουλέψει ο νέος του πλοιοκτήτης μιας και το συγκεκριμένο μπορεί να δουλέψει πραγματικά πάντου. Έχει χώρους ωραίους,όμορφες βεράντες ,γκαράζ γήπεδο και facilities που θα τα ζηλέψουν αρκετοί..Ουτως ή άλλως τα standards που φτιάχτηκε ήταν Σκανδιναβικά με ο,τι σημαίνει αυτο.Υγεία να έχουν οι ιδιοκτήτες του να το τελειώσουν ,να δουλέψουν Ελληνικά χέρια και να το δούμε να σκίζει τα Ελληνικά νερά Επισυνάπτω 2 φωτογραφίες απο τη Γερμανία και το Αμβούργο που βρισκόταν πριν αγοραστεί απο τους νέους του ιδιοκτήτες και μια απο τη Σαλαμίνα,την οποία προσπάθηησα να βγάλω πιο πολύ για να μοιάζει με την αντίστοιχη "Γερμανικη" Ωραία και τα ποταμάκια στο Αμβούργο , αλλα σαν τη Σαλαμίνα δεν έχει Plus μια φωτογραφία κατα την άφιξη του ανοιχτά της Πειραικής.. ShipSpotting.com© Petros Psarras
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Να ρωτησω εαν υπαρχουν ηδη οι μηχανες στο πλοιο γιατι ειχα ακουσει οτι αυτα τα πλοια θα ειχαν ηλεκτροπροωση!!
Ariadne Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Το πλοίο ήταν το τελευταίο μιας τριάδας που παραγγέλθηκαν από τη Nordic Ferry Services (νυν Danske Faerger - γνωστή μας από το φιάσκο του Kanhave) για το Δανέζικο Αρχιπέλαγος. Με την πτώχευση του ναυπηγείου, οι Δανοί αρνήθηκαν να παραλάβουν το ημιτελειωμένο πλοίο και έτσι κατέληξε στα χέρια μας. Τα δύο αδερφά του είναι το Langeland και το Lolland. Η προγραμματισμένη χωρητικότητά του ήταν 600 επιβάτες και 122 Ι.Χ..
pontos Posted October 16, 2015 Posted October 16, 2015 (edited) Το σκάφος έχει αγοραστεί από τον κ.Νικολαϊδη περίπου 2.900000€ σύμφωνα με τις πληροφορίες του λιμανιού...Θα κάνει κάποιες μετασκευές και το πρώτο σενάριο είναι να δουλέψει στην γραμμή Παλούκια Πέραμα, το επόμενο είναι φυσικά η πώληση του στο εξωτερικό...Καλές δουλειές και καλό ξεκίνημα... Edited October 16, 2015 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2015 Posted November 22, 2015 Αφού τελειώσει ο Άγιος Λαυρεντιος ΙΙ νομίζω ότι θα δούμε να ξεκινάνε οι εργασίες στο Dami. Οι σκέψεις του πλοιοκτητη είναι περισσότερο προς μεταπώληση του!! Εάν δεν προκύψει κάποια πώληση τότε το βλέπω ανάμεσα στη Σαλαμίνα και στο Σαρωνικό να πηγαίνει!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Το πιθανότερο όνομα που θα πάρει το Dami εάν μείνει στην Ελλάδα και το κ. Νικολαιδη, όπως ακούγεται είναι Δαμιανος
pontos Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Είχε και παλαιότερα μονόπλωρο σκάφος ο κ.Νικολαϊδης με τ'ονομα Δαμιανός. Δούλευε στην γραμμή της Φανερωμένης μαζί με το επίσης μονόπλωρο Αγ.Λαυρέντιος...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Ακόμα στο πλοίο δεν γίνονται εργασίες μιας και ο πλοιοκτήτης του πλοίο το έχει σαν πρώτη προτεραιότητα την μεταπώληση του.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Το Dami έχει μήκος 99,91 μέτρα και πλάτος 18,20 μέτρα. Φοράει 4 μηχανές Caterpillar C32 και μια μηχανή ηλεκτροπρόωσης, όπου αναμένεται να του δώσει ταχύτητα 16 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Το Dami μεθόρμισε από το ναυπηγείο του Σπανοπουλο στη Σαλαμίνα στο ναυπηγείο του Μπεκρή τη Μεγάλη Τετάρτη 27/4 με τη συνοδεία των ρυμουλκών Χρήστος VI και το Χρήστος Χ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Με την ολοκλήρωση της πώλησης του Άγιος Λαυρέντιος ΙΙ, θα περίμενε κάνεις ο πλοιοκτήτης του να αποπερατώσει το Dami. Αρκετά μακριά θα πάει Αντε με το καλό να τελειώσει ο Dami τώρα Αλλά φαίνεται δεν έχει πάρει την απόφαση να το τελειώσει, μιας και προτιμάει να το πουλήσει όπως είναι
Petros P Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Πράγματι ειναι πιο πιθανό να υπάρχει 3ος Λαυρέντης...παρα Δαμιανός (ΙΙ). Ενδιαφέρον έχει υπάρξει,αλλα απο τη μια ζητάνε πολλά και απο την άλλη δίνουν λίγα. Το πλοίο μέσα είναι φοβερό (ακομα και στην κατάσταση in build). Είτε το τελειώσουν ο νυν πλοιοκτήτης είτε κάποιος νέος στο μέλλον , ως αμφίπλωρο θα ειναι μοναδικό,τουλάχιστον για τα δεδομένα της Μεσογειου.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Το Dami λογικά θα γίνει το νέο Εμπεδοκλής μιας και όπως βλέπουμε δεν κουνιέται τίποτα στο πλοίο πέρα από τις αλλαγές θέσεων όλο αυτό το διάστημα, που είναι στην Ελλάδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2016 Posted November 19, 2016 Το επόμενο διάστημα για το Dami θα είναι καιρός αποφάσεων. Δηλαδή εάν θα αποπερατωθεί από το κ. Νικολαΐδη ή θα παραμείνει δεμένο μέχρι τη πώληση του όπως έχει και με τον εξοπλισμό που υπάρχει μέσα στα κοντέινερ που βρίσκονται στο γκαράζ του.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Το Dami συμπληρώνει σε λίγο καιρό δυο χρόνια παραμονής στην Ελλάδα, προς αναζήτηση αγοραστή για την αποπεράτωση του.
Ariadne Posted July 24, 2017 Posted July 24, 2017 Κρίμα για το πλοίο. Θα έκανε ίσως για την Κέρκυρα ή και τον Αστακό. Πιο στιβαρό και καλοτάξιδοαπό το Πέλαγος είναι (εάν συγκρίνω από τα αδερφά του).
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2019 Posted March 8, 2019 Το Dami πλησιάζει τα 4 χρόνια που είναι παροπλισμένο στην Ελλάδα
Shippihs Posted March 8, 2019 Posted March 8, 2019 Σκεφτείτε πως(κάποτε) ήταν και η προτεραιότητα του πλοιοκτητη
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2020 Posted May 14, 2020 On 12/13/2015 at 2:35 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το πιθανότερο όνομα που θα πάρει το Dami εάν μείνει στην Ελλάδα και το κ. Νικολαιδη, όπως ακούγεται είναι Δαμιανος Μετά από 5 χρόνια αναμονής έφτασε η ώρα για την έναρξη των εργασιών αποπεράτωσης του Dami, όπως μπορούμε να δούμε σε ένα βίντεο από το ναυπηγείο του Μπεκρη, όπου τοποθετήθηκε τμήμα στη μία πλώρη
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2020 Posted May 30, 2020 Το Δαμιανός έχει αλλάξει θέση στο ναυπηγείο του Μπεκρή πριν ξεκινήσουν οι εργασίες της αποπεράτωσης του. Και οι δυο πλώρες του Δαμιανός έχουν ψηλώσει οι πλώρες με τα καπούνια και από ότι καταλαβαίνω θα έχει και εσωτερική φράκτη. Το Δαμιανός να προσθέσω ότι έχει υψώσει ήδη Ελληνική σημαία.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 31, 2020 Posted July 31, 2020 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στο Δαμιανός στο ναυπηγείο του Μπεκρή, όπως βλέπουμε τοποθετήθηκε και ο δεύτερος καταπέλτης του πλοίου και έχει αρχίσει να βάφεται άσπρο εξωτερικά στα κατάστρωμα του σαλονιού πλώρα πρυμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now