Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Ας ανοίξουμε ένα θέμα για την εταιρεία του Τάλως δηλαδή την Creta Cargo Lines. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι ο κ. Ιωάννης Κουκιανάκης, που εκτός από το Τάλως πρέπει να έχει δυο μικρά μοτορσιπ που μεταφέρουν καύσιμα σε διάφορα νησιά του Αιγαίου. Η εταιρεία ξεκίνησε να μας απασχολει στα τέλη του 2013 που είχαμε αναφέρει ότι ενδιαφερόταν να αγοράσει το Ro-Ro Μύκονος και από τις αρχές του 2014 ξεκίνησε με την επισκευή και συντήρηση του πλοίου της. Το πλοίο της τώρα ταξιδεύει κυρίως στη Κρήτη (Χανιά, Ρέθυμνο) και σε διάφορα νησιά των Κυκλάδων (Πάρο, Νάξο, Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Σαντορίνη) και Δωδεκανήσων.(Κω, Ρόδο) 

 

Υπάρχει μια σελίδα της εταιρείας στο internet, που βέβαια έχει πολύ λίγα πράγματα για την εταιρεία αλλά και τα δρομολόγια της 

Edited by proud_ionian
tag
Posted

το Άγιος Κωνσταντίνος ανήκε απο την κατασκευή μέχρι και την πώληση του στην οικογένεια Κελεσίδη(Άγιος Νεκτάριος Αιγίνας-Σπιιντ Κατ 1).

  • 2 weeks later...
Posted

Το τελευταίο διάστημα ακούγεται ότι η Creto Cargo Lines είναι σε αναζήτηση δευτέρου πλοίου!! Μακάρι να έχει αποτέλεσμα αυτή η αναζήτηση και θα την μάθετε πρώτοι!! Όπως είχαμε μάθει για την αγορά του Τάλως!!!

  • 4 weeks later...
Posted

Μετά από αναζήτηση αρκετών πλοιων από Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, μάλλον δείχνει να καταλήγουν σε ένα Ro-Ro που ειναι στη Μαύρη Θάλασσα, εάν κρίνω ότι πήγαν να το επιθεωρησουν χθες αρκετά άτομα από την εταιρεία!!

Posted

Πάντως η αγορά των ρο/ρο έχει πάρει "φωτιά" παγκοσμίως!! Ξέρεις μέγεθος πάνω κάτω Π100?


Στο νού μου έρχεται ένα που ειναι σε κίτρινο χρώμα...και θα ταίριαζε γάντι

Posted

Αυτό που είδαν δεν έχει χρώμα κίτρινο αλλά μπλε!! Γνωρίζω πλήρως τα στοιχεία του πλοίου αλλά μέχρι να ευδοκιμησει το ενδιαφέρον, δεν θέλω να προσθέσω αλλά στοιχεία!!

Posted

Αν ειναι αυτο το οποιο μου εδειξαν κι εμενα μιλαμε για μια καλη επιλογη για την εταιρεια.

Posted

Μετά την επιστροφή τους από την Τουρκία δεν γύρισαν ενθουσιασμένοι μιας και το πλοίο παρόλο που έχει δυο μηχανές έχει ένα ελικοφόρο άξονα οπότε το απέρριψαν το πλοίο.

Posted

Μετά την επιστροφή τους από την Τουρκία δεν γύρισαν ενθουσιασμένοι μιας και το πλοίο παρόλο που έχει δυο μηχανές έχει ένα ελικοφόρο άξονα οπότε το απέρριψαν το πλοίο.

 

Καλα οταν πηγαν δεν ηξεραν ποσες προπελες εχει :eek:  Επρεπε να πανε εκει για να το απορριψουν γι αυτο το λογο :wacko:

Posted

Από σήμερα το δρομολόγιο της Δευτέρας θα γίνεται ανά 15ημερο για τους προορισμούς των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων (δηλαδή μια φορά το μήνα ανά προορισμό). Τα αλλά δυο δρομολόγια για Ρέθυμνο και Χανιά (ανά 15 ημέρες πιάνει Κύθηρα) θα γίνονται όπως έχουν 

  • 9 months later...
Posted

ειδικά εκείνο το "ταξιδεύουμε παντός καιρού" όμως μου βούλωσε το μάτι "της απολύτου μετρητοίς" που λένε.

  • 2 years later...
Posted

Βγηκε το προγραμμα της Creta Cargo για το Νοεμβριο με το Ταλως να κανει απ' ολα μετα το ατυχημα του Νεαρχος

%CE%94%CE%A1%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%9B%CE%

  • 1 year later...
Posted

Πέρυσι τον Απρίλιο είχα γράψει για αγορά Ro-Ro από την Creta Cargo Lines σαν πρωταπριλιάτικο ψέμα. Πρωτοχρονιάτικα είχα γράψει για επικείμενη αγορά Ro-Ro από Ελληνική εταιρεία, οπού μόλις προχθές ολοκληρώθηκε η αγορά του Bekaa Dream από την Creta Cargo Lines. Έτσι η εταιρεία πλέον προσθέτει στο στόλο της τρίτο Ro-Ro, που είναι μεγαλύτερο σε χωρητικότητα στο γκαράζ από τα αλλά δυο (η χωρητικότητα στο γκαράζ του Τάλως και του Νέαρχος μαζί, είναι ίδια περίπου με του Bekaa Dream).

Posted

Πιστεύω ότι θα πάρει τα δρομολόγια του Τάλως, δηλαδή δύο φορές για Χανιά και μια φορά Δωδεκάνησα την εβδομάδα, που συνήθως είναι η μεγαλύτερη κίνηση και το Τάλως φαινόταν μικρό για να την εξυπηρετήσει. Το Τάλως να αναλάβει δρομολόγια στις Κυκλάδες, Ικαρία Σάμο και Χίο Μυτιλήνη Λήμνο. Ενώ το Νεαρχος είναι ένα καλό ερώτημα, εάν θα συνεχίσει να δουλεύει στο Αιγαίο και εάν ναι που?? 

  • 10 months later...
Posted

Από ότι ακούγεται η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει τη παρουσία της στη Σαντορίνη με το Τάλως με 3 εβδομαδιαία δρομολόγια.Προφανώς εκτός από τα βυτία και τα επικίνδυνα φορτία που ήδη μεταφέρει, στοχεύει στις μεταφορικές του νησιού.

Μένει βέβαια να το δούμε.

Posted

Σε αντικατάσταση του Νέαρχος. Αυτό είναι το πλάνο από τη στιγμή που αγοράστηκε το Ιωσήφ Κ, αλλά με δύο δρομολόγια την εβδομάδα γιατί πρέπει να προσεγγίζει στο Β.Α Αιγαίο μια φορά την εβδομάδα.

Posted (edited)

Για το Νεάρχο τί νέα έχουμε, σχετικά με τη μελλοντική τού δραστηριότητα;

Edited by proud_ionian
quote
  • 2 weeks later...
Posted

Η ΠΕΝΕΝ συνεχιζει την επιθεση προς την Creta Cargo μετα το περιστατικο της πειρατειας στο Στελιος Κ και την αποκαλυψη της οτι το πλοιο εφυγε για ενα τετοιο ταξιδι ανασφαλιστο(!)επανερχεται με νεο δελτιο τυπου της για την αντιμετωπιση που ετυχαν οι ναυτικοι του πλοιου απο την πλοιοκτητρια μετα την επιστροφη τους στην Ελλαδα.

Posted (edited)

ΠΟΙΟΤΗΤΑ-ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!!!Με πολλά στελέχη της πρωήν ΝΕΛ στο δυναμικό της η εταιρεία😉!!!!

Edited by mytilene

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...