Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Πάντως και τα Champion ερχόμενα Ελλάδα είχαν πιασει υψηλές ταχύτητες όποτε δεν νομίζω πως θα μείνουν τοσοο πισω , βεβαια δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν τις έχουν ακομα 9 χρόνια μετα.

λέγοντας υψηλές ταχύτητες εννοώ παραπλήσιες με αυτες που αναφέρθηκαν παραπάνω για τα Hs4 (40)

Edited by cyclades_shipping
  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το 40,2 το highspeed 4 το εχει στο 85%. 
τα champion για να πιάσουν 40 πρέπει να ειναι σχεδόν στο φουλ των στροφών τους! 
Υπέροχα ειναι ολα, αλλα το 4 ειναι μακράν οτι πιο αξιόπιστο και άνετο μέσα σε ταχύπλοο εχει περάσει ποτε απο την Ελλάδα! Μια ανακαίνιση τύπου thunder θα το κανει το ταχύπλοο ασυναγώνιστο! Και ίσως αν το έπαιρνε η seajets να το αξιοποιούσε πολυ καλύτερα 

Posted

Υπάρχουνε και άλλα ταχύπλοα που το 4 τα Champion και το World τα έχουν για πρωινό και δεν ειναι 30 μέτρα αλλα 70 . Δεν έχει ομως σημασία η τελική αλλά αν αντέχουν στα καθημερινά δρομολόγια χωρίς προβλήματα και δεν μαζεύουν καθυστερήσεις (για τον κόσμο). 
Ολα τα ταχύπλοα έχουν ένα εύρος στροφών που βγάζει μια οικονομική κατανάλωση και σωστή λειτουργία μηχανών .
Το οτι σήμερα μπορεί να ειναι γεμάτο ενω χθες στο 40% δεν θα αλλάξει αυτες τις δυο συνιστώσες και το μονο που θα γίνει ειναι να χάσει ταχύτητα . Το αν κερδίζει στο δρομολόγιο σε διάφορα σκέλη 1-2-3 μίλια είναι γιατί ελαφρώνει και μεταβάλλεται ο καιρός και τα ρεύματα.

Σαν πρώην μηχανικος κάποιων απο αυτά το μόνο που θέλαμε ηταν να βγει το δρομολόγιο χωρις ζημιές και να φτάσουμε στην ώρα μας πίσω . Ξέραμε όμως οτι αν δίναμε 20-30 στροφές παραπάνω κινδυνεύαμε να καθόμασταν ολο το βράδυ .

Posted (edited)
29 minutes ago, Man0lero said:


Το οτι σήμερα μπορεί να ειναι γεμάτο ενω χθες στο 40% δεν θα αλλάξει αυτες τις δυο συνιστώσες και το μονο που θα γίνει ειναι να χάσει ταχύτητα . Το αν κερδίζει στο δρομολόγιο σε διάφορα σκέλη 1-2-3 μίλια είναι γιατί ελαφρώνει και μεταβάλλεται ο καιρός και τα ρεύματα.

Σαν πρώην μηχανικος κάποιων απο αυτά το μόνο που θέλαμε ηταν να βγει το δρομολόγιο χωρις ζημιές και να φτάσουμε στην ώρα μας πίσω . Ξέραμε όμως οτι αν δίναμε 20-30 στροφές παραπάνω κινδυνεύαμε να καθόμασταν ολο το βράδυ .

Παρά πολυ σωστα τα όσα αναφέρεις . Η ταχύτητα ενός ταχύπλοου εχει σημαντικές Αυξομειώσεις καθώς αυτή επηρεάζεται απο τις καιρικές συνθήκες , τα ρεύματα και το φορτίο . Όπου φορτίο δεν είναι μόνο οι επιβάτες οι αποσκευές  και τα οχήματα τους αλλά είναι και τα καυσιμα . είναι διαφορετικό το πρωί που φεύγει με full καυσιμα σε σχέση με την επιστροφή που μπορεί να έχει 30-40-50 τόνους λιγότερο φορτίο γιατί θα τα έχει καταναλώσει . 

Δεν έχει νόημα το πόσο τελικιαζει ένα ταχύπλοο η γιατί το πανε ενα με δυο μίλια λιγότερο του αναμενόμενου . Σε ένα ταξίδι σε κάποιο κυκλαδονήσι οι διάφορες στο χρόνο ταξιδιού είναι ασήμαντες. Το θέμα είναι η σωστή διαχείριση όπως προείπε ο φίλος για να γυρίσεις το βράδυ στο λιμάνι χωρίς προβλήματα . 
 

Edited by Annivas
Posted

Εγώ πιστεύω πως οι ταχύτητες παίζουν ρόλο και στις Κυκλάδες, γι αυτό κάνει τη διαφορά το World Champion Jet. 

Από κει και πέρα συμφωνώ με τους δύο τελευταίους γραφοντες.

Τα χρόνια περνάνε, αυτές οι ταχύτητες για το Highspeed 4 δεν παίζουν.

Τουλάχιστον επί καθημερινής βάσεως, με φυσιολογικό φορτίο, τουτέστιν όχι άδειο και χωρίς βλάβες.

Όχι μόνο για το Highspeed 4, αλλά και για όλα τα ταχύπλοα.

Κάτι το οποίο παρατηρώ επίσης είναι ότι οι μηχανές των ταχυπλόων "γερνανε" νωρίτερα από αυτές των συμβατικών.

Posted

Πάντως οι ταχύτητες που βλέπουμε δείχνουν ότι τα πάει μια χαρά από κίνηση. Στη Παροναξία έχει το κοινό του εδώ και αρκετά χρόνια. Επίσης ένα ανακαινισμένο ταχύπλοο(βλεπε CJ3) δε σημαίνει ότι είναι πιο άνετο για τον επιβάτη. 

Posted (edited)

Θα συμφωνήσω απόλυτα με το Φίλους @Man0lero @Annivasκαι @margaritis24

Επιπλέον @Villandry είσαι μηχανικός στο 4 και μιλάς απόλυτα οτι δεν πιάνει τις ταχύτητες που έπιανε; Γιατί εμένα συγγενικό μου πρόσωπο που ειναι σε πολυ σημαντική θέση στο πλοίο ( που προφανώς και το ζει κάθε μερα) μου διαβεβαιώνει οτι ακριβώς όσα μίλια έπιανε καινούργιο τόσα πιάνει και τωρα! Ποιος εχει πει οτι ένα καλο συντηρημένο ταχύπλοο χάνει μίλια ταχύτητας με τα χρονια ; Άρα να φιλτράρουμε τι λεμε! Ολα ειναι θέμα συντήρησης και εκτεταμένης επισκευής των εκάστοτε εταιριών! Το world champion ειναι ένα χρονο πιο παλιό απο το 4 και πιάνει περισσότερο απ’ όσο το πήγαιναν πριν το πάρει η Seajets! 
Μη μπερδεύεστε υπάρχουν πολλοί λογοι που ένα ταχύπλοο ή γενικότερα βαπόρι μπορεί να πηγαίνει με αρκετά χαμηλότερη ταχύτητα σε σχέση με τις πραγματικές δυνατότητες τους. 
Το 4 ειναι το καλύτερο ταχύπλοο που εχει περάσει απο την ελληνική ακτοπλοΐα! Το πιο αξιόπιστο εδω και 24 χρονια! 

 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Δεν είμαι μηχανικός σε κανένα πλοίο.

Δε γράφω απόλυτα, χρησιμοποίησα τα ρήματα πιστεύω και παρατηρώ.

Εσείς γράφετε μάλλον απόλυτα, "καλύτερο, πιο αξιόπιστο" και φυσικά σε άλλες περιπτώσεις "χειρότερο, ξεφτίλα" κλπ.

Δεν αμφιβάλλω γι αυτό που λέει ο γνωστός σας, ψηλά ιστάμενος στο πλοίο, ρωτήστε τον όμως γιατί δεν το πάνε το πλοίο σύμφωνα με τις δυνατότητες που αναφέρετε εσείς.

Και δεν εννοώ να το πάνε ένα πρωινό Κυριακής αρχές Σεπτεμβρίου ή επιστροφή Παρασκευή απόγευμα αρχές σεζόν.

Εννοώ καθημερινά με φυσιολογικά φορτία.

Μήπως τότε τα παραπάνω έξοδα δε θα αφορούν αποκλειστικά τα καύσιμα αλλά και τα ανταλλακτικά για την αποκατάσταση των συχνών βλαβών;

Το World Champion είναι άλλη περίπτωση λόγω των τουρμπινών θεωρώ.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Φιλε νομίζω οτι πολλές φορές εχει ειπωθεί οτι το 4 ειναι το καλύτερο απο πολλές απόψεις! Προφανώς και ειναι υποκειμενικό αλλα εχει σταθερή πορεία χωρίς βλάβες, μέσα ειναι άνετο να παίξεις και μπάλα και επισης ειναι δυνατό σε ταχύτητα! 
Τωρα το άλλο που αναφερεις τα περί ξεφτίλας ( για τους χαρακτηρισμούς ) νομίζω οτι το 99,9 % το ίδιο θα έγραφε! Οταν πας να χτίσεις μια γραμμή και την απαξιώνεις με το καλημέρα ( υποτιμώντας τη νοημοσύνη των επιβατών, αλλάζοντας χρόνους κάθε ημέρα, μέσα στις πρώτες δυο εβδομάδες, που θα κανει το μπαμ και θα το δει ο κόσμος, πως αλλιώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί;) και δεν αναφέρομαι στο πλοίο super runner jet 2 γιατί μια χαρά μπορεί να πάει παραπάνω και αξιοπρεπέστατο ειναι αλλα δε το χειρίστηκε το θέμα των Χανίων καλα! Ή λες εξ’ αρχής κάνω 6 ώρες ή τηρείς αυτο που έχεις τάξει! Απλή λογική! Γιαιτ μετά τρέχεις να ρίξεις την τιμή στα 49€ ( ακριβώς ίδια με τα συμβατικά για τον Ιούλιο για να σώσεις την κατάσταση). 
Σε μια γραμμή που ταχύπλοο εχει δοκιμαστεί και ηταν γεμάτο κάθε ημέρα απο αρχες Μαρτίου μεχρι τέλος Οκτωβρίου! 

Δηλαδη γιατί δεν ειναι άδικο να μην εχει μια γρήγορη σύνδεση η Κρήτη ; Γιατί πρέπει οι Κυκλαδες να έχουν 100 χαισπιντ! Η Κρήτη εχει ντόπιους, τουρίστες, τα πανεπιστήμια και μετακινεί παρα μα παρα πολυ κοσμο 

Posted

Μια που είμαστε στη σύγκριση ταχυπλόων θα αναφέρω κάτι που έχει το 4αρι και δεν έχει κανένα από τα υπόλοιπα ταχύπλοα αυτή τη στιγμή.(αν όχι διορθώστε με).Το 4αρι έχει παιδότοπο τέρμα πίσω δεξιά που μπορούν οι γονείς να αφήσουν τα παιδιά τους ώστε να περάσει η ώρα τους.Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο όμως για οικογένειες είναι αρκετά σημαντικό και ιδιαίτερα στα ταχύπλοα που δε μπορείς να βγεις έξω στις περισσότερες περιπτώσεις αλλά και είσαι στριμωγμένος.

Να θυμίσω πως παιδότοπο είχαν από κατασκευής τους και τα Highspeed 2 και 3.Και μάλιστα είχαν άλλον έναν χώρο δίπλα από το παιδότοπο που είχε μέσα ηλεκτρονικά και μία Harley!!!

Posted
4 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Φιλε νομίζω οτι πολλές φορές εχει ειπωθεί οτι το 4 ειναι το καλύτερο απο πολλές απόψεις! Προφανώς και ειναι υποκειμενικό αλλα εχει σταθερή πορεία χωρίς βλάβες, μέσα ειναι άνετο να παίξεις και μπάλα και επισης ειναι δυνατό σε ταχύτητα! 
Τωρα το άλλο που αναφερεις τα περί ξεφτίλας ( για τους χαρακτηρισμούς ) νομίζω οτι το 99,9 % το ίδιο θα έγραφε! Οταν πας να χτίσεις μια γραμμή και την απαξιώνεις με το καλημέρα ( υποτιμώντας τη νοημοσύνη των επιβατών, αλλάζοντας χρόνους κάθε ημέρα, μέσα στις πρώτες δυο εβδομάδες, που θα κανει το μπαμ και θα το δει ο κόσμος, πως αλλιώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί;) και δεν αναφέρομαι στο πλοίο super runner jet 2 γιατί μια χαρά μπορεί να πάει παραπάνω και αξιοπρεπέστατο ειναι αλλα δε το χειρίστηκε το θέμα των Χανίων καλα! Ή λες εξ’ αρχής κάνω 6 ώρες ή τηρείς αυτο που έχεις τάξει! Απλή λογική! Γιαιτ μετά τρέχεις να ρίξεις την τιμή στα 49€ ( ακριβώς ίδια με τα συμβατικά για τον Ιούλιο για να σώσεις την κατάσταση). 
Σε μια γραμμή που ταχύπλοο εχει δοκιμαστεί και ηταν γεμάτο κάθε ημέρα απο αρχες Μαρτίου μεχρι τέλος Οκτωβρίου! 

Δηλαδη γιατί δεν ειναι άδικο να μην εχει μια γρήγορη σύνδεση η Κρήτη ; Γιατί πρέπει οι Κυκλαδες να έχουν 100 χαισπιντ! Η Κρήτη εχει ντόπιους, τουρίστες, τα πανεπιστήμια και μετακινεί παρα μα παρα πολυ κοσμο 

Δε διαφωνώ σε αυτό που γράφετε για την Κρήτη, σε γενικές γραμμές καλά τα γράφετε.

Έχετε όμως απόλυτη άποψη αυτού, ενώ εγώ δεν είχα για το θέμα που συζητούσαμε, παρόλα αυτά εμένα χαρακτηρίσατε απόλυτο.

Posted
4 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Δηλαδη γιατί δεν ειναι άδικο να μην εχει μια γρήγορη σύνδεση η Κρήτη ; Γιατί πρέπει οι Κυκλαδες να έχουν 100 χαισπιντ! Η Κρήτη εχει ντόπιους, τουρίστες, τα πανεπιστήμια και μετακινεί παρα μα παρα πολυ κοσμο 

Μα το γεγονός πως για μια 10 ετια + δν υπήρχε ταχύπλοο στα Χανιά κάτι λέει ,προφανώς είτε δεν κρίνεται κερδοφόρα η δρομολόγηση είτε η δρομολόγηση στις Κυκλαδες ,Σποραδες κ.α κρίνεται πιο επικερδές.

αν η Seajets μείνει ικανοποιημένη από την κινηση της γραμμής προφανώς και θα δρομολογήσει πλοιο και τις επόμενες χρονιές.

θα συμφωνήσω πως είναι καλο να έχει μια γρήγορη σύνδεση η Κρήτη αλλά από κει και πέρα δυστυχώς εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.

Posted

Σύμφωνο απόλυτα με τον @cyclades_shippingτο ότι τόσα χρόνια στην συγκεκριμένη γραμμή δεν υπήρχε ταχύπλοο σίγουρα κάτι λέει συν το ότι η Hellenic κάποια στιγμή σταμάτησε την γραμμή αν ήταν κερδοφόρα θα την κρατούσε επιπλέον πρέπει και να συνυπολογίσουμε ότι αλλιώς είναι η συμπεριφορά ενός συμβατικού στον καιρό από ότι ενός  ταχύπλοου αλλά και επειδή μια οικογένεια με παιδιά θα προτιμήσει ένα συμβατικό πλοίο γιατί έχει χώρους και όπως να το κάνεις είναι μεγάλο πλεονέκτημα.

Posted (edited)

Η χελενικ σταμάτησε τη γραμμή γιατί τοτε με την Ανεκ γινόταν χαμός και πήρε ποσοστό της  ( νομίζω το μεγαλύτερο της χελενικ το είχε η τοτε Ανεκ οποτε το έβγαλε το χαισπιντ!) 
Ηταν το μόνο χαισπιντ που ξεκινούσε αρχή σεζόν με καθημερινά δρομολόγια και αποδρομολογουνταν τελευταίο στις 31 Οκτωβρίου! 
Για άλλους λόγους δεν μπήκε ξανά ( ρωτήστε τους κρητικούς να σας πουν) που ξέρουν τι ηταν η Ανεκ στα δυνατά της και το πόλεμο έκανε στις άλλες εταιρείες.

με τη λογική σου Σαντορίνη δε θα παταγε ανθρωπος με οικογένεια  στο ταχύπλοο ! 

Η Κρήτη εχει φοιτητές που προφανώς και θα προτιμήσουν το χαισπιν και ντόπιους που θέλουν να πάνε γρήγορα και όχι σε 9 ώρες. Μάλλον δεν ξερεται τι εστι Κρήτη γι αυτο τα λέτε 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Συγνώμη ειλικρινά αν φαίνομαι αγενής, γιατί δεν είναι αυτος ο σκοπός μου, αλλά με αυτή την δήλωση ο μόνος που φαίνεται ότι δεν ξέρει τι εστι Κρήτη είσαι εσύ. Τα χαισπιντ τα έβγαλε η χελλενικ (όταν ακόμα ήταν με μινωικές μέτοχο) γιατί θεώρησε ότι είναι προτιμότερο να μπει Χανιά με συμβατικό, για αυτό και πήρε το 2006 το Αριάδνη και όταν αυτό άργησε να μπει κατέβηκε το καλοκαίρι του 2007 με το Χίος στα Χανιά. 

Ταχύπλοο έχει να μπει στην Κρήτη απο το 2007. Και τον κέντερη στο Ρέθυμνο και υπάρχει λόγος για αυτό. Προφανώς αν είχε λογική το ταχύπλοο ο Γκριμάλντι θα έμπαινε στα Χανιά με το Σαντορίνη Παλλάς και δεν θα καθόταν 5 χρόνια να ψάχνει τρόπο να δουλέψει το Μύκονος και το Κύδων με 100 διαφορετικές παραλλαγές τις γραμμής. 

Ακόμα και ο Ηλιόπουλος το πλοίο το έβαλε για την μήλο, όχι για τα το Χανιά Πειραιάς. Είναι προφανές από τα ωραία και από το γεγονός ότι τις θέσεις που είχε για Χανιά δεν μπορεί να τις πουλήσει και ρίχνει τις τιμές για να μην μπει πολύ μεσα. 

Ταχύπλοο με την λογική του χαισπιντ το 07 δεν μπορεί να μπει. Είναι άλλη εντελώς εποχή και τα λεφτά που απαιτούνται σε καύσιμα για να βγει ένα κυκλικό δεν υπάρχουν. 

Η Κρήτη δεν μπορεί να συγκριθεί ουτε με Κυκλάδες ούτε με καμία άλλη γραμμή. Είναι από μόνη της μια περιπτοση. Η γραμμή λειτουργεί σε στο μεγαλύτερο βαθμό με φορτηγά και καμπίνες. Είναι ο μόνος τρόπος να βγουν τα τεράστια λειτουργικά. Για αυτό και το συμβατικό όπως έχουν καταλάβει όλοι όσοι πήγαν να μπουν Κρήτη ειδικά στα Χανιά είναι ο μόνος τύπος που λειτουργεί. 

Ειλικρινά συγνώμη και πάλι αν ακούγομαι αγενής αλλά αυτα που διαβάζω θεωρώ ότι είναι τελείως εκτός πραγματικότητας.

Edited by polmyt
quote
Posted

Καθόλου αγενής δε γίνεσαι λες τη γνώμη σου. 

Δε Συμφωνω με αυτα που γραφεις καθως με συζητήσεις με πλήρωμα της τοτε χελενικ ο λόγος ειναι αυτός που έγραψα. 
να θυμίσω μετά τι Εγινε με σουεορφαστ κτλπ στο Ηράκλειο και τις Μινωϊκές, με τα Χανιά με το τοτε Ολύμπικ Τσάμπιονς απέναντι στο Αριάδνη κτλπ! Το χαισπιντ ηταν 3 χρονια Χανιά και πήγαινε τάπα 

Επισης να σε διορθώσω οτι ταχύπλοο τελευταία φορά μπήκε στην Κρήτη το 2008 με το Highspeed 4&5 για Ρέθυμνο 

Posted
6 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Επισης να σε διορθώσω οτι ταχύπλοο τελευταία φορά μπήκε στην Κρήτη το 2008 με το Highspeed 4&5 για Ρέθυμνο 

Πολύ σωστός, οριακά το είχα ξεχάσει παρότι ταξίδεψα. Βέβαια να τονίσουμε ότι μπήκε σαν έκτακτη λύση ανάγκης και πήγαινε Ρέθυμνο αφού γύριζε από πρωινό σε Κυκλάδες 

7 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Δε Συμφωνω με αυτα που γραφεις καθως με συζητήσεις με πλήρωμα της τοτε χελενικ ο λόγος ειναι αυτός που έγραψα. 

να θυμίσω μετά τι Εγινε με σουεορφαστ κτλπ στο Ηράκλειο και τις Μινωϊκές, με τα Χανιά με το τοτε Ολύμπικ Τσάμπιονς απέναντι στο Αριάδνη κτλπ! Το χαισπιντ ηταν 3 χρονια Χανιά και πήγαινε τάπα  

Δεν ξέρω τι συζητιέται στα πληρώματα, αλλά προφανώς η αποδρομολόγηση των high speed από την κρήτη δεν έγινε λόγω ανεκ. Το 2006 η χελλενικ αγόρασε συμβατικό για τα Χανιά (Αριάδνη) στο οποίο επένδυσε πολλά λεφτά για να το μετασκευασει. Και όταν αυτό άργησε να μπει έβαλε το Νήσος Χίος. Δηλαδή συμβατικό. 

Η ανεκ άρχισες συζητήσεις για εξαγορά τις hellenic καπου μέσα του 2008 και πήρε το ποσοστό των μινωικών στην εταιρεία εν τέλει το 2009. Μέχρι τότε το μεγαλύτερο ποσοστό το είχαν αυτές, δηλαδή ενας από τους εγαλυτερους ανταγωνιστές της ΑΝΕΚ. Οπότε εφόσον η τελευταία κανονικη δρομολόγηση high speed στα χανιά έγινε το 2006 καθως λίγα δρομολόγια από έκανε το 2007 το 5 ήταν να τα κάνει το νήσος χίος αλλά έχει αργήσει να παραδοθεί οπότε το αντικατέστησε, δεν υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ της αποδρομολόγησης των high speed (2006) και της αγορας της χελενικ από την ΑΝΕΚ. Η ανέκ ουσιαστικά στα πλαίσια των τότε συζητήσεις ήταν η τελευταία που έβαλε high speed στο ρέθυμνο 2008 και ναύλωσε και την αριάδνη για τα χανιά εκεί είναι το καλοκαίρι. 

 

  • 5 weeks later...
Posted

Στα Austal συμβαίνει μόνο να χάνουν ταχύτητα οταν ειναι φουλ φορτωμένα; Νομίζω οτι και τα incat χάνουν, το super express εχει μεγάλη απόκλιση στο πήγαινε σε σχέση με την επιστροφή όπως και τα champion. 
Νομίζω οτι αυτο που επηρεάζεται λιγότερο απο’ ολα ειναι το World champion 

Posted

όλα τα ταχύπλοα χάνουν ταχύτητα με το βάρος. Ιδιαίτερα στο δρομολόγιο από Πειραιά / Ραφήνα προς νησιά, όπου εκτός από την πληρότητα στα γκαράζ , φεύγουν και με full καύσιμα τα οποία μπορεί να είναι 60 & 70 τόνοι.

13 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:


Νομίζω οτι αυτο που επηρεάζεται λιγότερο απο’ ολα ειναι το World champion 

Σωστή η παρατήρησή σου ίσως το μοναδικό που δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα λόγω της τεράστιας ιπποδύναμης που έχει.

Posted

Έχεις απόλυτο δίκιο, ειναι και τα καύσιμα! 
Πάντως όσα καινούργια και να πάρει επειδη σαν το World δεν ειναι κανένα και θεωρώ οτι δε θα ακουμπάει και κανένα το ασύγκριτο πλεονέκτημα της ταχύτητας του, εγω αν ήμουν seajets θα του έκανα μια ανακαίνιση μέσα τύπου Thunder και νομίζω οτι μετά θα άριστο σε ολα του!

* Απο τις υπάρχουσες αγορές 

Posted (edited)

καλα κ το world οταν γεμιζει κ παταει 4.20 βυθισμα με 38κομβους επιστρεφει πειραια

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Δε το νομίζω! Μετά τις ράμπες που αφαίρεσαν πέρυσι με 40αρι γυρνάει! Κέρδισε 2-3 μίλια σε σχέση με πέρυσι 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...