Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Αφενός δε μπορώ να αντιληφθώ αυτό που λέτε, αφετέρου γιατί να μη γίνει αυτή η μετάβαση; 

Υπάρχει αποκλειστικό συμβόλαιο πλοιαρχιας σε F1 και δε γίνεται "υποβιβασμός" σε WRC?

Όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ των πλοίων, αντιλαμβάνομαι πως τυπικά ναι είναι δύο εντελώς διαφορετικά σκαριά, δεν παύουν να είναι όμως και τα δύο ταχύπλοα κι αν δεν κάνω λάθος η πλειοψηφία των πλοιάρχων που πηγαίνουν τα καταμαράν πηγαίνουν και τα monohull.

Συνεπώς, δε μιλάμε για μετάβαση από το Ολύμπικ στο Άκουα Μπλου Κι εκεί δε νομίζω πως ο συγκεκριμένος αλλά και πολλοί άλλοι θα είχαν θέμα να πάνε.

Edited by proud_ionian
Posted

Στο worldchampion  βγαινεις εξω;

Συο Super exprees καθεσαι εξω;;

στο Κεντερη εβγαινες εξω τοτε;

κατσε να το δουμε καμια βδομαδα πως θα παει κ μετα τα λεμε!ολο αρνητικα τα βλεπεις,ηρεμησε το χομπυ μας κανουμε δε πανε στη τσεπη μας τα λεφτα ουτε ειναι δικα μας τα βαπορια να τα βαλουμε οπου θελουμε...

Παντως να ξερεις καλυτερα με Monohull στο κρητικο παρα με catamaran  που ετσι κ αλλιως θα μειωνε ταχυτητα και θα ψαρευε το κυμα

Posted

Γιατί δε βάζει το Jambo jet δεν καταλαβαίνω ή το Olympic αν δε θέλει να βαλει κάποιο απο τα champion. Ακόμα και το elite jet πιο γρήγορα πάει 

Posted

Το Olympic έχει ταχύτητα που χρειάζεται για το 10 ωρο δρομολόγιο των Κουφονησιων ,το Jambo οπως εχω ξαναπεί είναι αναγνωριστική σεζόν για το πλοιο και δεν έχουν βγαλει και τα τζετ για συντήρηση επομένως είναι μεγάλο ρίσκο να μπει σε ένα τόσο απαιτητικό δρομολόγιο.

Posted

Και βαζει το runner που ειναι το πλέον αναξιόπιστο με σκαμπανεβάσματα στην ταχύτητα ( πέρυσι συνεχεια), εσωτερικό προηγούμενης δεκαετίας κτλπ κτλπ. 

Posted (edited)

Από ότι μου έχει πει ο φίλος @Man0lero έχει γινει αρκετή δουλειά φέτος στο μηχανολογικό κομμάτι ώστε να πιασει λίγη παραπάνω παραπάνω ταχύτητα ,όποτε ας περιμένουμε λίγο…

Edited by cyclades_shipping
Posted

Παιδιά, κι εγώ κράζω τον Ηλιόπουλο και τις πρακτικές του αλλά, κράτει.."μηδένα προ του τέλους μακάριζε"..! Κάτσε να το δουμε στα πρώτα δρομολόγια και μετά βάζουμε μπρος το χώσιμο. Ναι μεν μας προδιαθέτει αρνητικά αλλά ώπα κάπου. Περιμένετε. 

Posted (edited)

Στο world champion βγαίνεις έξω εννοείται! Εχω ταξιδέψει άπειρες φορές! Στα champion βγαίνεις, στα χαισπιντ βγαίνεις και γενικά στο 95% των ταχύπλοων βγαίνεις! 
Διαφωνώ κάθετα για το κρητικό και το monohull αλλα αυτο ειναι ο καθένας πως το βλέπει.( ο κεντερης τοτε είχε πολυ χειρότερη συμπεριφορά σε σχέση με τα Highspeed 4&5) 
ρε φιλε κράζω γιατί για εμένα ειναι ασέβεια να βάλεις ένα καράβι που δε μπορεί να ανταποκριθει σε αυτο που εχει υποσχεθεί η εταιρεια! Θεωρώ οτι καλο ειναι να τιμάει ο κάθε επιχειρηματίας το κοινό και ειδικά η Κρήτη ( Ρέθυμνο , Χανιά ) που ειναι πονεμένη ιστορία. Επιπλέον κράζω γιατί είχε επιλογές να βαλει καλύτερο καράβι και δεν το κανει. Σαφώς ας το δούμε πως θα πάει και εδω είμαστε να το σχολιάσουμε. Εγω προσωπικά ξενερωσα τόσο γιατι περίμενα κάτι άλλο με αυτα που είχαν γραφτει τόσο καιρό εδω και ευτυχως που μου έκοψε και δεν έβγαλα εισιτήριο για Κρήτη και περίμενα να δω ποιο ταχύπλοο θα μπει, γιατί τωρα θα έκλεγα τα λεφτά μου! 
Η γνώμη μου ειναι ξεκάθαρη και δε θα αλλαξει, ειναι καλο το οτι θα υπάρχει extra δρομολόγιο ( κερδισμένοι βγαίνουν οι επιβάτες), σίγουρα πιο γρήγορο απο το υπάρχον δρομολόγιο αλλα απογοητευτικό αναφορικα με τις επιλογές ταχύπλοων που θα μπορούσαν να μπουν όπου θα αποτελούσαν απόλυτη αναβάθμιση για τη γραμμή. 
Αυτα απο εμένα..

Και για να κλείσω, σαν ταχύπλοο ειναι πανέμορφο εξωτερικά ! Για να μη λέω μόνο αρνητικά! Ειναι φουλ αεροδυναμικό και εχει έναν αέρα αριστοκρατικό 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted

Καλά, το απόλυτο ταχύπλοο για την γραμμή θα ήταν το Eurochampion μιάς και στην Ιαπωνία έκανε αντίστοιχα δρομολόγια μες στον ωκεανό, αλλά, και ο στόλος του Ηλιό είναι τόσο μεγάλος που παίζει την μιά μέρα να το κάνει το δρομολόγιο το Superrunner, την άλλη το Speedrunner και την παράλλη το Champion Jet. Σίγουρα ξεκινάει δοκιμαστικά αυτό και βλέπει και κάνει. 

Posted
11 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Στο world champion βγαίνεις έξω εννοείται! Εχω ταξιδέψει άπειρες φορές! Στα champion βγαίνεις, στα χαισπιντ βγαίνεις και γενικά στο 95% των ταχύπλοων βγαίνεις! 
 

Από προσωπική αποψη όντας χρήστης των περισσότερων ταχύπλοων σε κανένα δεν σε αφήνουν να βγεις έξω κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, παρά μόνο στα λιμάνια. Και στο World με θάλασσα λαδιά πρόσφατα, και στο Highspeed 4 περισυ, και στο Speedrunner Jet πρόσφατα, μόνο κατά την άφιξη σε λιμάνια, μετά σε μαντρώνουν μέσα. Όταν τα Highspeed ήταν στα Χανιά οντως επιτρεπόταν, τώρα δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τον εκάστοτε πλοίαρχο ή αν είναι γενική οδηγία. Σίγουρα ένα ταχύπλοο που θα κάνει τα Χανιά λόγω των τόσων ωρών χωρίς πολλα ενδιαμεσα λιμάνια, χρειάζεται ένα που να σου δίνει αυτή τη δυνατότητα. Και σίγουρα αυτό δεν είναι αυτό που θα δρομολογηθεί δυστυχως.

Posted

Στο Santorini Palace (νυν Olympic Champion Jet), όσες φορές ταξίδεψα, έβγαινα όποτε ήθελα έξω πάντως

 

Posted

Και το Highspeed 4 αν θυμαμαι καλά μέχρι το 2019 που ειχα ταξιδέψει σε άφηναν με (ήπιες καιρικές συνθήκες) το 2021 που ειχα ταξιδέψει από Ραφηνα μαζι του δεν επέτρεπαν.

  • 3 weeks later...
Posted
5 hours ago, George...f said:

Γνωρίζουμε γιατί το πλοίο πηγαίνει κατά μέσο ορο με 30-32 μίλια; Σίγουρα δεν είναι βλάβη, γιατί συνήθως στην επιστροφή από Κουφονήσια ανοίγει περισσότερο, είναι θέμα φορτίου μέχρι την Ναξο; Ή απλά το πηγαινουν όσο πιο οικονομικα γίνεται; Είναι αμαρτία αυτός ο πύραυλος να πηγαίνει με αυτές τις ταχύτητες όταν το ίδιας ηλικίας World Champion προσεγγίζει αυτή τη στιγμή τη Σαντορίνη με 43,9 κόμβους. Είναι πολύ κρίμα γενικά που στην πάροδο των χρόνων η Hellenic αποδυνάμωσε το πιο δυνατό της brand name, τα Highspeed.

Απλά δεν χρειάζεται να το πατήσουν άλλο. Βγάζει άνετα το δρομολόγιό του και ειναι πάντα συνεπές στην ώρα του.

Απλά θεωρώ του έχει κόψει κόσμο το champion των 9:00 που έχει φθηνότερη τιμή και δείχνει οτι φτάνει γρηγορότερα.

Posted

10 επίπεδα πιο πάνω το Highspeed 4 απο τα champion! Αν ανοίξει το 4αρι τα champion θα μείνουν πίσω να κοιτάνε! 

Posted

Δεν εχει αλλάξει η ταχύτητα του! Και 40 πάει για πλάκα αν το ανοίξουν! Πέρυσι έπιανε 39,5 κάποιες φορές! Στο 85% της ισχύος των μηχανών του εχει 40,2, οποτε θα μείνουν αρκετά πίσω ναι 

Posted (edited)

Αν μπορεί να πιασει την ταχύτητα που είχε προ 20 ετιας (και υπό ποιες συνθήκες) ,το γνωρίζουν  μόνο οι μηχανικοί του ταχύπλοου.

Edited by cyclades_shipping
Posted
50 minutes ago, HS_4 said:

Απλά δεν χρειάζεται να το πατήσουν άλλο. Βγάζει άνετα το δρομολόγιό του και ειναι πάντα συνεπές στην ώρα του.

Απλά θεωρώ του έχει κόψει κόσμο το champion των 9:00 που έχει φθηνότερη τιμή και δείχνει οτι φτάνει γρηγορότερα.

Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι ενώ το ταχύπλοο και το brand τους ήταν ανέκαθεν ανωτερα, το έχουν καταλήξει στο απλά να υπάρχει, το ότι βγάζει άνετα το δρομολόγιο του δεν το καθιστά πλέον ανταγωνιστικό.

Posted

Γιατί δεν είναι ανταγωνιστικό; Έχει το κοινό του, το επιλέγουν πολλοί, είναι γρήγορο, συνεπές, καλοτάξιδο. Τι του λείπει;

Posted

Το 4 επειδη δουλεύει άτομο απο την οικογένεια μου μπορεί να πιάσει οτι ακριβώς έπιανε πριν 20 χρονια! Το βλέπετε και στο world champion οτι πάει τάπα! 
Τωρα όντως το εσωτερικό του champion 3 ειναι καλύτερο για το μοναδικό λόγο οτι ειναι πρόσφατα ανακαινισμένο! 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...