gtogias Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Κάπως έτσι οραματίζονται το άμεσο μέλλον στα ταχύπλοα οι Αυστραλοί. Εμείς έχουμε δρόμο ακόμα.
nomikos Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Και να σκεφτεί κανείς πως εμείς εκεί στο 2000 φέρναμε την αφρόκρεμα των ταχυπλόων παγκοσμίως.Βλέπε Highspeed 2,3,4 και Κεντέρηδες.
margaritis24 Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 4 hours ago, gtogias said: Κάπως έτσι οραματίζονται το άμεσο μέλλον στα ταχύπλοα οι Αυστραλοί. Εμείς έχουμε δρόμο ακόμα. Μιλαμε για δουλεια κοντα στα 100εκατ.€ το ενα οταν εμεις αγοραζανε κ τα 3 τοσα κ περναμε κ ρεστα
SQE Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Τιμές ανάλογες της εποχής ήταν , όπως αντίστοιχα και τώρα συν ότι μιλάμε για διαφορετικές χωρητικότητες/ δυνατότητες.
margaritis24 Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Κ για να βγαλει τα λεφτα του μιλαμε για ολο το χρονο να ταξιδευει
Shippihs Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Έχει και διάφορα η τεχνολογία τότε με τώρα. Φερναμε οτι καλυτερο υπήρχε από proven τεχνολογία (από την άποψη ότι οι μηχανές, γεννήτριες κτλπ ήταν στάνταρ κομμάτια που επήλθαν από αρκετά χρόνια βελτιώσεων), αυτά τώρα είναι εντελώς καινούρια concept(πρώτης γενιας μπαταρίες και ηλεκτρολογικα). Και παλιότερα , τα πρώτα καταμαράν και ταχύπλοα δεν τα έφτιαξαν Έλληνες, άφησαν άλλους να φάνε τα μούτρα τους πρωτα και να πατήσουν πάνω σε αυτο
Champion Jet_2 Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Καλά ας φτιάξουν οι δικοί μας ταχύπλοα με συμβατική πρόωση και αργότερα ας δουν για μπαταρίες και άλλα παρόμοια concept. Σε 10-15 χρόνια δεν θα υπάρχουν ταχύπλοα για αγορά σαν αυτά που έφτιαχνε η Austal όπως τα Highspeed,World,Power κλπ που έχουν κανονικές γέφυρες με βαρδιόλες, embarkation καταπέλτες και διάφορα τέτοια. Δε νομίζω να δούμε ποτέ στα λιμάνια του Αιγαίου να δένουν ταχύπλοα από κάμερες που υπάρχουν στο κέντρο της γέφυρας όπως κάνουν στο εξωτερικό και αν αγοράσει κανείς τέτοιο πλοίο θα πρέπει να πέσει πολύ χρήμα για να προσαρμοστούν στο περιβάλλον των λιμανιών μας. Κάτι άλλο που παρατηρώ είναι ότι στην Austal πλέον έχουν αφήσει το παλιό design όπως των Highspeed και κατασκευάζουν όλα τα νεότευκτα με aft raked bow. Άραγε αν ζητούσε κανείς δικός μας το κλασσικό design το οποίο τόσα χρόνια είναι δοκιμασμένο στις ελληνικές θάλασσες θα του το έφτιαχναν ή όχι;
Panagia Ekatontapiliani Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Το Flying Cat 1, τα Aero Highspeed, το Speed Cat 1 δεν έχουν χειριστήρια στις βαρδιολες αλλά μόνο στη κεντρική κονσόλα και οι μανούβρες γινόντουσαν μέσω των καμερών. Το Highspeed 1 και το Highspeed 6 δεν είχαν χειριστήρια στις βαρδιολες, αλλά τα πρόσθεσαν στην Ελλάδα. Εάν ο πελάτης ζητήσει ταχύπλοο με aft raked bow, θα το κατασκευάσει το ναυπηγείο αλλά για να έχει βγάλει νέο design στις πλώρες κάτι θα έχουν δεί για να το κάνουν.
Champion Jet_2 Posted October 3, 2022 Posted October 3, 2022 Ξέρω ότι τα aero και speedcat 1 δένουν από τις κάμερες που έχουν. Για αυτό ανέφερα συγκεκριμένα για το Αιγαίο ότι δεν ενδείκνυται. Ομοίως και για τις ανοιχτές βαρδιόλες, αν εξαιρέσει κανείς τα μικρά πλοία που λογικό είναι να έχουν ανοιχτές δε νομίζω ότι βλέπουμε συχνά πλοία με ανοιχτές πλέον. Λογικά αν παραγγείλουν νέο πλοίο θα είναι με κλειστές .To aft raked bow είναι το νέο design.
margaritis24 Posted June 12, 2023 Posted June 12, 2023 3 hours ago, HIGHSPEED 6 said: Έτσι ειναι !! Θεωρώ οτι η ταχύτητα του χαραμίζεται στο δρομολόγιο που κανει!! Τα aero ειναι μια χαρά για το Αργοσαρωνικό Η μεγαλη διαφορα με τα aero ειναι πως το Fc4 μεχρι την Υδρα θελει 5 τονους με μεγαλυτερη χωριτηκοτητα σε επιβατες ενω τα aero 1 τονο
HS_4 Posted June 12, 2023 Posted June 12, 2023 (edited) Aero μεγαλύτερα χρειάζονται. Η χωρητικότητα των aero η τωρινή είναι για χειμώνα ουσιαστικά…. Edited June 12, 2023 by polmyt quote
Diagoras Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 (edited) 3 hours ago, Nick the Greek said: Για μένα είναι μέσα στα 3 καλύτερα ταχύπλοα εκεί έξω και ελπίζω να κάνεις λάθος στην εκτίμησή σου. Αλλά δυστυχώς κι εγώ έχω την αίσθηση πως τουλάχιστον από τον Πειραιά υπολείπεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν δουλεύει όσο καλά λές από τη Μύκονο πρός νότο είναι ενθαρρύντικό, από την άλλη όμως μην ξεχνάμε πως σε σχέση με τα δύο πρώτα του καλοκαίρια στην Ελλάδα, πρέπει να καίει και πολύ περισσότερα καύσιμα λόγω των αυξημένων πλεύσιμων μιλίων. Το Thunder είναι εξαιρετικό και η εταιρεία του παράδειγμα διαχείρισης και αξιοπιστίας. Δεν αμφιβάλλει κανείς γι' αυτό. Η Seajets του έβαλε το Express Jet και το Speedrunner Jet 2 ακριβώς πάνω του. Μιλάμε για τρελό κυνηγητό. Ελπίζω και γω να κάνω λάθος αν και επαναλαμβάνω το έχω προσέξει μόνο στο κομμάτι Πειραιάς-Μύκονος και αντίστροφα. Από Μύκονο και κάτω νομίζω πηγαίνει πολύ καλύτερα και ειδικά μεταξύ Κρήτης-Σαντορίνης ακόμα καλύτερα. Edited July 23, 2023 by proud_ionian quote/μεταφορά
Rafinioths Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 μπορείτε να μου γράψετε ποια είναι τα αλλά 2 καλύτερα που λέτε; γιατί εγώ νομίζω ότι έχουμε πολλά καλύτερα ταχύπλοα όπως πχ champion jet 1-2
nomikos Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Καμία σχέση. Στη πρώτη 3αδα θα έβαζα Highspeed 4,Thunder,WC Jet. Και τα 3 είναι αξιόπιστα,χωρίς πολλές βλάβες και με πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους.
Rafinioths Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 (edited) και το τεράστιο tera jet δεν εχει βλάβες & πηγαίνει σταθερά +38 κνοτς.. Edited July 23, 2023 by Rafinioths
cyclades_shipping Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Σταθερά 38kn ποτε δεν πήγαινε,σταθερά 33-35.
Rafinioths Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 όταν εκτελούσε δρομολόγια της ραφηνας πήγαινε με αυτή τη ταχύτητα για ένα μεγάλο διάστημα.. μετα τα παράπονα λουομένων, μειώθηκε η ταχύτητα όπως λες..
cyclades_shipping Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 (edited) Θυμάμαι καλά πως μέχρι Τηνο πήγαινε με 34-35 kn και έπειτα με 28-29 kn. Με 38 kn ποτέ δεν έχει πάει σταθερά στην συγκεκριμένη γραμμή και γενικότερα. Edited July 23, 2023 by cyclades_shipping
hayabusagr Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 ούτε κι εγώ το θυμάμαι να πηγαίνει με 38 σε οποιοδήποτε κομμάτι του δρομολογίου του όταν ήταν στη Ραφήνα.
nomikos Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Με 38 κοντράριζε αν θυμάμαι καλά το Superexpress στη Παροναξία.
cyclades_shipping Posted July 24, 2023 Posted July 24, 2023 (edited) Με 35,5-37 πήγαινε Παροναξία μέχρι Πάρο. Edited July 24, 2023 by cyclades_shipping
Man0lero Posted August 16, 2023 Posted August 16, 2023 13 hours ago, SuperRunner said: Πάντως προσωπικά δεν αποκλείω το γεγονός μελλοντικά να δούμε και ένα Worldchampion Jet 2 και 3, αν υπάρχουν βέβαια. Με τουρμπινες υπάρχει το Francisco το οποιο ειναι θεωρητικά και πιο γρήγορο ειναι Incat εχει το ρεκορ και στην Αργεντινη το δουλεύουν στα 41-43 μίλια (χωρις καταπέλτες) . Τώρα χωρις να ειμαι γνώστης ολων των πλοίων τα άλλα που γνωρίζω με τουρμπίνες ειτε ειναι στο στόλο τους ειτε ειναι παροπλισμένα η σκραπ (Κεντερης τα αδελφακια του Tera και τα 3 HSS 1500)
INCAT 045 Posted August 17, 2023 Posted August 17, 2023 On 8/15/2023 at 4:52 PM, HIGHSPEED 6 said: Ναι το master jet πήγαινε έχεις δίκιο .. Η αλήθεια ειναι πως τα μισά ταχύπλοα της seajets οριακά πιάνουν 30 σε εμφορτη κατάσταση.. Αν δεν ηταν το WCJ δε θα μπορούσε να πουλάει τη μούρη που πουλάει τωρα με τον υπόλοιπο στολο της.. Ποια είναι τα μισά ταχύπλοα που πιάνουν οριακά 30 έμφορτα? 🤔 Αν εξαιρέσουμε το Naxos Jet και το Caldera Vista, όλα τα άλλα έχουν δρόμο με ταχύτητες 32+ στο high season τους.
nomikos Posted August 17, 2023 Posted August 17, 2023 Έμφορτα και με γεμάτο γκαράζ ναι είναι πολλά αυτά που ζορίζονται να πιάσουν τους 30 κόμβους. Θα αναφέρω μερικά,ξεκινώντας με το νέο απόκτημα το Superrunner Jet 2,όλη η σειρά Runner(Speedrunner Jet,Superrunner Jet κτλ),όλα τα μικρά της In cat (Naxos Jet,Caldera Vista κτλ,σίγουρα και το Mega Jet ) το Paros Jet,Andros Jet. Σίγουρα αυτά είναι ο μισός στόλος της Sea Jet.Και τονίζω ξανά το να είναι έμφορτα. Αν υπολογίσεις και το καιρό δηλαδή να είναι πάνω από ένα 5αρακι,τότε η ταχύτητα μειώνεται και άλλο. Τα μόνα γρήγορα είναι WC Jet,CJ1,CJ2,Power Jet και Tera Jet.Τα μικρά που δεν έχουν γκαράζ είναι ταχύτατα και δε τα αναφέρω.
Diagoras Posted August 17, 2023 Posted August 17, 2023 Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι ταχύτητες όσο η παπάτζα με τα ωράρια και τις τιμές. Και άλλα ταχύπλοα στο παρελθόν δουλεύανε με 29-30 μίλια (πχ Superrunner, Speedrunner 3), είτε γιατί τόσο μπορούσανε είτε για οικονομικούς λόγους, αλλά ήταν αξιοπρεπέστατα στα ωράριά τους και οι τιμές τους αντανακλούσαν κατά κάποιο τρόπο αυτό το μειονέκτημα. Στη Seajets βλέπουμε να εκτελούνται ωράρια υπολογισμένα με 35-36 μίλια από πλοία 29-33 μιλίων και αναρτημένες 5λεπτες παραμονές σε κάποια λιμάνια στο βωμό του 10ώρου και των μονών πληρωμάτων. Τι να το κάνω που το Power Jet πιάνει 33 μίλια όταν έχουν υπολογίσει το Ηράκλειο-Σαντορίνη 1h50min και πηγαίνει τρενάκι η καθυστέρηση όλη μέρα...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now