Petros P Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Το Champion jet 1, πρόκειται να αντικατασταθεί από το Master Jet την Παρασκευή 5/6 και το Σάββατο 6/6 στη γραμμή Πειραιάς-Μύκονος-Νάξος- Σαντορίνη. Με υψηλές ταχύτητές επανέρχεται από Κυριακή 7/6. στο προαναφερθέν δρομολόγιο. (Σύμφωνα με τα δρομολόγια που μέχρι στιγμής έχουν αναρτηθεί στο openseas k στη seajets) Πάντως το εν λόγω ταχύπλοο στο εξωτερικό μέχρι και λίγο καιρό πριν έρθει στην Ελλάδα χτύπαγε 40αρια πολύ συχνά στα δρομολόγια και αν θυμάμαι καλά ερχόμενο προς Ελλάδα είχε πατήσει 42,5 κόμβους.. 699 οι επιβάτες ήταν που θα έφταναν στη Σαντορίνη και όχι που επεστρεφαν που ήταν πολύ επιβάτες του 3ημερου Για αντικατασταθει το Champion Jet 1 απο το Master Jet μαλλον σημαινει οτι εφτασε η ωρα του Tera Jet να κατεβει στο Ηρακλειο. Εαν και πριν της βλαβης του Champion Jet 1 το Tera Jet υπολογιζοταν οτι θα κατεβει στα μεσα Ιουνιου λογω μη ιδιαιτερης κινησης στη γραμμη Aπορία ,για αυτο και δε το ρωτάω στο thread του πλοίου, το Tera Jet θα μπορούσε να κάνει το δρομολόγιο του Champion Jet 1? Και απο θέμα χαρτιών ,αλλα απο τη στιγμη που πανω κατω την ιδια κινηση θα ειχαν οι γραμμες και πιστευω περισσοτερο κοσμο θα εβαζε 3 μερες το Τερα Τζετ.. Και μεγαλο γκαραζ εχει.. Η ταξιδευει ως "τουριστικο" ?
nomikos Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Η λογική λέει ότι το Τερα δε συμφέρει σε αυτή τη γραμμή λόγω κατανάλωσης.
Petros P Posted June 3, 2015 Author Posted June 3, 2015 Προφανώς αλλα αναρωτιέμαι απο θέμα χαρτιών Νομικε
nomikos Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Μα αφου αναφέρεσαι και σε χωρητικότητες.Πάντως για να συμφωνούμε ένα τέτοιο ταχύπλοο όπως και ο μεγάλος Κεντέρης μόνο σε μια κοντινή γραμμή με πολύ κόσμο θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και αυτή δεν είναι άλλη από το Ηράκλειο Θήρα.
Molmed Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Απορώ ποιος παίρνει το Tera jet που σέρνεται όταν υπαρχει η επιλογη του Highspeed 4 Δεν είμαι σίγουρος πως σέρνεται, μάλλον υπερβολικό μου ακούγεται. Φτάνει τα βράδυα στο Ηράκλειο περίπου 15 λεπτά μετά το HS4.
HIGHSPEED 6 Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Τι λέμε τώρα ;; Το Highspeed 4 πιάνει 37-38+ καθημερινά .. Το άλλο με το ζόρι παει με 30 ., απο πάνω του περνάει κάθε μερα στην επιστροφή το Highspeed
Molmed Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Τι λέμε τώρα ;; Το Highspeed 4 πιάνει 37-38+ καθημερινά .. Το άλλο με το ζόρι παει με 30 ., απο πάνω του περνάει κάθε μερα στην επιστροφή το Highspeed Δικαίωμά σου να πιστεύεις ό.τι θέλεις. Εγώ, με το φτωχό μου μυαλό. δεν πιστεύω ότι μια ταχύτητα γύρω στους 30 κόμβους την ώρα δικαιολογεί το χαρακτηρισμό πως σέρνεται ένα ταχύπλοο...
HIGHSPEED 6 Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Φυσικά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου οτι ο καθένας εχει τη γνώμη του !μιλαω συγκριτικά με το hs4 .. Πως να το κάνουμε άλλο με το ζόρι 30 κ άλλο 38 ! Υπαρχει διαφορά
margaritis24 Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Βρε hs6 αμα ανοιξει τις τουρμπινες το tera ουτε τα απονερα του δεν θα δει...απλα δεν το ανοιγουν λογω οικονομιας τι δεν καταλαβαινεις..
HIGHSPEED 6 Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Κ εξακολουθώ να λεω , αυτο που λες φίλε margariti 24 σαν μύθος ακούγεται ! Εντάξει για λίγους οικονομίας το σέβομαι .. Αλλα ούτε στα δοκιμαστικά του στην Ελλάδα δεν το έχουν Παει πάνω απο 36 το Tera jet οποτε ποιος μας λέει οτι αντέχει να ανοίξει πιο πολυ .. Κ για να μην ξεχνιόμαστε με αυτη τη λογική κ το 4 ανοίγει πιο πολυ απο αυτο που το πανε .. 42 εχει μέγιστη το 4
polmyt Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Ρε παιδια ΟΚ,ετσι όπως είναι τωρα η κατασταση το HS4 παει γρηγοροτερα από το TERA JET.Επειδή όμως η κουβεντα ξεκινησε από αυτό Απορώ ποιος παίρνει το Tera jet που σέρνεται όταν υπαρχει η επιλογη του Highspeed 4 αφ ενός μεν το TERA JET δεν σερνεται αλλα απλα ειναι πιο αργο και αφ ετερου παντα υπαρχουν λογοι που μια μεριδα κοσμου,μικρη ή μεγαλη, προτιμησει το πιο αργο πλοιο.
Molmed Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 Φυσικά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου οτι ο καθένας εχει τη γνώμη του !μιλαω συγκριτικά με το hs4 .. Πως να το κάνουμε άλλο με το ζόρι 30 κ άλλο 38 ! Υπαρχει διαφορά Μα και εγώ αν ήταν να ταξιδέψω, το HS4 θα διάλεγα. Το σχόλιό μου αφορούσε το να έχουμε μια αίσθηση του "μέτρου" στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε διότι, ειλικρινά, δεν ξέρω με την πτώση της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων και τις ακυρώσεις των Ρώσων, αν θα μπορύμε ακόμα να απολαμβάνουμε τόσο υψηλές ταχύτητες. Θυμάμαι το 2001 που το Κνωσσός Παλάς έκανε 3 (!) δρομολόγια το 24ωρο (7.00 , 15.00, 23.00) με πλοίαρχο τον καπετάν Βαγγέλη Παπαγιαννάκη. Φαντάζεσαι τι έκαιγε, την (τότε) εποχή της φούσκας του Χρηματιστηρίου και της τεχνητής ευμάρειας? Μακάρι, πάντως, να διαψευσθώ.
pie Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Ο ξένος πάντως θα πάει με αυτό που θα του πεί το ταξιδιωτικό του γραφείο ή το πρακτορείο. Δε νομίζω να κοιτάζει χαρακτηριστικά, ταχύτητα και εσωτερικούς χώρους. Πάνω κάτω ίδιες ώρες δίνουν ασχέτως ποιος τα τηρεί. Το HS4 πάντως πιάνει αυτές τις ταχύτητες και λόγω του ότι το γκαράζ είναι άδειο, πράγμα που επηρεάζει πολύ τη ταχύτητά του(όπως και τα 2-3 παλαιότερα). Στη ΠαροΝαξία τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα δρομολόγια γινόντουσαν με 33-34 το πολύ. Το θέμα είναι να υπάρχουν οι τουρίστες να τα χρησιμοποιούν για να τα έχουμε και στα νερά μας Θα ήταν ωραίο να ξέραμε τι καίει το καθένα και σε ποια ταχύτητα.
logaras Posted August 20, 2015 Posted August 20, 2015 Δεν βρίσκω καταλληλότερο topic για να περιγράψω τη σκέψη μου. Εδώ και λίγες ημέρες το Paros Jet δρομολογήθηκε κανονικά (Πειραιάς- Πάρος κλπ) όπως είχε ανακοινωθεί μήνες πριν. Ολες αυτές τις μέρες το ταχύπλοο πλέει με ταχύτητες εως 29,5 - 30 μίλια. Ο ανυποψίαστος επιβάτης- πελάτης διαβάζει ταχύπλοο;; και επειδή προτιμά το γρήγορο της μετακίνησης το επιλέγει έναντι των συμβατικών της γραμμής. Αποτέλεσμα, πληρώνει τα 15-18ευρώ επιπλέον και καταλήγει να ταξιδεύει με πλοίο-ταχύπλοο που πηγαίνει με 4 μίλια/ωρα ταχύτερα απο τα άλλα δύο συμβατικά της ίδιας γραμμής . Αν όλο αυτό δεν λέγεται μέγιστη κοροιδία (ίσως και παραπλάνηση και δόλος) τότε πως μπορεί να χαρακτηρισθεί. Τελείως απαράδεκτη εταιρεία γιατί αυτό συμβαίνει στα περισσότερα πλοία-ταχύπλοα της και σε άλλες γραμμές.
Neptune Posted August 21, 2015 Posted August 21, 2015 (edited) Ειναι και που εμεις εχουμε παρεξηγησει ορισμενα πραγματα. Ο καθενας πριν να μπει να ταξιδεψει, εφοσον τον ενδιαφερει, θα πρεπει να βλεπει ποτε φευγει το καραβι ποτε φτανει και ποσο πρεπει να πληρωσει για ολο αυτο. Αν δεν τον ενδιαφερει ολο αυτο, τοτε φυσικο ειναι να γεμιζει τον Ηλιοπουλο και τον καθε Ηλιοπουλο για να μην το συγκεκριμενοποιουμε το θεμα. Ταχυπλοο θεωρειται οποιο πηγαινει πανω απο 24 κομβους. Αρα και το συμβατικο που παει 25 ταχυπλοο ειναι και το αλουμινενιο που παει 30 ταχυπλοο ειναι και το αλουμινενιο που παει 37 ταχυπλοο ειναι. Σε μια γραμμη οπως η Παροναξια με βαπορια που πανε 22-26 κομβους το ταχυπλοο με τους 30-32 δεν κανει μεγαλη διαφορα. Στις Δυτικες ομως με συμβατικα 15-16 κομβων ακομα και το ταχυπλοο με 28-29 κανει διαφορα. Edited August 21, 2015 by Neptune
Sf_X Posted August 21, 2015 Posted August 21, 2015 Ο χαρακτηρισμος ταχύπλοο άλλωστε είναι πιο πολύ λόγω της άλλης φιλοσοφίας του συστήματος πρόωσης. Τα ταχύπλοα έκαναν το μπαμ τις εποχές που όλα τα συμβατικά πήγαιναν με τις ταχύτητες που περιγράφει ο Neptune για τις Δυτικές πλέον δηλαδή 15-16 άντε μέχρι 18 τα γρήγορα. Πλέον όταν έχεις πλοία τύπου BS Delos που βγάζουν σχεδόν 24 κόμβους υπηρεσιακή καθημερινά η διαφορά που θα κάνει το ταχύπλοο είναι μικρή. Δυστυχώς αυτή την στιγμή τα ταχύπλοα των 38-40 κόμβων που θα έκαναν κάποια διαφορά αξιόλογη για να δικαιολογήσουν την διαφορά τιμής αγγίζουν τον αριθμό του ενός το οποίο δουλεύει και στην συμφερότερη γραμμή για να βγάλει το κόστος των ταχυτήτων αυτών!
HIGHSPEED 6 Posted August 21, 2015 Posted August 21, 2015 Εγω παλι γιατί νόμιζα οτι ταχύπλοο ειναι αυτο που πιάνει απο 28 κ πάνω .. Τα μοναδικά ταχύπλοα που πανε με ταχύτητες που θεωρούνται αρκετά υψηλές φέτος ειναι τα flyingcat 3,4 τα Highspeed 4 & 6 , τo champion jet 2 Kai το supejet με το seajet! Εγω δεν καταλαβαίνω την εμμονή της seajets να παίρνει ταχύπλοα που με βία πιάνουν 31 κόμβους κ ειναι 20 ετιας !
margaritis24 Posted August 21, 2015 Posted August 21, 2015 Καλα αυτο γινοτανε κ παλια δεν ειναι καινουργιο φαινομενο!κ το highspeed2 που εκανε παρο ναξο απογευμα εκανε 3.3ο την παρο κ ο αιολος επι βεντουρη παλι στην παροναξια τα ιδια εκανε
SeajetSpyros Posted September 1, 2015 Posted September 1, 2015 Highspeed 4 και ξερό ψωμί Αμα πας Ναξο ομως?Τι κανεις
AEGEAN Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Έχω μια απορία τι διαφορέσ έχουν τα flying cat 1,5,6???
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Μια ουσιαστική διαφορά που μου έρχεται αμέσως είναι ότι το Flying Cat 1 έχει σαλόνι Α’ θέσης ενώ το Flying 5 & 6 έχει μόνο οικονομική.
AEGEAN Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 ευχαριστώ για την πληροφορια! Γιατί τα παρατηρούσα και φαίνονται ίδια.
HIGHSPEED 6 Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Αφου δεν εχει hsw για να τον κοντράρει στη Ραφήνα μια χαρά θα πάει το πλοίο ! Γιατί ακόμα και το Tera jet δεν μπορεί να τα βαλει ούτε με το Highspeed 7 σε θέμα ταχύτατα και πολυτέλειας αλλα ούτε και με το 4
gtogias Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 3 minutes ago, HIGHSPEED 6 said: Αφου δεν εχει hsw για να τον κοντράρει στη Ραφήνα μια χαρά θα πάει το πλοίο ! Γιατί ακόμα και το Tera jet δεν μπορεί να τα βαλει ούτε με το Highspeed 7 σε θέμα ταχύτατα και πολυτέλειας αλλα ούτε και με το 4 Να υποθέσω ότι έχεις μπει - ταξιδέψει με το Tera Jet?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now