.voyager Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 (edited) On 7/8/2015 at 6:01 PM, MILTIADIS said: ...καθως σε αρκετες γραμμες της Σαρδηνιας τα δρομολογια των 2 εταιρειων του πεφτουν το ενα πανω στο αλλο. Δεν είναι αρκετές, είναι δύο αλλά δεν συμπίπτουν ακριβώς. Το το δρομολόγιο του Moby Tommy πέφτει πάνω σε εκείνα της Tirrena από Civitavecchia για Olbia, ωστόσο έχει εποχικό χαρακτήρα και είναι ημερήσιο (πέφτοντας πάνω στο ημερήσιο που κάνει η Tirrenia δύο φορές την εβδομάδα το καλοκαίρι χονδρικά). Eίναι και το Genoa-Olbia που όμως, ενώ η Tirrenia έχει 3 δρομολόγια την εβδομάδα, η Moby έχει 1 και 2 την ημέρα. Στο Porto Torres από Γένοβα η Tirrenia έχει απέναντί της την GNV, ενώ στο Livorno-Olbia δεν δραστηριοποιείται, όπως η Moby δεν εξυπηρετεί το Arbatax και τo Cagliari. Δε νομίζω να μου ξέφυγε κανένα. Με τη συμμετοχή Grimaldi και τα Palace δηλαδή τί γίνεται; Χάνω κάτι; Edited August 18, 2023 by proud_ionian tag/split
MILTIADIS Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 (edited) Οχι ακριβως.Στα Civitavecchia-Olbia,Genova-Olbia και Genova-Porto Torres ειναι παρουσες και οι 2 εταιρειες.3 καλες γραμμες δηλαδη.Δεν τις λες και λιγες. Edited July 8, 2015 by MILTIADIS
.voyager Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 (edited) Βασικά είναι όπως τα λέω παραπάνω και λεπτομερώς, δηλαδή δύο οι γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνται και οι δύο εταιρείες (δεν έχει Genoa-Porto Torres η Moby ύστερα από απόφαση της "Antitrust Authority") και σε τελείως διαφορετικές συχνότητες, ουσιαστικά και ωράρια. Για να δούμε, λοιπόν, πως θα διαμορφωθούν τα δρομολόγια. Σχετικά με αυτό; Με τη συμμετοχή Grimaldi και τα Palace δηλαδή τί γίνεται; Θα γίνουν και αλλαγές σινιάλων ή παίζουν άλλα; Edited July 8, 2015 by .voyager
MILTIADIS Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 (edited) Για τις συχνοτητες κανεις δεν εγγυαται οτι δεν θα υπαρξει περικοπη η' και μοιρασμα δρομολογιων ανα εταιρεια στις αλλες 2 γραμμες.Δες για παραδειγμα τη γραμμη Civitavecchia-Obia οπου το πρωινο της Moby ειναι στις 08:45 και της Tirrenia ειναι στις 09:00.Τι ελπιδες εχει να συνεχιστει ενα τετοιο μοντελο ακομα και καλοκαιρι? Edited July 8, 2015 by MILTIADIS
.voyager Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 (edited) Τι ελπιδες εχει να συνεχιστει ενα τετοιο μοντελο ακομα και καλοκαιρι? H σημείωσή μου είχε να κάνει με το ότι δεν συμπίπτουν σε "αρκετές γραμμές" και παίζουν κυρίως διαφορετικά ωράρια, όχι στο ότι δεν θα γίνουν περικοπές. Το κανονικό δρομολόγιο της Tirrenia για Olbia είναι σε ετήσια βάση και βραδινό, όπου παίζει μόνη της (τύπου Χανιά, να το πω κι έτσι). Τον Ιούνιο είχε και 2 ημερήσια την εβδομάδα σε γενικές γραμμές (που μπαίνει στη γραμμή και η Moby με το Tommy), τον Ιούλιο έχει ημερήσιο κάθε μέρα και τον Αύγουστο κάποιες ημέρες έχει και τρία ημερήσια. Προφανώς και θα γίνουν περικοπές πλέον, στα καλοκαιρινά αυτά δρομολόγια μόνο που πέφτει η μία εταιρεία στην άλλη Κι ότι γίνει και στo Γένοβα Όλμπια που η Tirrenia έχει αρκετά λιγότερα δρομολόγια από την Moby. το πρωινο της Moby ειναι στις 08:45 και της Tirrenia ειναι στις 09:00. Εμένα μου λες, το σπρέυ μας έφαγε το Athara πριν λίγες ημέρες. Edited July 8, 2015 by .voyager
Nick the Greek Posted October 17, 2015 Posted October 17, 2015 Νότια Σαρδηνία: Να πούμε πως εδώ και 2 εβδομάδες, στη -μόνο για φορτηγά- γραμμή Cagliari - Livorno, και για πρώτη φορά απ' όσο θυμάμαι τα τελευταία χρόνια, η Tirrenia χρησιμοποιεί πια 3 ρο-ρό. Είναι τα αδέλφια Via Adriatico, Espresso Ravenna και Espresso Catania. Το περίεργο είναι πως το τρίτο ρο-ρό δεν ακολουθεί κάποιο εναλλακτικό ωράριο σε σχέση με τα άλλα δυο αλλά αναχωρεί σχεδόν ακριβώς πάνω στις αναχωρήσεις τους. Αποκορύφωμα πρίν μερικές ημέρες όπου τα Espresso Ravenna και Espresso Catania έφτασαν μαζί στο Livorno με διαφορά άφιξης στην κυριολεξία 2 βαποριές. H γραμμή Valencia - Cagliari - Salerno της Grimaldi Lines εξυπηρετείται από τα Eurocargo Bari. Υπάρχει και δεύτερο πλοίο που όμως υποψιάζομαι πως πάει μέσω άλλου προορισμού, από το Cagliari έχει 3 αναχωρήσεις. Η γραμμή Cagliari - Vado Ligure της Gruppo Grendi εξυπηρετείται από τα ναυλωμένα Stena Carrier και Stena Freighter με καθημερινές αναχωρήσεις Βόρεια Σαρδηνία: Στη γραμμή -και πάλι μόνο για φορτηγά- μεταξύ Piombino και Olbia, αυτήν τη στιγμή δραστηριοποιούνται τα Giuseppe Sa με τα χρώματα της Moby και το Puglia με τα χρώματα της Tirrenia, σε joint service φυσικά και με το Luigi Pa μάλλον σε ετήσια ακινησία, κι εδώ αναχωρήσεις 6 μέρες την εβδομάδα νομίζω.
Ariadne Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 (edited) Μια προσπάθεια επισκόπησης των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις γραμμές της Σαρδηνίας και της Κορσικής.AponteMSC (Container)-> MSC Crociere (Cruises)-> Caremar-> SNAV ----------------------------- 50 % ---------------------------------> GNVGrimaldi-> ACL (Ro-Ro Container)-> Atlantica di Navigazione (Ro-Ro Cargo + Vehicle Carriers)-> Finnlines (Baltic Sea)-> Grimaldi Lines-> 45 % Hellenic Seaways-> Minoan LinesLotaCorsica FerriesMoraceUstica Lines (+ High Speed Ferries ex-Siremar) Franza & Matacena Tomasos-> Siremar <----------- Joint Venture (Regular Ferries) -------------> Caronte & Tourist TTT Lines -> 66 % New TTT Lines <----------- Joint Venture ----------> 33 % New TTT Lines -> NGIOnoratoMoby Lines-> Tirrenia - CIN (ex-Tirrenia)-> ToremarRoccaCorsica Linea (ex-SNCM)STEFLa Méridionale Edited April 6, 2016 by Ariadne
MILTIADIS Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 (edited) Livorno-Olbia με Zeus Palace και Cruise Smeralda(Ikarus) και Civitavecchia-Olbia με Cruise Olbia ειναι ο τελικος σχεδιασμος της Grimaldi.Αυτο για οσους ενδιαφερονται να ταξιδεψουν με τα παραπανω πλοια. Edited April 8, 2016 by MILTIADIS
Nick the Greek Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Ωραία τα θέσατε κύριοι, ας επιχειρήσουμε και μια ανασκόπηση σε επίπεδο λιμανιών και από που πας για που και με ποιόν. Πρίν τούτο όμως, να προσθέσουμε στις εταιρείες που εξυπηρετούν τη Σαρδηνία, τη Gruppo Grendi με γραμμή ρο-ρό που θα δούμε παρακάτω ενώ να πούμε πως τον Απρίλιο μας άφησε χρόνους και η Saremar(Sardegna Regionale Maritima), η τοπική εταιρεία. Οι γραμμές της από Portovesme πρός Isola di San Pietro και από εκεί πρός Sant' Antiocco αλλά και από Palau πρός La Maddalena, καταχωρήθηκαν στην Delcomar, που γνωρίζουμε από τo Sara D. Ας δούμε τα λιμάνια από Βορρά πρός Νότο και με τη φορά των δεικτών του ρολογιού. Porto Torres: Σύνδεση με Γένοβα, καθημερινά με βραδυνές αναχωρήσεις με την Tirrenia που χρησιμοποιεί τα Nuraghes και Sharden. Μέρα παρά μέρα η GNV/SNAV με το μοναχοβάπορο SNAV Toscana. Σύνδεση με Μασσαλία μέσω Propriano(Κορσική) που πρός το παρόν βλέπω να εξυπηρετεί η CMN/La Meridionale με το Kalliste. Στο παρελθόν έχουμε δεί εκεί και το Scandola με τα χρώματα της ίδιας εταιρείας. Σύνδεση με Βαρκελώνη και Civitavecchia, σαν ενδιάμεσος σταθμός της ανάλογης γραμμής της Grimaldi Lines με τα Cruise Roma και Cruise Barcelona Σύνδεση με Toulon που εισάγει φέτος πρώτη φορά αν δεν κάνω λάθος, η Corsica Ferries Σύνδεση τοπική με το νησάκι Asinara την οποία προσφέρει η Delcomar με το Sara D στις οποίες αναφερθήκαμε και παραπάνω. Santa Teresa Gallura: Πορθμειακή επί της ουσίας σύνδεση με το Bonifacio στο νότιο άκρο της Κορσικής. Τουλάχιστον 8 αναχωρήσεις κάθε μέρα με τα Giraglia(Moby Lines) και Ichnusa(Blunavy) όπως είπαμε και εδώ, είναι μια 50λεπτη διαδρομή Palau: Πορθμειακή σύνδεση με το νησάκι La Maddalena, συνεχείς αναχωρήσεις. Η Delcomar δραστηριοποιείται εκεί με τα GB Conte και Enzo D και με τα πρόσφατα αποκτηθέντα Isola di S. Stefano και Isola di Caprera, ενώ υπάρχει και η Enermar με το αμφίδρομο Pace. Μένει να δούμε αν η πρόσφατη επέκταση της Delcomar φέρει αναδιατάξεις του στόλου ή ακόμα και καινούριες αγορές. Golfo Aranci: Το ΙΧ λιμάνι της Corsica Ferries, με το πλεονέκτημα του να μη χρειάζεται κανείς να πλεύσει μέχρι την Olbia και να περάσει τον στενό της δίαυλο. Η απόσταση από το Golfo Aranci πρός την Olbia με το αυτοκίνητο είναι περίπου 25 λεπτά, ενώ υπάρχει εύκολη πρόσβαση και στις παραλίες της περιοχής. Οπότε η γραμμή δουλεύει καλά. Το Golfo Aranci(ο κόλπος των πορτοκαλιών δηλαδή) συνδέεται με το Livorno στην Ιταλία αλλά και τη Νίκαια στη Γαλλία, η σύνδεση με την Civitavecchia δεν υφίσταται εδώ και 2 χρόνια. Να πούμε πως κάποιες φορές το χρόνο, ένα πλοίο της Bluferries από τη Messina πραγματοποιεί προσεγγίσεις στη Golfo Aranci για αλλαγές μάλλον βαγονιών της Ιταλικής εταιρείας τρένων, αλλά αυτά είναι έκτακτα γεγονότα. Olbia: Σύνδεση με Γένοβα, από την Moby Lines που πέραν των κλασσικών Moby Otta και Moby Drea που στην high season έχουν 2 αναχωρήσεις(πρωί και βράδυ) σε κάθε κατεύθυνση, φέτος προσθέτει και το Moby Tommy με συνέπεια να υπάρχουν 2 αναχωρήσεις σχεδόν κάθε βράδυ. Στα δρομολόγια για Γένοβα, μέρα παρά μέρα, και η Tirrenia που νομίζω εναλλάσει τα Janas και Bithia σε συνδυασμό με την Civitavecchia. Σύνδεση με Livorno, 2 καθημερινές αναχωρήσεις με Zeus Palace και Cruise Smeralda από πλευράς Grimaldi Lines. Άλλες 2 καθημερινές αναχωρήσεις(πρωί και βράδυ) προσφέρει η Moby Lines με τα Moby Aki και Moby Wonder, πλαισιωμένα με τα roro Eliana Marino και Massimo Mura που αναχωρούν κάθε βράδυ πρός κάθε κατεύθυνση. Σύνδεση με Piombino που προσφέρεται αποκλειστικά από τη Moby Lines. Μια καθημερινή αναχώρηση από και πρός από τα Moby Aki ή Moby Wonder. Όποιο πλοίο έχει κάνει το βραδυνό δρομολόγιο από Livorno, κάνει ημερήσιο για Piombino και επιστροφή στην Olbia για να ξανακάνει βραδυνό από Olbia πρός Livorno. Το άλλο κάνει ημερήσιο πρός Livorno και φτάνει την άλλη μέρα στην Olbia για να κάνει Piombino. Παράλληλα, η Moby έχει και 2 ρορό στη γραμμή του Piombino τα Luigi Pa και Giuseppe Sa. Τα 2 αυτά χρέπια, τις εργάσιμες ημέρες κάνουν 2 δρομολόγια το καθένα, πρωί και βράδυ ενώ τα Σαββατοκύριακα μόνο βραδυνά δρομολόγια, μιλάμε πάντα για καλοκαιρινή σεζόν Σύνδεση με Civitavecchia όπου η Tirrenia όπως είπαμε και παραπάνω έχει τα Athara, Bithia και Janas(2 εξ' αυτών πάντα) με καθημερινά δρομολόγια πρωί και βράδυ. Η Grimaldi Lines το Cruise Olbia, καθημερινή αναχώρηση μεσημέρι από Olbia και βράδυ από Civitavecchia Η Olbia προφανώς και είναι το πιο busy επιβατικό λιμάνι της Σαρδηνίας Arbatax: Σύνδεση με Genova για περίπου 1.5 μήνα το καλοκαίρι με την Tirrenia, πρόκειται για προέκταση του δρομολογίου Genova - Olbia μερικές φορές την εβδομάδα Σϋνδεση με Civitavecchia και Cagliari σαν ενδιάμεσος σταθμός της γραμμής αυτής. Cagliari, το πιο μεγάλο εμπορικό λιμάνι της Σαρδηνίας: Σύνδεση με Genova με πλοία ro-ro. Η Tirrenia έχει πια 5-6 αναχωρήσεις την εβδομάδα με τα Via Adriatico και Puglia τη δεδομένη χρονική στιγμή, σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με τη Grimaldi Lines που έχει 3 αναχωρήσεις την εβδομάδα στη γραμμή Genova - Palermo - Cagliari - Genova που αυτήν τη στιγμή απασχολεί τα Eurocargo Alexandria και Eurocargo Savona. Σύνδεση με Marina di Carrara με 3 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση. Η Gruppo Grendi, αφού έφυγε από τη Γένοβα και το Vado Ligure, από τα τέλη Απριλίου αναβιώνει τη γραμμή του Armamento Sardo με τα Delfino Grigio και Delfino Bianco, που τα έχουμε δεί και παλιότερα. Πρός το παρόν κάνει δρομολόγια μόνο το Stena Freighter, δεν ξέρω αν όπως πέρυσι θα προστεθεί και δεύτερο πλοίο τους καλοκαιρινούς μήνες. Σύνδεση με Livorno. Κι εδώ απ' ευθείας αντιπαράθεση Grimaldi Lines και Moby Lines. Η Grimaldi προσφέρει 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία με το Eurocargo Salerno ενώ η Moby Lines μέσω Tirrenia προσφέρει 6 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με τα Espresso Ravenna(μεγάλος καημός να το φωτογραφίσω) και Espresso Catania. Σύνδεση με Civitavecchia, κλασσική γραμμή Tirrenia με τα γνωστά μας Amsicora και Bonaria που εκτελούν καθημερινές, βραδυνές αναχωρήσεις με την ενδιάμεση προσθήκη του Arbatax σε ορισμένα δρομολόγια, όπως είδαμε και παραπάνω. Σύνδεση με Napoli, μέσω του Dimonios που κάνει 2 δρομολόγια την εβδομάδα νομίζω με τα χρώματα της Tirrenia Σύνδεση ρο-ρό με Valencia και Salerno την οποία και προσφέρει η Grimaldi Lines για 3 φορές την εβδομάδα σε κάθε κατεύθυνση με τα Eurocargo Roma και Eurocargo Bari Σύνδεση με Palermo(Σικελία) για 1-2 φορές την εβδομάδα η οποία και πάλι εξυπηρετείται από το Dimonios σε συνδυασμό με τις Ναπολιτάνικες αναχωρήσεις. Portevesme Τοπική πορθμειακή σύνδεση με το Carloforte και από εκεί με την Calasetta, μια γραμμή που τον περασμένο μήνα ανέλαβε η Delcomar. Τα Anna Mur, La Maddalena, Eolo, και Arbatax είναι τα πλοία που δραστηριοποιούνται εκεί. Πρός το παρόν είναι εκεί και το GB Conte αλλά η λογική λέει πως αυτό θα επιστρέψει στο Palau - La Maddalena. Ερωτηματικό τι θα συμβεί με το Vesta είναι στο κάποιο ναυπηγείο της Messina αυτή την εποχή, έχοντας σταματήσει δρομολόγια λίγο μετά την ανάληψη της γραμμής από τη Delcomar. Ούφφφφφ, το έβγαλα το θηρίο . Υπάρχουν και γεωγραφικά links ώστε να βλέπει κανείς για τι ακριβώς μιλάμε.
Ariadne Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 (edited) Grazie για τον κόπο σου Μήπως τυγχάνει να ξέρεις τι απόγινε το Sibilla; Edited May 28, 2016 by Ariadne
Nick the Greek Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Golfo Aranci: Να πούμε πως κάποιες φορές το χρόνο, ένα πλοίο της Bluferries από τη Messina πραγματοποιεί προσεγγίσεις στη Golfo Aranci για αλλαγές μάλλον βαγονιών της Ιταλικής εταιρείας τρένων, αλλά αυτά είναι έκτακτα γεγονότα. Δεν έλεγα καλύτερα να μου καθόταν η Monica Belucci? Το Scilla σήμερα στο Golfo Arranci προερχόμενο από Messina.
MILTIADIS Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Cagliari, το πιο μεγάλο εμπορικό λιμάνι της Σαρδηνίας: Σύνδεση με Livorno. Κι εδώ απ' ευθείας αντιπαράθεση Grimaldi Lines και Moby Lines. Η Grimaldi προσφέρει 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία με το Eurocargo Salerno ενώ η Moby Lines μέσω Tirrenia προσφέρει 6 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με τα Espresso Ravenna(μεγάλος καημός να το φωτογραφίσω) και Espresso Catania.. Απο αυριο η Grimaldi Lines διπλασιαζει τα δρομολογια της στη γραμμη σε 6 εβδομαδιαιως με την δρομολογηση σε αυτη του Eurocargo Istanbul.Οπως βλεπω θα πιανει και Olbia το Istanbul.
Nick the Greek Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Wooow, πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη, μιλάμε για total war. Και μια από τις εικόνες από το τελευταίο ταξίδι στο Livorno που είχα σκοπό να μοιραστώ μαζί σας, είναι η Σαββατιάτικη άφιξη του Eurocargo Salerno. Εκτός από το ότι το πλοίο είναι φανερά ταλαιπωρημένο εξωτερικά, φαίνεται να είναι κι εντελώς άδειο από άποψη φορτίου, όσο μπορώ να κρίνω με το μάτι. Εξαιρετικά ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τα τεκταινόμενα, έχει πάρει όντως τέτοιο μερίδιο της αγοράς άραγε?
Ariadne Posted August 29, 2016 Posted August 29, 2016 Ξεκίνησε το Pietro Manunta μεταξύ Όλμπια και Λιβόρνο για λογαριασμό της Μόμπυ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2016 Posted December 15, 2016 Η Grimaldi Lines θα προσθέσει δυο Ro-Ro πλοία στη γραμμή Savona Porto Torres από τον Ιανουάριο του 2017 με καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή.
Nick the Greek Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 (edited) Τα Giuseppe Sa και Puglia στη γραμμή Piombino - Olbia για λογαριασμό της Moby Tirrenia. Edited December 18, 2016 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Επί του Πιεστηρίου, που έλεγε και το προπύργιο της μαχόμενης δημοκρατικής παράταξης, το αθάνατο Κανάλι 29 (δέστε τι εκπομπή σας έβαλα, με Αντρέα στο Γενικό Κρατικό, Χρήστο Παπουτσή, Κρεμαστινό, Ειδικό Δικαστήριο, και άλλους θρύλους του Αυριανισμού, γίιιιιιχααααα ), να πούμε πως όπως μου μετεφέρθη από τον ανταποκριτή μας στη Ζζζέεεενοβα, και ανεφέρθη νωρίτερα απόψε και στο Naviermatori, έχουμε μια πιθανή ναύλωση του Vikingland από την Grimaldi Lines. Το πλοίο το βλέπουμε εδώ το περασμένο καλοκαίρι να εισέρχεται στο Warnemunde της Γερμανίας, για να πάρουμε και μια γεύση για το πως δείχνει. Τω καιρώ εκείνω, όπως βλέπουμε και στην πρυμνιά όψη, το πλοίο ήταν ναυώμένο στη Swedish Orient Line και εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Φινλανδίας και Γερμανίας. Γραμμή η οποία έκλεισε στο τέλος Δεκεμβρίου, και ίσως έτσι να εξηγείται γιατί το πλοίο είναι διαθέσιμο. Που εικάζεται πως θα χρησιμοποιηθεί? Μεταξύ Vado Ligure και Porto Torres. Ίδωμεν αν θα υλοποιηθεί. @ Proud Ionian: Παραδέξου το, την είδες όλη την εκπομπή για να ακούσεις τον πολιτικό λόγο του Χρήστου Παπουτσή, που τόσο έχει λείψει στις δύσκολες ώρες που διανύει η πατρίδα μας
Nick the Greek Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Το Vikingland είναι ήδη στο Porto Torres της Σαρδηνίας και θα περιμένει τη Δευτέρα για την έναρξη της καινούριας γραμμής. Υπάρχει όμως και νέο πρόσωπο στην Κόλαση, είναι το Eurocargo Istanbul που εικάζεται πως θα διπλώσει το Vikingland. Το πλοίο είναι αυτήν τη στιγμή καθ' οδόν από την Βαρκελώνη για το Vado Ligure, κάνοντας ορισμένα έκτακτα δρομολόγια στη γραμμή Livorno - Savona - Barcelona - Valencia λόγω ετησίων ακινησιών. Το περασμένο καλοκαίρι το πλοίο συνέδεε το Livorno με το Cagliari μέσω Olbia(για 2 φορές την εβδομάδα η τελευταία), ενώ από το φθινόπωρο η Olbia κόπηκε και εισήλθε η Genova στα δρομολόγια. Μένει να δούμε αν το καλοκαίρι θα συνεχιστεί το Livorno - Olbia - Cagliari, με κάποιο άλλο πλοίο της εταιρείας. Παραθέτω από νωρίτερο post μου τον ανταγωνισμό της γραμμής του Porto Torres: Porto Torres: Σύνδεση με Γένοβα, καθημερινά με βραδυνές αναχωρήσεις με την Tirrenia που χρησιμοποιεί τα Nuraghes και Sharden. Μέρα παρά μέρα η GNV/SNAV με το μοναχοβάπορο SNAV Toscana. Σύνδεση με Μασσαλία μέσω Propriano(Κορσική) που πρός το παρόν βλέπω να εξυπηρετεί η CMN/La Meridionale με το Kalliste. Στο παρελθόν έχουμε δεί εκεί και το Scandola με τα χρώματα της ίδιας εταιρείας. Σύνδεση με Βαρκελώνη και Civitavecchia, σαν ενδιάμεσος σταθμός της ανάλογης γραμμής της Grimaldi Lines με τα Cruise Roma και Cruise Barcelona Σύνδεση με Toulon που εισάγει φέτος πρώτη φορά αν δεν κάνω λάθος, η Corsica Ferries
Nick the Greek Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 (edited) Το Vikingland στο Porto Torres και το Eurocargo Istanbul δεμένο από την Παρασκευή στη Savona όπου και σταμάτησε το ταξίδι που ανέφερα στο προηγούμενο post. Να διορθώσω εδώ τον εαυτό μου και να πω πως τα πλοία μάλλον θα φεύγουν από το κεντρικό λιμάνι της Savona, πίσω από εκεί που δένουν τα κρουαζιερόπλοια της Costa Crociere, για όσους γνωρίζουν το λιμάνι, και όχι από το Vado Ligure που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα πιο δυτικά. Μένει να δούμε αν όντως ξεκινήσει η γραμμή από αύριο. Αξιοπερίεργο πως το site της Grimaldi Cargo δεν αναφέρει τίποτε σχετικό, ακόμη. Edited January 15, 2017 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 (edited) Και ναι λοιπόν, ξεκίνησε τελικά η γραμμή. Το Eurocargo Istanbul έφυγε από τη Savona στις 1930 τοπική σήμερα και κατευθύνεται με 16 μίλια για το Porto Torres με άφιξη αύριο το πρωί στις 0730. Ίδια ώρα ανεχώρησε και το Vikingland από το Porto Torres και με τα 17 του μίλια δίνει άφιξη αύριο στις 0700 στη Savona. Edited January 16, 2017 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted January 20, 2017 Posted January 20, 2017 Εξελίξεις περίεργες. Το Vikingland σήμερα δε φαίνεται να κάνει δρομολόγιο και είναι δεμένο από το πρωί στο Porto Torres, με το AIS του να δείχνει επόμενο προορισμό τη Βαρκελώνη. Το Eurocargo Istanbul έχει αφήσει προ πολλού τη Savona και βρίσκεται στη Valencia. Την ίδια στιγμή στο site της Grimaldi Lines, φιγουράρουν πια τα δρομολόγια της γραμμής. Αναχωρήσεις από Savona κάθε μέρα στις 2000 εκτός από Παρασκευή και Σάββατο, οπότε λογικό σήμερα να μην υπάρχει δρομολόγιο. Αναχωρήσεις από Porto Torres Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη στις 2000, τίποτα Πέμπτη, Παρασκευή, και Σάββατο, ενώ έχουμε 2 αναχωρήσεις την Κυριακή, στις 0200 και στις 1900. Το Vikingland είναι λοιπόν λογικό να βρίσκεται εκεί. Όμως όπως είναι φτιαγμένο το πρόγραμμα, και αν δεν κάνουν τα πλοία κάποια αλλη προσέγγιση στο ενδιάμεσο, το ένα θα φτάνει Πέμπτη πρωί 0800 στο Porto Torres και θα ξαναφεύγει σχεδόν 3 μέρες μετά(Κυριακή 0200) ενώ το άλλο θα φτάνει στο Porto Torres την Παρασκευή το πρωί 0800, για να φύγει Κυριακή στις 1900. Πολύ ενδιαφέρον.
Nick the Greek Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 (edited) To Eurocargo Istanbul τελικά έκανε αρπαχτή μέχρι τη Valencia και σήμερα επέστρεψε στις αναχωρήσεις του από τη Savona για Porto Torres Edited January 23, 2017 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Όπως είπα και στο θέμα της Grimaldi Lines: Quote Valencia - Porto Torres: Καινούρια γραμμή αυτή εδώ. Μία εβδομαδιαία αναχώρηση από Porto Torres κάθε Τρίτη στις 1200 με άφιξη στη Valencia στις 1400 της Παρασκεύης, προφανώς μέσω Barcelona. Φαίνεται να είναι μια αναχώρηση των 0300 κάθε Τρίτη από Livorno, μάλλον με κάποιο roro εκ των 4-5 της βασικής γραμμής Barcelona - Valencia - Savona - Livorno. Πάντως αυτή την εβδομάδα δε νομίζω πως έγινε τέτοια προσέγγιση. Το ρεζουμέ πάντως είναι πως το Porto Torres για την Grimaldi Lines αποκτά φέτος 2 καινούριες απ' ευθείας συνδέσεις(Savona, Valencia) και επιπλέον χωρητικότητα σε μια υπάρχουσα(Barcelona). Κι όπως είπαμε και παραπάνω: Quote Όμως όπως είναι φτιαγμένο το πρόγραμμα, και αν δεν κάνουν τα πλοία κάποια αλλη προσέγγιση στο ενδιάμεσο, το ένα θα φτάνει Πέμπτη πρωί 0800 στο Porto Torres και θα ξαναφεύγει σχεδόν 3 μέρες μετά(Κυριακή 0200) ενώ το άλλο θα φτάνει στο Porto Torres την Παρασκευή το πρωί 0800, για να φύγει Κυριακή στις 1900. Πολύ ενδιαφέρον. Όντως υπάρχει σύνδεση μεταξύ Porto Torres και Valencia. Νωρίτερα σήμερα το απόγευμα το Eurocargo Istanbul απέπλευσε από το Porto Torres για τη Valencia. Προφανώς και δεν είναι η αναχώρηση Τρίτη 1200 που φαίνεται στο πρόγραμμα της Grimaldi Lines αλλά αναμενόμενα, δεν αφήνει ο Grimaldi το πλοίο να μείνει μεραγκλαντάν 3 μέρες στο Porto Torres μη κάνοντας τίποτε. Μένει να δούμε πως θα κινηθεί αύριο και το Vikingland που θα φτάσει Παρασκευή πρωί στο Porto Torres.
Nick the Greek Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 Και όπως υποπτεύθηκα παραπάνω, σιγά μην έμενε το Vikingland αμανάτι στο Porto Torres. Απέπλευσε το μεσημέρι για δρομολόγιο πρός τη Βαρκελώνη, ώστε να επιστρέψει και να κάνει το δρομολόγιο της Κυριακής το βράδυ από Porto Torres. Το Eurocargo Istanbul είναι ακόμη στη Valencia και φαντάζομαι πως σύντομα θα αναχωρήσει για Porto Torres.
Nick the Greek Posted February 5, 2017 Posted February 5, 2017 Όντως το Eurocargo Istanbul επιστρέφει αυτην τη στιγμή στο Port Torres, το Vikingland όμως αναχώρησε από τη Βαρκελώνη με προορισμό τη Savona όπου και θα φτάσει αύριο το απόγευμα. Άρα και το επίσημο πρόγραμμα της Grimaldi, είναι λίγο όρτσα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now