Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
  On 7/25/2014 at 11:23 PM, MILTIADIS said:

Τα πλοια που δραστηριοποιουνται αυτη την περιοδο στη γραμμη ειναι

 

Τα AF Claudia(πρωην Δαιδαλος),Aurelia και ΑF Francesca για λογαριασμο της Adria Ferries

Τα Rigel και Bari για τον Βεντουρη

Το Bridge για την European

Και το Ιεραπετρα για την Ena Shipping ltd(Ανεκ)

 

 

 

Ξέσπασε σήμερα πυρκαγία στο συγκεκριμένο πλοίο

 

 

 

  Quote

 

 

Πυρκαγιά ξέσπασε πριν μία περίπου ώρα σε επιβατηγό πλοίο το οποίο είχε σαλπάρει από το Μπάρι της Ιταλίας με προορισμό το Δυρράχιο της Αλβανίας.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η πυρκαγιά ξέσπασε στο φέρρυ-μποτ Francesca όταν βρισκόταν σε απόσταση επτά ναυτικών μιλίων από το Μπάρι. Όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα Κορριέρε Ντέλλα Σέρα στην ιστοσελίδα της, στο πλοίο έχουν επιβιβασθεί περίπου τριακόσια άτομα, συμπεριλαμβανομένου και του πληρώματος, και η πυρκαγιά - η οποία φέρεται να ξέσπασε στο μηχανοστάσιο - προς το παρόν ελέγχεται.

Ιταλοί πυροσβέστες κατάφεραν να ανέβουν στο φέρρυ-μποτ Francesca και έως τώρα δεν έχει δοθεί εντολή εγκατάλειψης του πλοίου.  Πηγή: http://www.kathimerini.gr/815055/article/epikairothta/kosmos/italia-pyrkagia-se-ploio-poy-eixe-salparei-apo-to-mpari

Edited by proud_ionian
tag
Posted

Η φωτια κατασβεστηκε με ιδια μεσα του πλοιου χωρις να χρειαστει να γινει εγκαταλειψη του.Μικρης εκτασης οι ζημιες και κανενας τραυματισμος συμφωνα με το ansa.

Για την ιστορια στις 10 του Απριλη ειχε περασει τελευταια επιθεωρηση στο Μπαρι και του ειχαν βρει 9 παρατηρησεις χωρις καποια απο αυτες να ειχε επισυρει απαγορευση αποπλου.

Posted

Για να δικαιωθει ο Νηρεας που ειναι της παλιας καλης ναυτικης σχολης.  :D  Βαπορι 30+ και δεν ανοιξε μυτη. Μη θυμηθω τι εγινε στις τελευταιες φωτιες των 10-χρονων...

  • 2 years later...
Posted

Τα παρεπόμενα του ατυχήματος, ακριβώς 2 χρόνια μετά με τον ανακριτή του Bari να απευθύνει κατηγορίες σε 6 άτομα. Πλοίαρχο, γραμματικό, πρώτο μηχανικό και άλλους 2 του πληρώματος, συν τον επιθεωρητή του Rina που είχε πιστοποιήσει πως τα πυροσβεστικά μέσα του πλοίου λειτουργούσαν, ενώ σύμφωνα με τον ανακριτή δε συνέβαινε αυτό. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, η πυρκαγιά προήλθε από διαρροή καυσίμου λόγω κακής συντήρησης.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...