ΝΗΡΕΑΣ Posted December 23, 2005 Posted December 23, 2005 Απάνω που το πλοίο έστρωσε και δεν απασχολεί την δημοσιότητα με τις βλάβες του, κάποιος «έξυπνος» βάλθηκε να μας το ξαναθυμίσει. Φάρσα για βόμβα στο "Νόνα Μαίρη" ταλαιπώρησε 140 επιβάτες 23 Δεκεμβρίου 2005 Αναστάτωση το μεσημέρι στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, όταν, λίγη ώρα πριν αποπλεύσει το οχηματαγωγό πλοίο "Νόνα Μαίρη" άγνωστος τηλεφώνησε στο πρακτορείο της εταιρείας και υποστήριξε ότι στο καράβι έχει τοποθετηθεί βόμβα. Όπως ήταν φυσικό, οι αρχές εκκένωσαν το πλοίο, και έκαναν εξονυχιστικούς ελέγχους. Τελικώς βεβαίως αποδείχθηκε ότι το τηλεφώνημα ήταν φάρσα, ωστόσο οι 140 επιβάτες του πλοίου ταλαιπωρήθηκαν, αφού αναγκάστηκαν να αναχωρήσουν μετά από δύο ώρες. Το πλοίο «Νόνα Μαίρη» εκτελούσε το δρομολόγιο για Σαμοθράκη . Όμως λίγο πριν λύσει κάβους, άγνωστος τηλεφώνησε στο πρακτορείο της εταιρίας και ειδοποίησε ότι είχε τοποθετηθεί βόμβα. Αμέσως ο καπετάνιος και το πλήρωμα ενημέρωσαν τους 140 επιβάτες και εκκένωσαν το καράβι προκειμένου οι άνδρες του λιμενικού να ελέγξουν εξονυχιστικά το οχηματαγωγό. Μετά από 2 ώρες οι ταξιδιώτες επιβιβάστηκαν και το καράβι αναχώρησε χωρίς κανένα πρόβλημα , αφού αποδείχτηκε πως επρόκειτο για μια κακόγουστη φάρσα. Από το κανάλι ΔΕΛΤΑ της ΘράκηςΆβυσσος...η ψυχή του ΒΛΑΚΑ!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Φαίνεται ότι το πλοίο βρήκε τη γραμμή του και την ησυχία του (αλλά και οι επιβάτες) Αφού δεν έχει πάθει βλάβη πάνω από και 5 μήνες!! Πέρυσι σχεδόν κάθε μήνα κάπου έμενε!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 29, 2006 Posted May 29, 2006 Ο Θρύλος του Αιγαίου (ex. Θρύλος του Ιονίου ) σε ετησία και η Σαμοθράκη μένει χωρίς πλοίο. Γι' αυτό και διαμαρτύρονται, αλλά... Πάλι μαζί τους, από 2 Ιουνίου. Υπομονή, λίγες μερούλες είναι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 […]Σε ερώτημα του Δημάρχου (σημ. Σαμοθράκης) απάντησε (σημ. ο κ. Φ. Μανούσης) ότι κατόπιν της νομοθετικής ρύθμισης η εταιρία προγραμματίζει να μετασκευάσει το πλοίο ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ το οποίο πλέον θα μπορεί να μεταφέρει 600 έως 700 άτομα…. http://gnomi-evros.gr/show.cfm?id=13106&obcatid=8
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Το πλοίο, που βρίσκεται στο Πέραμα , δεν ήρθε μόνο για το annual refit (που λένε και οι Φραγκολεβαντίνοι ), αλλά σύμφωνα με την εταιρεία του: "το Ε'à ϴà ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ βρίσκεται εκτός δρομολογίων λόγω εργασιών συντήρησης και αναβάθμισής του" ...μάλλον, η μετασκευή που λέγαμε παραπάνω.
kostasdm Posted January 20, 2007 Posted January 20, 2007 Το πλοίο στη Μικρή Πλωτή Δεξαμενή Περάματος.
George Posted January 20, 2007 Posted January 20, 2007 Σήμερα είδα για πρώτη φορά ότι το πλοίο είναι μονοτίμονο αλλά έχει και πρυμνιό προπελάκι εκεί που δείχνει το βέλος (δουλεύει άραγε; ). Το τι γίνεται από κάτω καλύτερα ας μην το συζητήσουμε... Και φωτο που δεν μπόρεσε να βγάλει ο φίλος kostas.
Stefanos Posted January 20, 2007 Posted January 20, 2007 Καλά τα ύφαλα είναι στο μαυρο τους το χάλι έλεος πόσο καιρό έχει να δεξαμενιστεί κάλα μιλάμε τέτοια εικόνα υφάλων δεν θα είχε ούτε το πιο βρωμερό γκαζάδικο
kostasdm Posted January 21, 2007 Posted January 21, 2007 Τελικά η εντύπωση μου μάλλον ήταν σωστή. Παρατηρείστε στη φωτό του φίλου George πόσο μεγάλη διαφορά στο τελείωμα έχουν τα πτερύγια της αριστερής από τη δεξιά προπέλλα.
proud_ionian Posted January 21, 2007 Posted January 21, 2007 απο το καλοκαιρι του 2005 που ειχε κατσει κανενα διμηνο μετα τη βλαβη, δε νομιζω να εχει ξαναδεξαμενιστει. βαλε και τοσους μηνες καθησιο φετος. οσο για την προπελα, ειναι εμφανεστατο οτι διαφερουν. τωρα που το θυμαμαι πρεπει να ειχε γραφτει το καλοκαιρι του 2005 οτι διαφερουν οι προπελλες (ειτε εδω ειτε στο τοπικ βλαβες νονα μαιρη) και ολοι λεγαμε οτι ειναι αδυνατον αυτο.
harlek Posted January 21, 2007 Posted January 21, 2007 Κάτι ανάλογο λέγαμε για τις προπέλες του Ανθή Μαρίνα που φαίνονται εδώ http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=136&page=6 αλλά τελικά είχαμε πει ότι απλά φαίνονται διαφορετικές επειδή είναι σταματημένες σε διαφορετικό βήμα και μας ξεγελάει η κλίση των πτερυγίων. Πάντως στο Νονα η διαφορά είναι ακόμα πιο εμφανής.
Stefanos Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Μετά το νέο δεξαμενισμό η γάστρα λάμπει και δεν εχει καμία σχέση με αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία του George λίγα post παραπάνω.Ωστόσο βλέποντας τις υπερκατασκευές του πλοίου αναρωτιέσαι τι είχε πάρει ο ναυπηγός που σχεδίασε τη μετασκευή
proud_ionian Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 το πλοιο ηταν roro με την υπερκατασκευη πρυμα. ο ναυπηγος επρεπε να "δημιουργησει" με βαση αυτο το δεδομενο. σαν Δημητριος Μοιρας παντως που το ειχα ταξιδεψει ηταν θεϊκο. μεταξυ "καθρεπτη" και πλωρης ηταν τα σαλονια του πλοιου. καθισματα απο δερματινη επιπεδου και καθαριοτητας κουρειου των 50s. εν τω μεταξυ πανω απο τα σαλονια ειναι ανοιχτο γκαραζ. περιεργο βαπορι γενικως και με πολλες αβαριες στο ενεργητικο του ακομη και στην προηγουμενη καριερα του.
kostasdm Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Ξέρει κανείς γιατί το πλοίο ανεβοκατεβαίνει συνέχεια στη Δεξαμενή φέτος ? Πριν από καμιά εικοσαριά μέρες ήταν στη Μικρή Πλωτή στο Πέραμα. Τώρα στου Βασιλειάδη. Τι γίνεται ?
George Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Μετά από το Πέραμα, ανέβηκε άλλη μια φορά στου Βασιλειάδη, έπεσε και πήγε Δραπετσώνα και τώρα ξανά πάνω. :confused:
Stefanos Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Ασχέτο αλλά πρίν καμιά βδομάδα που είδα τη νονα μαιρουλα στη δεξαμενη καταλαβα αυτό που ακούστηκε για τη διαφορά των ελικών.Εγω αυτό το πράγμα δεν μπορώ να το καταλάβω ειλικρινά οι προπέλες έχουν απίστευτη διαφορά που δεν είχα δει απο τις φωτογραφίες.Παντως είναι φοβερό μια γαστρα μια αντισταση ίδια μηχανή(προφανώς) διαφορετικές προπέλες
Stratos Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Ως Δημήτριος Μοιράς είχα την τύχη να ταξιδέψω πριν από αρκετά χρόνια όπου "πηγαίναμε" με την "μισή" μηχανή.. Μεγαλειώδες ταξίδι! Κυλλήνη-Ζάκυνθος σε δυόμιση ώρες! Σε κάποια στιγμή άρχισα να πιστεύω ότι θα μείνουμε ακυβέρνητοι τελείως,αλλά αυτό συνέβη μόνο για 10 λεπτά. Μετά αρχίσαμε να κινούμαστε ενώ είχαμε παρασυρθεί αρκετές δεκάδες μέτρα. Πρώτη φορά αγχώθηκα τόσο και εμπέδωσα την λέξη "αργά"(μα πολύ αργά)..! Οπότε ότι και να πεις για αυτό το πλοίο δεν με ξενίζει καθόλου πλέον..
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Εγώ με σειρά μου, ούτε έχω ταξιδέψει με το πλοίο, αλλά ούτε και τις προπέλες του έχω δεί. Αλλά επειδή σας βλέπω και "τρώγεστε" με τις προπέλες, ίσως σας βοηθήσει να βγάλετε άκρη... ...διαβάζοντας μία επιστολή ... αλλά και την απάντησή της. Πάντως, προσωπικά, διαβάζοντας τις επιστολές κρατάω μικρό καλάθι, γιατί διακρίνω μιά παλαιόθεν αντιδικία και πικρία.
Stefanos Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Έγω θα σταθώ σε ένα πράγμα μέσα στην επιστολή απάντηση της saos λέγεται σε κάποιο σημείο ότι η εταιρία δαπάνησε ενα μεγάλο ποσό για την επισκευή του πλοίου λέγοντας ότι το κόστος αντικατάστασης μιας έλικας είναι αστείο σε σχέση με το ποσό που δαπανήθηκε Το θέμα όμως είναι είναι ότι το κόστος χύτευσης και κατασκευής μιας νέας έλικας δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο όπως ισχυρίζεται η saos ferries κατά τη γνώμη μου΄ συνέφερε΄ να αφήσουν το πλοίο να ταξιδεύει με κομμένα τα πτερύγια της αριστερής προπέλας πάρα να την αντικαταστήσουν τη στιγμή που υπήρχε η ανοχή απο τους ελεκτικούς μηχανισμούς
proud_ionian Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 γυρω στις 100.000USD πηγε η προπελλα καποιου πλοιου του ιονιου προπερσυ. εχει απολυτο δικιο ο steven. οι προπελλες ειναι πανακριβες γι'αυτο και κοιτανε παντα οι πλοιοκτητες να αποφευγουν τετοια εξοδα (μετα απο ζημιες που δεν καλυπτει η ασφαλεια) με πατεντες οπως επενδυση με μεταλλο και αλλα παρομοια.
George Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Οι φωτογραφίες αλλά και τα λεγόμενα όσων είδαν το πλοίο σε κάποιον από τους δεξαμενισμούς που έκανε, απλά επιβεβαιώνουν τον κύριο Μοίρα και δυστυχώς εκθέτουν τη ΣΑΟΣ. Οι προπέλες όπως και να το κάνουμε διαφέρουν και είναι προφανές ότι η αριστερή κάπου χάσκει... Φυσικά κανένας από τους τους εμπλεκομένους στην υπόθεση δεν είναι άγιος. Γι'αυτό πιστεύω ότι καλό θα ήταν (πριν σταυρώσουμε για άλλη μια φορά τη ΣΑΟΣ) κάποιος να μας έλεγε τι δουλειές γίνονται στο πλοίο και πάει από δεξαμενισμό σε δεξαμενισμό. Γιατί προφανώς δεν ανεβαίνει ένα πλοίο 3 φορές στη δεξαμενή για ψίλου πήδημα.
Neptune Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Νομιζω αν το θεμα ειναι μονο το σχημα στα φτερα που οντως της αριστερης χανουνε λιγο ειναι ευκολο να λυθει οχι με καινουρια αλλα επισκευαζοντας τα ιδια. Αν τωρα το θεμα ειναι ποιο βαθυ εξαρταται απο το ποσο βαθυ ειναι. Σε καθε περιπτωση ειμαι επιφυλακτικος και με τις 2 πλευρες γιατι δεν εμπιστευομαι κανενα απο τους δυο. Απλα να προσθεσω επειδη δεν εχει αναφερθει νομιζω ξανα οτι στο πλοιο εγινε αλλαγη μηχανων επι Μοιρα.
Stefanos Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Λογικό να άλλαξε μηχανές άλλαξε βέβαια όλο το προωστήριο σύστημα μηχανή άξονες προπάλες
Earl Granville Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Το γεγονός είναι ότι το πλοίο επανειλημένως επι πλοικτησίας ΣΑΟΣ έχει υποστει μηχανικές βλάβες. Τωρα τι γίνεται και ποιος λέει την αλήθεια δεν μπορώ να το ξέρω. Όμως έχουμε μια σοβαρή καταγγελία(και μάλιστα απο κάποιον που ξέρει το βαπόρι) η οποία σαφώς και πρέπει να διερευνηθεί σε βάθος για να εκδικαστεί και η αγωγή στην οποία από ότι υπαινίσεται η ΣΑΟΣ θα καταφυγειΒάση λοιπόν των δεδομένων τα οποία θα έχουν βγει από την εξέταση της καταγγελίας θα ξεκαθαρίσει αν πρόκειται για συκοφαντικη δυσφήμιση ή όχι. Πάνω από όλα όμως θα πρέπει να εξεταστει για την ασφάλεια των επιβατών.
harlek Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 "Θα ήταν δε αφελής όποιος θα πίστευε ότι μια εταιρεία η οποία δαπάνησε τόσα χρήματα για την επισκευή ενός πλοίου θα φειδόταν τις δαπάνες αντικατάστασης ενός έλικα" Δηλαδή την αντικαστέστησαν μεν, έβαλαν διαφορετική δε;...Ή εννοεί ότι δεν θα φειδόταν τις δαπάνες της αντικατάστασης, ΕΦΟΣΟΝ αυτή κρινόταν απαραίτητη (αλλά δεν κρίθηκε); Πάντως, η απάντηση εντέχνως αποφεύγει να απαντήσει επί της ουσίας και ένας καχύποπτος μπορεί να πει ότι δεν αποστομώνει τον πρώην πλοιοκτήτη. Αφήνει να εννοηθεί ότι έφτιαξαν "ό,τι έκριναν απαραίτητο" και πέρασαν τους σχετικούς ελέγχους. Τώρα το τι ακριβώς σημαίνει αυτό, όλοι το υποψιαζόμαστε...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now