enas chiotis Posted January 31, 2020 Posted January 31, 2020 Περισσότεροι επιβάτες, νέες υπερκατασκευές, από ταχύτητα;
.voyager Posted January 31, 2020 Posted January 31, 2020 (edited) Συγγνώμη, δεν ήμουν σαφής. Παρότι θα μπορούσε να αυξήσει το πρωτόκολλο, με τις αλλαγές δεν θα μεταφέρει περισσότερους επιβάτες, αλλά αυτούς που δύναται ήδη να μεταφέρει, θα τους κατανείμει πιο σωστά (θα έχουν όλοι άνετη θέση και όχι καρέκλες όπως όταν ήταν πορτοκαλί). Οι υπερκατασκευές έχουν βάρος όσο μιση νταλίκα, κανένα πρόβλημα. Με αμμοβολή και πλαστικοποίηση θα πρέπει να περιμένουμε μισό με ένα μίλι βελτίωση στην ταχύτητα. Edited January 31, 2020 by .voyager
sarantatrio Posted January 31, 2020 Posted January 31, 2020 Γενικά ναι και εγώ πιστεύω να κερδίσει μισό μίλι. Δεν νομίζω όμως ότι πρέπει να περιμένουμε να το πάνε και γρηγορότερα στη γραμμή.
kefalonia94 Posted February 9, 2020 Posted February 9, 2020 Ρεπορτάζ από το γραφείο τύπου της Levante Ferries σχετικά με την πρόοδο των εργασιών στο Ανδρέας Κάλβος και επίσης λέει ότι η επιστροφή του θα είναι την 1η Μάρτη. Δηλαδή την ημέρα του Καρναβαλιού της Πάτρας θα ξεκινήσει; Γιατί όχι π.χ. 2 μέρες νωρίτερα για να πάει και ο κόσμος που ίσως θέλει να δει το Καρναβάλι; Πάντα εκείνες τις μέρες το πλοίο ήταν γεμάτο για Πάτρα... Ως συνήθως λογική Levante Ferries, ποτέ δε βρίσκεις άκρη...
Stratos Posted February 9, 2020 Author Posted February 9, 2020 Παντως μπραβο για την αναβαθμιση των χωρων, θα ταξιδευει ο κοσμος ποιο αξιοπρεπως! Ειδα και καπακια στο γκαραζ..
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2020 Posted February 9, 2020 Αυτά δεν είναι καπάκια αλλά το ψευτοκαπακα που τα έχουν βάψει σε ασημί χρώμα.
Stratos Posted February 9, 2020 Author Posted February 9, 2020 Ψευτοκαπακα λεγονται, οπως και στους κινητηρες οχηματων, αλλα δεν ειναι ολοι εδω σχετικοι, γιαυτο και τα αποκαλεσα ετσι.. Ηθελα απλα να τονισω οτι το φροντιζουν το πλοιο και στο μηχανικο μερος. Πλακα πλακα τωρα που φτειαχνουν τους ανεκμεταλευτους χωρους των καταστρωματων, αν τους ειχε παλαιοτερα, δεν θα γκρινιαζαν τοσο στις Δυτικες Κυκλαδες οταν ειχε μπει τοτε.. Γινεται ωραια δουλεια, η αληθεια να λεγεται..
proud_ionian Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 (edited) On 2/9/2020 at 10:48 AM, kefalonia94 said: Ρεπορτάζ από το γραφείο τύπου της Levante Ferries συμφωνα με τον κιτρινο στελιο πετσα το kefalonia press, στο πλοιο εγκατασταθηκε μετεωρολογικος σταθμος της ΕΜΥ. φημες οτι θα μετονομαστει σε... τασος αρνιακος, ελεγχονται ως ανακριβεις Edited February 12, 2020 by proud_ionian βαλτε την πετρουλα στο reception
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2020 Posted February 13, 2020 Το Ανδρέας Κάλβος έφυγε σήμερα από το Ν. Μ Δραπετσώνας και πάει στο ναυπηγείο της Χαλκίδας για δεξαμενισμο.
Takisg Posted February 13, 2020 Posted February 13, 2020 Αυτή τη στιγμή το πλοίο κινείται 15 κόμβους κ βρίσκεται στο ύψος της Σκάλας Ορωπού με κατεύθυνση το ναυπηγείο της Χαλκίδας!!!
proud_ionian Posted February 16, 2020 Posted February 16, 2020 (edited) αμμοβολη λενε ο βογιατζερ και ο αννιβας, υδροβολη λεει η οδος Ζαλοκωστα. αφιερωμα στην αυλιδα εχει, ποιο αλλο, το kefaloniapress. υδροβολη λογω τελειομανιας, που θα αναβαθμιση την αναβαθμισθεισα αναβαθμιση. στην καλυτερη, να το δουμε να ταξιδευει με 16+ οπως παλιοτερα και να κερδισει κανα 5 λεπτο.. μπηκαν αεροπορικες, τελειωνουν οι ανεμοθωρακες, αλλα η αλλαγη των καθισματων του υπολοιπου σαλονιου το χρονου (θυμιζω περσυ η εταιρια διερρεε οτι ειχαν καθυστερησει να ερθουν απο το εξωτερικο και θα τα εβαζαν μολις ερχονταν, σε καμια διανυκτερευση) δεν διαφωνει κανεις οτι γινονται δουλειες και πεφτουν λεφτα στο καραβι, αλλα ο τροπος που προβαλλεται και παρουσιαζεται αυτο δεν αντεχει σε κριτικη Edited February 16, 2020 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2020 Posted February 16, 2020 Το δημοσίευμα λέει ότι έγινε υδροβολη πρώτα για να φύγει η πρώτη στρώση από την πρασινίλα της θάλασσας και ακολούθησε η αμμοβολή για να φύγει και το περσινό χρώμα και να φανεί ολοκάθαρη η λαμαρίνα.
proud_ionian Posted February 16, 2020 Posted February 16, 2020 εχεις δικιο. mea culpa. οπως ηταν αναμεσα στις φωτο γραμμενο δεν το προσεξα
proud_ionian Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 ηταν δικαιο, εγινε πραξη. ετοιμα τα 170 αεροπορικα
kerkini Posted February 26, 2020 Posted February 26, 2020 (edited) 54 minutes ago, kefalonia94 said: 28/2 λένε θα ξεκινήσει το Κάλβος στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη μάλλον νωρίτερα λόγω καρναβαλιού. Για αυτό δεν υπάρχει δρομολόγιο από Κυλλήνη για Ιθάκη. Ξεκίνησε γύρω στις 17:00 από Αυλίδα με προορισμό Πειραιά. Έφτασε έως τώρα τους 17 Knots. Να δούμε αν θα προλάβει να ξεκινήσει μεθαύριο Edited February 26, 2020 by kerkini
kefalonia94 Posted February 26, 2020 Posted February 26, 2020 Μούφα το περί αυξήσεως της ταχύτητας του Κάλβου και μείωση του χρόνου ταξιδιού. 3.30 ώρες again Σάμη-Πάτρα όπως φαίνεται και στο site της εταιρείας. 😉 Οι αυλικοί φαίνεται δεν έχουν καλή πληροφόρηση...
proud_ionian Posted February 28, 2020 Posted February 28, 2020 τωρα μπαινει στον ισθμο. 13.00 ξεκιναει
kerkini Posted February 28, 2020 Posted February 28, 2020 (edited) To Levante KefaloniaPress μας ενημερώνει πως "εγινε η δεύτερη ανακαίνιση στο πλοίο, τα αεροπορικά καθίσματα δείχνουν υπέροχα, το σαλόνι δεν πρόλαβε να αλλάξει, η αλλαγη θα γίνει στην επομενη ακινησία." Edited February 28, 2020 by kerkini
kefalonia94 Posted February 29, 2020 Posted February 29, 2020 Ουσιαστικά πέρα από τα αεροπορικά καθίσματα, τίποτε άλλο δεν έγινε που να διευκολύνει το ταξίδι των επιβατών. Ούτε έξτρα χώροι για αύξηση του πρωτοκόλλου, ούτε αύξηση της ταχύτητας για μείωση του χρόνου ταξιδιού... Μια από τα ίδια δηλαδή θα έχουμε και φέτος...
Stratos Posted February 29, 2020 Author Posted February 29, 2020 θα πρεπει πρωτα να δουμε τι εγινε στο επανω ντεκ, για να το πουμε αυτό.. Από ταχυτητα τι περιμενες, εδώ και μερικα χρονια από την μετασκευή στην πρυμνη εχει βαρυνει το πλοιο..
proud_ionian Posted February 29, 2020 Posted February 29, 2020 oι νεοι χωροι με ανεμοθωρακες, αναμεσα στη γεφυρα και τις τσιμινιερες, οσο και οι ανεμοθωρακες που μπηκαν στον υπαρχον ανοιχτο deck πλωρα απο το σαλονι, θα διευκολυνουν τους επιβατες που αναγκαστικα καθονταν (και θα καθονται) εξω. μενει να δουμε αν θα αυξηθει και το θερινο πρωτοκολλο. οι αεροπορικες θα διευκολυνουν οσους τις προτιμουν και επρεπε να μπουν,αλλα μεχρι εκει. εκτιμηση μου ειναι οτι την περιοδο αιχμης, παλι θα ειναι ασφυκτικη η κατασταση, με σχεδον 900 ατομα πρωτοκολλο. η ταχυτητα παιδια αυτη ειναι. μισο μιλι πανω κατω δεν αλλαζει η κατασταση
Mr_Zoo Posted February 29, 2020 Posted February 29, 2020 Είχα κι εγώ την ελπίδα ότι θα υπάρξει καθυστέρηση, όπως σε όλα σε αυτή την χώρα, ώστε να ταξιδέψω με το υπεραγαπημενο από Κυλλήνη, αλλά το έφαγα το μπιφτέκι μου..... Τεσπα, τυχερός μέσα στην ατυχία μου..... Πρώτη στην καρναβαλικη Πάτρα, μετά την "ανακαίνιση" Και ασ δούμε και την ανακαίνιση..... Κεντρικό σαλόνι, προς πλώρη, ίδιο.... Πίσω του και απέναντι από το μπάρ, μέχρι πρυμα, τοποθετήθηκαν 140 καθίσματα αεροπορικού τύπου... Οι καναπέδες στην μεριά του μπάρ παρέμειναν Η πρυμη έγινε ωραία πάρα το τρίξιμο που συνεχίζει να έχει Ενώ στον ενδιάμεσο χώρο μπήκαν αλουμίνια, στα πρότυπα της Attica, Θα έλεγα..... Ενώ πίσω από την γέφυρα βάλανε λίγα τραπεζάκια, σαν πριβέ βεραντουλα για χαμουρεμα..... Στο παλιό sun deck, μπήκε στέγαστρο, αλλά προς το παρόν η σκάλα ήταν κλειστή Και είς άλλα, με υγεία.... Όσο για το θέμα ταχύτητας, θα πω το εξής..... Στις 13:00 φύγαμε από Πάτρα. Τώρα που γράφω, 15:02 παραλαξαμε την Οξειά.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now