Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 8/16/2017 at 1:22 AM, .voyager said:

Υπάρχει πρόθεση, αλλά το αν τελικά θα υλοποιηθεί, θα εξαρτηθεί από το αν αυτή η "παρέμβαση" θα υπερισχύσει άλλης.

 

On 8/12/2017 at 10:44 AM, proud_ionian said:

μεσα εχουν γινει στοχευμενες παρεμβασεις, με αλλαγες φθαρμενων ταπετσαριων περισσοτερο στους καναπεδες και σε αρκετες απο τις καρεκλες, ενω εχουν προοστεθει και καποιες designατες μαυρες πλαστικες, κυριως στο πλωριο σαλονι.

δεν μιλαμε για καμια ριζικη αλλαγη. το πλοιο, χρωματικα και σχεδιαστικα, μεσα παραμενει ionian star.

τα εξωτερικα decks ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση απο περσυ (δεν ξεφτιζει το καφε, να φαινεταιτο μπλε) και γενικως το πλοιο ηταν πεντακαθαρο, παροτι πηγαινοερχοταν γεματο κοσμο και οχηματα.

κρινοντας και απο τις μικροπαρεμβασεις που ειδα σε φθαρμενες ταπετσαριες κλπ, δε νομιζω οτι υπαρχει πραγματικα προθεση εκτεταμενης μετασκευης.

oτι ειχαμε πει για το mare πριν εναμισυ χρονο, ισχυει και για τον καλβο τωρα.

σε hull machinery & safety, δαπανηθηκαν αυτα που επρεπε.

στο accomodation δεν χρειαζεται κατι παραπανω απο ενα φρεσκαρισμα και αποκατασταση της συνηθους φθορας.

για τις γραμμες που εξυπηρετουν, μια χαρα ειναι.

τα υπολοιπα ειναι στοχευμενες διαρροες για εντυπωσιασμο

  • Replies 651
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ε τι θα 'λεγε το kefaloniapress για να χρυσώσει το χάπι, πληρώνει καλά ο 11880. Μέχρι και κάμερα live έβαλε στη Σάμη για την άφιξη του πλοίου. Πέρυσι όταν είχε μπει το Κεφαλονιά στη γραμμή ούτε άρθρο δεν είχε γράψει. Στις 9.45 έδεσε πριν λίγο ο Κάλβος στην Πάτρα.

Posted (edited)

Σήμερα πάντως δεν επιτρεπόταν η πρόσβαση στο εσωτερικό του πλοίου. Εντύπωση μου έκαναν τα ανάγλυφα γράμματα των προηγούμενων ονομάτων στην πλώρη του,ακόμα και το Esan Maru no. 5 υπάρχει! 

 

Edited by proud_ionian
photo
Posted

Καλοταξιδος!

Αναμενω ρεπορταζ απο τον proud για το νεο "κοσμογαπητο"..😁

Πάντως δεν ταξιδεύει και με την ταχύτητα του φωτος, πάει οσο πήγαινε και προ επισκευής.

Μάλλον δεν το ζορίζουν γιατί είναι ακόμα στις αρχες, η έτσι θα κανει τα δρομολόγια..(?)

Posted

ποσο παραπανω να παει ο παντερμος. εχει και αερα σημερα

On 12/28/2018 at 12:17 AM, proud_ionian said:

με 16-16,5 το εκανε και με τοσο λογικα θα το κανει και τωρα. αντε να αγγιζει τα 17 μετα την επισκευη. δεν ειχε ποτε περισσοτερο δρομο.

 

Posted

Παρατηρώ στην φωτογραφία του @proud_ionian  κόσμο στο ανοικτό επάνω κατάστρωμα. Να το έχουν ανοίξει άραγε ? Γιατί όσο θυμάμαι επί Zante  ήταν κλειστό. Πάντως αυτά τα χρώματα δίνουν ένα άλλο prestige στο πλοίο σε σχέση με το αδιάφορο πορτοκαλί. Αρκετά όμορφο. 

Posted

Όντως, επί Zante το ανοικτό κατάστρωμα ήταν προσβάσιμο μέχρι τα φουγάρα. Τώρα έχει καθαριστεί όλο, μπήκε το χρώμα που χρησιμοποιεί και η Levante και είναι προσβάσιμο.

Posted

 Αν θυμάμαι καλά,σε αυτό το κατάστρωμα υπάρχει μια μικρή καταπακτή με σκαλίτσα που οδηγεί στο σαλόνι.Κατα την γνώμη μου πολύ σωστή κίνηση που το ανοίξανε,τουλάχιστον να βλέπεις τα απόνερα και έξω απο το τζάμι.

Posted

False alarm, τελικά το ανώτερο, ανοικτό κατάστρωμα συνεχίζει να είναι προσβάσιμο μέχρι τα φουγάρα, τουλάχιστον για την ώρα. Σήμερα το πλοίο μπήκε από τη Βόρεια λόγω κάποιων ελέγχων το λιμενικού στη Νότια, από την οποία αναχώρησε κανονικά.

 

Posted
On 2/4/2019 at 4:20 PM, sarantatrio said:

 Εντύπωση μου έκαναν τα ανάγλυφα γράμματα των προηγούμενων ονομάτων στην πλώρη του,ακόμα και το Esan Maru no. 5 υπάρχει! 

απο οσο εχω δει το πλοιο εξωτερικα και απο τις φωτο που εχουμε δει, κυριως σε kefalonia press και στα social media accounts της levante, εξωτερικα το πλοιο ειναι κουφετο. η μονη μικρη παραφωνια, ειναι τα αναγλυφα "andreas kalvos" στην πλωρη, εκει που ηταν το ονομα επι ΑΝΜΕΖ.

Posted (edited)

Σήμερα που ταξίδεψα με το πλοίο όντως έχει γίνει καλή δουλειά εξωτερικά αλλά και στο γκαράζ με το βάψιμο (η μόνη τρανταχτή διαφορά). Ωστόσο δεν έγινε καμία άλλη μεγάλη αλλαγή στη διαρρύθμιση των εξωτερικών χώρων. Το σαλόνι εσωτερικά είναι ακριβώς το ίδιο όπως ήταν και επί της ιδιοκτησίας της Zante Ferries. Η μία καρέκλα δίπλα στην άλλη και στριμώχνεσαι για να περάσεις. Μία μετασκευή στο ξενοδοχειακό θα 'ναι πάντα αναγκαία για τον Κάλβο. Και τέλος παρά την πολυδιαφημισμένη ανακαίνιση στο μηχανολογικό τμήμα του πλοίου και σήμερα που ήταν μια μέρα που είχε άπνοια, η ταχύτητα του πλοίου ήταν μέσο όρο στους 15,5 κόμβους, καμία σχέση με την υπηρεσιακή του που αναφέρει στο site. Προφανώς και γίνεται σκόπιμα από την εταιρεία για εξοικονόμηση καυσίμων (αφού δεν υπάρχει κι ανταγωνισμός), όπως φαίνεται και με τα υπόλοιπα πλοία της στις άλλες γραμμές που εξυπηρετεί. Συνολική ώρα κρουαζιέρας σήμερα 3 ώρες και 40 λεπτά.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted (edited)

Σήμερα που δεν είχε και αέρα, τις προηγούμενες μέρες (σαν χτες που είχε και το big boss μέσα) έκανε 3.25. Από το τίποτα όμως ας υπάρχει έστω αυτό κι ας ελπίσουμε να μας ελεήσουν με το αληθινά ''κοσμαγάπητο'' Κεφαλονιά μετά το Πάσχα, αν και χλωμό το βλέπω. Πάντως το Κάλβος τη θερινή περίοδο θα χει σοβαρό θέμα με τη χωρητικότητα... Την ταχύτητα αν θέλει την έχει αλλά αυτό εξαρτάται από την εταιρεία.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Μα δεν πιστεύω να κρατήσουν 3 μεγάλα βαπόρια στην Κυλλήνη,  ειδικά τώρα που δεν έχουν ανταγωνισμό.  Το θεωρώ στάνταρ ότι στις highseasons θα μπαίνει το Κεφαλονιά 

Posted

Το γλέντι της Παρασκευής το βράδυ στην Σάμη, προσφέρθηκε από τον πρόεδρο της Levante Ferries Γιώργο Θεοδόση και τον γενικό διευθυντή Στρατή Απέργη, σε φίλους και στο πλήρωμα του πλοίου Ανδρεας Καλβος. Το δείπνο έγινε στο εστιατόριο, Deco Art Cuisine της Σάμης, με εδέσματα αποκλειστικά από τοπικά προϊόντα ενώ τα δύο κατσίκια ήταν δώρο Κεφαλονίτη φίλου για τον κ. Θεοδόση και το άνοιγμα της γραμμής Πάτρας – Σάμης 

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...