Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 On 6/10/2016 at 4:31 PM, .voyager said: Δυστύχημα φαίνεται πως είχαμε στο πλοίο που είναι ελλιμενισμένο στο καινούριο, με νεκρό έναν οδηγό Δημοσίευση προσωρινής Έκθεσης Διερεύνησης για το θάνατο οδηγού Φ/Γ εντός του γκαράζ του Φ/Γ-Ο/Γ "EUROCARGO TRIESTE" σημ. Μάλτας
.voyager Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Μερικές φωτογραφίες του Eurocargo Trieste στο Μπάρι και μια ως Super-fast Andalucia στη Μαγιόρκα.
MILTIADIS Posted July 9, 2018 Author Posted July 9, 2018 Εν πλω για Κατανια ολοκληρωνοντας την παρουσια του στη χωρα μας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2018 Posted July 10, 2018 Οπότε η λογική λέει θα αντικαταστησει το Eurocargo Livorno στη σύνδεση της Τυρρηνικής και της Αδριατικής.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 23, 2018 Posted August 23, 2018 Το Eurocargo Trieste βρίσκεται στη Γένοβα για εργασίες συντήρησης από τις 16 Αυγούστου
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2018 Posted September 1, 2018 Το Eurocargo Trieste επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Λιβόρνο Παλέρμο.
Nick the Greek Posted November 5, 2018 Posted November 5, 2018 (edited) Δεν κάνει μόνο Livorno - Palermo, τα δρομολόγιά του περιλαμβάνουν και το Salerno αλλά και τη Γένοβα. Μαζί του στο ίδιο δρομολόγιο είναι και το Eurocargo Ravenna. Edited November 5, 2018 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 Όπως και για το Eurocargo Patrasso, το Eurocargo Trieste έχει μεταφερθεί από την Grimaldi στη γραμμή της Ισπανίας με την Ιταλία, αυτήν τη στιγμή στη Valencia προερχόμενο από Savona.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2019 Posted November 22, 2019 Όπως λέει το δημοσίευμα η φωτιά ξέσπασε στο μηχάνοστασιο και επέστρεψε ρυμουλκουμενο στο λιμάνι του Λιβόρνο. Μετά χρειάστηκε να το βγάλουν εκτός λιμένα γιατί η φωτιά αναζωπυρωθεί. Τα 25 άτομα πλήρωμα είναι καλά στην υγεία τους, ενώ δεν υπήρχαν επιβάτες στο πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2019 Posted November 24, 2019 Η φωτιά ξεκίνησε από τη δεξιά κυρία μηχανή.
.voyager Posted January 5, 2020 Posted January 5, 2020 Με εργασίες να λαμβάνουν χώρα σε αυτό (όχι μόνο για την επιδιόρθωση των ζημιών από τη φωτιά), βλέπουμε το πλοίο στο Λιβόρνο την περασμένο Σάββατο.
Petros P Posted May 2, 2020 Posted May 2, 2020 Με πάσα επιφύλαξη πρέπει το πλοίο να το φέρνει στην Αλιαγά το SeaBuffalo ,εν τω μεταξύ κάποια στιγμή πήγε Piombino... Kαι αυτό παίρνοντας υποψη τη ζημια και το track του ρυμουλκου μαζί με το κλείσιμοτου AIS απο το E.T. On 8/14/2017 at 2:31 PM, proud_ionian said: πλεον ομορφαινει με την παρουσια του το ΝΜΔ On 8/14/2017 at 2:38 PM, Nick the Greek said: Τελικά αυτό συμβαίνει σε κάθε του ακινησία τα τελευταία χρόνια, και Δεκέμβρη και Αύγουστο. Και μου κάνει εντύπωση πως μπαίνουν στο έξοδο του να πλεύσει το πλοίο μέχρι τον Πειραιά και πάλι πίσω στην Πάτρα. Στη τελευταία του επίσκεψη
Nick the Greek Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 Αν έχεις πέσει μέσα, είναι ενδιαφέρουσα εξέλιξη. Κι αυτό γιατί το πλοίο είχε πάρει φωτιά στις 22 Νοεμβρίου, δηλαδή 6 μήνες πρίν. Θεωρώ πως αν ήταν CTL θα το είχαν καταλάβει αρκετά σύντομα, οπότε για να φτάσουμε να πάει για σκράπ το Μάιο πρέπει να καθυστέρησε η διαδικασία λόγω της πανδημίας. Βέβαια την ίδια στιγμή άλλα πλοία του ομίλου πήγαν κανονικά στην Τουρκία. Οπότε η άλλη εκδοχή που καθιστά την περίπτωση ενδιαφέρουσα, είναι να μην ήταν CTL το πλοίο και να τράβηξαν τη σκανδάλη για να βρούν μια ένεση ρευστότητας. Έτσι κι αλλιώς αυτή η πορτάδα πλοίων έχει μεγάλες καταναλώσεις, θεωρώ με τον ερχομό των καινούριων ρορο του ομίλου, ήταν στα προτεινόμενα για αποχώρηση μαζί με τα παλιά Visentini.
Agaios Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 Η φωτιά άρχισε από μια από τις δύο κύριες μηχανές και επεκτάθηκε
Nick the Greek Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 Λεπτομέρειες δεν ξέρουμε, ξέρουμε πως ήταν στο μηχανοστάσιο του πλοίου και δεν είχε σχέση με το φορτίο. Προφανώς υπήρξε επιθεώρηση εκ μέρους των ιταλικών Αρχών όταν έσβησε η φωτιά, επιθεώρηση της οποίας το πόρισμα δεν έχει δημοσιευθεί, εξ' όσων μπόρεσα να βρώ. Πλήν όμως, αυτό που βγήκε πρός τα έξω ήταν ότι η επιθεώρηση βρήκε πολλές παραλείψεις και προβλήματα όσον αφορά την ασφαλή λειτουργία του μηχανοστασίου και γενικότερα το safety επάνω στο πλοίο. Κι αυτό πρέπει μάλλον να σήκωσε αρκετό σούσουρο στην Ιταλία, σε σημείο που η Grimaldi βγήκε επισήμως να διαψεύσει αυτά τα σενάρια. Ο Έλληνας τεχνικός διευθυντής του πλοίου, Valiant Shipping, δεν βλέπω να έχει μιλήσει δημοσίως. Η σύντομη περιγραφή του συμβάντος στο IHS Fairplay έχει ώς εξής: Quote BLAZE EXTINGUISHED BY CREW USING THE FIXED CO2 FIREFIGHTING SYSTEM. 3 FIRE FIGHTING TUGS ATTENDED THE SCENE AND ASSISTED WITH BOUNDARY COOLING. LOCAL FIRE SERVICE PERSONAL ALSO BOARDED THE VESSEL TO CHECK FOR HOT SPOTS. NO INJURIES OR POLLUTION REPORTED. TAKEN IN TOW BACK TO LIVORNO FOR DISCHARGE OF CARGO, INSPECTION AND REPAIRS. THE FIRE STARTED IN THE STARBOARD MAIN ENGINE AND A SECOND FIRE SUBSEQUENTLY OCCURRED IN THE EMERGENCY GENERATOR. CAUGHT FIRE IN ENGINE ROOM WHILST UNDERWAY IN THE TYRRHENIAN SEA 5 MILES SW OF LIVORNO, ITALY IN LAT. 43 31' 12"N, LONG. 010 12' 54"E AT 0226 HOURS LT (UTC+1) ON 21/11/19. Σε απλά ελληνικά λέει πως η φωτιά ξεκίνησε από τη δεξιά κύρια μηχανή και σβήστηκε μέσω του CO2 συστήματος πυρόσβεσης. Επιπλέον αναφέρει πως σε δεύτερο χρόνο φωτιά ξέσπασε και στην emergency γεννήτρια. Το πλοίο βρισκόταν στα 5 μίλια από το Livorno, ευτυχώς για το πλήρωμα. Η επιθεώρηση από το Paris MOU που ακολούθησε αποκάλυψε 17 παρατηρήσεις, με 3 εξ' αυτών να δικαιολογούν απαγόρευση απόπλου, μια απαγόρευση που ήρθη μετά από 38 ημέρες στις 30 Δεκεμβρίου του 2019 με το πλοίο να παίρνει άδεια απόπλου με προορισμό κάποιο ναυπηγείο πρός αποκατάσταση των ζημιών. Κι έτσι πήγε το πλοίο στο "ναυπηγείο" του Piombino. Να και η γενική απεικόνιση των παρατηρήσεων, όπως βλέπετε οι παρατηρήσεις αφορούν πολλά και διάφορα με κυριότερα αυτών το ISM, τo fire safety και τη ναυσιπλοία.
Petros P Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Και πράγματι αυτό πάει βλέποντας απο τη κάμερα στο Reggio Calabria
JohnR730 Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 Όπως βλέπουμε στη φωτογραφία του Selim το πλοίο προσάραξε στα Aliaga.
mpolo Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 Παρακατω η τελικη εκθεση διερευνησης για την φωτια που ειχε ξεσπασει στο μηχανοστασιο του πλοιου το 2019. Εκθεση που οι μαλτεζοι ολοκληρωσαν εναν χρονο αργοτερα το 2020. Οι δικοί μας στην καλύτερη παλευουν να βγαλουν καμια προσωρινη εκθεση για ατυχηματα που εγιναν το 2019. https://mtip.gov.mt/en/msiu/Documents/MV Eurocargo Trieste_Final Safety Investigation Report.pdf
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now