nomikos Posted December 27, 2021 Posted December 27, 2021 Από ότι βλέπω έχουν σχεδόν ίδιες μηχανές με τα Blue Star 1 και Blue Star2.Μόνο που τα Blue Starια έχουν 4 τέτοιες ενώ τα συγκεκριμένα ρο-ρο 2.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2021 Posted December 27, 2021 Ίδιου τύπου μηχανές με το Blue Star 1 & 2, απλώς αυτό έχει ένα παραπάνω κύλινδρο κάθε μηχανή.
Nick the Greek Posted December 27, 2021 Posted December 27, 2021 Έφτασε στον Αλίαγα νωρίτερα σήμερα το πρωί, τίτλοι τέλους οριστικά και αμετάκλητα. Όσον αφορά την κατανάλωση αυτού και του αδελφού του, οι δικές μου σημειώσεις έχουν 18 κόμβους υπηρεσιακή με κατανάλωση 103 τόνους το 24ωρο. Μιλάμε για πάνω από 4 τόνους την ώρα, πολύ υψηλά νούμερα.
gtogias Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 Ιδού και ένα βιντεάκι από την προσγειάλωση στη γνωστή παραλία: https://www.linkedin.com/posts/eren-topcu-ba785837_aliaga-ship-breaking-yard-eurocargo-patrasso-ugcPost-6882963300645130240-grXV
George...f Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 Όμορφη πλώρη. Κρίμα που κατέληξε στην παραλία. Άραγε μια αντικατάσταση των μηχανών με αλλου τυπου δεν συνέφερε οικονομικα από τη διάλυση ενός πλοιου του ‘98; Και δεν μιλαω για την Grimaldi που έχει πληθώρα νεότευκτων αλλά για κάποια άλλη εταιρία.
Petros P Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 Είχε βγεί καιρό προς πώληση,οπως και τα παλαιότερα Visentini.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 (edited) Δεν νομίζω ότι το πλοίο οδηγήθηκε για κόψιμο λόγω της κατανάλωσης του στα καύσιμα!! Για εμένα φαίνεται ότι περισσεύει από το στόλο της Grimaldi Lines και επιπλέον να υπήρχε αρκετό κόστος για τη προσαρμογή στους νέους κανονισμούς που θα έρθουν σε ισχύ. Edited January 1, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
George...f Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 Επίσης μιας και αναφέρθηκε κάτι για ίδιο τύπο μηχανών με τα δικά μας Blue Star 1/2, αναρωτιέμαι αν εβγαζε τα ίδια μίλια δρόμο. Ξέρουμε τη μέγιστη ταχύτητα πλοών του;
Shippihs Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 21 βλέπω εγώ. Την ίδια με τίποτα δεν θα την έβγαζε, έχει 2 μηχανες αντί για 4 όπως είπε ο νομικος
Petros P Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 On 5/27/2016 at 1:10 AM, Nick the Greek said: Είναι αξιοσημείωτο γι' αυτό το πλοίο πως προτού περάσει στα χέρια του Grimaldi, από το 2011 εώς το 2015 έμεινε παροπλισμένο στην Almeria της Ισπανίας. Αυτό δεν είναι από μόνο του περίεργο, πρίν τον παροπλισμό έσκασε άλλωστε και η φούσκα της Ισπανίας. Το αξιοσημείωτο είναι πως την ίδια στιγμή η πλοιοκτήτριά του εταιρεία, Acciona Trasmediterranea(ο Μανώλης Μαυρομμάτης προφέρει το πρώτο συνθετικό "Ακθιόνα") ναύλωνε άλλα φορτηγά οχηματαγωγά για τις ανάγκες της, επιλέγοντας το Super-fast Canarias και το Super-fast Andalucia να παραμένουν δεμένα στην όμορφη Almeria. Φαντάζομαι πως το κόστος του οπερέσιο ήταν απαγορευτικό. Την ίδια στιγμή όμως, τουλάχιστον όταν τα επισκέφθηκα εγώ, ήταν και τα 2, αν το πιστεύετε, αναμμένα! Η αγορά από τον Grimaldi δεν είχε γίνει, οπότε πρόκειτα για εντυπωσιακό γεγονός. Για το αρχείο το δικό σας και της gallery του site, το Super-fast Canarias δεμένο στην Almeria, καλοκαίρι του 2014. Πριν κάποια χρόνια ο νικ είχε δώσει ένα στίγμα
proud_ionian Posted January 5, 2022 Posted January 5, 2022 ξεκινησε το κοψιμο https://www.facebook.com/100018772371055/videos/495854902246233/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now