basilis89 Posted August 30, 2023 Posted August 30, 2023 On 8/28/2023 at 8:37 PM, Svo said: Έτσι και προχθές, τελευταίο Σάββατο του Αυγούστου, είχαμε αναχώρηση του Blue Star 2 από Κατάπολα για Πειραιά με 1000 επιβάτες, 250 ΙΧ και 11 δίκυκλα. Να φανταστώ τα αυτοκίνητα ήταν πριν από το εργοστάσιο της ΔΕΗ. Είναι Τ καλύτερο δρομολόγιο επιστροφής για την Αμοργό. Αποφεύγεις την κρουαζιέρα των μικρών κυκλαδων και Παροναξιας με Τ μπλουσταρακι τ μικρο.
Svo Posted August 30, 2023 Posted August 30, 2023 Ναι τα αυτοκίνητα όπως ήταν αναμενόμενο είχαν φτάσει πολύ ψηλά. Λίγο πιο πάνω από την ΔΕΗ. Και αυτό παράλληλα με μεγάλο ντάνιασμα αυτοκινήτων, που κάλυπτε όλο τον λιμένα προς τα δυτικά. Κάθε Σάββατο μεσημέρι, είναι κοινωνικό γεγονός για την Αμοργό και κυρίως για τα Κατάπολα, ο ερχομός του Blue Star 2. Όλα και όλοι κινούνται στους ρυθμούς του πλοίου. 8 hours ago, basilis89 said: Είναι Τ καλύτερο δρομολόγιο επιστροφής για την Αμοργό. Θα συμφωνήσω απόλυτα για αυτό και άλλωστε είναι τόσο πετυχημένη η συγκεκριμένη προσέγγιση.
basilis89 Posted August 30, 2023 Posted August 30, 2023 Είναι Κ ωραίο θέαμα. Σε ποια πλευρά και αν βρίσκεσαι Κ Τ βλεπεις ν έρχεται αρχοντικά στα καταπολα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 (edited) Στοιχεία επιβατικής κίνησης θερινής περιόδου 2023 στα λιμάνια Πειραιά – Ραφήνας – Λαυρίου Quote Στον αριθμό ρεκόρ των 5,6 εκατ. επιβατών έφτασε η επιβατική κίνηση της φετινής θερινής περιόδου από και προς τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου, που ισοδυναμεί με αύξηση 8,59% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά. Ειδικότερα, από τις αρχές Ιουνίου έως το τέλος του Αυγούστου (1.6.2023 έως και 31.8.2023) μετακινήθηκαν συνολικά 5.613.856 επιβάτες, όταν την ίδια χρονική περίοδο το 2022 είχαν μετακινηθεί 5.169.646. Εξ’ αυτών, τα 3.007.125 επιβάτες ήταν από και προς το λιμάνι του Πειραιά, αύξηση 4,84% σε σχέση με την αντίστοιχη θερινή περίοδο του 2022. Ενδεικτικό, της ανοδικής τάσης είναι ότι και τους τρεις θερινούς μήνες καταγράφεται αύξηση και στα τρία μεγάλα λιμάνια της Αττικής. Εκτός από τον Πειραιά, η Ραφήνα εμφανίζει αύξηση +5,76% (955.051 επιβάτες) ενώ το Λαύριο με 405.941 επιβάτες εκτοξεύεται στο +27,99%! Εντυπωσιακή είναι η αύξηση από και προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού με 1,2 εκατ. επιβάτες και αύξηση 15,23% σε σχέση με το 2022. Αναλυτικότερα, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο μετακινήθηκαν 4,3 εκατ. επιβάτες (αύξηση 6,08%) σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ τον Ιούνιο 1.3 εκατ. επιβάτες (αύξηση 17,74%) σε σύγκριση με το 2022. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου καταγράφεται σημαντική αύξηση και στον αριθμό των δρομολογίων (10.222, +4,4%), των ΙΧ (706.771, +5,24%), των φορτηγών (92.035, +4,51%) και των δικύκλων (114.797, +4,86%) και στα τρία λιμάνια Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου. Δείτε τους πίνακες ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΘΕΡΟΥΣ 2023 5.613.856 ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΘΕΡΟΥΣ 2022 5.169.646 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ % 8,59% Μεταβολή συνολικής επιβατικής κίνησης ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 1.312.005 ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 1.114.300 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ % 17,74% Μεταβολή επιβατικής κίνησης Ιουνίου ΑΡ.ΔΡΟΜ/ΓΙΩΝ ΕΠΙΒΑΤΕΣ Ι.Χ.Ε Φ/Γ Δ/Κ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΙΟΥΛ-ΑΥΓ 2023 10.222 4.301.851 706.771 92.035 114.797 ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΙΟΥΛ-ΑΥΓ 2022 9.791 4.055.346 671.567 88.067 109.476 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ % 4,40% 6,08% 5,24% 4,51% 4,86% Μεταβολή επιβατικής κίνησης Ιουλίου - Αυγούστου ΑΡ.ΔΡΟΜ/ΓΙΩΝ ΕΠΙΒΑΤΕΣ Ι.Χ.Ε Φ/Γ Δ/Κ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΙΟΥΛ 2023 5.041 2.022.461 305.272 49.842 49.672 ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΙΟΥΛ 2022 4.858 1.875.231 283.386 47.679 46.998 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ % 3,77% 7,85% 7,72% 4,54% 5,69% Μεταβολή επιβατικής κίνησης Ιουλίου ΑΡ.ΔΡΟΜ/ΓΙΩΝ ΕΠΙΒΑΤΕΣ Ι.Χ.Ε Φ/Γ Δ/Κ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2023 5.181 2.279.390 401.499 42.193 65.125 ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022 4.933 2.180.115 388.181 40.388 62.478 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ % 5,03% 4,55% 3,43% 4,47% 4,24% Edited September 13, 2023 by proud_ionian μεταφορά καλύτερα εδώ
marioskef Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 (edited) Οπερ και σημαινει οτι αν φαιρεσουμε τον αργοσαρωνικο, ο πειραιας στην πραγματικοτητα ειχε μειωση της επιβατικης κινησεις προς τους λοιπους προορισμους... Edited September 13, 2023 by marioskef
iord Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 (edited) Οι αλλες γραμμες ειχαν ναι μεν μια μειωση αλλα τοσο μικρη (-0,7%) που μπορει να χαρακτηριστει και αμελητεα. Η μειωση αυτη, η καλυτερα, η σταθερότητα που παρατηρειτε, νομιζω σχετιζεται κυριως με το γεγονος οτι ο πειραιας κατα μεγαλο ποσοστο εξυπηρετει μακρινους προορισμους (κρητη,β.α αιγαιο, δωδεκανησα κλπ)οποτε λογο των πολυ ακριβων εισητηριων οι επιβατες φετος προτιμησαν κυριως κοντινους προορισμους, προκειμενου να βγουν φθηνοτερα τα εισητηρια. Για αυτο παρατειρειτε και η αντιστοιχα μεγαλη αυξηση (17,7%) σε Λαυριο που περα απο την λημνο, εξυπηρετει κυριως κοντινους προορισμους (κεα, κυθνος) Edited September 13, 2023 by polmyt quote
Kato koufonisi Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 (edited) 2 hours ago, Nick the Greek said: Γεμάτος ο Άγιος Γεώργιος στο δρομολόγιο της Παρασκευής για Σαντορίνη και Ηράκλειο, έχω την εντύπωση πως περίπου τον ίδιο αριθμό φορτηγών είχε και για τους δύο προορισμούς. Στην επιστροφή του χθες το βράδυ έφερε 15 καρότσες επικαθήμενων απο το Ηρακλειο στην Σαντορινη και στή συνέχεια φορτωσε για Πειραιά περίπου 30 φορτηγά εκ τών οποίων γύρω στα 20 ήταν βυτία καυσίμων... Edited September 24, 2023 by proud_ionian quote/μεταφορά
nomikos Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Καμία 10αρια βυτια σταθμεύουν γύρω από το εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Σαντορίνη. Το λογικό είναι να φέρνουν καύσιμα για τη ΔΕΗ.
Strofalos Posted September 25, 2023 Posted September 25, 2023 Καλά, ολόκληρη ΔΕΗ, με τα βυτία κάνουν τις δουλειές τους..? Τόσα και τόσα καραβάκια γκαζάδικα ανεβοκατεβαίνουν κάθε μέρα στο Αιγαίο, δεν τους το έχει σφυρίξει κανένας..?
nomikos Posted September 25, 2023 Posted September 25, 2023 Αυτό μου κάνει και εμένα τρομερή εντύπωση. Υπάρχει άλλο ένα ενδεχόμενο.Να ανεφοδιάζουν το μικρό γκαζάδικο που είναι φουνταρισμένο μέσω του υποθαλάσσιου αγωγού.
NIKOSNAXOS Posted September 25, 2023 Posted September 25, 2023 Νομίζω ότι, απλά δεν έχουν που να σταθμεύσουν και μαζεύονται όλα τα βυτία στην περιοχή του Μονολιθου που έχει άνοιγμα και χώρο. Επί εποχές Τάλως, πήγαιναν ξεφόρτωναν καύσιμα σε βενζινάδικα και στο αεροδρόμιο και γύριζαν ξανά στο πλοίο που περίμενε στον Αθηνιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now