Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αναρωτιέμαι γιατί τον Ιούλιο το Champion Jet 1 συνέχισε να ταξιδεύει αργά χωρίς αντικαταστάσεις και χωρίς να πάει να κάνει την επισκευή, ενώ το Champion Jet 2 στάλθηκε αμέσως στη Σαλαμίνα για επισκευή;
Μπορεί κανείς να μου το εξηγήσει;
Ευχαριστώ

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ίσως γιατί είναι διαφορετική η βλάβη;

Ίσως γιατί είναι διαθέσιμο το ανταλλακτικό και μπορεί να επισκευαστεί άμεσα;

Όσον αφορά τη μη αντικατάσταση του CJ1, μπορεί να μην ήταν διαθέσιμο άλλο πλοίο την ίδια περίοδο.

Posted
  On 8/17/2023 at 6:39 AM, George...f said:

Στα Αμπελακια πλέον το πλοίο προς αποκατάσταση της βλάβης. Στη θέση του το Superrunner Jet 2.

Expand  

Αλλάζει στρόφαλο με ολοκαίνουριο κούτας. Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, η εταιρεία έχει χτίσει υποδομή και έχει αποκτήσει know how στην αντιμετώπιση αβαριών, όσο καμία άλλη εταιρεία. Από την Κυριακή που εμφανίστηκε η βλάβη, μέσα σε τέσσερις ημέρες και ενώ τις προηγούμενες τρεις έκανε δρομολόγια , τοποθετείται ήδη ο νέος στρόφαλος που υπήρχε αμοιβός.

 

Posted (edited)

Ευχαριστώ για την απάντηση, έχετε απόλυτο δίκιο 😉
Ποιος ξέρει τότε τι είχε συμβεί στο Champion Jet 1, είδα ότι στο Champion Jet 2 το σφάλμα ήταν πολύ μεγάλο!

  On 8/17/2023 at 1:00 PM, Annivas said:

Αλλάζει στρόφαλο με ολοκαίνουριο κούτας. Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, η εταιρεία έχει χτίσει υποδομή και έχει αποκτήσει know how στην αντιμετώπιση αβαριών, όσο καμία άλλη εταιρεία. Από την Κυριακή που εμφανίστηκε η βλάβη, μέσα σε τέσσερις ημέρες και ενώ τις προηγούμενες τρεις έκανε δρομολόγια , τοποθετείται ήδη ο νέος στρόφαλος που υπήρχε αμοιβός.

 

Expand  

Μερικές φορές βλέπεις σπασμένα πλοία να κάθονται ακίνητα για πολλούς μήνες. Ο Seajets ούτε σε μια εβδομάδα μετά τον χωρισμό έχει σχεδόν επισκευάσει το πλοίο του, πολύ καλό!

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Είναι πολύ σημαντικό να έχεις στοκ τα ανταλλακτικά οπου πονάει ένας κινητήρας οπως ο 20Rk270 που βγάζει όχι πολύ συχνά στρόφαλο αλλά βγάζει και όχι μόνο στα Πλοία της SEAJETS

Μπράβο στην εταιρεία που είχε στροφάλου “καβάτζα” Η τον βρήκε σε πέντε μέρες ,εδώ του βγάζω το καπέλο..!!!

 

Posted

Λένε πως έγινε αναρρόφηση αντικειμένου κάτι τέτοιο. Εγώ γυρνάω από Σέριφο τη Δευτέρα. Θα έχει επιστρέψει πιστεύετε το champion jet 2 ή με το superrunner jet 2; Βγάζει και καιρό. Και πάλι μπράβο στην εταιρία για την επισκευή.

Posted

Δεδομένης της ταχύτητας των εργασιών, μπορεί να βρείτε ακόμη και το Champion Jet 2 έτοιμο να κάνει το ταξίδι τη Δευτέρα....

Posted

Το πλοιο επέστρεψε στο πρωινό δρομολόγιο με μειωμένη ακομα ταχυτητα . Μαλλον οι υπολοιπες εργασίες θα γίνουν εν πλω η στον Πειραιά ; 

Posted

Για δοκιμαστικό αυτη τη στιγμή στο Σαρωνικό με επιστροφή στα 32 μίλια,ξεμπουκώνει σιγά σιγά.

  • 1 month later...
Posted

Γενικά δεν επρεπε να βγει το WCJ γιατί και χθες που πήγαινε με νορμαλ ταχύτητα έκανε 1 ωρα καθυστέρηση και έφτασε 7 στον Πειραιά.. Γενικότερα μήπως θα έπρεπε να πηγαίνει με 36-38 για να βγει το δρομολόγιο αντί να πηγαίνει με 33… ίσως όμως γενικότερα εχει θέματα και χθες και το περίμεναν οτι θα βγει off η μια μηχανή 

Posted

Έχει επανέλθει στη κανονική του ταχύτητα και θα συνεχίσει στη τωρινή γραμμή μέχρι 12 Νοεμβρίου. Προφανώς είναι οικονομικότερο του wcj και γι αυτό μπήκε τώρα που λογικά θα έχει μειωθεί η κίνηση. 

Posted (edited)

Σίγουρα ειναι πιο οικονομικό αλλα η πραγματική του ταχύτητα ειναι πολυ υψηλότερη σε σχέση με αυτή που το πηγαίνουν, Οποτε καλο θα ειναι να τηρούνται τα ωράρια του τωρα που ούτε γίνεται χαμός στο γκαράζ ούτε κανει πολυ ωρα στα λιμάνια.. δεν ειναι τιποτα να ανεβάσει 2-3 μιλακια ταχύτητα, αφού μπορει.. εν ολίγοις θα μπορούσαν αντί να πηγαίνει με 33/34 σήμερα που θα φτάσει με 2 ώρες καθυστέρηση στον Πειραιά να ανεβάσει ένα 37/38 ώστε να μειώσει την καθυστέρηση 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Αν κρίνω από τα ψηλωματα στη Γυάρο ο καιρός σήμερα δεν είναι για 38 που αμφιβάλλω αν τα έχει κι όλας. 

Edited by gpap2006
Posted

Τα δυο Champion όσο είναι στην Ελλάδα με 50% πληρότητα σε επιβάτες και 50% γκαράζ έχουν υπηρεσιακή 34,5-36,5 με  γεματο γκαράζ και 80-100% πληρότητα σε επιβάτες έχουν υπηρεσιακή 32,5-34,5.

Αυτά βλέποντας τα τόσα χρόνια.

Posted (edited)

Στο δρομολόγιο των δυτικών αλλα και στην κάθοδο απο ναξο για Σαντορίνη πολλές φορές εχει πιάσει 38.. τωρα προφανώς δεν ξέρω τι πληρότητα είχε αλλα γενικά μη νομίζετε οτι όσο το πάνε ειναι και η πραγματική τους μέγιστη.. ειναι και τα καύσιμα στη μεση και πολλοί παράγοντες 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει με βάσει τεχνικά και ισχύοντα χαρακτηριστικά.. το champion jet 1/2 σε σχέση με το super express ειναι πιο αργά σώστα; Το super εχει μέγιστη 42 και νομίζω μέσα στην προγγουμη χρονια σε δοκιμαστικά είχε πάει 40;

Edited by HIGHSPEED 6
Posted
  On 10/18/2023 at 2:00 PM, HIGHSPEED 6 said:

Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει με βάσει τεχνικά και ισχύοντα χαρακτηριστικά.. το champion jet 1/2 σε σχέση με το super express ειναι πιο αργά σώστα; Το super εχει μέγιστη 42 και νομίζω μέσα στην προγγουμη χρονια σε δοκιμαστικά είχε πάει 40;

Expand  

Με βάση τα ισχύοντα χαρακτηριστικά δεν το νομίζω.

Έμφορτα τα Τσάμπιονς είναι κατά τί πιο γρήγορα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...