Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Τελικά πήγε Σαντορίνη. Σήμερα, συνεχίζει από τη Σαντορίνη το δρομολόγιο του Power Jet το οποίο ξεκίνησε κανονικά από Ηράκλειο. Seajets: ΣΤΑΘΕΡΑ, τολμηρά, μπροστά 😅

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

δεν το λέω με βεβαιότητα,αλλά νομίζω έχει ξαναπάει το 2015 αντικαθιστώντας ένα εκ των paros jet/master jet στην γραμμή Πειραιάς Παρος Ναξος Κουφονήσι Αμοργος.

Γράψτε λάθος μόνο το Champion Jet 1 είχε παει 2 φορες μια 11/8/2015 στο παραπάνω δρομολόγιο και μοα 2/4/2018 αντικαθιστώντας το Andros Jet στα ενδοκυκλαδικα.

Posted

Συνεχίζει και αύριο στην θέση του SUPER JET καθώς η βλάβη του δεύτερου δεν έχει επιδιορθωθεί ακόμη!

  • 2 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με το σύστημα θα φύγει 15:15 από Ραφηνα(νωρίτερα από 15:30 δύσκολα θα φτασει) και έπειτα φαινεται να κάνει τα κανονικά του ωράρια πχ 1 ώρα για Άνδρο κλπ 

16:00 πλέον πήγε για σήμερα η αναχώρηση και δίνουν τις κανονικές διάρκειες ταξιδιού στο απογευματινό για να δούμε…

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Τι όμορφο σκαρί το πέτυχα δύο φορές σήμερα πρώτα στη Σίφνο και μετά στη Σέριφο ειλικρινά δε χορταίνεις να το βλέπεις. 
Θα μπορούσα να πω ότι πάνε συνεχώς με τα μπουνιά ακόμα και μέσα στα λιμάνια η τουλάχιστον λίγο πριν απ’ αυτό για να προλάβουν το δρομολόγιο, στη Σίφνο  το μεσημέρι άρχισε να κόβει λίγο πριν το φανάρι  και στη Σέριφο  μπήκε στον κόλπο με όλα κι αν δεν ήταν ένα γιοτ  μπροστά Όσο κι αν του κόρναρε αυτό δεν έκανε στην άκρη απλά έκοβε ταχύτητα συνεχώς, δεν θα είχε κόψει μέχρι το ντόκο… Τίποτα απ’ αυτά δε μου έκανε εντύπωση ούτε και η αλλεργία στην Άγκυρα, γιατί τα βλέπω κάθε μέρα στην Πάροικια, Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι είναι όλη η γέφυρα γεμάτη με γλάστρες κάποιες μάλιστα διακρίνονται στην τελευταία φωτογραφία  του που ανέβασα δεν πιστεύω να έχουν αρχίσει τις καλλιέργιες …😃

 

Edited by proud_ionian
Φωτο
Posted

Θα μπορούσαν να κάνουν τράμπα με το Elite Jet που έχει 3-4 κόμβους παραπάνω και είναι ίδιο περίπου σε μέγεθος.Ούτως η άλλως στο Κρήτη΄Θήρα(Ηράκλειο ή Ρέθυμνο) δεν απαιτείται υψηλή ταχύτητα.

Posted (edited)

Όμως τα champion 1&2 καθημερινά είναι σχεδόν γεματα,που σημαίνει και το Elite Jet να ανεβάσει δεν θα πηγαίνει πάνω από 27,5-28.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Το power jet θα μπορούσε να παίξει μπάλα γιατί απο ταχύτητα ειναι στα ίδια επίπεδα με τα champion jet 

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Με τροποποιημένα ωράρια και το αυριανό του δρομολόγιο, τουλάχιστον το πρωινό.

Posted

Το λιμεναρχείο ήθελα να ήξερα τι κάνει; Ένα ταχύπλοο ταξιδεύει με 21 κόμβους με βλάβη, πόσο ασφαλες είναι ένα τέτοιο σκαρί να ταξιδεύει με αυτές τις ταχύτητες ενώ συμβατικα μεγάλα τα σταματανε στα λιμάνια για βλάβη στη μια μηχανή; Τραγικό.

Posted

Στην ταχυτητα αυτη εκτος απο την χαμηλοτερη καταναλωση σαν πλοιο η πλευση ειναι καλη η οχι??δηλαδη μπορει σε μονιμη βαση να πλεει και με αυτες τις ταχυτητες οπως ο αιολος στα ενδοκυκλαδικα τοτε??

Posted

Καθόλου τραγικό και μη τα μπερδεύετε στο μυαλό σας. Από τη στιγμή που εκτελείται το δρομολόγιο, δε τίθεται ζήτημα ακινητοποίησης και ασφάλειας. Απλά πηγαίνει με μειωμένη ταχύτητα. Απλά η εταιρεία πιθανόν να μεριμνήσει είτε για επιστροφή χρημάτων, είτε για κάποιο άλλο εισιτήριο σε επόμενο ταξίδι λόγω καθυστέρησης.

Posted

Βέβαια δεν ταξιδεύει με 21 αλλά με 25. Τον ασφαλή πλου τον ορίζει ο νηογνώμονας, συνήθως όμως δεν τίθεται θέμα για βλάβη σε μία από τις τέσσερις, κάοιες φορές ούτε σε δύο από τις τέσσερις. Μια ματιά στο ιστορικό βλαβών στα ταχύπλοα που ταξιδεύουν στην Ελλάδα θα λύσει τέτοιες απορίες. 

Posted (edited)

Ακριβώς τα ταχύπλοα υπόκεινται όπως και όλα τα πλοία σε ελέγχους από τους νηογνώμονες και τις αρχές. Έτσι και το συγκεκριμένο ταχύπλοο για να ταξιδεύει προφανώς έχει αποφανθεί θετικά ο νηογνώμονας που το παρακολουθεί.

Ταχύπλοα που έχουν 4 κύριες μηχανές και 4 waterjet steering (πρόωση /αναπόδηση/ πηδαλιουχία) όπως ακριβώς συμβαίνει με την περίπτωση του Champion jet 2 μπορούν να ταξιδέψουν με 3 κύριες μηχανές εν λειτουργία κανονικά με κόσμο.

Η περίπτωση να μην μπορούσε να ταξιδέψει είναι αν διέθετε δύο κύριες μηχανές με δύο waterjet ή 4 κύριες μηχανές με 4 waterjet εκ των οποίων τα δύο να είναι steering και τα άλλα δύο booster (μόνο πρόωση) όπως π.χ είναι τα Paros jet, Tera Jet... και η βλάβη να ήταν σε ένα εκ των δύο steering , όπου στην προκειμένη περίπτωση θα χανόταν η πηδαλιουχία και η αναπόδηση της μίας πλευράς.

Edited by Annivas
Posted (edited)

Στα Αμπελακια πλέον το πλοίο προς αποκατάσταση της βλάβης. Στη θέση του το Superrunner Jet 2.

Edited by George...f

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...