Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Η ΑΝΕΚ είναι αρκετά σαφής πλέον, πάντως

 

Η ΑΝΕΚ, με επίσημη ανακοίνωσή της, ανέφερε ότι τρία άτομα που φέρονταν ως επιβάτες στον κατάλογο επιβατών του "Norman Atlantic", τελικώς δεν ταξίδεψαν, ενώ ένα άτομο (σύζυγος μέλους πληρώματος) που δεν είχε καταγραφεί, διαπιστώθηκε ότι επέβαινε επί του πλοίου. Επιπροσθέτως, ένα μέλος του πληρώματος λόγω διανυκτέρευσης δεν επιβιβάστηκε στο πλοίο. Ως εκ τούτου σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία ο αριθμός των επιβαινόντων, κατά τον απόπλου, ανερχόταν σε 475 άτομα εκ των οποίων 55 άτομα είναι πλήρωμα, οι οποίοι σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Edited by .voyager
  • Replies 497
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εδώ ανακοίνωσαν ένα όνομα διασωθέντος στην 7η λίστα, το οποίο ΔΕΝ υπάρχει στην λίστα της ΑΝΕΚ. Τι μου λετε τώρα....

Posted (edited)

E άμα μπήκε πλαγίως για να μην πληρωσει... Για συνοδούς οδηγών ακούστηκε.

Edited by .voyager
Posted

H RAI μεταδιδει οτι οσοι ειναι στο πολεμικο τους πλοιο, μεχρι να κατεβουν απο αυτο, δεν ανακοινωνονται τα ονοματα τους για λογους ναυτικου απορρητου.

 

Εάν οι Ιταλοί σε αυτές τις στιγμές επικαλέσθηκαν ναυτικό απόρρητο...είναι τεράστιοι καραγκιόζηδες!!!

Posted

οι ιταλοι θα ξερουν ποσους εχουν διασωσει αριθμητικα, αλλα δεν θα ξερουν τον ακριβη αριθμο επιβατών+πληρωματος + συγγενεις πληρωματος + λαθρομεταναστες + οτι αλλο .... οπότε οι αριθμοι δε τους βγαινουν.

Posted (edited)

Πως πνηγηκαν αυτοι ? Παντως οσο το πλοιο ειναι ακυβερνητο φοβαμαι για τα χειροτερα , περι βυθισης.

Edited by oceanus
Posted (edited)

Ηταν πανω στο ρυμουλκο και τους χτυπησαν οι καβοι που εσπασαν.Το πλοιο εχει προσαραξει κοντα στις ακτες συμφωνα με τη Rai

Edited by MILTIADIS
Posted

To Norman Atlantic νομίζω δεν έχει προσαράξει, αλλά συγκρατείται σε απόσταση 1,5 μιλίου από την ακτή από ρυμουλκά.

Posted (edited)

Εδώ ανακοίνωσαν ένα όνομα διασωθέντος στην 7η λίστα, το οποίο ΔΕΝ υπάρχει στην λίστα της ΑΝΕΚ. Τι μου λετε τώρα....

Τι να λέει άραγε, από ...εκεί ψηλά, ο ιδρυτής της ΑΝΕΚ, ο "'Άγιος" Ειρηναιος, για τους επιγόνους του?

 

Και αναρωτιέται για αυτό κάποιος που υπήρξε υπέρμαχος και υποστηρικτής της ΑΝΕΚ, από πολλούς θώκους...

 

Ντροπή σε όλους όσους την "κυβερνούν" σήμερα. Διέλυσαν την  εταιρεία μας όλοι οι τυχάρπαστοι που τους μάζεψε στην αυλή του ο Γ.Ι.Β. Ντροπή τους, ντροπή του!

Edited by Molmed
Posted

Είπαμε για τα κατά της ΑΝΕΚ ας μιλήσουμε αφου τελειώσει η όλη υπόθεση...Ολοι δικιο εχετε δε λεω...Αλλα show some respect!!

Posted (edited)

Οταν τον Ιούνιο του 2014 πλήρωσα πανάκριβο εισιτήριο για να ταξιδέψω γαι κάποιο συνέδριο στο Παρίσι με την Aegean, και τελικά η εταιρεία με έστειλε με ένα αρχαίο, βρώμικο, σαράβαλο,  και άκρως επικίνδυνο αεροσκάφος της τσεχικής εταιρείας AIR EXPRLORE, Εγώ γνωρίζω τι έκανα εναντίον της ...κορυφαίας ευρωπαικής μας εταιρείας!!!

 

 

Τώρα, όλοι όσοι ακριβοπλήρωσαν εισιτήριο με το κορυφαίο HELLENIC SPIRIT  και ταξίδεψαν τελικά με το πλοίο του θανάτου, ας δούμε τι θα κάνουν ενανττίον της κυριλέ εταιρείας ("μας") που πήρε τα ωραία χρήματα τους......

 

No respect, anymore, για τετοια υποκείμενα.

Edited by Neptune
quote
Posted

Μη ξεφευγουμε απο το θεμα. Δυστυχως ολες οι μαρτυριες συγκλινουν στο οτι απο πλευρας πληρωματος δεν εγινε καμια ενεργεια. (αργοπορια, κανενας συναγερμος, μη ενεργοποιηση συστηματος πυροσβεσης κτλ)

Posted

Και ομως αυτο που αναφερει ο Molmed στο τελευταιο του μηνυμα ειναι κατι πολυ σημαντικο που μας ειχε διαφυγει.Οι επιβατες ειχαν κοψει εισιτηρια για να ταξιδεψουν με το Hellenic Spirit και ενημερωθηκαν στο check in στην Πατρα οτι θα ταξιδευαν με το Ατλαντικ.Ετσι δηλωνουν οι ιδιοι τουλαχιστον.

Posted (edited)
 

Η ΑΝΕΚ ειναι η τελευταια που φταιει για τη φωτια στο Norman Atlantic

 

Σε κάτι τέτοιο πιστεύω και νομίζω πως θα αποδειχτεί, για να μην πω ότι στην προκείμενη η ΑΝΕΚ μπορεί να είναι και "θύμα". Έφερε το πλοίο για δύο μήνες και δεν ήταν κανένα υπερήλικο. Νεότερο από τα δικά της ήταν (χωρίς να σημαίνει απαραίτητα πιο ασφαλές αλλά τουλάχιστον μιλάμε για πλοίο του 2009 με ότι αυτό συνεπάγεται) και το οποίο ο προηγούμενος ναυλωτής (LD) φέρεται να παρέδωσε σε εξαιρετική κατάσταση στον εκναυλωτή-Visemar. Σίγουρα δεν ήταν κατάλληλο από πλευράς accommodation για τη γραμμή (όπως και το αδελφό Catania που έβαλε η Minoan Lines στη ίδια γραμμή λίγες εβδομάδες πριν), μα αν δεν έχει γίνει overbooking στις καπίνες λόγω τράμπας με το δικό της πλοίο, ήταν οκ δεδομένης της κίνησης της περιόδου και του πρωτοκόλλου των 850 επιβατών περίπου που αυτό έχει. Ας περιμένουμε να δούμε πρώτα τί ακριβώς συνέβη, από που ξεκίνησε η φωτιά και από ποιόν, και μετά παραληρούμε.

Edited by .voyager
Posted

Παίδες εγώ αυτο που έχω απορία ,τα σπασμένα ποιος θα τα πληρώσει...Η Visemar η η ΑΝΕΚ?

Posted

Να ρωτήσω κατι που ίσως εχει ξαναερωτηθει και ίσως ειναι αφελές; ΓΙΑΤΙ ναυλωθηκε το πλοιο; Η ΑΝΕΚ είχε πλοιο να αντικαταστήσει το Hellenic Spirit αν δεν απατώμαι. Το βρίσκω λιγο παράλογο..

Posted

Ναι,δε το θεσα σωστα... η ευθυνη που εγκειται εννοουσα... Σιγουρα η ασφαλεια θα τα πληρωσει ...Το κουφάρι ξέρουμε που βρίσκεται?

 

(δυστυχώς για κουφάρι πρέπει να μιλάμε πια :( )

Posted

Τοβαπορι συμφωνα με το ΣΚΑΙ ειναι πολυ κοντα σε μια βραχονησιδα εξω απο την Αυλωνα και βογαρουν τα ρυμουκλα να μην πεσει επανω

Posted

 ΓΙΑΤΙ ναυλωθηκε το πλοιο; Η ΑΝΕΚ είχε πλοιο να αντικαταστήσει το Hellenic Spirit αν δεν απατώμαι. Το βρίσκω λιγο παράλογο..

Το άρθρο του capital λύνει την απορία σου σχετικά με το γιατί ναύλωσε τέτοιου τύπου πλοίο.

Posted

Να με συγχωρεις gpap αλλα αυτο απο την capital ειναι μπουρδα! Ποτε μα ποτε δε φταιει η δικη μας καμπουρα, αλλα μονο των αλλων! Για ολα ευθυνη εχει η Γη που γυριζει αλλα κανενας αλλος!

Posted

Εμετικό και αχταρμάς το κείμενο του cap όπως και κάμποσα άλλα του είδους. Ούτε παραγγελία να ήταν.

Posted

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η RAI (και αναμεταδίδουν τα δικά μας ΜΜΕ), η λίστα επιβατών του Norman Atlantic φέρεται να είναι ανακριβής έως και πλαστή, ενώ τα ονόματα 80 εκ των διασωθέντων δεν βρίσκονταν στη λίστα των επιβατών.

 

Posted (edited)

Για το ύψος του γκαράζ που αναφέρθηκε και έχει αναπαραχθεί σε πολλά site αν είναι 4,6 το καθαρό ύψος δεν ήταν μικρό αλλά αυτό που εχουν ολα τα πλοία τo blue star 1 που έχει και το ψηλότερο γκαράζ είναι στα 4,9 απο το deck έως τα ενισχυτικά,διαβασα επίσης ότι λογώ του καιρού τα φορτηγά κουνιόντουσαν και έξιναν την οροφή,έλεος πια με αυτά που λένε κάποιοι :angry: ,για να γίνει αυτό οι ταλαντώσεις που θα έπρεπε να πάρει η γάστρα θα ήταν τεράστιες κατι που δεν συμβαινει στα επιβατηγά

Edited by Stefanos

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...