Petros P Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Σύμφωνα με αρθρο του in.gr στις 17.07 αναφερεται "αγνοείται η τύχη 38 ατόμων". Πριν λιγο ο εκπροσωπος τυπου του ΛΣ ειπε για αγνοουμενους πιθανον ,γιατι πρεπει να γινουν ελεγχοι απο ειδικα εκπαιδευμενα στελεχη της Ιταλικης Ακτοφυλακης...Τωρα που τα γραφω αυτα..στη ΝΕΡΙΤ ειπαν36 ατομα .
gtogias Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Άρα όντως ήταν σωστοί οι αριθμοί των διασωθέντων, μόλις πάνω από 400, και σίγουρα μακρυά από το 478. Μπορεί να αποφεύχθησαν τα χειρότερα αλλά και αυτός δεν είναι καλός απολογισμός.
kyr1 Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Ήδη πήγαμε σε 8 νεκρους, και νομίζω ότι τα χειρότερα έπονται...
.voyager Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 (edited) O αριθμός των αγνοουμένων έχει μειωθεί στους 18. Ας ελπίσουμε ότι θα πέσει κι άλλο, αν και είναι σίγουρο πως κάποιοι οδηγοί κατέβηκαν στις νταλίκες τους για να κοιμηθούν. Edited December 29, 2014 by .voyager
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Έχει αποκλεισθεί το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιος εγκλωβισμένος επιζών στο πλοίο, έχει γίνει έρευνα από το πλήρωμα, τα σωστικά συνεργεία ή απλώς θεωρείται αδύνατο να υπάρχει επιζών λόγω της έκτασης της φωτιάς?
.voyager Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 (edited) Είναι πάνω σωστικά συνεργεία που ερευνούν, ανέφεραν τα μέσα ενημέρωσης. Δεν ξέρω πόσο έγκυρη μπορεί να είναι η είδηση από ένα μέσο που πληρώνει το Βερύκιο. Το λυπηρό είναι πως οδηγοί φορτηγών έκαναν λόγο για συγκεκριμένο αριθμό συναδέφλων τους που κατέβηκαν στο γκαράζ για να κοιμηθούν πιο άνετα και έκτοτε δεν έδωσαν σημεία ζωής. Στο μεταξύ, οι δύο νεκροί που βρέθηκαν τελευταίοι, αναφέρθηκε πως βρισκόντουσαν σε βαρελάκι (ή άλλο σωστικό μέσο), γιατί να πέθαναν; Υποθερμία; Tραυματισμό; Edited December 29, 2014 by .voyager
vastravoud Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Ερωτήσεις: --> Δεν υποτίθεται ότι απαγορεύεται αυστηρά η παραμονή επιβατών στο γκαράζ; Σε μια τέτοια περίπτωση, λογικά θα πέσουν βαριές ευθύνες στο πλήρωμα και την εταιρεία. --> Αν όντως οι νεκροί ήταν στα βαρελάκια, μήπως εκ των υστέρων αποδεικνύεται ότι η λύση του να μαζευτουν όλοι πάνω και να εκκενωθουν σιγά σιγά είχε μεν τρελή ταλαιπωρια αλλά παρειχε ταυτόχρονα και ασφάλεια;
Petros P Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Πάντως 2 μηνες ναυλωση το πολυ φαινεται να ηταν...αν ισχυουν οσα ειχαν γραφτει εδω. Αραγε ποιος εχει την ευθυνη για το πληρωμα.? Τι ειδους ναυλωση ηταν? Αν ηταν κανονικη ναυλωση μου φαινεται το πικρο ποτηρι το πινει η Visemar ενω αν ηταν bareboat η ΑΝΕΚ.
MILTIADIS Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Οι 34 απο τους 55 του πληρωματος ηταν Ελληνες,αρα ηταν της Ανεκ παντως.
.voyager Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 (edited) @vastravouf: Ότι απαγορεύεται η παραμονή στο γκαράζ, απαγορρεύεται, αλλά οι πολλοί φαντάζομαι έχουμε βιώσει στην Αδριατική να είναι δυνατή η πρόσβαση (είτε στα κρυφά, είτε επειδή δεν λαμβάνονται αρκετά μέτρα για να αποτραπεί αυτό), όχι;... Αναφέρθηκε ότι με τη "γλίστρα" ο κόσμος δεν έπεφτε στα βαρελάκια αλλά στη θάλασσα Edited December 29, 2014 by .voyager
Stefanos Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 επίσης για το θέμα παραμονής ατόμων στο γκαράζ αρκεί να θυμηθούμε ότι υπάρχουν οι πολύ μεγάλες πυροστεγής πόρτες στα casings οι οποίες ελέγχονται κεντρικά απο τη γέφυρα προφανώς και τοπικά με button επομένως αν το πλοίο πεί ότι τα γκαράζ κλείνουν μετά τον απόπλου και η διάβαση απο αυτές τις πόρτες δεν είναι εφικτή πως γίνεται να υπήρχαν άνθρωποι που πήγαν να κοιμηθούν στις νταλίκες στη μέση του ταξιδιού σαν να μη συμβαίνει τπτ
Neptune Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Αν ηταν bareboat θα ειχε και αξιωματικους μεσα η ΑΝΕΚ. οι 34 μαλλον ειναι επικουροι, λογιστες, κτλ
vastravoud Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 @vastravouf: Ότι απαγορεύεται η παραμονή στο γκαράζ, απαγορρεύεται, αλλά οι πολλοί φαντάζομαι έχουμε βιώσει στην Αδριατική να είναι δυνατή η πρόσβαση στα κρυφά, όχι;... Αναφέρθηκε ότι με τη "γλίστρα" ο κόσμος δεν έπεφτε στα βαρελάκια αλλά στη θάλασσα Αν τα βαρελάκια τα έπαιρνε ο αέρας και τα σκόρπιζε παντου τότε μαλλον η εκκενωση θα ηταν σχεδόν αδύνατη έτσι.
.voyager Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 @stefanos: Από τους ανελκυστήρες που οδηγούν στο γκαράζ, από εξωτερικά κλιμακοστάσια πρύμα (σε διάφορα πλοία), αλλιώς από τις πόρτες που δεν έκλεισαν για κάποιο λόγο.
Stefanos Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 και οι πόρτες των ανελκυστήρων εκεί καταλήγουν σε πυροστεγής πόρτες με button αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα,αν επειδή το γκαράζ είναι ανοιχτό πήγαν απο σκαλές στα deck που ηταν κλειστες στους επιβατες οκ αλλα πραγματικά προκαλεί τρόμο μόνο και η ιδέα να πάει κάποιος να κοιμηθεί μέσα σε χώρο γκαραζ ακόμα και σε νορμαλ συνθηκες
Petros P Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 (edited) Απο την αλλη ειναι χειροτερα... Πράγματι.. συγνώμη αν έχω ανεβάσει πολλές φωτογραφίες σε λινκ αλλα τις ανεβάζω για να δούμε το μέγεθος της καταστροφης copyright AFP/Getty Images To liferaft στα δεξια του πλοιου με τρομαζει... Edited December 29, 2014 by Petros P
deep-blue-sea Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Τώρα !μιλάει ο υπουργός. Μάλλον επιβεβαιώνομαι που είχα πει για μπαχαλο κλπ κλπ.λυπηρο που την πλήρωσαν άνθρωποι τα καπρίτσια για την καυτή πατάτα. Ο άλλος ο ιταλός έλεγε οτι είναι περήφανοι κι εδώ μιλάμε οτι απο θαύμα δεν κάηκαν η πνίγηκαν και οι υπολοιποι
Harry Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Αυτο το περιστατικο μηπως να επιβαλλει σφραγισμενα γκαραζ και μηχανοστασια και κατασβεση με CO2; 2015 εχουμε σε λιγες μερες κριμα ειναι να χανονται ζωες με αυτον τον φρικτο τροπο εξ αιτιας πρωτογονων μεσων πυροσβεσης.
MILTIADIS Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Στους 10 οι νεκροι οπως μετεδωσαν πριν λιγο οι Ιταλοι. Για τους αγνοουμενους υπαρχει διχογνωμια αν και μαλλον ειναι 36
minoan Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Μιας και αναφερθηκε παραπανω το θεμα προσβασης στο γκαραζ με τους ανελκυστηρες, στα κρουζ και στο λαβωμενο λινκ, εν πλω, οι ανελκυστηρες κατεβαινουν στα γκαραζ μονο με κλειδι του πληρωματος και μεχρι να δεσουν στα λιμανια με κανεναν αλλο τροπο! Επισης εχουν συγκεκριμενες ωρες που μπορεις να πας στο γκαραζ για να παρεις/δεις και απ το αμαξι σου και παντα με συνοδεια πληρωματος! Παλαιοτερα και εγω ειχα περασει απο πορτες κλπ που λεει ο .voyager αλλα πολλα χρονια πριν! Για τους αγνοουμενους υπαρχει διχογνωμια αν και μαλλον ειναι 36 Εχει μελλον φανταζομαι μεχρι να μπορεσουν να ψαξουν ολο το πλοιο: Αλλα θυμαμαι και περσι στο countess εκαιγε για μια εβδομαδα
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Στους 10 οι νεκροι οπως μετεδωσαν πριν λιγο οι Ιταλοι. Οι σωροί στη θάλασσα βρέθηκαν όλοι ή βρέθηκαν και κάποιοι πάνω στο πλοίο?
MILTIADIS Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Στη θαλασσα.Μεσα στο πλοιο δεν ειχαν μπει γιατι''καπνιζει''ακομα.Πολυ φοβαμαι για το τι θα βρουν οταν μπουν και εκει αλλα και στα γκαραζ.
corfu Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Στο ais το πλοίο δεν φαίνεται , ξέρουμε εάν ρυμουλκείται;
MILTIADIS Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Σε αποψινη ανακοινωση της Ανεκ γινεται λογος για 475 επιβαινοντες.Απο αυτους εχουν διασωθει οι 427,εχουν περισυλλεγει 10 νεκροι και οι αγνοουμενοι ειναι στους 38. Corfu,το πλοιο δεν ρυμουλκειται μεχρι στιγμης καθως απετυχαν οι προσπαθειες ενω ανατεθηκε απο την πλοιοκτητρια πλεον σε Ολλανδικη εταιρεια η ρυμουλκηση του πλοιου σε καποιο Ιταλικο λιμανι τις επομενες ημερες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now