ΝΗΡΕΑΣ Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 DSC VHF Distress στις 05:43 είναι στο φ: 40Ο 17΄ Β λ: 019Ο 01΄ Α, εντός της περιοχής μας. Ο πλοίαρχος μιλούσε όμως με το Bari, και δεν ήθελε να μιλήσει με τους δικούς μας (δεν τον αδικώ). Δεν είναι θέμα προσωπικής κρίσης ή εάν τον κρίνουμε δίκαια ή άδικα, πρόκειται για ζήτημα κανονισμών, που οφείλουν να τηρούν όλοι απαρέγκλιτα. Σύμφωνα λοιπόν με αυτούς του διεθνείς κανόνες που διέπουν καταστάσεις κινδύνου, με ποιον όφειλε να επικοινωνήσει ο πλοίαρχος, με την Ελλάδα ή με την Ιταλία? Από εκεί και πέρα πολλά είναι αυτά που πρέπει να απαντηθούν, που τα περισσότερα έχουν αναφερθεί και από άλλους παραπάνω. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει καλά την χρονική αλληλουχία των γεγονότων. Πότε εκδηλώθηκε η φωτιά...πότε επιβεβαιώθηκε από το πλήρωμα...πότε και με ποιους μίλησε πρώτα ο πλοίαρχος ή άλλο μέλος του πληρώματος...η ΑΝΕΚ πότε και από ποιον ενημερώθηκε, από το ΥΕΝ? Μου είναι πολύ δύσκολο να δεχθώ ότι η ελληνική πλευρά -Υπουργείο, Ακτοφυλακή και εταιρεία- ενημερώθηκαν από ένα τηλεφώνημα επιβάτη στο 112.
minoan Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 ΝΗΡΕΑ πανω σε αυτο που λες, μου δημιουργηθηκε μια απορια, λογω "κοινης αντιδρασης" Και ο καπετανιος του Norman Atlantic αλλα και ο καπετανιος του Europalink, κινηθηκαν μετα το ατυχημα, σε "αλλα νερα" απο αυτα που ηταν την ωρα του ατυχηματος. Μηπως υπαρχει κατι, δεν ξερω απο ποια πλευρα, που διαφευγει; Γιατι αν ειχαμε νεκρους και αγνοουμενους στο Europalink, θα λεγαμε ακριβως τα ιδια και τοτε!
kretanraki Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 ΄Οποιος έχει διανυκετεύσει σε πλοίο ή όχημα χωρίς θέρμανση νομίζω καταννοεί τον προβληματισμό μου. οι νταλίκες έχουν σύστημα θέρμανσης καμπίνας κάτι σαν ηλεκτρικό αερόθερμο, δεν ζεσταίνεται η καμπίνα όπως στα ι.χ που πρέπει να είναι σε λειτουργιά
miko mission Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Tα οποια συστηματα κατα κορον δουλευουν με πετρελαιο, αν θυμαστε τα αστικα magirus deutz ειχαν τετοιο και καπνιζαν απο μπροστα, το οποιο συστημα εχει πιθανοτητα να παρει και φωτια.στο λινκ θα δειτε διαφορα ενδιαφεροντα http://www.webasto.com/us/markets-products/truck/heating-systems/
pathfinder Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν ηλεκτρικά συστήματα αλλά και συστήματα με βοηθητικές πετρελαιομηχανές. Δεν γνωρίζω όμως τι προτιμούν συνήθως οι εταιρείες φορτηγών. Οτι συστημα όμως και αν τιθεται σε λειτουργία αυξάνονται οι πιθανότητες κάποιας δυσλειτουργίας (υπερθερμάνσεως, σπινθήρα) έστω και σε περιορισμένη κλίμακα.
Neptune Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Διαβαζω τα απομνημονευματα ενος διασωθεντα. Μπορω να δικαιολογησω τα παντα με αυτα που περασε ο ανθρωπος και η οικογενεια του. Αλλα ρε φιλε... Δε σου αρεσε το βαπορι επειδη ηταν φρεσκοβαμμενο!!! για να καλυψει τη σαπιλα!!!??? Ελεος...
gpap2006 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 (edited) Διάβασα κι εγώ τη μαρτυρία. Παρά τις κάποιες υπερβολές που όμως δικαιολογούνται μπροστά σε αυτά που πέρασε ο άνθρωπος, πραγματικά μου έσφιξε το στομάχι. Είχα διαβάσει ανάλογα προ 14 ετών στην Πάρο. Είχα την ελπίδα πως δε θα ξαναγίνει σε Ελληνικό βαπόρι τουλάχιστον... Edited January 5, 2015 by gpap2006
logaras Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Ολοι εμείς απο την πολυθρόνα μας και την προστασία του σπιτιού μας σχολιάζουμε (και εγώ) αυτές τις μέρες το κάθε τι για αυτό το δυστύχημα . Εκείνο που θα έχει σημασία είναι αν ο καθένας μας μπορεί έστω και για ένα πεντάλεπτο να μπεί στη θέση του κάθε επιβάτη σχετικού και άσχετου με τη θάλασσα και να σκεφτεί τον εαυτό του μαζί με τα παιδιά του πάνω σε αυτό το καράβι. Τι θα σκεφτόμασταν και τι θα κάναμε μπροστά στην προφανή απειλή να χαθεί η ζωή των παιδιών μας και η δική μας. Και επειδή λοιπόν δεν είμαστε επιβάτες του καραβιού και επειδή μπορεί να διαβάζουμε και να ακούμε διάφορες περιγραφές λογικές, παράλογες, υπερβολικές έως και "ανόητες" ας είμαστε εμείς οι ψύχραιμοι και ας δώσουμε το "δικαίωμα" να πούν και να γράψουν ότι και όπως νιώθουν χωρίς αρνητικούς σχολιασμούς. Αυτοί όλοι στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουν κάτι παραπάνω απο όλους εμάς : Σώθηκε η μοναδική ζωή τους. Το σχόλιο μου δεν είναι απάντηση στο αγαπητό NEPTUNE. Απλά έτσι βλέπω τα πράγματα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Διαβάζοντας την παραπάνω μαρτυρία, ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω: 1. Τόσο χάλια ήταν το πλοίο, ακόμα και σε πρώτη ματιά, που δεν ήθελε ούτε καν να ταξιδέψει, αποκαλώντας το μάλιστα "Χάρο"? 2. Πως ένας επιβάτης, που αυτός και η οικογένειά του γλύτωσαν από του "χάρου τα δόντια", πως βρίσκει το κουράγιο να γράψει μια μαρτυρία με ανάλαφρο ύφος, που σε κάποια σημεία να αγγίζει το χιουμοριστικό, και με έμφαση στο λογοτεχνικό ύφος?
Petros P Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Ο καθένας μας ηταν καλός η κακός στην έκθεση.. Ο κύριος αυτός μαλλον ηταν .. Θεωρητική κατεύθυνση ... Μη τα ξαναλέμε παιδιά.. Ηταν το λάθος πλοιο, τη λάθος εποχή , στο λάθος σημείο με τις "λάθος" καιρικές συνθηκες... Πέραν απο τις 60 αν ισχύουν "Μπριζες" που γονατισαν και άναψαν το σύστημα οι καιρικές συνθήκες ηταν οτι το χειρότερο . Ο στρατηγός άνεμος που έλεγε και ο Πολυδωρας
minoan Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 ΝΗΡΕΑ για τη δευτερη απορια σου, σαν εκπαιδευτικος που ειναι ο διασωθης, νομιζω μπορει να γραψει αρκετα γλαφυρα τα πραγματα που εζησε! Απο εκει και περα μιας και δεν ειναι η μονη μαρτυρια, αληθεια γιατι δε "γινεται" να κατεβεις απο το πλοιο οταν για τον οποιοδηποτε λογο δε θες να ταξιδεψεις;;; Δε λεω να το ζητησεις εν πλω, αλλα οταν το ζητας την ωρα της φορτωσης γιατι δε γινεται;;;
.voyager Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 (edited) Νηρέα, το πλοίο σε πρώτη ματιά έκανε ολοκαίνουριο. Τύπου παραδόθηκε στο '14. Επίσης, εσωτερικά γνωρίζω καλά πως η LD το παρέδωσε σε εξαιρετική κατάσταση, ξοδεύοντας πολλά χρήματα πριν το επιστρέψει στον ιδιοκτήτη, όπως ανέφερα ξανά. Δεν το διατηρούσαν καθαρό οι Ιταλοί απ' ότι ακούστηκε. Αναφορικά με το 2, έχω τις ίδιες απορίες. Edited January 5, 2015 by .voyager
Neptune Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 (edited) Νομιζω οτι η εκβαση το τονιζω "η εκβαση" του γεγονοτος σε δυστυχημα, (και οχι η εναρξη του) δεν ειναι ευθυνη του πλοιου και της καταστασης στην οποια βρισκοταν. Θα μπορουσε ανετα σε ενα αλλο βαπορι η φωτια που ξεκινησε απο τη μεση του πλοιου και πηγαινε πρυμα να εβρισκε κοσμο στα πρυμνια σαλονια στις πρυμνιες καμπινες και να δω πως φευγεις απο κει για να σε σωσουν Να θυμισω στον γραφοντα οτι το Χελλενικ Σπιριτ ειναι 14 ετων σαπακι πλεον κι αυτο... ΥΓ. Ξαναλεω πως δικαιολογω τα παντα απο τα γραφομενα του, καθως δε θελω να με σκεφτομαι ουτε ενα λεπτο πανω στο πλοιο που καιγοταν. Edited January 5, 2015 by Neptune
Molmed Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 (edited) Επειδή μας διαβάζουν πολλοί, εξηγείστε αν λέτε με ...σκωπτικό ύφος ή όχι τα σχετικά με το "σαπάκι' Hellenic Spirit"/ Δυστυχώς απέχει η εξυπνάδα μου από τη δική σας και δεν καταλαβαίνω τι λέτε....... Edited January 5, 2015 by Neptune quote
Neptune Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Ειρωνικα το λεω. Ασφαλως και το βαπορι δεν ειναι σαπακι. Αλλα για το γραφοντα το ποσο καλο και καλοσυντηρημενο ειναι ενα βαπορι ειναι αμεσα εμπλεκομενο με το παχος της μοκετας.
margaritis24 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Απο εκει και περα μιας και δεν ειναι η μονη μαρτυρια, αληθεια γιατι δε "γινεται" να κατεβεις απο το πλοιο οταν για τον οποιοδηποτε λογο δε θες να ταξιδεψεις;;; Δε λεω να το ζητησεις εν πλω, αλλα οταν το ζητας την ωρα της φορτωσης γιατι δε γινεται;;; απ οτι καταλαβα ειχαν βαλει μπροστα απο το ι.χ. του κυριου αλλα αμαξια οποτε δεν γινοταν να το βγαλουν για να φυγουν
georgios express Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Με όλο τον σεβασμό προς έναν άνθρωπο που ο Θάνατος έφτασε κοντά του: Υπάρχει πλέον πολύς δρόμος για να βγάλουν αρκετοί, αρκετά λεφτά εξ αιτίας του ναυαγίου.
oceanus Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Απιστευτα στοιχεια προκυπτουν καθημερινα. Παντως για πολυ κοσμο που ταξιδευει στην Αδριατικη χρονια και ξερει πανω κατω τι συμβαινει στα πλοια , αυτο το γεγονος με αυτο το πλοιο δεν ειναι τυχαιο.
pid137 Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Βρίσκω την μαρτυρια του καθηγητή απαράδεκτη και δεν μπορώ να την δικαιολογήσω ακόμη και αν συλλογιστώ τι πέρασε. Και αν δεν ξέρεις ότι σε ένα πλοίο βαφείς συνεχώς, τότε τι να πω. Ακόμη δεν δέχομαι να ανεβαίνεις σε ένα πλοίο και 2 λεπτά αργότερα να αλλάζεις γνώμη και να απαιτείς να σταματήσουν όλες οι διαδικασίες φόρτωσης να έρθουν όλοι οι οδηγοί στα οχήματα για να μπορεσεις να βγείς.Ας πω όμως και εγώ την άποψη μου για το όλο ατύχημα:1) Ένα πλοίο που καίγεται μέρες δέχεται τόνους πυροσβεστικό νερό δεν έχει μηχανές η πηδάλια και στέκεται όρθιο σε 9αρη καιρό δεν είναι σαπιοκάραβο 2) Το πλήρωμα βοηθησε και κάπως οργάνωσε την εκκένωση, το βλέπουμε και στα video. Τώρα αν σε κάθε επιβάτη δεν βρισκόταν συνεχώς κάποιο μέλος του πληρώματος να βοηθάει και ότι υπήρχαν και άσχημες στιγμές δεν αμφιβάλλω.3) Η βοήθεια που ήρθε από Ιταλία και Ελλάδα έπρεπε να οργανωθεί έπρεπε να βρεθούν τα απαραίτητα μέσα για αυτό τον καιρό και οι προσπαθείς έπρεπε να συντονιστούν, σκεφτείτε σύγκρουση ελικοπτερων πάνω από το φλεγόμενο πλοίο.4) Ο Καπετάνιος έφυγε τελευταίος 5) Η πρόσβαση στο garage ήταν ελεύθερη όπως το έζησα και σας το έγραψα στο Catania τον Οκτώβρη 2014, εδώ έχει ευθύνες ο καπετάνιος και άλλοι. (σκεφτείτε ότι στο Catania τον Οκτώβρη ένα ζευγάρι Γάλλων επισκευαζε το αυτκίνητο τους εν πλω)6) Θέρμασης καμπινών αυτοκινήτων και φορτηγών υπάρχουν στη αγορά: Οι περισσότερες λειτουργούν με έναν μικρό καυστήρα καυσιμου. Το μοιραίο μπορεί να συμβεί αν κατά λάθος κάποιος σκεπάσει την έξοδο του θερμού αέρα. Πράγμα άλλωστε επικίνδυνο και στο σπίτι στα ηλεκτρικα αερόθερμα. By the way, πoσes φορες δεν έχω ζήσει Έλληνες να ανάβουν τσιγάρο στο garage του πλοίου, λίγο πριν το πλοίο φτάσει σε λιμάνι. 7) Ευθύνες πρέπει να αποδοθούν και στο καπετάνιο και στους άλλους υπευθυνους αν διαπιστωθεί ότι καθυστέρησαν τον συναγερμό η δεν ενήργησαν όπως ορίζει ο κανονισμός όπως γραφει αναλυτικά και πολύ σωστά ο φίλος patra8) Αδυνατώ να κατανοήσω την κάπως ιδιαίτερη μεταχείριση οποιαδήποτε ιταλικής ενέργειας από κατά τα αλλα νηφάλιους Shipfriends
giorgos_249 Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Προσωπικα νομιζω οτι ο κυριος γραφει ανοησιες . Απο τη μια παριστανει τον εμπειρο και λεει οτι ταξιδευει συνεχεια (και οτι ξερει και το πληρωμα οπως λεει) , αλλα αυτο δε συμφωνει με τις πραξεις του. Δε μπορω να φανταστω ποσο ανοητος (βαρια λεξη αλλα πως αλλιως να το χαρακτηρισω ;; ) πρεπει να ειναι καποιος για να βαλει το αμαξι μεσα στο πλοιο και αφου αλλαξε γνωμη αμεσως μολις εφτασε στο γκαραζ , οπως διηγείται , αντι να πει << τωρα αυτη τη στιγμη βγαινω >> και να αναψει το αμαξι να ξεκινησει , αντι αυτου να παει στη ρεσεψιον ( και εννοειται ενω οσο αυτος ειναι στη ρεσεψιον και φωναζει , η φορτωση συνεχιζεται παραλληλα, και ολο και περισσοτερα αμαξια και νταλικες <<κλεινουν>> το ΙΧ του) και να κανει καυγα οτι και καλα θελει να φυγει. Το οφελος εχει αυτο ; Αν ηθελε να κανει τον καυγα ας εβγαζε το αμαξι και μετα ανεβαινει πεζος στη ρεσεψιον και λεει τα <<παραπονα>> του. Διοτι αν εκεινη τη στιγμη που εβαλε το αμαξι μεσα στο γκαραζ , επιτοπου εβαζε την οπισθεν και εβγαινε, σιγουρα θα ετρωγε λιγο μπινελικι απο το πληρωμα αλλα θα εβγαινε . Η συμπεριφορα του μου δειχνει οτι μαλλον πιο πολυ ηθελε να κανει καυγα παρα να βγει απο το πλοιο !
Neptune Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 8) Αδυνατώ να κατανοήσω την κάπως ιδιαίτερη μεταχείριση οποιαδήποτε ιταλικής ενέργειας από κατά τα αλλα νηφάλιους Shipfriends Δε γινεσαι πιο σαφης? Γιατι εγω μονο οτι φταινε οι Ιταλοι διαβαζω και ακουω
Global_Creta Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 (edited) Απο τη μια παριστανει τον εμπειρο και λεει οτι ταξιδευει συνεχεια (και οτι ξερει και το πληρωμα οπως λεει) , αλλα αυτο δε συμφωνει με τις πραξεις του. Για το Hellenic Spirit το λεγε. Όσο για το θέμα του κειμένου θα πω τη γνώμη μου (με κίνδυνο άλλη μια φορά να γίνω κακός ): Συμφωνώ με όλους τους "προποστάροντες" (κατά το "προλαλίσαντες") υπερβολικό, αταίριαστο με την περίσταση και σε πολλά σημεία με έντονα τα στοιχεία της αντιφατικότητας και του "ξένης χειρός όζει" . Όπως προείπαν αρκετά παιδια παραπάνω 1) αφενός επρόκειτο για ένα εξαιρετικό και ανθεκτικό πλοίο (ασχέτως αν ήταν άβολο για τη γραμμή, καμία σχέση η άνεση με την ασφάλεια), 2) όπως επίσης γράφτηκε, αν καιγόταν το Σπίριτ ή το Κρουζ να δούμε τι θα λεγανε διάφοροι και 3ο και κυριότερο, ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ την περιπέτεια και τον κίνδυνο που περάσανε οι ανθρωποι αλλά όταν κάποιος επιβιώνει από μιά πραγματική κόλαση και ιδίως όταν είναι μαζί με την οικογένεια και τα μικρά παιδιά του, απλά παει στην εκκλησία (ή όπου αλλού πιστεύει κάθε άνθρωπος), ανάβει το κερί του και δοξάζει το Θεό ΚΥΡΙΩΣ για τα παιδία του!!! Το πολύ να πει ένα απλο "ευχαριστώ" δημόσια για όσους τους βοήθησαν. Το να γράψει κάποιος ένα κατεβατό που αμφιβάλλω αν θα αντέξει κάποιος να το διαβάσει ως το τέλος και να τρέχει να το δημοσιεύσει στα σαιτ δε νομίζω να συνάδει με την περιπέτεια που πέρασε και ίσως φανερώνει και άλλους σκοπούς. Το γεγονός τελείωσε, απο δω και πέρα ας αναλάβουν η δικαιοσύνη και οι εμπειρογνώμονες να αποδοθούν οι ευθυνες ώστε αν γίνεται να μην ξαναγίνει, περεταίρω ιστορίες και μύδροι εναντίων προσώπων και φορέων στα ΜΜΕ και τα σάιτ είναι προς άγραν δημοσιότητας για να μην πω τρολάρισμα... Edited January 6, 2015 by Global_Creta
gtogias Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Θα διαφωνήσω με τα αρνητικά (ως και άκρως επιθετικά) σχόλια για τον καθηγητή με το συγγραφικό οίστρο. Μπορεί το κείμενο του να έχει υπερβολές, μπορεί να περιέχει ανακρίβειες οφθαλμοφανείς σε ειδικούς και επισταμένως ασχολούμενους με τα της ακτοπλοΐας, αλλά δεν πάει να είναι ένα κείμενο καυστικό (ίσως άτοπη έκφραση) για λάθος πρακτικές και κακές συμπεριφορές που όλοι τις γνωρίζουμε και κάποιοι θεωρούμε αναπόσπαστο κομμάτι της ακτοπλοΐας, ιδιαίτερα αν αναφέρεται στις εταιρείες/πλοία//ανθρώπους/εθνικότητες και ότι άλλο που δε συμπαθούμε. Δηλαδή όλοι εμείς/εσείς. δεν έχετε εκφραστεί ποτέ αρνητικά για πλοίο (και άλλα πολλά) χωρίς να έχετε μπει στην ουσία ή να εμβαθύνετε λίγο? Όλοι είστε αδέκαστοι, ακριβείς και χωρίς υπερβολές? Δεν έχετε ποτέ εκφράσει σχόλια δημοσίως που ίσως είναι υπερβολές? Κρίνοντας εξ ιδίων πιστεύω ότι όλοι έχουμε πέσει σε ατοπήματα τέτοιου είδους. Το κείμενο όμως δεν παύει όμως να είναι μια καταγραφή μιας εμπειρίας που δεν ευχόμαστε ούτε στους εχθρούς μας και ο άνθρωπος το ανέβασε στο προφίλ του στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Δε φταίει αυτός αν αναπαράγεται συνέχεια. Και στο κάτω κάτω, πιο αξιόπιστη και σοβαρή, έστω αν έχει και χιουμοριστικές αναφορές, είναι η δικιά του περιγραφή παρά κάτι άλλων όπως μερικοί "επαγγελματίες" κλπ κλπ κλπ.
pid137 Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Να ξεκαθαρίσω την άποψη μου: Ο καθένας είναι ελεύθερος να γραφει και να λέει ότι θέλει (ευτυχώς). Στην ίδια ελευθερια συγκαταλέγεται και το δικαίωμα της κριτικής όμως.Ο πολύπαθης καθηγητής μάλλον θέλει να γράψει ένα μυθιστόρημα. Και καλά κάνει. Είναι όμως και δικαίωμα μου να συζητώ με φίλους (τους Shipfriends) και να εκφράζω ακόμη και τις αμφιβολίες μου αν ο γραφων το μυθιστόρημα ήταν πράγματι στο πλοίο. Να πω τήν αλήθεια δεν άντεξα να διαβάσω ούτε το μισό μυθιστόρημα. Όταν κάποιος υποψιάζεται σκουρια πίσω από κάθε μπογιάτισμα σε ένα πλοίο γίνεται αυτόματα αναξιόπιστος για εμενα. Οι shipfriends μου αρέσουν γιατί προσπαθούμε, έτσι πιστεύω, να είμαστε ακριβεις και να αποφεύγουμε συναισθηματικές κορώνες που τόσο πολύ γεμίζουν τα media και δεν βοηθούν κανένα.Όσο για την ερώτηση Σου Neptune ας μου επιτρέψετε την άποψη μου ότι και σε αυτό το ατύχημα αλλα και σε αλλα Forums υπάρχει μια "κομπλεξική" αντιμετώπιση των Ιταλών. Κατά την γνώμη μου πολύ γρήγορα άρχισαν και στους Shipfriends οι απόψεις οι Ιταλοί φταίνε για όλα. Που εγώ δεν συμμερίζομαι. Και αυτήν την διαφωνία προσπάθησα να εκφράσω προσεκτικά στο πρηγούμενο Post μου.
proud_ionian Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 (edited) Πέραν απο τις 60 αν ισχύουν "Μπριζες" που γονατισαν και άναψαν το σύστημα στις σημερινες ανταποκρισεις απο ιταλια, το σεναριο της υπερφορτωσης του δικτυου παροχης ρευματος στα οχη,ατα, επαιζε αρκετα. επαιζε επισης και η μαρτυρια τουρκου φορτηγατζη, για αφγανους λαθρεπιβατες που ειχαν αναψει φωτια να ζεσταθουν. @pid137 περα απο καποιες ´κορωνες´, λογικο ειναι να εστιαζουν οι περισσοτεροι στους ιταλους. πλοιο ιταλικης πλοιοκτησιας, με ιταλους αξιωματικους, ιταλικη σημαια, υπο τον ιταλικο νηογνωμωνα και με τους ιταλους να εχουν το γενικο προσταγμα στη διασωση, ε δεν ειναι παραξενο να τρωνε την πιο πολυ βροχη οι ιταλοι. μην ανησυχεις παντως, το ποσοι ηταν πανω στο πλοιο, η ανεκ πρεπει να το απαντησει, οπως πρεπει να απαντησουν και οι λιμενικες αρχες της πατρας γιατι βρεθηκαν λαθρεπιβατες στο πλοιο. για το τι θα γινοταν, αν πχ το συμβαν ειχε γινει δυτικα της λευκαδας ή αναμεσα σε λευκαδα και παξους, ας μην το συζητησουμε ΥΓ1: σε προηγουμενο ποστ μου ανεφερα καποια ερωτηματα που εξακολουθουν να παραμενουν αναπαντητα απο την ως τωρα ερευνα. ΥΓ2: οι αυτοπτες μαρτυρες ειναι εντονα επιρρεασμενοι απο αυτο που εζησαν αυτοι και οι οικογενειες τους. παντοτε συμβαινει αυτο, εξ ου και οι μαρτυριες τους δεν θεωρουνται παντοτε 100%αξιοπιστες. YΓ3: πλοιο που καιγεται επι εννεα μερες, εχει δεχτει τονους νερου και αφρου και επιπλεει ακομη ορθιο, μονο αναξιοπλοο δεν ηταν. τουλαχιστον σε αυτο συμφωνουμε Edited January 6, 2015 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now