Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της Attica Group και μετά από την παράταση που πήρε το αδερφάκι του το Blue Star Chios αναμένεται να σταματήσει για την ετήσια του από τις 15/4/24 εως 18/4/24 αναρωτιέμαι τι θα προλάβουν να κάνουν μέσα τρεις μέρες.

Posted

Το θεμα ειναι οτι αν δεν γινει η τραμπα θα περιμενει αλλες 3μερες μεχρι να ξανα ερθει το Χιος απο το δρομολογιο για να σκατζαρει

  • 3 weeks later...
Posted

Screenshot_2024-04-23-14-13-41-794_com.facebook.katana.jpg

Κοντά ένα χρόνο πηγαινοέρχεται από τις εσχατιές του Αιγαίου, πρώτη φορά ζορίστηκε στο δρομολόγιο της Δευτέρας. Δίκαια λοιπόν τσίμπησε μερικές μαντινάδες από τους Κασιώτες. 

Αφιερωμένες σε πλοίο και πλήρωμα από τον Μανώλη Νικολάκη. 

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Πρέβελης ετοιμάζεται να φύγει από το λιμάνι του Πειραιά για να πάει στην Ελευσίνα.

Να αναφέρουμε ότι το Χίος ξεκίνησε χτες.

 

Posted

Και να αναφέρουμε ότι μετά την Σητεία το πλοίο 25άρισε για να προλάβει τα ωράριά του μιάς και είχε κάνα 45λεπτο καθυστέρα από Κρήτη συνολικά. 

  • 4 weeks later...
Posted

Να βλέπουν εκεί στη blue star ποιο βαπόρι έχει το πρώτο λόγο στις ταχύτητες...ελληνικό σκαρί με βούλα! τι κληρονόμησαν....

Posted

Σχεδιασμός από ελληνικο γραφείο (ΜΑΡΕΝΚΟ) όπως και τα κορεάτικα της BS. Αλλα για μενα το σημαντικό είναι οτι έφαγαν ψωμί Έλληνες και δούλεψαν ελληνικές επιχειρήσεις (Ναυπηγεία Ελευσίνας κλπ υποκατασκευαστές), πράγμα που δεν συμβαίνει στα κατασκευασμένα στο εξωτερικό.

Και φυσικά και το αδελφό του ναυπηγημένο στα Ελληνικά Ναυπηγεία (Σκαραμαγκάς).

  • 2 weeks later...
Posted

Το Blue Star Chios απόψε έφυγε με 3 ώρες περίπου καθυστέρηση από Ηράκλειο. Περιμένω να αναχωρησω από Ανάφη με το πλοίο. Ήταν να φύγουμε 02.40, αλλά πριν τις 05.30 δεν βλέπω να φεύγουμε. Νυχτερινή ταλαιπωρία....

Posted (edited)

Τελικά ήταν βλάβη στον κεντρικό καταπέλτη του πλοίου. Είμαι στο πλοίο αυτή τη στιγμή (κοιμόμουν μέχρι πριν λίγο) και σε όλη τη διαδρομή στα 25 με 26 μίλια παίζει. Κατά τις 12.00 με 12.15 θα είμαστε Πειραιά (Ανάφη- Πειραιάς σε 7 ώρες παρακαλώ!!!!)

Edited by proud_ionian
link εκ των υστέρων
Posted

6.5 ώρες!!!05.30 από Ανάφη 12.00 στο Πειραιά.Και στο χαλαρό με 25,5 κόμβους.Που να ανοίξει και όλας.

Posted (edited)

Πολύ σωστός! Ουσιαστικά εξημισι ώρες από Ανάφη (!) και 5 ώρες κ 40 λεπτά περίπου από Σαντορίνη αν είδα καλά στο ais (κοιμόμουν όταν έπιασε Σαντορίνη😁). Καλυψε μερος της καθυστέρησης. Κάποια "ταχύπλοα" κάνουν περισσότερη ώρα. Βέβαια αυτό δεν αναιρεί το γεγονός της ολονυχτιας κ ταλαιπωρίας επί 3 άγριες ώρες χαράματα στην Ανάφη 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Κρίμα που δεν βγάζει και το Myconos ανάλογες ταχύτητες μήπως γίνονταν πιο λογικές οι ώρες άφιξης στον Πειραιά...Υποκλίνομαι στο "ελληνικό διαμάντι" Blue Star Chios!   

  • 2 weeks later...
Posted

Ταξίδι με το πλοίο από τον Πειραιά για τη Σαντορίνη την περασμένη Παρασκευή, με το ντόκ 3 και τη διαχείριση της κίνησης να κλέβουν τις εντυπώσεις για πολλοστή φορά. Αυτά συμβαίνουν όμως όταν κάποιοες από τις καλύτερες θέσεις του λιμανιού έχουν γίνει πάρκινγκ πλωτών του ΛΣ και χώροι φιλοξενίας για καρότσες. Με τα Blue Star 2 και Blue Star Chios λοιπόν να αναχωρούν με μία ώρα διαφορά(1800 και 1700), όπως καταλαβαίνετε γινόταν της τρελής το πανηγύρι. Και φυσικά τα δύο πλοία προσδεδεμένα εκατέρωθεν του μπαστουνιού, ούτε καν σκέψη για εναλλακτική θέση πρόσδεσης. Τελικά το Χίος απέπλευσε με ημίωρη καθυστέρηση στις 1730 και έχοντας στις γραμμές φόρτωσης 4 και 5 κατεβάσει τα πατάρια μέχρι την πλώρη για να φιλοξενήσει ΙΧ. Παρά το γεγονός αυτό βέβαια το πλοίο δεν ήταν ούτε καν μισογεμάτο, πιστεύω γύρω στους 600-700 επιβάτες πρέπει να είχε επάνω του.

 

Πλούς χωρίς κάτι αξιοσημείωτο με το πλοίο να 25αρίζει και να καλύπτει την καθυστερημένη του αναχώρηση προσεγγίζοντας 2300 ντάν τον Αθηνιό. Καθαρό και σε καλή γενικά κατάσταση, αισθητό το vibration του στους πρυμνιούς του χώρους. Το κεντρικό μπάρ της οικονομικής θέσης οφείλω να παρατηρήσω πως δεν είχε και μεγάλη ποικιλία σε προιόντα, σα να μην είχε προλάβει να το εφοδιάσει ο προμηθευτής. Αντίθετα πολλούς πόντους στο self service του πλοίου το οποίο τιμήθηκε δεόντως από πολλούς επιβάτες και έμεινε ανοιχτό από τις 1830 ως τις 2130. Μια μερίδα γεμιστά με πατάτες, ένα ψαρονέφρι με πατάτες, μια μεγάλη σαλάτα του καίσαρα, ψωμί και 2 νερά πήγαν στα 35.50 ευρώ. Συμπαθητική τιμή για τα δεδομένα της εποχής και -το βασικό εν τέλει- πάρα πολύ καλή ποιότητα και ποσότητα. Άλλη μια παρατήρηση που έχω είναι η ακατάπαυστη αναζήτηση επιβατών από τα μεγάφωνα του πλοίου, χωρίς υπερβολή έγινε αναζήτηση από το λογιστήριο τουλάχιστον 25 φορές, σε σημείο που σπάει τα νεύρα και δε σε αφήνει να κοιμηθείς.

 

Τέλος μια ευχάριστη έκπληξη κατά την άφιξη στη Σαντορίνη η τμηματική προσέλευση των οδηγών στα γκαράζ, ανάλογα με το ποιό γκαράζ είχε σειρά. Δυσάρεστη -αλλά όχι έκπληξη γιατί είχαμε παρατηρήσει και παλιότερα- πρακτική η μη χρήση του καταπέλτη επιβατών στη Σαντορίνη με αποτέλεσμα η αποβίβαση των επιβατών να γίνεται σε απόσταση αναπνοής από το 15-μετρο ψυγείο του Φίλιππα. Σε ένα λιμάνι με ωριαία παραμονή και όγκο επιβατών, απορώ γιατί δεν ανοίγει το καταπελτάκι. Καλές εντυπώσεις γενικά, από τα καλύτερα πλοία της Attica.

Posted

Πριν 10 ημέρες το ταξίδεψα και εγώ για 2η συνεχόμενη χρονιά από Ανάφη για Πειραιά. Ήταν τη βραδιά που αναχώρησε με δυόμισι ώρες καθυστέρηση από Ηράκλειο λόγω προβλήματος στον καταπέλτη. 

Στα αρνητικά προσυπογράφω και εγώ το μη άνοιγμα του καταπέλτη των επιβατών τόσο στην Ανάφη όσο και στην άφιξη στον Πειραιά (ειδικά στον Πειραιά τραγική η εικόνα), και το έντονο vibration στους πρυμνιαιους ειδικά χώρους. Η καμπίνα μου ήταν αρκετά κοντά στο ανοικτο πρυμνιαιο κατάστρωμα του 8ου deck και πραγματικα ζήτημα να κοιμήθηκα καλά κανένα 2ωρο. Προτείνω σε όποιον μπορεί να κλείνει καμπίνα όσο γίνεται πλώρα. Πέρσι σε μια τέτοια καμπίνα είχα κοιμηθεί μια χαρά. Θα συμφωνήσω επίσης και στο ότι τα bars στα σαλόνια του πλοίου είχαν λίγες επιλογές. Θεώρησα απλά ότι επειδή πήγα αργά το πρωί για καφέ και τσιμπολόγημα (λόγω του ψευτουπνου μου) είχαν μείνει λίγα πράγματα, αλλά μάλλον όντως κάτι συμβαίνει με τον ανεφοδιασμό. Φέτος δεν πρόλαβα να τιμήσω το self- service γιατί φτάσαμε νωρίς Πειραιά, αλλά περσι θυμαμαι δεν είχα ξετρελαθεί ιδιαίτερα με τις γεύσεις. 

Στα πολύ θετικά του πλοίου η σχολαστικη καθαριότητα και το γεγονός βέβαια ότι είναι πύραυλος. Μάζεψε μέρος της καθυστέρησης στο Ηράκλειο και εκανε το Ανάφη- Πειραιάς σε εξημισι ώρες, πηγαίνοντας με 26+ σε όλη σχεδόν τη διαδρομή.

Posted (edited)
15 hours ago, Nick the Greek said:

είχαμε παρατηρήσει και παλιότερα- πρακτική η μη χρήση του καταπέλτη επιβατών στη Σαντορίνη

 

1 hour ago, pilot said:

Στα αρνητικά προσυπογράφω και εγώ το μη άνοιγμα του καταπέλτη των επιβατών τόσο στην Ανάφη όσο και στην άφιξη στον Πειραιά (ειδικά στον Πειραιά τραγική η εικόνα)

Λογικά για να μην το ανοίγουν, μπορεί να φοβούνται μην τους μείνει στο χέρι. Κοινώς, μπορεί να υπάρχουν τεχνικά θέματα. 

Edited by Svo
Posted

Ε καλά ένα καταπελτάκι δε μπορούν να φτιάξουν;Με ένα συρματόσχοινο και ένα βιντσι το πέρνεις απάνω και με δυο γάντζοι το ασφαλίζεις,σιγά..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...