Strofalos Posted May 5, 2023 Posted May 5, 2023 Όντως, οχτώ παρατέταρτο έφυγε! Ούτε που ξέρει τι ώρα ταξιδεύει αυτός.
nomikos Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 (edited) Κάνει σχεδόν την ίδια ώρα με τα μεγάλα για το Ηράκλειο και ας έχει και τη Σαντορίνη ενδιάμεσα!!! Έφαγε δεμένος στη Σαντορίνη 1 ώρα,το γκαράζ του είναι στενό και θέλει προσοχή. Edited May 6, 2023 by nomikos
Captain_Nionios Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 Έφυγε από Πειραιά με σχεδόν 2 ώρες καθυστέρηση. Στη Σαντορίνη έμεινε περίπου 1 ώρα και κάτι, λίγο πάνω από το προγραμματισμένο του. Στο Ηράκλειο αντί για 1 ώρα και 10 έκατσε σχεδόν 2 ώρες... Πήγαινε 24.5 κόμβους για να καλύψει μέρος της μεγάλης καθυστέρησης και όντως τη μείωσε στη 1 ώρα για την Κάρπαθο. Όταν θα φεύγει από Πειραιά στην ώρα του και αρχίσουν να ρολάρουν στο φόρτωμα, λογικά θα χρειάζονται περίπου όση ώρα δηλώνουν σε Σαντορίνη και Ηράκλειο, οπότε με 22 κόμβους και κάτι ψιλά θα βγαίνει το ταξίδι. Μόνο φουλ σεζόν που θα υπάρχει θέμα με την επιπλέον κίνηση θα το βλέπουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα.
nomikos Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 (edited) Μου έχουν μεταφέρει οδηγοί νταλικών πως το γκαράζ του είναι στενό και τους δυσκολεύει.Με τα πολλά κομμάτια που θα κατεβάζει Σαντορίνη,πιστεύω πως ο χρόνος παραμονής του θα είναι όσος έκανε στο 1ο του δρομολόγιο,άντε να τον βελτιώσει λίγο. Γενικά λόγω του γκαράζ του και των πολλών νταλικών πιστεύω πως θα καθυστερεί στα λιμάνια. Edited May 6, 2023 by nomikos
Strofalos Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 Στα λιμάνια της γραμμής πάντως, όπως περιμέναμε.., κουστουμάτοι, κουστοδία, ο βουλευτής Γιάννης Πάπας να στολίζει την άφιξη με φανφάρες, αερολογίες για το ταχύπλοο που ξεκινάει τον άλλο μήνα, κτλ κτλ κτλ. Βουλωμένο γράμμα διαβάζαμε εδώ μέσα στο φόρουμ... Στα του ταξιδιού, καλοτάξιδο αν και δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο ο καιρός, "πετούσε" από λιμάνι σε λιμάνι (σε σχέση με το Πρέβελης), αναχώρηση από Κρήτη με γκαράζ σχεδόν γεμάτο (όταν κατέβηκε ο γνωστός μου στο γκαράζ για να αποβιβαστεί στην Κάσο είχε χώρο για φορτηγά πίσω από την μπουκαπόρτα και στην γραμμή για την ράμπα του άνω γκαράζ, όλο το άλλο φουλ), από κόσμο μέτρια πράγματα. Καλή αρχή και καλές θάλασσες στο καραβάκι και στο πλήρωμα!
Captain_Nionios Posted May 9, 2023 Posted May 9, 2023 Στο 1ο κοντοτάξιδο του, μόνο με Σαντορίνη και Ανάφη, πριν την Κάσο. Έκανε από μπούκα σε μπούκα 13.5 ώρες για Κάρπαθο. Αν δεν περίμενε και στην Κάσο μέχρι την αναχώρηση του, γιατί έφτασε νωρίτερα, θα ήταν ίσως και κάνα 15λεπτο ακόμα πιο σύντομο. Αυτό το δρομολόγιο είναι πραγματικά καταπληκτικό για τους μακρινούς επισκέπτες.
DIMITRISMENTAKIS Posted May 11, 2023 Posted May 11, 2023 To πλοίο παει και πιο οικονομικά και με τις 3 μηχανές . Το θέμα του το μεγαλο ειναι στην φόρτωση του. Το γκαράζ ειναι στενό οι νταλικες καθυστερουν πολύ να μπούν και να παρουν θέση γενικα ειναι ενα πλοιο ως προς το γκαράζ μικρό και αυτό του δημιουργει καθυστερίσεις .. το θέμα ειναι οταν αυξηθεί η Θερινή κίνηση τι θα κάνει .. θεωρω πως θα χρειαστεή και την συνδρομή και 2ου πλοίου πχ επικουρικά το Πρέβελης η πχ αν έρθει το Blue Star 1 μηπως το αντικαταστήσει γιια τα δρομολόγια αιχμής.
Strofalos Posted May 11, 2023 Posted May 11, 2023 Εγώ αυτό που παρατηρώ με τα έως τώρα δεδομένα είναι πως Σαντορίνη και Κάρπαθο χωλαίνει. Στην μεν λόγω κίνησης (σε αυτό το γκαράζ να κοτσάρεις και να ξεκοτσάρεις 30 κομμάτια είναι πάνω από την μια ώρα που προβλέπεται βάση προγράμματος) και στη δε λόγω λιμανιού (οι 5-10 καρότσες του δρομολογίου μέχρι να βγουν από το γκαράζ, να πάνε μέχρι το λιμεναρχείο που έχει χώρο, να τις ξεκοτσάρουν, και πίσω) είναι πάνω από το μισάωρο που προβλέπεται βάση προγράμματος). Το Πρέβελης έκανε μια ώρα κάθε φορά στα Πηγάδια. Το δευτερο πως με τις ταχύτητες που πάει στο δρομολόγιο, θα μπορούσε να το βγάλει και το Μύκονος. Ακόμα και τώρα που κουτσαίνει, με 22 μπορεί να πάει. Δε θα με παραξένευε δηλαδή στο μέλλον να γινόταν καμιά τράμπα του ενός στην γραμμή του άλλου.
Strofalos Posted May 13, 2023 Posted May 13, 2023 (edited) Σημερινή φωτογραφία του Χίος στο λιμάνι της Κάσου προερχόμενο από Κρήτη. Το γκαράζ είναι μέχρι τον καταπέλτη. Να φανταστώ πως το εκατοσταχίλιαρο της επιδότησης είναι για "μπουρμπουάρ"..! (Η φώτο είναι ψαρεμένη από το φου-μπου) Edited May 13, 2023 by Strofalos
Strofalos Posted May 13, 2023 Posted May 13, 2023 Τι εννοείς..όνομα? Από μια γνωστή μου..ανέβασε κι άλλες...
Nick the Greek Posted May 13, 2023 Posted May 13, 2023 Ε ναι, δώσε το όνομα χρήστη, να είμαστε σωστοί.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 13, 2023 Posted May 13, 2023 (edited) 7 hours ago, Strofalos said: Να φανταστώ πως το εκατοσταχίλιαρο της επιδότησης είναι για "μπουρμπουάρ"..! Αν ηταν ετσι στο διαγωνισμο θα επαιρναν μερος 100 βαπορια...που λεει ο λογος... Edited May 13, 2023 by proud_ionian long quote short
Strofalos Posted May 13, 2023 Posted May 13, 2023 Δεν ξέρω τι γίνεται γενικά, αλλά η εικόνα μιλάει από μόνη της..! Τα οχήματα είναι μέχρι τον καταπέλτη. Και επειδή την ξέρουμε μπόλικοι εδώ μέσα την γραμμή, δεν είναι ιδιαίτερο κατόρθωμα να δώσει η Κρήτη 25-30 νταλίκες για Κασοκαρπαθία και Ρόδο στο δρομολόγιο του Σαββάτου. Οι φωτογραφίες είναι ευγενική χορηγία της Βιργινίας Δασκαλάκη, κάτοικος Κάσου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 20, 2023 Posted May 20, 2023 (edited) Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι της Σητείας Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι της Κάσου Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι της Καρπάθου Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι του Διαφάνι Edited May 20, 2023 by Nick the Greek Links
parian scientist Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 (edited) Blue Star Chios Πειραιας 01-04-23 λιγο πριν την αναχωρηση του για ΣυροΤηνοΜυκονια..... Μα ποσο πιο επιβλητικο? ....και δεμενο δειχνει Γρηγορο...... Edited May 22, 2023 by polmyt link
Strofalos Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Αυτό που του λείπει, μια μαύρη γραμμή στα παράθυρα της γέφυρας, να δείχνει πιο wild..!
parian scientist Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Στις 10-04 Το ταξίδεψα στην επιστροφή του προς Πειραιά σε ένα από τα έκτακτα δρομολόγια του για Πάρο στην κυριολεξία σαν τσιμεντάδικο…. Ήμασταν όλοι κι όλοι εφτά επιβάτες και ότι ασυνόδευτο Φορτηγό είχε βάλει. Ο κλιματισμός ήτανε φουλ στο κρύο και το πλήρωμα συνεχώς καθάριζε. Όταν ρώτησα ''Γιατί ρε παιδιά έχουμε παγώσει?'' μου εξήγησαν ότι καθαρίζουν το πλοίο ανελλιπως διότι επέστρεψε σε άθλια κατάσταση από το Μαρόκο, κάθε βράδυ αερίζουν καθαρίζουν και επισκευάζουν την ζημιές, όλα αυτά διότι το πλοίο δεν πήγε με πλήρωμα στο Μαρόκο πήρε πλήρωμα από κει, βέβαια δεν ξέρω τι ισχύει , Αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι όντως έτρεχε το πλήρωμα όλο το βράδυ και υπήρχαν έντονα σημάδια κακοποίησης σε καρέκλες τραπέζια καναπέδες στις αεροπορικές και γενικά ηταν Ταλαιπωρημένο. Το πλοίο στην αρχή πήγαινε περίπου 22-23 μήλα και παρατήρησα έναν έντονο συντονισμό . Σιγά-σιγά όμως ανέβασε και ο συντονισμός εξαφανίστηκε ,άρχισε να πετάει και τελικά το έκανε λύσε-δέσε περίπου 4 ωρες!!! .
cyclades_shipping Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 (edited) Και εγω που ταξίδεψα μαζι του το Πάσχα,παρατήρησα πολλές φθορές στα καθίσματα,ακομα και χαλασμένα Edited May 22, 2023 by cyclades_shipping
George...f Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Από την καριέρα του στην Balearia ή τις μέρες που πήγε επι Blue Star για τις αντικαταστάσεις των άλλων πλοίων της AML;
gtogias Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Και πέρσι τα ίδια ήταν. Καμία σχέση με την αίγλη του παρελθόντος.
George...f Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Όταν το πλοίο γύρισε από την Balearia στην Hellenic αν δεν κάνω λάθος έκανε εκτεταμένη επισκευή σε όλους τους τομεις. Δεν επιδιορθώθηκαν αυτά; Το ότι το πλοίο το αερίζουν κάθε βράδυ λόγω της θητείας του στο Μαροκο αν μη τι άλλο μου ακούγεται υπερβολικο…
pathfinder Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 On 5/11/2023 at 10:10 AM, DIMITRISMENTAKIS said: To πλοίο παει και πιο οικονομικά και με τις 3 μηχανές Αυτό το έχω ξαναδεί αλλά αδυνατώ να το κατανοήσω! ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ παρακαλώ!!! Λογικά με ασύμμετρη ώση πρέπει να "βάζει τιμόνι">οπισθέλκουσα. Επίσης η απαίτηση ιπποδύναμης για κάθε κόμβο σε ψηλές ταχύτητες (>12-13) είναι αύξουσα. Συνεπώς συμπεραίνω ότι με 2 μηχανές (αριστερά-δεξιά) στο optimum λειτουργίας (περ. 80-85%) πρέπει να "τρέχει" οικονομικότερα τουλάχιστον όσον αφορά στην κατανάλωση. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αν κάνω λάθος και που? Ευχαριστώ
nomikos Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 On 8/14/2019 at 6:55 PM, nomikos said: Το πλοιο παρολο που τηρει τα ωραρια του και παραμενει ταχυτατο εχει αρχισει να παραμελειται.Συγκεκριμενα σε προσφατο ταξιδι οι εσωτερικοι χωροι ειναι βρωμικοι καποια αεροπορικα καθισματα και πολυθρονες ειναι σκισμενα και οι οροφες ετριζαν.Στα καταστρωματα οι λαμαρινες βουλιαζουν και εχει εμφανισθει σκουρια σε πολλα σημεια (επιπεδου Πρεβελης).Ειναι απαραδεκτο για ενα τετοιο στολιδι βαπορι να υπαρχει αυτη η εικονα.Μπορει να εχει γινει γυρολογος,μπορει να εχει ναυλωθει στο εξωτερικο αλλα μιλαμε για το Νησος Χιος.Η Αττικα ισως δινει εμφαση στα Blue Star και οχι στα της HSW. Γιατί μας παραξενεύει κάτι το οποίο υφίσταται από το 2019. Προφανώς η Αττικα το συντηρεί όσο πρέπει και σίγουρα δεν επιδιώκει τα ίδια επίπεδα συντήρησης με κάτι Δήλος κλπ.
georgios express Posted June 6, 2023 Posted June 6, 2023 Μικτού ενδιαφέροντος φωτογραφικό στιγμιότυπο με το BS Chios να καταπλέει το Αεροδρομιο «Διαγόρας»/Παραδείσι Ρόδου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now