Petros P Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Ευτυχως και αυτο (οπως και τα παλατια) δεν τα αλλαζουν χρωματα...να δουμε... θα αλλαξει και ονομα? η θα παρεινει Νηθοθ Χιοθ?
proud_ionian Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 (edited) η balearia ειναι η μονη που βασταει ακομη στην ισπανια. μη δειτε, αν τους αρεσει το βαπορι, να το τσιμπανε οριστικα οταν τελειωσει η ναυλωση Edited April 6, 2014 by proud_ionian
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Πρασινη τσιμινιερα κ balleria highspeed 45' στις μπαντες Το 45' άραγε τι να σημαίνει? Μήπως ότι θα πάει σε γραμμή που θα την κάνει 45 λεπτά, όπως Algeciras-Tanger Med ή Ceuta?
Petros P Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Μαλλον οσο μπορω να καταλαβω απο τα λιγα Ισπανικα μου και το google translate
giorgos_249 Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Και γιατι πηραν τοτε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με τις τόσες καμπίνες, και δεν έπαιρναν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που ειναι ιδιο και πολυ καλυτερο γι αυτη τη γραμμη καθοτι ημεροπλοιο ; Αφου οι καμπινες δε πρόκειται να χρησιμοποιούνται αν είναι δρομολογιο 45 λεπτών !
nomikos Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Αυτο που λεει ο Γιωργος τοχα και εγω απορια.Για ενα δρομολογιο 45'γιατι δε πηραν το Μυκονος που εχει και μεγαλυτερο πρωτοκολλο.Θα βολευε και τις 2 εταιρειες πιστευω αφου το Μυκονος στην Ελλαδα δε μπορει να εκμεταλευτει το χειμωνα
proud_ionian Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 εκτος απο τα πιστοποιητικα του μυκονος, μπορει να υπαρχει απαιτηση για καμπινες. στο ferries of southern europe, πιθανολογουν ceuta, γιατι προσφατα η balearia ανελαβε γραμμη δημοσιας υπηρεσιας (algeciras - ceuta) για δυο χρονια (οσο και η ναυλωση). πιθανον να υπαρχει και ορος για καμπινες στην αναθεση
Hastaroth Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Και γιατί να υπάρχη όρος γιά καμπίνες στίς προδιαγραφές μιάς γραμμής με διάρκεια 45 λεπτών; Πάντως εμένα με προβληματίζει περισσότερο το ότι πλέον παίρνουν οι ξένοι και τα νεώτερα πλοία απ'την ακτοπλοϊα-που δέν είναι και πολλά,εν πάσει περιπτώσει......
Orestis Posted April 15, 2014 Posted April 15, 2014 Θα αναχωρήσει σήμερα, μόλις ολοκληρώσει την πετρέλευση του. Καλά ταξίδια και καλή δύναμη στο πλήρωμα του!!
proud_ionian Posted April 15, 2014 Posted April 15, 2014 ηδη ειναι εξω απο την παραπολα με ταχυτητα 18kn
.voyager Posted April 15, 2014 Posted April 15, 2014 Καλές θάλασσες να έχει... Τελικά για πόσο είναι η ναύλωση; 2 χρόνια σερί, 2 σεζόν, κάτι άλλο; Καμιά φωτογραφία του από χθες έχουμε για να δούμε πως άλλαξε εξωτερικά;
proud_ionian Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 απο οτι εχει γραφτει στα ξενογλωσσα forums σερι ειναι
proud_ionian Posted April 20, 2014 Posted April 20, 2014 εφτασε χτες το απογευμα στη CEUTA και σημερα το πρωι βγηκε για δοκιμαστικο. (συμφωνα με τα ηλεκτρονικα μου ματια )
enas chiotis Posted April 20, 2014 Posted April 20, 2014 (edited) Βασικά όπως φαίνεται κάνει δοκιμαστικό στους ντόκους, έναν - έναν μάλιστα. Μετά τη Ceuta πήγε στο Tanger Med και στη συνέχεια στο λιμάνι του Algeciras. Μετά από ένα τρίωρο στη ράδα, τώρα φαίνεται να αναχωρεί. Edited April 20, 2014 by proud_ionian ο proud εμπλεξε τα νησος
proud_ionian Posted April 22, 2014 Posted April 22, 2014 στο FoSE εχουν ενα μεταφρασμενο αποσπασμα απο τοπικη εφημεριδα (ceutaldia.com). εκει ο προεδρος της εταιρειας λεει οτι απεσυραν απο τη γραμμη το Passio per Formentera γιατι μαζευε ζημιες το εξαμηνο που δουλεψε (χωρις επιδοτηση). το χιος το εχουν ναυλωσει για 18μηνες και πιστευουν οτι ανταποκρινεται καλυτερα στις απαιτησεις του καλοκαιριου, λογω μεγεθους ταχυτητας κλπ. (3 κυκλικα δρομολογια τη μερα θα κανει) ηταν επιφυλακτικος παντως ως προς το αν το πλοιο θα μεινει μετα το καλοκαιρι στη γραμμη. θα εξαρτηθει ειπε απο το πως θα παει.
Hastaroth Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 στο FoSE εχουν ενα μεταφρασμενο αποσπασμα απο τοπικη εφημεριδα (ceutaldia.com). εκει ο προεδρος της εταιρειας λεει οτι απεσυραν απο τη γραμμη το Passio per Formentera γιατι μαζευε ζημιες το εξαμηνο που δουλεψε (χωρις επιδοτηση). το χιος το εχουν ναυλωσει για 18μηνες και πιστευουν οτι ανταποκρινεται καλυτερα στις απαιτησεις του καλοκαιριου, λογω μεγεθους ταχυτητας κλπ. (3 κυκλικα δρομολογια τη μερα θα κανει) ηταν επιφυλακτικος παντως ως προς το αν το πλοιο θα μεινει μετα το καλοκαιρι στη γραμμη. θα εξαρτηθει ειπε απο το πως θα παει. Αφού ο πρόεδρας ήταν επιφυλακτικός,γιατί ναύλωε το Χίος γιά 18 μήνες και δέν το ναύλωσε μόνο γιά το καλοκαίρι,ώστε να δή πώς θα πάη το μαλλί και ν'αποφασίση; Επίσης,τρία κυκλικά δρομολόγια (δηλαδή συνολική διάρκεια ταξιδιού μιάμιση ώρα) την ημέρα,δέν είναι και πολλά.Θα μού πήτε,άμα πίπτουν κανονικά τα μπικικίνια στην HSW,τί μάς νοιάζει εμάς,άς κάνη κι'ένα δρομολόγιο την εβδομάδα-άλλος πληρώνει εξ άλλου. Πάντως άν η συγκεκριμένη γραμμή δέν είναι εποχιακή,δέν βλέπω τον λόγο να μήν έχη σημαντική κίνηση και τον χειμώνα-οπότε οι Ισπανοί σίγουρα θα προτιμούν να ταξιδεύουν μ'ένα καινούργιο πλοίο παρά μ'αυτό το Passioπωςτολένε που είχαν μέχρι τώρα.Το θέμα είναι όμως,όπως είπα και πιό πάνω,ότι άν οι ξένοι αρχίσουν να μάς παίρνουν και τα "νεότευκτα",εμείς εδώ με τί θα ταξιδεύουμε;
.voyager Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 (edited) Oι Ισπανοί σίγουρα θα προτιμούν να ταξιδεύουν μ'ένα καινούργιο πλοίο παρά μ'αυτό το Passi oπωςτολένε που είχαν μέχρι τώρα. To Passió per Formentera είναι δύο χρόνια μικρότερο από το Χίος, απλώς είναι και αρκετά μικρότερο σε μέγεθος, ενώ πάει μέχρι και με 22 knots. Edited April 25, 2014 by .voyager
enas chiotis Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 Το πλοίο στις 21/04 πέρασε και την πρώτη του επιθεώρηση εκτός έδρας (paris mou), με μηδέν παρατηρήσεις. Για το θέμα γιατί επέλεξαν το Χίος, νομίζω ότι στις δηλώσεις του προέδρου αναφέρεται ότι δεν έχουν γίνει ακόμη οι συμβάσεις με το κράτος, οπότε μάλλον θα ήθελαν ένα βαπόρι που μπορεί να καλύψει ό,τι ζητηθεί από πλευράς ταχύτητας και χωρητικότητας.
proud_ionian Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 το καμαρι του algeciras & του shipspotting το περασμενο σαββατο
enas chiotis Posted May 8, 2014 Posted May 8, 2014 Προφανώς ψάχνουν το μοντέλο της γραμμής που θα δουλεύει καλύτερα. Ήδη από τα 22+ της προηγούμενης βδομάδας έχουμε πέσει στα 19,5-20,5. Μια μηχανή λιγότερη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now