kyr1 Posted November 4, 2012 Posted November 4, 2012 Ταξίδι μετ'επιστροφής με το Χίος πριν λίγες μέρες και σε αντίθεση με το καλοκαιρινό βιολί, το πλοίο ήταν συνεπέστατο, και ειδικά στον ανεβασμό για Μυτιλήνη παρόλο τον καιρό που συνάντησε καθυστέρησε μόνο ένα τεταρτάκι. Στη διαδρομή από Πειραιά, με το βραδινό του Σαββάτου από κίνηση δεν πρέπει να πήγε άσχημα, τόσο από επιβάτες όσο και από γκαράζ. Στο γυρισμό από Μυτιλήνη, με το πρωινό (7 το πρωι η αναχωρηση από Μυτιλήνη) η κίνηση τόσο σε επιβάτες όσο και γκαράζ ήταν απλα απογοητετυική. Το γκαράζ ειδικά ήταν πιο άδειο κι από το κεφάλι του γράφοντος. Στη Χίο βέβαια έφτιαξαν αρκετά τα πράγματα, και αυτό ειναι θετικό. Βέβαια 7 το πρωί αναχώρηση από Μυτιλήνη ειναι κάπως βαρβαρη σαν επιλογή ειδικά όταν έχεις να διανύσεις 55 χλμ μέχρι το λιμάνι. Τέλος πάντων. Εντωμεταξύ η ίδια τακτική που ειχαμε συναντήσει και στο Πάτμος εγκαινιάστηκε (μάλλον πρόσφατα υποθέτω) και στο Χίος, με τους επιβάτες για Χίο και Μυτιλήνη να είναι ανάκατα στις καμπίνες και έτσι όταν φτάνεις στη Χίο να σηκώνεται όλος ο κόσμος στο πόδι. Πραγματικά ατυχές σαν φαινόμενο. Μέσα το πλοίο παραμένει καθαρό, αν και τα καταστρώματα προς πρύμαα δείχνουν ότι αρχίζουν να χρειάζονται ένα βάψιμο. Σε κάποια σημεία υπήρχαν μινιαρίσματα, το οποίο δείχνει ότι υπάρχει μια δέουσα φροντίδα. Το εσωτερικό του, κρατιέται μια χαρά αν και ο χρόνος δεν χαρίζεται σε κανέναν. Για παράδειγμα σε κάποια σημεία οι μοκέτες (ειδικά στις σκάλες) είχαν αρχίσει να έχουν σημάδια προχωρημένης φθοράς, ενώ στο σαλόνι venetico η στάθμη θορύβου βρίσκεται σε ένα μέτριο, θεωρώ, επίπεδο . Ειδικότερα προς πρύμα και στη δεξιά πλευρά υπήρχαν συντονισμοί (αρκετά έντονοι στο ένα δρομολόγιο, ακουστοί στο δεύτερο) από την πλευρά του ταβανιού, αρκετός θόρυβος υπήρχε και από το σύστημα εξαερισμού, ενώ παρατήρησα και ένα γενικό βουητό. Ίσως βέβαια όλο αυτό να οφειλόταν και στη μειωμένη ταχύτητα (18-20 κόμβοι), πάντως όλα αυτά απουσίαζαν εντελώς στο Ionia lounge. Όσον αφορά στον καιρό, από ότι ειχα διαβάσει στον ανεβασμό είχαμε ένα 6αρι-7αρι, το ταξίδεμα του δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Από ενα σημείο κι έπειτα είχαμε αδιάκοπο κούνημα προς όλες τις κατευθύνσεις (δεξιά-αριστερά και μπροστά-πίσω) ενώ από καιρού εις καιρόν κοπάναγε κιόλας. Ίσως να εφταιγε η διεύθυνση του ανέμου βέβαια, δεν γνωρίζω. Το πλήρωμα ευγένεια "ρουτίνας" όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε και πιο πάνω, αλλά τι να κάνουν κι αυτοί οι άνθρωποι, ένας Θεός ξέρει υπό ποίες συνθήκες εργαζονται...Τέλος έχω την αίσθηση ότι η ποιότητα του φαγητού στο self service χειροτέρεψε αισθητά. Και τις δυο φορές που έφαγα δεν είχαν καμία μα καμία σχεση με το παρελθόν.
margaritis24 Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Κατεβασε σωστικα την δευτερα 7/1 κ ειχαμε την ευκαιρια να το δουμε σε μια πιρουετα!τωρα εχει δεσει στο ντοκ 3
margaritis24 Posted March 2, 2013 Posted March 2, 2013 γυρισε το πλοιο απο τον δεξαμενισμο του κ γυαλιζει μπορω να πω κ εδεσε ξανα στην θεση του στο dock 3 αφου εφυγε ο ΠΗΓΑΣΟΣ
mitilinios Posted March 7, 2013 Posted March 7, 2013 Δοκιμαστικό που ξεκίνησε από τις 10:30 εκτελεί αυτή την ώρα το πλοίο και αν όλα πάνε κατ΄ευχή αύριο επιστρέφει στα δρομολόγια του. Καλή αρχή και καλές θάλασσες!!!
pie Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Σύμφωνα με τη σελίδα της εταιρείας μάλλον θα γίνει και φέτος η εκδρομή στα τέλη Ιουνίου στη Τήνο!
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 Σήμερα το δρομολόγιο του HS6 για Ίο - Σαντορίνη το κάνει το HS4 έτσι ώστε το πρώτο να αποκαταστήσει την βλάβη που έχει στην μία μηχανή εδώ και 2 μέρες, και τα δρομολόγια του HS4 για Ικαροσαμία ανέλαβε απο σήμερα το πρωί το Νήσος Χίος!!!! Για αυτο το λογο χθες το δρομολογιο της επιστροφης του Νησος Χιος εγινε με υψηλα ταχυτητα (26 κομβους, ετσι ωστε να προλαβει να ειναι στην ωρα του στο Πειραια για να κανει το πρωινο δρομολογιο προς Ικαρια Σαμο
csst9728 Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 Σε μια πρόσφατη βόλτα μου με το πλοίο, είδα πολλά πράγματα λυπηρά για καράβι 6 ετών. Τρεξίματα, μικροσκουριές, και πολλές ατέλειες - δείγμα παραμέλησης - που δεν δικαιολογούνται σε ένα (σχετικά) καινούργιο καράβι. (η δε εικόνα στις τουαλέτες ήταν εξωφρενική - γεγονός βέβαια που διορθώνεται εύκολα). Σκέφτομαι πως θα ένιωθε ο Στρίντζης βλέποντας το, τώρα που επέστρεψε στην εταιρεία υγ: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων μη φανταστεί κανείς πως θίγω το πλοίο. Την "περιποίησή" του θίγω, μιας και μου φάνηκε πολύ άσχημο να βλέπω αδιαφορία-ατέλειες-απροσεξίες-προχειροδουλειές που δεν φαίνονται σε προσεγμένα πλοία 40 ετών.
proud_ionian Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 με τις τουαλετες το θυμαμαι να εχει θεμα απο το 2008
gpap2006 Posted July 5, 2013 Posted July 5, 2013 Στο σύστημα φαίνεται να γυρίζει Χίο Μυτιλήνη απο Δευτέρα 15 Ιουλίου (και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ Ικαροσαμία την ίδια μέρα).
enas chiotis Posted August 11, 2013 Posted August 11, 2013 Τον τελευταίο καιρό δεν βλέπω να ανάβουν οι προβολείς της τσιμινιέρας και οι γιρλάντες, ενώ μεγάλη απώλεια για τους καραβολάτρες θα πρέπει να θεωρείται και ο κλειστός ηλεκτρονικός πίνακας στην πρύμη.
.voyager Posted September 30, 2013 Posted September 30, 2013 (edited) Το ετοιμάζουν για να αντικαταστήσει για λίγες ημέρες το Ν.Χίος! Αυτο το "λίγες ημέρες" πως μεταφράζεται? Από τις 16 Οκτωβρίου μέχρι τον Μαρτίου Σε τέτοιο διάστημα μεταφράζεται; Βοηθήστε με λίγο γιατί έχω χάσει επεισόδια μάλλον. Το Αριάδνη γιατί θα μπει στη θέση του Χίος για τόσο μεγάλο διάτημα; Τί θα κάνει το Χίος, θα πάει αλλού; Γιατί δε νομίζω πως συμφέρει η αντκατάστασή του από ένα πλοίο το Αριάδνη, αν αυτό δεν είναι να πάει κάπου αλλού και κάνει απλώς ακινησία. Ή το δώσανε πουθενά; Edited September 30, 2013 by .voyager
proud_ionian Posted September 30, 2013 Posted September 30, 2013 μηπως εχει να κανει 5ετες και αλλες δουλειες; ουτε 5 μηνες δεν ειναι μεχρι το μαρτη. 3 μηνες ενα καλο service και μετα καμια σκαντζα το μυκονος αν εχει ξεκινησει, βγηκε το 5μηνο
Cruise Europa Posted September 30, 2013 Posted September 30, 2013 Σε τέτοιο διάστημα μεταφράζεται; Βοηθήστε με λίγο γιατί έχω χάσει επεισόδια μάλλον. Στην αρχή λέγανε για 20 μέρες ότι θα σταμάταγε το Χίος. Μόλις έφτασε το Αριάδνη Πέραμα, το έκαναν 2μηνο περίπου (μέχρι των Φώτων), τώρα ο Π100 μας λέει για 5 μήνες και στο τέλος θα δούμε κάνα Αριάδνη να μας αποχαιρετά και θα γελάμε.....
.voyager Posted September 30, 2013 Posted September 30, 2013 To "Χίος" τι θα κάνει αυτό το διάστημα δε μου λέτε!
ARION Posted September 30, 2013 Posted September 30, 2013 Μήπως, λέω μήπως το δούμε Ικαρία - Σάμο σε μερικές μερούλες στη θέση του Μυτιλήνη??? Εκκρεμεί και αυτή η ρημάδα η απόφαση του εφετείου για το μέλλον της ΝΕΛ...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 To "Χίος" τι θα κάνει αυτό το διάστημα δε μου λέτε! Θα επισκευάζει τον φωτεινό πίνακα που απόψε ήταν θεοσκότεινος
Panagia Ekatontapiliani Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Είναι εδώ και παρά πολύ καιρό εκτός λειτουργίας!!
kyr1 Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 (edited) Με το Χίος έκανα ένα aller (που λέμε στο χωριό μου ) για Μυτιλήνη το Σεπτέμβριο και ένα retour τον Οκτώβριο υπο διαφορετικές συνθήκες κάθε φορά. Στο βαπόρι δεν έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα σε σχέση με παλιότερη αναφορά μου με ότι καλό ή κακό αυτό συνεπάγεται. Σε γενικές γραμμές, η κατάστασή του ειναι ικανοποιητική. Στην επιστροφή μου, στο δρομολόγιο της 13/10 έχω να πω ότι ειδικά από τη Χίο και έπειτα γινόταν πανικός από κόσμο, κάτι που ήταν σε κάποια αναντιστοιχία με το γκαράζ. Να σημειωθεί ότι πρώτη φορά στο ταξίδι του Οκτωβρίου κατέβηκα στο γκαραζ G1 το οποίο είναι κάπως...κούτσικο. Από τη Μυτιλήνη δεν πρέπει να πηραμε σπουδαία πράγματα στο γκαράζ, δεδομένου ότι το πάνω έμεινε ενετελώς άδειο ενώ μέχρι κάποια στιγμή όχι πολύ πριν την αναχώρησή μας και το κεντρικό γκαράζ είχε ακόμα αρκετό χώρο για να γεμίσει. Στη Χίο πάντως πήρε αρκετά οχήματα ενώ απέξω μέτρησα να περιμένουν γύρω στα 6 φορτηγά. Να σημειωθεί μιλάμε για 13 Οκτωβρίου, ημέρα Κυριακή, που το Σάββατο δεν υπάρχει πλοίο. Ίσως εκεί να βρίσκεται και η αιτία της απόσυρσης του "Πάτμος"...Να πούμε εδώ ότι εισιτήρια με το αντίστοιχο δρομολόγιο του "Πάτμος" για καμπίνα δεν έβρισκα ούτε με σφαίρες, ενώ για το αυτοκίνητο δεν υπήρχε πρόβλημα. Ως προς αυτή την άποψη με ή χωρίς το Πάτμος το γεγονός μάλλον είναι ότι ο κόσμος μετακινείται, τα οχήματα όμως (το φορτηγά πιο πολύ) είτε δεν μετακινούνται είτε ψηφίζουν...Καλλιμασιά!;;! Πάμε στα του πλοίου, μέσα εξακολουθεί να στέκεται σε αξιοπρεπή επίπεδα, οι καμπίνες είναι αξιοπρεπείς και αρκετά άνετες (να σημειώσουμε ότι στο δρομολόγιο του Σεπτεμβρίου η καμπίνα στην οποία βρισκόμουν πρακτικά δεν είχε ντουλάπα ενώ η πόρτα "έβρισκε" πάνω στα σωσίβια) παρόλα αυτά οι μοκέτες στις σκάλες παραμένουν εντυπωσιακά (σε σχέση με την ηλικία του πλοίου) φθαρμένες ενώ το venetico νομιζω ότι σύντομα θα πρέπει να υποστεί καποια μικρή ανακαίνιση. Η μοκέτα έχει πολλούς λεκέδες και έχει ξεθωριάσει, το σύστημα ηχητικής είναι πιο βραχνό και από του Μυτιλήνη στο τελευταίο ταξίδι που είχα κάνει πριν από 3 χρόνια, ενώ και για τα υπόλοιπα ισχύει σχεδόν επακριβώς ότι είχα γράψει ένα χρόνο πριν : [...] Το εσωτερικό του, κρατιέται μια χαρά αν και ο χρόνος δεν χαρίζεται σε κανέναν. Για παράδειγμα σε κάποια σημεία οι μοκέτες (ειδικά στις σκάλες) είχαν αρχίσει να έχουν σημάδια προχωρημένης φθοράς, ενώ στο σαλόνι venetico η στάθμη θορύβου βρίσκεται σε ένα μέτριο, θεωρώ, επίπεδο . Ειδικότερα προς πρύμα και στη δεξιά πλευρά υπήρχαν συντονισμοί (αρκετά έντονοι στο ένα δρομολόγιο, ακουστοί στο δεύτερο) από την πλευρά του ταβανιού, αρκετός θόρυβος υπήρχε και από το σύστημα εξαερισμού, ενώ παρατήρησα και ένα γενικό βουητό. Τουλάχιστον αυτή τη φορα στο venetico ο θόρυβος, έτσι όπως τον είχα περιγράψει τότε, ήταν λίγο μειωμένος πάντως ήταν εκεί. Τα καταστρώματα προς πλώρα (αυτή τη φορά) χρειάζονται ένα γερό πλύσιμο, αν όχι βάψιμο... Από θάλασσα δεν ειχαμε σπουδαία πράγματα αλλά κάποια στιγμή, μετά τη Χίο ξεκινησαν πάλι (σε μικρότερο βαθμό) αυτό το άτσαλο κούνημα και τα χτυπήματα, κάτι που κράτησε λίγο αλλά μου επιβεβαίωσε την αίσθηση που είχα αποκομίσει ότι το Χίος όταν έχει καιρό δεν ειναι ο ορισμός του καλοτάξιδου...ευτυχώς είχα δώσει χάπι στο σκύλο και δεν ανησύχησα μην τυχόν ζαλιστεί . Τώρα που είπα σκύλος να πω ότι τα κλουβιά στο γκαράζ βρισκονται σε ντροπιαστική (για το πλοίο και την εταιρεία) κατασταση. Από τα 8 (αν δεν κάνω λάθος) μεταλλικά που βρίσκονται μέσα στο χώρο του γκαράζ τα 3 έχουν τις πόρτες τους σπασμένες και παρατημενες εκεί, σε ένα ακόμα δεν υπήρχε σύρτης για να κλείσεις την πόρτα, και άλλο ένα ήταν λερωμένο από προηγούμενο σκυλάκι! Πάνω από τα κλουβιά ήταν πεταμένα πολλά μπουκάλια, χαρτιά, σκεύη νερού κλπ από διάφορους ταλιμπαν ιδιοκτήτες σκύλων, και σε γενικές γραμμές η καθαριότητα στο χώρο ήταν απαράδεκτη. Ενημερωθηκα επίσης ότι υπάρχουν κλουβιά και στο καταστρωμα που βρίσκεται πρύμα στον ίδιο χώρο με το γκαράζ (υπάρχουν εκεί οι κάβοι κλπ) όπου πήγα να τα δω και δεν απείχαν πολύ από τα κλουβιά που έχει το European Express τα οποία μόνο άνετα δεν τα χαρακτηρίζεις. Γενικά σ'αυτόν τον τομέα μπαίνει, πρώτη φορά για μένα, ένα μεγάλο μείον στο Χίος. Ήταν τέτοιο το χάλι που σκέφτηκα να πάρω φωτογραφίες αλλά είχα άγρυπνο μάτι μέλους του πληρώματος πάνω μου οπότε είπα (για μια φορά) να μην τραβήξω το σχοινί... Στο self service επιβεβαιώνεται η κατακόρυφη πτώση της ποιότητας του φαγητού με τιμές όχι ιδιαίτερα φτηνές (1 μπουκάλι νερό, 1 κομμάτι φέτα και 1 μακαρονάδα "από τη Νάπολη" -ούτε από το Κατσιμίδι δεν ήταν, λες και ετρωγα σανό ένιωσα - ) 10 ευρώπουλα και 15 λεπτάκια. Το πλοίο ήταν μέσα στα ωράριά του καθώς στις 13/10 στις 6:30 περίπου μανουβραραμε στον Πειραιά. Παρόλα αυτά παρατήρησα κάτι περίεργο στα απόνερα του, καθώς όπως θα δείτε και εδώ (λυπάμαι για την ποιότητα της φωτογραφίας, είναι από κινητό αλλά νομίζω παίρνουμε μια ιδέα περί του θέματος) η ΑΚΜ δείχνει κάπως πιο "υποτονική". Το αυτό ακριβώς συνεχίστηκε για ώρες (επίσης και μετά τη Χίο) μέχρι περίπου τα μεσάνυχτα, για μετά δεν γνωρίζω ...Βέβαια εφόσον δεν επηρρεάστηκε ο χρόνος ταξιδιού δεν τίθεται κάποιο ζήτημα, απλά μου έκανε εντύπωση, γι'αυτό και το αναφέρω. Εν αναμονή λοιπόν...της Αριάδνης ! ; ! Edited October 17, 2013 by kyr1
enas chiotis Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 Τα απόνερα λογικά βρίσκονται σε αντιστοιχία με τις μηχανές που δουλεύουν σε κάθε άξονα (2+1).
Stefanos Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 το εχω παρατηρησει και εγώ στην δεξιά προπέλα που ήταν πολύ υποτονική αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν πρέπει να δουλευεις τη μια απο τις δυο μηχανές σε εναν άξονα αλλά και τις δύο σε χαμηλό φορτίο,διότι αλλιώς δημιουργούνται προβλήματα καταπόνησης στα πινιόν-κινητήριο γρανάζι μειωτήρα,εκτός και αν απεμπλέκουν εντελώς τη μία μηχανή απο τον άξονα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο αυτό να γίνει μέσα στο ταξίδι
Neptune Posted October 17, 2013 Author Posted October 17, 2013 Οτι γινεται γινεται παντως. Εν πλω να βαλεις επιπλεον μηχανη ή να σβησεις μια απο τις δυο του ζευγους. Γι αυτο εχουν ανακαλυφθει τα clutch (συμπλεκτες ας το πουμε απλα) Οταν πας με μια μηχανη απο τις 2 του ζευγους τοτε φυσικα και εχεις τη μιση ιπποδυναμη, αρα δεν ειναι δυνατον να εχουν τα ιδια απονερα οι αξονες.
margaritis24 Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 Μειωνεις τις στροφες του αξονα κ βαζεις η βγαζεις την μηχανη που θελεις κ μετα ανοιγεις σιγα σιγα για να εχεις το ιδιο βημα με το αλλο ζευγος
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2013 Posted October 22, 2013 Σημερα το πρωι το πλοιο μεθορμισε απο την Ακτη Ηετιωνα στο ντοκ 3, οπου θα κανει την ετησια ακινησια του!! Κανει παρεα στο μεχρι προτινος ανταγωνιστη στη γραμμη της Χιου Μυτιληνης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now