Orestis Posted June 1, 2008 Posted June 1, 2008 Η προσέγγιση στην Τήνο είναι εφικτή μόνο όταν το πλοίο κάνει 6 δρομολόγια την εβδομάδα. Από την επόμενη εβδομάδα που θα κάνει 7, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ημερήσια εκδρομή, ενώ η απλή προσθήκη της Τήνου νομίζω πως θα επιβάρυνε αρκετά το ωράριο του πλοίου.
enas chiotis Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Η διαδρομή Τήνος - Χίος μέσω Δυσβάτου είναι 88,5 νμ, ενώ η διαδρομή από την νότια πλευρά της Τήνου είναι 74 μίλια. Διαφορά 14,5 μίλια...
NHSOS XIOS Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Φιλε Χιωτη,ενοουσα πως το Μυτιληνη-Χιος-Πειραιας,με την προσθηκη της Τηνου(πηγαινοντας νοτια του νησιου)αυξανεται κατα 10 μιλια,φτανει περιπου δηλαδη τα 160 μιλια. edit Sorry μετροντας απο Χιο εννοειται.
enas chiotis Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Μια επιστολή με παράπονα στην Αλήθεια από έναν ...πουντιασμένο Χίωτη επιβάτη και την αντιμετώπιση που είχε από την εταιρεία.
Orestis Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 (edited) 2. Μια και γίνεται σύγκριση τιμών μεταξύ καμπίνας και αεροπορικού να αναφέρουμε πως το αεροπορικό εισιτήριο έχει 102-133 ευρώ και οι καμπίνες του Νήσος Χίος 65-82 ευρώ. Edited June 9, 2008 by proud_ionian copy => κλιματισμος
NHSOS XIOS Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 (edited) Τελος χαιρομαι που ο φιλος Ορεστης επισημαινει την αναλογια με τα αεροπορικα εισητηρια,γιατι πολλοι ειναι αυτοι που εξισωνουν τις τιμες του ΧΙΟΣ με εκεινες των αεροπλανων και αυτο δεν ισχυει.Καποτε και επισημαινω ΚΑΠΟΤΕ κοστιζε το αεροπλανο 90-100 ευρω(και πιο παλια 15.000 δρχ).Την σημερον ημερα ομως εχει φτασει τα 120-130 ευρωπουλα....Αρα ανεβαινουν τα ακτοπλοικα αλλα ανεβαινουν και τα αεροπορικα.Γενικως ολα ανεβαινουν οποτε την εχουμε κατσει την βαρκα... Edited June 9, 2008 by proud_ionian copy => κλιματισμος
proud_ionian Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 οι shipfriends εχουν απαντηση στον κρυωμενο χιωτη. μου αρεσει παντως η ποικιλια των επιχειρηματων κατα του νησος χιος
enas chiotis Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Εδώ και καμμιά 10αριά μέρες είναι χαλασμένος ο ηλεκτρονικός πίνακας στην πρύμη του πλοίου και γράφει άλλα αντί άλλων. (Συμμετέχει στο κλίμα και λέει αν γράψω αυτά που πρέπει, θα με πάρουν με τα γιαούρτια Μανταμάδου)
iason Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Μπορεί το μείζον θέμα αυτή τη στιγμή να είναι αν θα κάνει πλέον στάσεις στο κομμάτι Χίου - Πειραιά ή σε τελική ανάλυση αν θα συνεχίσει καταρχήν το δρομολόγιο για Χίο Μυτιλήνη ή θα πάει σε άλλη γραμμή, αλλά ως SPV (shipfriend πέρα βρέχει), έχω να αναρωτηθώ για το εξής σημαντικό: Για ποιο λόγο εδώ και πολύ καιρό (αν θυμάμαι καλά ήδη από τον καιρό του Ν. Μύκονος) σταμάτησε να λειτουργεί το εστιατόριο στο κομμάτι Χίος - Μυτιλήνη; Μπορεί να μη γέμιζε τελείως αλλά είχε έναν αξιοπρεπή αριθμό επισκεπτών ο οποίος μάλιστα ήταν αρκετά (ως πολύ) μεγάλος ειδικά σε σχέση με το γενικότερο πλήθος των επιβατών σε αυτό το κομμάτι αλλά και τη μικρή διάρκεια του ταξιδιού σε αυτό το τμήμα. Αν έγινε γιατί υπολόγισαν ότι το κόστος προσωπικού είναι μεγαλύτερο από τα έσοδα που έχουν, τότε με την ίδια λογική μάλλον θα πρέπει να μένουν κλειστά όλα τα εστιατόρια σχεδόν όλων των πλοίων τον περισσότερο χρόνο - ιδίως το χειμώνα να μην ανοίγουν ούτε καν οι καντίνες σε πολλές γραμμές.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Η τραπεζαρία και το self service δε μπορεί να είναι ανοικτά συνεχώς. Οι ώρες λειτουργίας συνήθως προσαρμόζονται με τα ωράρια των δρομολογίων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το εστιατόριο ανοίγει μετά την αναχώρηση από το Πειραιά μέχρι κάποια ώρα (συνήθως εξαρτάται από τη κίνηση), εάν έχει δουλειά μπορεί να παρατείνουν λίγο το ωράριο, εάν δεν έχει πολλές φορές μπορεί να κλείσει και νωρίτερα. Έτσι ώστε να ανοίξει και στην επιστροφή μετά την αναχώρηση από τη Μυτιλήνη.
Orestis Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Συμφωνώ με τον Π100. Υποθέτω πως το κλείνουν και επειδή δεν θα είχε σημαντική κίνηση, αλλά και γιατί χρειάζεται χρόνος για την προετοιμασία του βραδινού. Πάντως το κόστος πληρώματος ενός πλοίου, δεν επηρεάζεται από το εάν λειτουργεί ή όχι περισσότερες ώρες το εστιατόριο.
iason Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Αγαπητοί φίλοι, συμφωνώ με αυτά που λέτε. Το θέμα είναι ότι για πολύ καιρό λειτουργούσε και φαινόταν να έχει και μια σχετική κίνηση. Δυστυχώς, με την ίδια λογική, δεν θα πρέπει να διαμαρτυρηθούν οι επιβάτες και κυρίως οι νησιώτες αν και το ίδιο το πλοίο δρομολογηθεί αλλού. Είτε πρόκειται για εστιατόριο είτε για πλοίο, και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με την παροχή μιας υπηρεσίας. Και όταν ο πελάτης συνηθίσει σε κάτι, κάθε αλλαγή (βλέπε κατάργηση) συνιστά ένα οδυνηρό γύρισμα προς τα πίσω. Τώρα αν με ρωτάτε αν θα προτιμούσα ένα ελαφρά ακριβότερο ναύλο για να χρηματοδοτείται τυχόν ελλειμματική λειτουργία του εστιατορίου, αυτό είναι ένα θέμα προς συζήτηση. Ακόμα και διάφορες λύσεις που δοκιμάσανε για να κάνουν περικοπές π.χ. μειώνοντας τις ποσότητες των αναψυκτικών (διατηρώντας όμως την ίδια τιμή - κλασική βαλκανική πατέντα) θα ήταν ίσως καλύτερα από το "καθόλου φαγητό", όπως είναι τώρα. Και για να επιστρέψουμε στα ουσιαστικά θέματα, ειδικά όσον αφορά τη Χίο, ακόμα και κάποια αύξηση του ναύλου ίσως είναι πιο "προοδευτική" λύση από την αύξηση του χρόνου ταξιδίου ή την πλήρη αποδρομολόγηση του πλοίου. Εκτός και αν η εταιρεία γλυκάθηκε από την κίνηση των φορτηγών και επεξεργάζεται άλλες λύσεις για να καλύψει τις ανάγκες καλύτερα σε αυτόν τον τομέα, βάζοντας την επιβατική κίνηση δεύτερη. Φυσικά όλα αυτά πάντα σε συνάρτηση με τις εξελίξεις και το συσχετισμό μεταξύ των ναυτιλιακών. Και μια που αναφέρθηκαν τα φορτηγά, οι καθυστερήσεις που προκαλούνται από τα ασυνόδευτα δε φαίνεται να έχουν τελειωμό και η μισή ώρα θεωρείται πλέον συνήθης καθυστέρηση σε όλα τα λιμάνια. Η αναχώρηση λίγο νωρίτερα (π.χ. στις 12) που θα βοηθούσε να τηρούνται στοιχειωδώς οι ώρες, δεν γίνεται λόγω των ωρών ξεκούρασης του πληρώματος ή υπάρχει και άλλος λόγος;
iason Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 Προχθές άφιξη στη Μυτιλήνη με 40 λεπτά καθυστέρηση, χθές 50 λεπτά. Οι καθυστερήσεις όχι μόνο έχουν γίνει σύστημα αλλά μεγαλώνουν συνέχεια (αν και μάλλον πλησιάζουν ήδη το μέγιστο που μπορεί να προκαλείται κυρίως από τα φορτηγά)
KAVOS Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 (edited) Στη Χίο πάντως έρχεται 18.30-18.45, βάλε και 5+ λεπτά να δέσει αρχίζει να ξεφορτώνει 18.50. Ε μετά τα ξέρετε, μποτιλιάρισμα, ανυπαρξία λιμενικών, τα ΙΧ περιμένουν στον καταπέλτη γιατί με 20+ ΙΧ μπλοκάρει η παραλία.Αν φύγει πριν τις 1930 από Χίο είναι άθλος. Ετσι φτάνει στη Μυτιλήνη με 30 λεπτά καθυστέρηση Edited June 21, 2008 by KAVOS
NHSOS XIOS Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 Απο το ΑΙΠΕ....... Πόσους ενοχλεί στις παραλίες η ταχύτητα του Ν. Χίος; Το θέμα φέρνει στην επικαιρότητα ένα 8χρονο κοριτσάκι που με επιστολή της σήμερα στην ΑΛΗΘΕΙΑ σημειώνει προς τον Λιμενάρχη Χίο «Κύριε Λιμενάρχη είμαι η Στέλλα Αναστασίου, ένα κοριτσάκι 8,5 χρόνων και σας γράφω τι γίνεται κάθε μέρα στον Όμιλο. Οι γονείς μου δουλεύουν πολλές ώρες στη δουλειά και δεν έχω χρόνο να κάνω μπάνιο σε άλλες παραλίες. Σήμερα αν και η θάλασσα ήταν καθαρή, ήρθε το «Νήσος Χίος» και την έκανε άνω - κάτω, μέσα στα φύκια. Σας παρακαλούμε να κόψει λίγο ταχύτητα και να πάει πιο μακριά για να μην έρχονται μεγάλα κύματα. Σήμερα κόντεψα να χάσω το σκυλάκι μου από τα μεγάλα κύματα και γίνανε οι τσάντες μας χάλια!!! Σας ευχαριστώ, καθώς και την «ΑΛΗΘΕΙΑ» που φιλοξένησε την επιστολή μου.».
George Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 8,5 χρονών κοριτσάκι (σσ μόλις δηλαδή τελείωσε τη Β' δημοτικού) έγραψε αυτή την επιστολή και την έστειλε κι όλας στην εφημερίδα; Και πόσα παραπάνω απόνερα κάνει το ΧΙΟΣ από το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πχ; Έτσι κι αλλιώς και ταχύτητα να κόψει, πάλι απόνερα θα κάνει. Δεν εμφισβητώ ότι όντως μπορεί να δημιουργούνται προβλήματα, αλλά προφανώς εστιάζει στο ΧΙΟΣ επειδή είναι το μόνο που περνάει ώρα της ημέρας που υπάρχουν λουόμενοι ενώ τα υπόλοιπα πλοία περνάνε είτε ξημερώματα είτε αργά το βράδυ και δεν κάνουν αισθητή την "παρουσία" τους στις ακτές.
Neptune Posted July 11, 2008 Author Posted July 11, 2008 Το ιδιο κοριτσακι μετα απο καποια χρονια θα στειλει και διαμαρτυρια οτι ταξιδεψε με το πλοιο το οποιο ειχε καθυστερηση επειδη εκοψε ταχυτητα για να μην προκαλει κυματισμο... Ουδεν σχολιο... Το εχουμε δει πολλες φορες το εργο
giannisk88 Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 (edited) Παιδιά χθές παρακολουθούσα τυχαία το πλοίο απο το ΑΙΣ να φεύγει απο το λιμάνι και με το που ξεκίνησε το γκάζοσε στους 23,6 κόμβους!!!Αυτό σκεφτήτε μόνο!!Το είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια!!Αυτό και μόνο είναι καταρχας ικανό να φέρει τα φύκια στην ακτή που αναφέρει το κοριτσάκι!! Edited July 11, 2008 by Neptune
Stefanos Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 γιατί αυτό με το κορίτσακι μου φαίνεται στημένο και κουτοπόνηρο?
KAVOS Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 αυτή η ιστορία με τα <<απονερα???>> του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μου μυρίζει στημένη.. Ας πάει κάποιος να μας δείξει τί απόνερα κάνει.
NHSOS XIOS Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 Σημερα κατα τις 6 το παρατηρουσα απ την Κωμη(νοτιοανατολικη Χιος) ανεβαινοντας για το λιμανι του νησιου με full speed.Σε σχεση με το περασμενο καλοκαιρι οπου ηταν το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,το ΧΙΟΣ περναει πιο ανοιχτα!Τα απονερα βεβαιως εφτασαν μετα απο κανα 20 λεπτο και ηταν η χαρα ολων των παιδιων...
NHSOS XIOS Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Χτες,παραμονη της Αγιας Παρασκευης ειχαμε την καθιερωμενη σχεδον μπροστα απ την εκκλησια στον Βρονταδο.Μαλιστα ειχαν τοποθετηθει και καπνογονα στο κοντινο λιμανακι ωστε να ανταποδωθει ο χαιρετισμος!
enas chiotis Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Μία μικρή διόρθωση μόνο, η εκκλησία βρίσκεται στην συνοικία Καστέλλο του Δήμου Χίου και όχι στον Βροντάδο, και χτίστηκε από Μικρασιάτες πρόσφυγες λίγο μετά τον ξεριζωμό.
proud_ionian Posted August 24, 2008 Posted August 24, 2008 γνωριστηκα και γω με το καμαρι της HSW. πηγα και γυρισα με αυτο στο νησι στο οποιο μαλλον θα σταματησει να πηγαινει τα καλα του βαποριου τα εχουν πει πολλοι και δεν χρειαζεται να επανελθω. σταθερο στην ταχυτητα του (πανω απο 25,5 για το μεγαλυτερο μερος του ταξιδιου) 6 ωρες απο ντοκο σε ντοκο πειραιας χιος, 2.20' χιος μυτιληνη (και στο πηγαινε και στο ελα). γρηγορο και ευελικτο στα λιμανια. στη χιο σε 5' απο τα φαναρια εριξε καταπελτη (οσο ακριβως ειχα δει το μυκονος να κανει πριν 2 χρονια). το βαπορι αποτελει σιγουρα μεγαλη αναβαθμιση για τη γραμμη και απο αποψη ποιοτητας παρεχομενων υπηρεσιων και απο αποψη ταχυτητας και θα ειναι οπισθοδρομηση για τα νησια να αποχωρησει τελειως ή να κοψει τη μυτιληνη. παμε σε αυτα που δεν μου αρεσαν (γκρινιαρη proud. ξυδι σου εβαλαν οχι μυρο). μου δοθηκε η αισθηση οτι καποια πραγματα εγιναν γρηγορα για να βγει το βαπορι ή δεν εγινε σωστη επιλογη υλικων. στις αριθμημενες του kampos εχει αρχισει και ξεφτιζει στο υφασμα. για την ακριβεια ξηλωνεται και βγαινει στα σημεια που πατανε τα χερουλια. στο kampos το ειδα σε αρκετα καθισματα. στο venetiko δεν πηρε το ματι μου κατι τετοιο. στην πορτα που οδηγει απο το self service στο σαλονακι πρυμα, το κουφωμα δεν εχει "φορεθει" σωστα και απο τις 2 μεριες, με αποτελεσμα απο τη μερια του self service να υπαρχει ενα χασμα γυρω στους 5 ποντους και μεσα φαινονται τα στηριγματα της ψευδοροφης. τα στεγαστρα πρυμα (πανω απο τα καθισματα στα ανοικτα decks) σταζουν. στον πειραια τα ειχαν ξεπλυνει και με το που ξεκινησε το βαπορι και πηρε κλιση βγαινοντας αρχισε η ψιχαλα. η μικροφωνικη εγκατασταση στα ανοικτα decks πασχει και για να ακουσεις τις ανακοινωσεις πρεπει να εχεις αυτι λαγωνικου. στη σκαλα που οδηγει απο τα ανοικτα decks στο venetiko σε ενα σημειο ενας κομματι απο το γυαλινο panel εχει σπασει λες και το κλοτσησες με γοβα στιλετο, ενω πιο πλωρα στη σκαλα πισω απο το bar που παει στο ανω γκαραζ κομματια του πανελ δεν εχουν βαφτει καλα και ειναι σα να εχεις ριξει κιτρινο σπρευ. πολλες απο τις πινακιδες στα εξωτερικα decks ειναι τελειως ξεθωριασμενες, ενω και το χρωμα στα decks ειναι κομμενο. σε συγκριση με το θεολογο, που οι εσωτερικοι του χωροι φτιαχτηκαν την ιδια περιοδο το χιος υστερει σε προσοχη στη λεπτομερεια, αλλα και στην επιλογη υλικου. αναφερω το θεολογο που ταξιδεψα προσφατα μαζι του, αλλα και στo blue star naxos που ειχα μπει λιγο αφοτου ξεκινησε η εικονα ηταν πολυ καλυτερη. προς θεου δε λεω οτι το καραβι δεν αξιζει (το αντιθετο), ουτε τι καλα ηταν με τα παλια, απλα ειναι πολλα πραγματα που πρεπει να προσεχθουν οταν δεσει για ετησια. ΥΓ1: α, σε συνθηκες πρωτοκολλου δεν επαρκουν οι χωροι αποσκευων. γινεται πανικος, χωρια που συνηθως δεν υπαρχει κανεις απο το πληρωμα και ο καθενας πεταει του αλλουνου τα πραγματα κατω για να φτασει τα δικα του. ΥΓ2: λιγα παραπανω αεροπορικα δεν θα εβλαπταν.
NHSOS XIOS Posted August 24, 2008 Posted August 24, 2008 (edited) Αγαπητε proud το ΄ξεσκονισες΄ το παπορακι και καλα εκανες..Μου φαινεται ομως,πως πρεπει να ερθω να κανω και εγω μια βολτα με το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ για να ανταποδωσω...(αστειευομαι φυσικα). Θα σου πω σε πια συμφωνω και εχω διαπιστωσει και μονος...Για τις θεσεις Kampos,για τα μικροφωνα,τις πινακιδες και το χρωμα στα εξωτερικα decks.Επισης θα καρασυμφωνησω με τα 2 ΥΓ που εβαλεςΓια τα υπολοιπα δεν εχω γνωμη μιας και δεν τα εχω παρατηρησει. Εκει που διαφωνω ειναι για την επιλογη υλικου που λες.Αν και δεν εχω μπει στον ΘΕΟΛΟΓΟ,πιστευω πως τα υλικα του εσωτερικου του Ν.ΧΙΟΣ ειναι ισαξια-εφαμιλα των SUPERFASΤ,που για μενα ειναι ο ορισμος της ποιοτητας. Edited August 24, 2008 by NHSOS XIOS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now