enas chiotis Posted March 9, 2008 Posted March 9, 2008 Μία καμμένη λάμπα πρέπει να είναι η αιτία όπου η αριστερή φωτεινή επιγραφή του ονόματος του πλοίου διαβάζεται πλέον ΝΗΣΟΣ ΙΟΣ. Βρήκε και το γράμμα να καεί. Για να μην έχουμε διπλωματικό επεισόδιο και μας πουν Βόρειες Κυκλάδες, πρέπει να διορθωθεί η βλάβη.
KAVOS Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Γεμάτο φορτηγά χθες από Πειραιά (πάνω από 40) για Χίο-Μυτιλήνη
NHSOS XIOS Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Εμ,οταν λειπει η γατα(Π.ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ) χορευουν τα ποντικια(ΕΓ/ΟΓ της γραμμης).Το εχω ξαναναφερει και παλιοτερα πως η SAOS ειναι αυτη που τρωει το 'ψωμι' απ τις αλλες 2 εταιριες Παντως γενικα το Ν.ΧΙΟΣ παει καλα στα φορτηγα,τουλαχιστον αρκετα καλυτερα απ οταν ηταν το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ.Ισως επειδη οι μεταφορικες εμαθαν καλυτερα την εταιρια η εκαναν καινουργια συμβολαια μαζι της,δεν ξερω.
Earl Granville Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Η αλήθεια είναι οτι η εταιρία έχει εδραιώσει την παρουσσία της στην γραμμή κι από τότε που μπηκε στην χίο μυτιλήνη δεν έχει λείψει καθόλου οπότε λογικό είνια οι μεταφορικές να μην την βλέπουν με καχυποψία ως μια δοκιμαστική κίνηση αλλά ως μια μόνιμη λύση που μπορουν να την εμπιστευτούν
Orestis Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Επίσης πρώτο τρίμηνο του 2007 η HSW είχε μείνει στη γραμμή 40 ημέρες με το Εξπρές Σαντορίνη, εκτελώντας έτσι λιγότερα δρομολόγια και αφήνοντας “χώρο” στους ανταγωνιστές, κάτι που δε συνέβη φέτος.
proud_ionian Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 υπαρχει περιπτωση να δεξαμενιστει πριν την καλοκαιρινη σαιζον; (δε μιλω για ακινησια, απλα για 2-3 μερες δεξαμενη).
Orestis Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Νομίζω πως αυτό που αναφέρεις θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, αφού βλέπω πως Δευτέρα-Τετάρτη δεν υπάρχει δρομολόγιο του στα πλάνα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Ήταν άραγε προγραμματισμένος αυτός ο δεξαμενισμός ή επισπεύσθηκε εν όψει εξελίξεων στην γραμμή, οι οποίες δεν θα επιτρέπουν την "πολυτέλεια" της τριήμερης απουσίας από τα δρομολόγια?
Orestis Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Ο ετήσιος οδηγός της ShipPax φιλοξενεί στο εξώφυλλο του το Νήσος Χίος.
Earl Granville Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Αύριο το βαπόρι επιστρέφει κανονικά στα δρομολόγιά του
NHSOS XIOS Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Επεστρεψε λοιπον και μαλλον ο δεξαμενισμος του εκανε καλο! Τα 26 μιλια τα ειχε χαλαρα σημερα(μαλιστα καποια στιγμη το κοντερ ειχε κολλησει στα 26.3)και η αληθεια ειναι πως ειχα καιρο να το δω να πηγαινει ετσι.Ακομα και μετα την επισκευη της βλαβης που ειχε,δεν ηταν και τοσο σταθερο στην ταχυτητα.Αφιξη στην Χιο 18.35 και αναχωρηση για Μυτιληνη κατα τις 19.30
Earl Granville Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 Σημερα το πρωι το Νησος Χιος ητανε στην Παγοδα. Το βαπορι μάλλον αυτές τις ημέρες περνάει επιθεώρηση στα Μ.E.S γι αυτό πρέπει να πήγε παγόδα. Την περασμένη Παρασκευή που έχει και μεγαλύτερη ημέρευση εθεάθη με τον ένα σταθμό Μ.Ε.S ανοιχτό
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Σύμφωνα με επιβαίνοντα στο Νήσος Χίος επιστρέφει στο Πειραιά λόγω τεχνικού προβλήματος στο καταπέλτη του πλοίου
mytilene Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Επιβεβαιώνω τη πληροφορία του φίλου, με βάση το syros AIS το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είναι Πειραία.
tegea Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 (edited) Ε ρε γλέντια κληρονομική νόσος το χτύπησε; Τα ίδια δεν έπαθε και το Νήσσος Μύκονος πριν ένα χρόνο περίπου; Edited April 15, 2008 by proud_ionian
captmimis Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Όλα καλά για το πλοίο, αναχώρησε 14¨40. Δύο ώρες καθηστέρηση.
mytilene Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Και γύρω στις 23:45 έφτασε Μυτιλήνη ΣΗΜ:Κάποιος φίλος Χίώτης ας το επιβεβαιώση,κυκλοφόρησε φήμη και πρωτοσέλιδο σε Χιώτικη εφημερίδα οτι ''βγαίνει'' από τη γραμμή το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ???:eek:
captmimis Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Και γύρω στις 23:45 έφτασε ΜυτιλήνηΣΗΜ:Κάποιος φίλος Χίώτης ας το επιβεβαιώση,κυκλοφόρησε φήμη και πρωτοσέλιδο σε Χιώτικη εφημερίδα οτι ''βγαίνει'' από τη γραμμή το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ???:eek: Επιβεβαίωση θα έχουμε μόνο απο το καινούριο Δ.Σ. Εάν πάμε με την λογική, αποκλείεται αυτό το σενάριο.Αλλά σήμερα που όλα είναι ΡΕΥΣΤΑ όλα να τα περιμένουμε. Εάν θα μου έλεγες για που αλλού θα το βάζανε και που είναι σίγουροι για την πληρότητά του , να το έκαναν.Αλλά πού??? Νομίζω σενάρια φαντασίωσης ακόμη και της εφημερίδας.
Stefanos Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Πίστεύω πως και σε Χανιά και Ρέθυμνο τεριάζει πολύ το πλοίο
LEFTERIS68 Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Πιστεύω πως το Νήσος Χίος δεν είναι το κατάλληλο πλοίο για τα Δωδεκάνησα. Υστερεί πολύ σε garage, σε αριθμό καμπινών και σε… μήκος! Ορέστη το μέγεθός του:D:D είναι καταλληλότερο για Παροναξία???
Orestis Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Εσύ ξέρεις σίγουρα καλύτερα να απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση!!!! Αλλά με τέτοιο όνομα;; Εγώ νομίζω πως το πλοίο έχει βρει τη γραμμή του.
marioskef Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Πίστεύω πως και σε Χανιά και Ρέθυμνο τεριάζει πολύ το πλοίο Για Κρήτη γενικότερα είναι κατάλληλο μόνο για βοηθητικό πλοίο αφού τουλάχιστον Χανια κ Ηράκλειο χρειάζονται πολύ μεγαλυτερα πλοία για να εξυπηρετηθούν σωστά... Πιστεύω πως οι μόνες γραμμές που μπορεί να εξυπηρετήσει αυτόνομα είναι οι Κυκλάδες, σε οποιαδήποτε άλλη, αν για κάποιο λόγο απουσιάσει κάποιο από τα πλοία με τα οποία μοιράζεται την γραμμή, δημιουργείται αυτόματα πρόβλημα ακόμα και το Χειμώνα
tegea Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Εγώ πιστεύω ότι στο Β. Αιγαίο που είναι ταιριάζει και πουθενά αλλού προς το παρόν. Άμα θέλουν Κρήτη υπάρχει το Αριάδνη που έχει και το "κρητικό" βάθος (εφόσον έχουμε συμμαχία)
Stratos Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Το πλοίο είναι ιδανικό για Β.Αιγαίο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει αναπτυχθεί τόσο ραδιο αρβύλα.. Αλλώστε εάν ποτέ έφευγε θα άφηνε (αργά ή γρήγορα) έδαφος για νέο παίκτη κάτι που δεν θα επιθυμούσαν αμφότεροι.. Εγώ πιστεύω ότι τόσο το Ν.Χίος όσο και το Ν.Μύκονος έχουν δεθεί πλέον με τις γραμμές τους, έχουν κερδίσει επάξια το επιβατικό κοινό τους (επιβάτες & οχήματα) και οι τοπικές κοινωνίες τα έχουν υιοθετήσει πλήρως. Οποιαδήποτε άλλα ενδεχόμενα είναι πισωγύρισμα δεκαετίες πίσω.. Εδώ μέχρι και το ΑΡΙΑΔΝΗ κοντεύει να ξαναμπεί στα Χανιά, έστω και με το λογότυπο της Ανεκ.
NHSOS XIOS Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Μαλλον ενα ταξιδι,που θα ξεχασω γρηγορα,ηταν το χτεσινο... Απ τη μια οτι γινονταν πανικος απο κοσμο(δεν ειναι και το καλυτερο μου..),απ την αλλη αυτο το συννεφο ομιχλης που μπηκαμε αλλα δεν βγηκαμε ποτε,ε ξεμεινα σε μια καρεκλα και την εβγαλα στο μπουρου-μπουρου με την συντροφια μου... Βεβαια καταλαβα αυτη την φορα,πως η τροποποιηση που εχει το ΧΙΟΣ στα εξωτερικα ντεκ(πιο προφυλαγμενα με παραθυρα)σε σχεση με το ΜΥΚΟΝΟΣ,κανει την διαφορα!Ειναι σαν να βρισκεσαι σε εσωτερικο σαλονι,ουτε αερας,ουτε βροχη και φυσικα με ωραια μπλε καθισματα!Οσες φορες ειχα ταξιδεψει deck με το ΜΥΚ η σε επαιρνε ο αερας η εβρεχε θαλασσα Κατι αλλο αξιοσημειωτο:καποια στιγμη ηταν τοσο πυκνη η ομιχλη,που ακουστηκε η σφυριχτρα του πλοιου 3 φορες.Ισως εβλεπαν κατι στο radar που τους ανησυχησε...Ο καιρος παντως σε ολο το ταξιδι ηταν,με μηδεν ορατοτητα και λιγο αερακι. Απο γκαραζ γεματο,κοσμο 'της Ποπης',φυγαμε 17.50 φτασαμε 12.05...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now