Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
12 hours ago, Proedros said:

Αδυναμία προσέγγισης του Πλοίου στην Κάσο.


Τις πρωινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Κάσου από τον Πλοίαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΧΙΟΣ» Ν.Π. 10883, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι της Κάσου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για τα λιμάνια Καρπάθου και Ρόδου. Στο πλοίο επέβαιναν 13 επιβάτες, 02 Ε.Ι.Χ. οχήματα και 04 φορτηγά οχήματα προς αποβίβαση, ενώ στο λιμάνι της Κάσου ανέμεναν προς επιβίβαση 11 επιβάτες, 01 δίκυκλο όχημα και 01 φορτηγό.

Πότε έγινε αυτό; Δεν μπορεί να πήγε και Κασοκαρπαθία και ΒΑ Αιγαίο ταυτόχρονα,

Edited by proud_ionian
  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μόνο του και όλα τους.

Το καλύτερο και πιο χρήσιμο βαπόρι σε όλο το Αιγαίο!!

Posted (edited)

Επαυξάνω, το ταχύτερο συμβατικό, ίσως το πιο όμορφο και ιδιαίτερα ευέλικτο. Χωρίς κανιβαλισμούς τύπου scrubbers.

Edited by proud_ionian
quote
Posted
8 hours ago, Villandry said:

Χωρίς κανιβαλισμούς τύπου scrubbers.

Αυτό πιστεύω σύντομα θα αλλάξει καθώς δεν νομίζω πως πλέον που βρήκε μια σταθερή γραμμή,να μην θέλει η εταιρεία του να τοποθετήσει scrubbers έτσι ώστε να μειωθούν τα παραπανισια έξοδα από τα καύσιμα. Εικασίες κάνω βέβαια δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο.

  • 2 weeks later...
Posted

Επέστρεψε για λίγο στα ένδοξα τιμημένα εδάφη από όπου ξεκίνσε τη καριέρα του οπότε επι τη ευκαιρία ας το δούμε σήμερα στην ηλιόλουστη Μυτιλήνη που μαζί με το αδελφάκι του ήταν τα κύρια βαπόρια της βασικής γραμμής από το 2007(2005 το Μυκονος) έως τις αρχές του 2014.

Posted

Ταξίδεψα πρόσφατα με το καμάρι του Αιγαίου, μιάμιση δεκαετία από την προηγούμενη επαφή μαζί του και αφού το πλοίο έχει περάσει των παθών του τον τάραχο (Προσάραξη, Balearia, Αραπιά, Άγονη, Παιδικές Ασθένειες στα Stabilisers κα).

Η όλη εικόνα του πλοίου, μέσα και έξω, αποπνέει εγκατάλειψη.

Πολλές μικροφθορές εσωτερικά, από το χρόνο και τη χρήση, που του "προσθέτουν" έτη. Από λεκάνες που δεν καλοδουλεύει το vacuum και wc που δεν πολυτραβάνε οι νιπτήρες, μέχρι ξεφτισμένες αεροπορικές και φθαρμένο laminate. Θα στοιχημάτιζα, ότι μετά τις παρεμβάσεις που έγιναν όταν επέστρεψε από την Balearia, στους εσωτερικούς χώρους δεν έχουν δει το χρώμα του έουρο.

Εξωτερικά (deck κλπ), η κατάσταση του πλοίου δεν θα του έδινε θέση στην Attica του Παναγόπουλου. Πέρα από φθορές που θα ανέμενε κανείς σε ένα πλοίο που οργώνει το Αιγαίο με ολιγόωρες παραμονές στα λιμάνια, βλέπεις πράγματα που προδίδουν αδιαφορία και "παραίτηση". Από τρεξίματα και κιτρινίλες κάτω από την τσιμινιέρα, μέχρι ξεφτισμένο και ξεφλουδισμένο χρώμα σε πολλά σημεία των καταστρωμάτων, προχωρημένη οξείδωση στις βάσεις των εξωτερικών φωτιστικών σωμάτων (ειδικά στα προβολάκια πρύμα) και άλλα τέτοια μικρά που συνθέτουν μία δυσάρεστη μεγάλη εικόνα.

On 8/24/2008 at 9:11 PM, proud_ionian said:

τα στεγαστρα πρυμα (πανω απο τα καθισματα στα ανοικτα decks) σταζουν. στον πειραια τα ειχαν ξεπλυνει και με το που ξεκινησε το βαπορι και πηρε κλιση βγαινοντας αρχισε η ψιχαλα:P.

Τώρα να δείτε μαύρο χάλι στα πρυμνιά στέγαστρα και από πάνω και από κάτω. Κανονικά πρέπει να αντικατασταθούν,

Πιο πολύ από όλα, εμένα μου έκανε άσχημη εντύπωση ότι δεν πρέπει να γίνονται ούτε τα στοιχειώδη στο κομμάτι της εξωτερικής καθαριότητας. Ξερό αλάτι σε αρκετά σημεία των deck, σαν να είχε πασπαλίσει χιόνι που θα έλεγε και ο Σάκης Αρναούτογλου:P. Το ίδιο και στα φινιστρίνια, ειδικά κατάπλωρα. Κόρα από το ξερό αλάτι. Στην καμπίνα δεν έβλεπες. Σινιφί: δεν παίρνουν ούτε ένα λάστιχο, να ξεπλύνουν με γλυκό νερό, όπως κάνουν τα περισσότερα πλοία κατά την παραμονή στο λιμάνι αφετηρίας.

Κάτι τελευταίο. Στο ταξίδι προς Σύρο, από Σούνιο ως Ερμούπολη, η θάλασα ήταν στα όρια (ή μετά τα όρια) του απαγορευτικού. Το πλοίο κούναγε ακανόνιστα σαν παλιόβαρκα, κάτι μεταξύ ξεφόρτωτου bulk carrier και του καϊκιού των Καρδουλαίων στο Θιάκι. Σαν φελούκα ένα πράγμα. Η απορία μου είναι αν έτσι κουνάει με τα "φτερά" ανοιχτά ή δεν τα πολυβάζουν στο παιχνίδι.

 

Posted

Με τα φτερα και τα 2 αδελφα απο καινούργια ειχαν θεμα...Στο Μυκονος αν δε κανω λαθος περυσι εγιναν ρυθμισεις και ελεγχος απο τη κατασκευαστρια( ταξιδεψα με 8 γεματο  Γαρμπη (στο δρομο εδωσε απαγορευτικο)και η συμπεριφορα του ηταν παρα πολυ καλη...Πιο παλια ομως με Γραιγοτραμουντανα μετα απο απαγορευτικο για Συρο στο μπουγαζι δε στεκοσουν...απογοητευτικο...Για το μηκος τους παντως εχουν φτερα υπερμεγεθη και ειναι κριμα να μη δουλευουν σωστα..

 

Posted

Θυμάμαι ότι στο Μύκονος το φτερό είχε παρουσιάσει ρηγμάτωση (κράκ) τα πρώτα χρόνια και για μεγάλο διάστημα δεν τα δούλευαν και στα δύο πλοία μέχρι να τα βρουν με τον κατασκευαστή (επί ΙΣΒ).

Όπως προανέφερα και το ταξίδεμα και όλη η εικόνα του πλοίου, ήταν πολύ κατώτερη του αναμενόμενου

Posted

Αγαπητέ @proud_ionian καταρχήν σε ευχαριστούμε για την υπέροχη φωτογραφία που έβγαλες. Άξιος!!!

Στα του ταξιδιού τώρα. Από αυτά που μου περιγράφεις για το εσωτερικό του πλοίου μου θυμίζει την περιγραφή που έκανα για το σκραμπεροφόρο αδελφό του όπου και εκεί υπάρχουν τα ίδια ίχνη εγκατάλειψης όπου είχα πει τα εξης

On 12/14/2024 at 2:51 PM, pkos said:

Στο Autrium Lounge που ειμουν μιας που είχα καμπίνα παρατήρησα ότι σε μερικές πολυθρόνες έχουν αλλάξει τη ταπετσαρία και γενικώς το προσέχουν το πλοίο.

Από αρνητικά δεν έχω να πω τίποτα μόνο λίγες μικρό ατέλειες πχ στη καμπίνα μου που είχε σκιστεί η μοκέτα τη κάλυψαν με το ίδιο σχέδιο και λίγο φαινόταν η σε κάποιες πινακίδες είχε ξεκολλήσει το σημα της blue star και είδαμε το όνομα το ορθόδοξο και στις καμπίνες που κόλλησαν προσωρινά ένα χαρτάκι για το θέμα της έκτακτης ανάγκης αντί για πίνακα και φαίνονταν στη πόρτα κάποια σιλοτειπ αλλά δεν έχουν και πολύ σημασία αυτά.

Τα άλλα που είπες για το θέμα του αλατιού ναι και στο Μύκονος τα έχω δει και φαντάζομαι ότι δεν προλαβαίνω γενικως με το πρόγραμμα που έχει η άγονη του βορείου αιγαίου.Και είναι κρίμα και για τους δύο πυραύλους να μην έχουν μια καλή εικόνα καλοπισμου.

Κατά τ αλλά τι κόσμο είχε να φανταστώ πιο πολύ για Ικαροσαμία; Στη Σύρο κατέβασε πολύ κόσμο;

30 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Με τα φτερα και τα 2 αδελφα απο καινούργια ειχαν θεμα...Στο Μυκονος αν δε κανω λαθος περυσι εγιναν ρυθμισεις και ελεγχος απο τη κατασκευαστρια( ταξιδεψα με 8 γεματο  Γαρμπη (στο δρομο εδωσε απαγορευτικο)και η συμπεριφορα του ηταν παρα πολυ καλη...Πιο παλια ομως με Γραιγοτραμουντανα μετα απο απαγορευτικο για Συρο στο μπουγαζι δε στεκοσουν...απογοητευτικο...Για το μηκος τους παντως εχουν φτερα υπερμεγεθη και ειναι κριμα να μη δουλευουν σωστα..

 

Το δεκέμβριο που ταξίδεψα με το μύκονος με εξάρι δεν κατάλαβα τίποτα παρά μόνο της άγκυρες που ακουγόντουσαν επειδή είχα την καμπίνα στην πλώρη του καραβιού. Και γενικώς πάρα πολύ καλή η συμπεριφορά του στον καιρό βλέποντας και τη νέα τσιμινιέρα που έχει. Όσον αφορά ναι πιο παλιά το θυμάμαι και εγώ όταν έκανε και τη βασική γραμμή ότι δεν μπορούσες να σταθείς

Posted

Δεν πολυφροντιζουν τα δύο αδελφά στην Blue Star, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα "δικά" τους. Σαν να είναι ξένο σώμα ένα πράγμα. 

Posted

@pkos στη Σύρο κατέβηκε περίπου το μισό καράβι (από επιβάτες). Γκαράζ δεν μπόρεσα να υπολογίσω ακριβώς, αλλά βγήκε πράμα.

@SAMAINA Μήπως είναι ποιοτικά υποδεέστερες κατασκευές και ξοδεύουν σε αυτά μόνο τα απολύτως απαραίτητα για την αξιοπλοΐα τους;

Για τα υπόλοιπα ισχύει ότι είπα χθες. 

Posted

Το Blue Star Chios προσεγγίζει το λιμάνι της Σύρου, ερχόμενο από Πειραιά. Το πλοίο πραγματοποιεί μια εντυπωσιακή δεξιόστροφη μανούβρα και δένει με ακρίβεια στο λιμάνι της Ερμούπολης σε λιγότερο από 3' λεπτά! Μετά την αποβίβαση και επιβίβαση πλήθους επιβατών αναχωρεί για Μύκονο. Ίσαλος 2025!

* Το κείμενο είναι από την περιγραφή του βίντεο 

 

Posted (edited)

Περα απο τις μανουβρες (ως απλα μια διαπιστωση) τελευταια με καιρο τα μεγαλα ψηλωματα ειτε στα μπουγαζια του Καβο Ντορο ειτε στο Ικαριο...Πχ το Ανδρος που θεωρητικα θελει να το φυλαξεις περισσοτερο χθες και σημερα μεχρι Συρο και ταναπαλιν πηγε με μικρη αποκλιση...Το Χιος ανεβοκατεβαινε...Ισως τα φτερα.

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Posted

Τελικά η καθυστέρηση οφειλόταν σε ένα ιατρικό συμβάν που έγινε στη Μύκονο.

Posted
10 minutes ago, proud_ionian said:

Είναι να δέσει καθόλου;

Εδώ δεν ρωτάω αν θα δέσει, αλλά ποτέ θα δέσει.

Posted

Πάντως είναι σε κακή και εξωτερικά και εσωτερικά όπως είπε και ο Proud Το μονο που θελω να προσθεσω σε αυτα που ειπε ειναι ότι και οι επωτιδες για τις βάρκες ήταν και αυτές μέσα στην σκουριά σίγουρα θέλει μια πολύ καλή συντήρηση!

Posted (edited)

Δεν το βλέπω προσωπικά να δένει , γιατί  σχετικά  πρόσφατα είχε δέσει,  ούτε νομίζω θα το αφήσουν  οι κασιωτες να λείψει άλλο απ την γραμμή τους, και τα δρομολόγια να τα κάνει ο Πρεβέλης..

Edited by polmyt
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...