George Posted May 8, 2014 Posted May 8, 2014 Σύμφωνα με το F.O.S.E. το πλοίο από 15 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου θα μετακομίσει στη γραμμή Algeciras - Tanger Med αντικαθιστώντας το MARTIN I SOLER που με τη σειρά του θα πάει στη γραμμή της Βαρκελώνης.
proud_ionian Posted May 17, 2014 Posted May 17, 2014 παραμαζωμα την πηρε την πιλοτινα. δειτε απο το 1,25' και μετα
Hastaroth Posted May 18, 2014 Posted May 18, 2014 Εντάξει,όχι και παραμάζωμα....απλώς την ταρακούνησε λίγο. Πάντως η επιτυχία τού εγχειρήματος πιστεύω θα φανή απ'τον Σεπτέμβρη και μετά,που θα ηρεμήσουν τα πράγματα.Το καλοκαίρι όλοι πάνε γιά τουρισμό και επόμενο είναι να υπάρχη κίνηση.
proud_ionian Posted May 25, 2014 Posted May 25, 2014 Σύμφωνα με το F.O.S.E. το πλοίο από 15 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου θα μετακομίσει στη γραμμή Algeciras - Tanger Med αντικαθιστώντας το MARTIN I SOLER που με τη σειρά του θα πάει στη γραμμή της Βαρκελώνης. στο ferries of southern europe αναφερουν οτι ηδη εγινε η τραμπα
enas chiotis Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Το πλοίο στην καινούργια του γραμμή ταξιδεύει με ταχύτητες 17.5-18.5 στο κατέβασμα προς Τanger και συνήθως με 20.5 στο ανέβασμα για Algeciras.
George Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Μιας και το θυμηθήκαμε πάμε να πούμε δυο λογάκια για το ... NISSOS TANGER. Το βαπόρι έχει όντως ξεκινήσει τη νέα του γραμμή, έχοντας παραδώσει και πάλι τη σκυτάλη της γραμμής προς Ceuta στο PASSIO PER FORMENTERA (το οποίο αντικατέστησε στο ξεκίνημα γιατί ήταν μικρό για τη γραμμή). Παρακολουθώντας λοιπόν το βαπόρι, η παρατήρηση είναι πως απλά δεν υπάρχουν δρομολόγια. Έρχεται και φεύγει ό,τι ώρα να'ναι. Με άφιξη 08:30 εμφανίστηκε στις 09:15 και με αναχώρηση στις 10:00, εν τέλει αναχώρησε στις 11:30. Φυσικά δεν ευθύνεται το πλοίο για αυτό μιας και το φαινόμενο είναι γενικότερο στη γραμμή και η λογική περισσότερο μου θυμίζει παντόφλες σε μέρες αιχμής παρά ferries τέτοιων μεγεθών. Το λεκτικό στις πάντες του είναι απλά για να το βλέπουμε μιας και η διάρκεια ταξιδιού είναι από 1 έως 1,5 ώρα και επίσης τα νέα του σινιάλα κατά την ταπεινή μου άποψη κάθε άλλο παρά το κολακεύουν.
enas chiotis Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 απλά δεν υπάρχουν δρομολόγια. Επιβάτες υπάρχουν; Στα καταστρώματα πάλι δεν φαίνεται ψυχή.
George Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Αυτό ήταν κάτι που ήθελα επίσης να πω αλλά το ξέχασα Γενικότερα εκείνο το πρωινό που τα είδα η εικόνα στα καταστρώματα ήταν όμοια με του ΧΙΟΣ. Και εύλογα δημιουργήθηκε η απορία πως διάολο βγαίνουν; Τα ίδια και στα συμβατικά, τα ίδια και στα ταχύπλοα τόσο για Ceuta όσο και για Tanger Med. Για να δούμε...
enas chiotis Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Αν κατάλαβα καλά, το πλοίο θα αντικατασταθεί στη γραμμή του από αύριο από το Μartin I Soler , και θα περάσει στη γραμμή Denia - Ibiza - Palma.
tasos123 Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 για πόσο διάστημα δώθηκε για ενοικίαση το πλοίο? Ξέρουμε αν επιστέφει για την άγονη του ΒΑ Αιγαίου?
Petros P Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 Ψάχνουμε λίγο πισω τις σελίδες αγαπητέ tasos123 εκτος απο τα πιστοποιητικα του μυκονος, μπορει να υπαρχει απαιτηση για καμπινες. στο ferries of southern europe, πιθανολογουν ceuta, γιατι προσφατα η balearia ανελαβε γραμμη δημοσιας υπηρεσιας (algeciras - ceuta) για δυο χρονια (οσο και η ναυλωση). πιθανον να υπαρχει και ορος για καμπινες στην αναθεση
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 Νομίζω ότι η ναύλωση του Νήσος Χίος είναι για 18 ή 24 μήνες, εάν έχω ακούσει καλά! Με επικρατεστερο τους 24 μήνες
.voyager Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 παντως δε μιλα για το χιος, αλλα για το Passio per Formentera Δηλαδή το Χίος θα μείνει στο Denia-Ibiza-Mallorca που κάνει τώρα; Αν μείνει 24+ μήνες στη Balearia φαντάζομαι θα το δούμε και στα χρώματά της κάποια στιγμή (στην ετήσια ίσως.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 και τα δρομολόγια της άγονης ποιο θα τα κάνει? θα βάλουν το Αριάδνη να πιάνει Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο/Άγιο Κήρυκο--Καρλόβασι-Βαθύ πριν φτάσει Χίο-Μυτιλήνη? Θα κάνει 15 ώρες για Μυτιλήνη και θα υπάρξει αντίδραση. Εξάλλου, το Αριάδνη είναι πολύ μεγάλο πλοίο και δεν θα μπορεί να τα πιάνει όλα τα λιμάνια. Εκτός κι αν πιάνει μόνο Βαθύ από Πειραιά, όπως μέσα στο Πάσχα, και μετά να συνεχίζει για το δρομολόγιο της επιδότησης και μόνο. Γενικά όταν θα κάνει επισκευή το Μύκονος, θα υπάρχει πρόβλημα. Μήπως να βλέπαμε κανένα Νήσος Χίος ή κανένα νέο πλοίο? Το Νησος Χιος μεχρι το τελος Οκτωμβριου εχει τη ναυλωση με option ανανεωσης, οποτε σιγουρα δεν προκειται να ερθει το Νησος Χιος για να αντικαταστησει το Νησος Μυκονος
karavokurhs Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 (edited) Το Νησος Χιος μεχρι το τελος Οκτωμβριου εχει τη ναυλωση με option ανανεωσης, οποτε σιγουρα δεν προκειται να ερθει το Νησος Χιος για να αντικαταστησει το Νησος Μυκονος Ξέρουμε αν η εταιρία που το χρησιμοποιεί τώρα είναι ικανοποιημένη και θέλει να ανανεώσει την ναύλωση του πλοίου στην Ισπανία? Επίσης, η hellenic seaways υπάρχει περίπτωση να το ζητήσει πίσω τον Οκτώβρη για να το βάλει στην άγονη Καβάλα-νησιά (περισσότερο λόγω των πολλών καμπίνων που έχει το πλοίο) ? Edited January 19, 2015 by karavokurhs
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Το πιο πιθανόν είναι ότι θα ανανεωθεί η ναύλωση του πλοίου αυτό θέλει και η εταιρεία πιστεύω!
karavokurhs Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 (edited) Το πλοίο το δήλωσε η hellenic seaways για ετήσια δρομολόγηση στο Αιγαίο στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Μύκονος-Μεστά Edited February 8, 2015 by proud_ionian link
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Είναι μια δήλωση που γίνεται για να γίνεται!! Στη περίπτωση που δεν θα ανανεωθεί η ναύλωση του πλοίου στην Ισπανία
valencay Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Μην την αποκλείουμε τελείως αυτή τη πιθανότητα... Η σκέψη Ραφήνας-Χιου μέσω Άνδρου υπαρχει...
ithermos Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Ισχύει ότι θα μας έρθει για ακινησία και μετά πίσω;
proud_ionian Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 υπαρχει λογος να κανει ακινησια; περσυ εκανε τα παντα. αλλο εναμισυ χρονο μπορει να ταξιδευει σερι
valencay Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Πολυ πιθανη ,το καλοκαιρι ,η μεγαλη επιστροφη....
proud_ionian Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 δεν εχετε κουραστει πια; τα ιδια και τα ιδια καθε τρεις βδομαδες
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Αυτό περί επιστροφής του Νήσος Χίος ακούστηκε σαν σενάριο έτσι ώστε να είναι αντικαταστατης κάποιου Highspeed του Πειραιά έτσι ώστε το Highspeed 4 να μείνει ολο το καλοκαίρι στο Ηράκλειο. Λιγάκι δύσκολο γιατί το ναυλοσυμφωνο του Νήσος Χίος είναι μέχρι το τέλος Οκτωβρίου σε ισχύ
minoan Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Ειμαστε σε optional της ναυλωσης, οποτε θελουν ερχεται πισω, αν και δε νομιζω οτι υπαρχει τετοιο σκεπτικο ακομη και αν δεν αντικατασταθει το 5 τελικως
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now