Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σύμφωνα με το F.O.S.E. το πλοίο από 15 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου θα μετακομίσει στη γραμμή Algeciras - Tanger Med αντικαθιστώντας το MARTIN I SOLER που με τη σειρά του θα πάει στη γραμμή της Βαρκελώνης.

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εντάξει,όχι και παραμάζωμα....απλώς την ταρακούνησε λίγο.

 

Πάντως η επιτυχία τού εγχειρήματος πιστεύω θα φανή απ'τον Σεπτέμβρη και μετά,που θα ηρεμήσουν τα πράγματα.Το καλοκαίρι όλοι πάνε γιά τουρισμό και επόμενο είναι να υπάρχη κίνηση.

Posted

Σύμφωνα με το F.O.S.E. το πλοίο από 15 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου θα μετακομίσει στη γραμμή Algeciras - Tanger Med αντικαθιστώντας το MARTIN I SOLER που με τη σειρά του θα πάει στη γραμμή της Βαρκελώνης.

 

στο ferries of southern europe αναφερουν οτι ηδη εγινε η τραμπα

  • 4 weeks later...
Posted

Το πλοίο στην καινούργια του γραμμή ταξιδεύει με ταχύτητες 17.5-18.5 στο κατέβασμα προς Τanger και συνήθως με 20.5 στο ανέβασμα για Algeciras.

Posted

Μιας και το θυμηθήκαμε πάμε να πούμε δυο λογάκια για το ... NISSOS TANGER. :P

Το βαπόρι έχει όντως ξεκινήσει τη νέα του γραμμή, έχοντας παραδώσει και πάλι τη σκυτάλη της γραμμής προς Ceuta στο PASSIO PER FORMENTERA (το οποίο αντικατέστησε στο ξεκίνημα γιατί ήταν μικρό για τη γραμμή).

Παρακολουθώντας λοιπόν το βαπόρι, η παρατήρηση είναι πως απλά δεν υπάρχουν δρομολόγια. Έρχεται και φεύγει ό,τι ώρα να'ναι. Με άφιξη 08:30 εμφανίστηκε στις 09:15 και με αναχώρηση στις 10:00, εν τέλει αναχώρησε στις 11:30. Φυσικά δεν ευθύνεται το πλοίο για αυτό μιας και το φαινόμενο είναι γενικότερο στη γραμμή και η λογική περισσότερο μου θυμίζει παντόφλες σε μέρες αιχμής παρά ferries τέτοιων μεγεθών.

Το λεκτικό στις πάντες του είναι απλά για να το βλέπουμε μιας και η διάρκεια ταξιδιού είναι από 1 έως 1,5 ώρα και επίσης τα νέα του σινιάλα κατά την ταπεινή μου άποψη κάθε άλλο παρά το κολακεύουν.

Posted

Αυτό ήταν κάτι που ήθελα επίσης να πω αλλά το ξέχασα :rolleyes:

Γενικότερα εκείνο το πρωινό που τα είδα η εικόνα στα καταστρώματα ήταν όμοια με του ΧΙΟΣ. Και εύλογα δημιουργήθηκε η απορία πως διάολο βγαίνουν; Τα ίδια και στα συμβατικά, τα ίδια και στα ταχύπλοα τόσο για Ceuta όσο και για Tanger Med. Για να δούμε...

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Posted

για πόσο διάστημα δώθηκε για ενοικίαση το πλοίο? Ξέρουμε αν επιστέφει για την άγονη του ΒΑ Αιγαίου?

Posted

Ψάχνουμε λίγο πισω τις σελίδες αγαπητέ tasos123 B)

 

εκτος απο τα πιστοποιητικα του μυκονος, μπορει να υπαρχει απαιτηση για καμπινες.

 

στο ferries of southern europe, πιθανολογουν ceuta, γιατι προσφατα η balearia ανελαβε γραμμη δημοσιας υπηρεσιας (algeciras - ceuta) για δυο χρονια (οσο και η ναυλωση).

πιθανον να υπαρχει και ορος για καμπινες στην αναθεση

  • 3 weeks later...
Posted
 

παντως δε μιλα για το χιος, αλλα για το Passio per Formentera

 

Δηλαδή το Χίος θα μείνει στο Denia-Ibiza-Mallorca που κάνει τώρα; Αν μείνει 24+ μήνες στη Balearia φαντάζομαι θα το δούμε και στα χρώματά της κάποια στιγμή (στην ετήσια ίσως;)

  • 1 month later...
Posted

και τα δρομολόγια της άγονης ποιο θα τα κάνει? θα βάλουν το Αριάδνη να πιάνει Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο/Άγιο Κήρυκο--Καρλόβασι-Βαθύ πριν φτάσει Χίο-Μυτιλήνη? Θα κάνει 15 ώρες για Μυτιλήνη και θα υπάρξει αντίδραση. Εξάλλου, το Αριάδνη είναι πολύ μεγάλο πλοίο και δεν θα μπορεί να τα πιάνει όλα τα λιμάνια. Εκτός κι αν πιάνει μόνο Βαθύ από Πειραιά, όπως μέσα στο Πάσχα, και μετά να συνεχίζει για το δρομολόγιο της επιδότησης και μόνο. Γενικά όταν θα κάνει επισκευή το Μύκονος, θα υπάρχει πρόβλημα. Μήπως να βλέπαμε κανένα Νήσος Χίος ή κανένα νέο πλοίο?

Το Νησος Χιος μεχρι το τελος Οκτωμβριου εχει τη ναυλωση με option ανανεωσης, οποτε σιγουρα δεν προκειται να ερθει το Νησος Χιος για να αντικαταστησει το Νησος Μυκονος

Posted (edited)

Το Νησος Χιος μεχρι το τελος Οκτωμβριου εχει τη ναυλωση με option ανανεωσης, οποτε σιγουρα δεν προκειται να ερθει το Νησος Χιος για να αντικαταστησει το Νησος Μυκονος

 

Ξέρουμε αν η εταιρία που το χρησιμοποιεί τώρα είναι ικανοποιημένη και θέλει να ανανεώσει την ναύλωση του πλοίου στην Ισπανία? Επίσης, η hellenic seaways υπάρχει περίπτωση να το ζητήσει πίσω τον Οκτώβρη για να το βάλει στην άγονη Καβάλα-νησιά (περισσότερο λόγω των πολλών καμπίνων που έχει το πλοίο) ?

Edited by karavokurhs
  • 3 weeks later...
Posted

Μην την αποκλείουμε τελείως αυτή τη πιθανότητα... Η σκέψη Ραφήνας-Χιου μέσω Άνδρου υπαρχει...

  • 1 month later...
Posted

υπαρχει λογος να κανει ακινησια;

περσυ εκανε τα παντα. αλλο εναμισυ χρονο μπορει να ταξιδευει σερι ;)

  • 2 weeks later...
Posted

Αυτό περί επιστροφής του Νήσος Χίος ακούστηκε σαν σενάριο έτσι ώστε να είναι αντικαταστατης κάποιου Highspeed του Πειραιά έτσι ώστε το Highspeed 4 να μείνει ολο το καλοκαίρι στο Ηράκλειο. Λιγάκι δύσκολο γιατί το ναυλοσυμφωνο του Νήσος Χίος είναι μέχρι το τέλος Οκτωβρίου σε ισχύ

Posted

Ειμαστε σε optional της ναυλωσης, οποτε θελουν ερχεται πισω, αν και δε νομιζω οτι υπαρχει τετοιο σκεπτικο ακομη και αν δεν αντικατασταθει το 5 τελικως

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...