Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
16 hours ago, Petros P said:

Αν και γράφουν για το Crystal λόγω μεγέθους θεωρώ πως το Olympia είναι το επόμενο

Έξω έπεσες, δίκιο είχαν! Στη θέση του Crystal μπαίνει από Σεπτέμβρη.

Posted
On 2/23/2023 at 8:41 PM, cyclades_shipping said:

Πάντως κατά καιρούς έχει ακουστεί ότι θέλει να διώξει το Celestyal Crystal.

 

On 2/23/2023 at 10:02 PM, marioskef said:

Με 20εκ ανακαίνιση δεν πρόκειται να προλάβει το καλοκαίρι...

Εμενα μου κανει εντυπωση πως κ δεν κυνηγησε να παρει το Costa Magika κ πηρε αυτο που θα ριξει μεσα πολλα λεφτα ενω το αλλο ηταν ετοιμο!

Posted

Για την βασική γραμμή της (Πειραιά-Μύκονο-Κουσαντασι-Ρόδος-Ηράκλειο-Σαντορίνη) έχει μια χαρά μέγεθος. Το γιατί δεν το πήραν το'χω κι εγώ απορία. 

Posted

Έτσι για να τις έχουμε και πρόχειρες τις χωρητικότητες σε επιβάτες:

Celestyal Crystal: 1409

Celestyal Olympia: 1575

Celestyal Journey: 1613

Costa Magica: 3470

 

Οπότε το τελευταίο θα ήταν υπερδιπλασιασμός της χωρητικότητας. Αλλά πέραν τούτου υπάρχει και μια άλλη διάσταση κατά τη γνώμη μου. Τα πλοία μεγέθους Costa Magica πέραν της επιβατικής χωρητικότητας έχουν αντίστοιχα και πολύ περισσότερους χώρους για shopping, εστιατόρια, διασκέδαση, αρκετά για να κρατήσεις απασχολημένους 3.5 χιλιάδες επιβάτες για μία εβδομάδα. Για το business model της Celestyal με 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες που πολλές φορές έχουν δύο προσεγγίσεις την ημέρα, όλοι αυτοί οι χώροι είναι αχρείαστοι. 

Posted

Πολυ σωστά και ένα ακόμη επιπλέον γεγονός είναι ότι ένα πλοίο της χωρητικότητας του Costa Magica δεν ξέρω αν θα μπορούσε να το υποστηρίξει ακόμη και η Celestyal σε επίπεδο booking και πληροτητων . 

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Δεν ξέρω πως ένα τέτοιο νέο φτάνει σε μια τοπική εφημερίδα της Ισπανίας και αν υπάρχουν αντίστοιχα θέματα στον ελληνικό τύπο, αλλά τέλος πάντων η Celestyal ενισχύει το εμπορικό της τμήμα με την προσθήκη 2 εμπείρων στελεχών από τη διεθνή αγορά. Και καλά κάνουν, έχουν βαπόρια να γεμίσουν. 

  • 4 months later...
Posted
On 6/23/2020 at 9:26 PM, Petros P said:

Αν και λογω μεγέθους και στοχευμένης αγοράς φαινεται να αντέχει η εταιρεία , σε γκρουπ στο φβ ( We love the smaller cruise ships) ανέβηκαν τα παρακάτω σχέδια απο τη Knud E Hansen για το και καλα νεότευκτο που ήθελε να φτιάξει η εταιρεία

 CC3F33A7-860F-425F-A539-57EF7EFE761E.thumb.jpeg.a977d642b2edc6c1eccdd95f08f22b94.jpeg 5C9E5395-F969-4304-B02B-BFEBB265D8F9.thumb.jpeg.dfb6180276b9b18fb383fb069ffa4bb3.jpeg

Με αυτό έχει υπάρξει καμία εξέλιξη ή μένει στα του δεύτερο χεριού ? Όχι τίποτα άλλο αλλά αυτός ο χρωματισμός τουλάχιστον παρέπεμπε πράγματι σε αλλαγή ταυτότητας και όχι αυτή η καινούργια φτηνή (και με εκπτώσεις) διχρωμία που πήρε το Journey

 

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

PSX_20231012_013050.thumb.jpg.c2da527fe9c14337028149ad7ab2acbe.jpg

Εχει γινει θεματακι στα social πως η εταιρεια δεν επιστρεφει λεφτα κ δεν ακυρωνει τις κρουαζιερες των 3 ηπειρων που πιανει κ Ισραηλ 

Edited by margaritis24
  • 4 weeks later...
Posted

Και εκεί που έχω ακούσει φήμες για το Aidaaura βγάζει πρόγραμμα 2025 ο ΟΛΠ.

Celestyal TBN ...260 μέτρα, οταν το AIDAaura ειναι 203.

Πολύ ευκολα πάει το μυαλο οτι πολυ πιθανον το Queen of the Oceans,αλλα είναι 261..

Το μονο που ειναι ακριβώς 260 και ήταν/ειναι προς πώληση είναι το Piano Land (ex Oriana). (κάπου στα 40 εκ. $) .Ενδιαφέρον θα έχει.

Και το έχει βάλει και στις 3-4ημερες.

Posted

Το ρεζουμέ κατά τα φαινόμενα είναι πως ψάχνει και έτερο μεγάλο πλοίο. Μεγάλη αύξηση χωρητικότητας, αν υλοποιηθεί. Κι αναρωτιέμαι αν φιλοδοξούν πια να δουλεύουν τα πλοία 12 μήνες, και όχι μόνο καλοκαιρινή ελληνική σεζόν. 

Posted

Η πηγη που μου επιβεβαίωσε μερικώς για το Aura,μου ανέφερε στόλο 3 πλοιων. Αρα μπορει να ισχυει και το Aura αλλά απο Λαύριο.

Είδωμεν.

  • 2 months later...
Posted

 

Τέσσερις νέες χώρες (Κατάρ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μπαχρέιν και Ομάν) και έξι νέα λιμάνια (Ντόχα, Μπαχρέιν, Ντουμπάι, Khasab, Sir Bani Yas και Άμπου Ντάμπι) στον Περσικό Κόλπο, το θα επισκέπτεται , από τον Νοέμβριο του 2024,  το πλοίο Celestyal Journey της Celestyal, της γνωστής εταιρία κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και όχι μόνο.  Celestyal Cruise,

Η πρώτη νέα κρουαζιέρα 7 διανυκτερεύσεων «Desert Days», θα αναχωρήσει στις 9 Νοεμβρίου 2024 από τη Ντόχα του Κατάρ και θα προσεγγίσει για πρώτη φορά το Μπαχρέιν, το Ντουμπάι, το Khasab (Ομάν), το νησί Sir Bani Yas και το Άμπου Ντάμπι.

Celestyal: Κρουαζιέρες σε νέες χώρες απο το Νοέμβριο του 2024

Posted

Ας κραταμε μικρο καλαθι.

Με ολο το τουρλουμπούκι που γίνεται στην ευρύτερη Μέση Ανατολή και την εμπλοκή Κατάρ, Ιράν και άλλων rogue states που κρυβονται πισω απο τις κελεμπίες των Χούθι, είναι πολύ αισιόδοξος ο προγραμματισμός

  • 1 month later...
  • 1 year later...
Posted
On 1/13/2024 at 11:16 AM, proud_ionian said:

Ας κραταμε μικρο καλαθι.

Με ολο το τουρλουμπούκι που γίνεται στην ευρύτερη Μέση Ανατολή και την εμπλοκή Κατάρ, Ιράν και άλλων rogue states που κρυβονται πισω απο τις κελεμπίες των Χούθι, είναι πολύ αισιόδοξος ο προγραμματισμός

  

2 hours ago, ΟΡΙΩΝ said:

Κρίμα. Θα ήταν μια καλή ευκαιρία για την εταιρία, αλλά και για τα πληρώματα της, αν υπήρχε έργο και εκτός Ανατολικής Μεσογείου.

Μάλλον ο ανταγωνισμός εκεί παρά είναι μεγάλος για τις δυνατότητες της Celestyal.

Πιθανόν οι επενδυτές της Celestyal ήθελαν να δείξουν ότι η εταιρεία δεν δουλεύει μόνο σεζόν στην Ελλάδα για να έχουν καλύτερες προοπτικές μεταπωλήσεις των μετοχών τους.

  • 3 weeks later...
Posted

Πάντως στο site της εταιρείας πωλούνται ήδη κρουαζιέρες στον Περσικό για το 2026, που σημαίνει πως επιμένουν στην προσπάθειά τους. 

Posted

Νομίζω ότι μια σαιζόν δε μπορεί να είναι ενδεικτική. 
Μια δεύτερη όμως ελπίζω να μην είναι καταστροφική. 
Θα ήταν ωραίο και το repositioning από/προς Περσικό μέσω Σουέζ αλλά όσο έχουμε Χουθι δεν βλέπω να γίνεται. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...