Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στο λιμάνι του Καστελίου Κισσάμου (το οποίο κοσμεί με την παρουσία του και το "Βιτσέντζος Κορνάρος"), την Κυριακή 09-08-09, ναυλοχούσαν (:P) η θαλαμηγός "Tatiana pe siempre" (ήταν του Roberto Cavalli, αλλά τώρα πέρασε στα χέρια ενός πτωχού συμπατριώτη μας, αγνοώ ποίου-παρακαλούνται οι επαϊοντες να βοηθήσουν) καθώς και το μη ανάδελφον Μπάλος Express, το οποίο μπορεί να διαθέτει και MES (αν ορθώς ερμηνεύω το κατασκεύασμα πρύμα αριστερά)?

  • 5 years later...
Posted (edited)

Εισροη υδατων και βυθιση του τουριστικου πλοιου Gramvousa Bay σημειωθηκε το προηγουμενο Σαββατο στο λιμανι της Κισαμου.Συμφωνα με το flashnews.gr ακουστηκε ενας δυνατος κροτος απο το μηχανοστασιο του πλοιου το οποιο στη συνεχεια γεμισε νερα.Σημερα ολοκληρωθηκε η διαδικασια της ανελκυσης του.

Edited by proud_ionian
tag
  • 1 year later...
Posted

Ρεπορταζ για τις τραγικες συνθηκες που επικρατουν στο''λιμανι''της Αγιας Ρουμελης Χανιων.

 

  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 7 months later...
Posted (edited)

Η Σπιναλόγκα πάει πολύ καλά από επισκεψιμότητα (μια ελαφρά κάμψη καταγράφεται τον Αύγουστο), δικαιώνοντας, πάντως, το Υπουργείο Πολιτισμού, για την απόφαση της αύξησης του εισιτηρίου. Ζητήσαμε από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Λασιθίου και μας έδωσε τις εισπράξεις που είχε το νησί, τους δύο μήνες της υψηλής τουριστικής κίνησης. Να υπενθυμίσομε ότι το ολόκληρο εισιτήριο είναι 8 ευρώ. Τον Ιούλιο, λοιπόν, στη Σπιναλόγκα κόπηκαν 53.000 ολόκληρα εισιτήρια (τον Ιούλιο 2017 είχαν κοπεί 52.600), 2.000 μειωμένα (Ιούλιο 2017 κόπηκαν 2.200), αλλά χορηγήθηκαν και 15.000 ελευθέρας (Ιούλιο 2017 χορηγήθηκαν 11.900). Τον Αύγουστο, κόπηκαν 62.400 ολόκληρα εισιτήρια (τον Αύγουστο 2017 κόπηκαν 63.100), 2.200 μειωμένα (Αύγουστο 2017 κόπηκαν 2.500) και χορηγήθηκαν 15.700 ελευθέρας (πέρυσι τον Αύγουστο 13.800).

 

Edited by proud_ionian
http://www.anatolh.com
  • 1 year later...
Posted

Πλοία φαντάσματα στα λιμάνια των Χανίων

Quote

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του φορτηγού πλοίου στο λιμάνι της Κισσάμου, το οποίο πρόσφατα πήρε επικίνδυνη κλίση και με παρέμβαση του Λιμενικού Ταμείου αποφεύχθηκε η βύθιση και η θαλάσσια ρύπανση.

Φορτηγά πλοία που κάποια στιγμή κατασχέθηκαν λόγω μεταφοράς παράνομων φορτίων ή ακινητοποίησης τους λόγω βλάβης. Σήμερα βρίσκονται παροπλισμένα στα λιμάνια της Σούδας, της Παλαιόχωρας και της Κισσάμου.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του φορτηγού πλοίου SKYLARK που από τον Φεβρουάριο του 2018 παραμένει στο λιμάνι της Κισσάμου όπου ρυμουλκήθηκε όταν παρουσίασε σοβαρή μηχανική βλάβη και του επιβλήθηκε αναγκαστική κράτηση για θέματα ελλείψεων ασφαλούς ναυσιπλοίας.

Έκτοτε η πλοιοκτήτρια εταιρία το εγκατάλειψε μαζί με το αλλοδαπό πλήρωμα του.

Σε πλειστηριασμό βγήκαν πέντε ακόμη πλοία που παραμένουν στα λιμάνια της Σούδας και της Παλαιόχωρας. Το SKYLARK βρέθηκε στο επίκεντρο καθώς παρατηρήθηκε κλίση μετά από εισροή υδάτων.

Το Λιμενικό Ταμείο Χανίων έχει προχωρήσει τις διαδικασίες, ώστε να εκτιμηθεί η δυνατότητα ασφαλούς απομάκρυνσης του πλοίου από το λιμάνι Καβονησίου Κισσάμου.

 

Posted

Έγινε διαγωνισμός στις 23/10 και όσο ξέρω ήταν γόνιμος για το Skylark,όσο έχω μάθει.

  • 2 months later...
Posted (edited)

Επιτέλους απομακρύνεται το πλοίο “φάντασμα” από το λιμάνι Καβονησίου Κισσάμου

Quote

Απομακρύνεται από το λιμάνι Καβονησίου Κισσάμου, το φορτηγό πλοίο SKYLARK, που εξαιτίας σοβαρής μηχανικής βλάβης, βρίσκεται εκεί ακινητοποιημένο από το Φεβρουάριο του 2018, που πέρυσι κινδύνεψε να βυθιστεί και να προκαλέσει σοβαρή οικολογική καταστροφή στον κόλπο Κισσάμου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση του Λιμενικού Ταμείου Νομού Χανίων

Το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων, μετά από πλήθος ενεργειών του για την πρόληψη ατυχήματος από το ακινητοποιημένο πλοίο φορτηγό SKYLARK, στο λιμάνι Καβονησίου Κισσάμου, ανακοινώνει ότι, με την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας που διεξήγαγε σύμφωνα με τις ειδικές διατάξεις περί πλοίων σε ακινησία, υπογράφηκε την Πέμπτη 23-1-2020, μεταξύ του Προέδρου του κ. Ιωάννη Ζερβού και της αναδόχου εταιρείας «ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΑΕ», σύμβαση παράδοσης, εκποίησης και απομάκρυνσης του εν λόγω φορτηγού πλοίου.

Το πλοίο με αυτή την σύμβαση, παραδίδεται στον ανάδοχο ο οποίος αναλαμβάνει μεταξύ άλλων, όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες για την προετοιμασία και την ασφαλή απομάκρυνσή του από την περιοχή. Η απομάκρυνση θα ολοκληρωθεί εντός 60 ημερών από την ημέρα που ο ανάδοχος θα λάβει την άδεια απόπλου από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Λιμεναρχείου.

Ήδη, ο Ανάδοχος κατέβαλε στο Λιμενικό Ταμείο το τίμημα που προέκυψε από το διαγωνισμό για την εκποίηση που ανέρχεται ποσό των 55.800€.

Το πλοίο SKYLARK, μήκους 61,5 μέτρων, που είχε ρυμουλκηθεί τον Φεβρουάριο του 2018 , πλέοντας ανοιχτά της Κισσάμου, μετά από σοβαρή μηχανική βλάβη που είχε παρουσιάσει, είχε αναγκαστικά ρυμουλκηθεί στο λιμάνι Καβονησίου , και του είχε επιβληθεί αναγκαστική κράτηση για θέματα ελλείψεων ασφαλούς ναυσιπλοΐας, από Επιθεωρητές του Λιμενικού Σώματος , μέχρι αποκαταστάσεως των ελλείψεων και βλαβών από την αλλοδαπή πλοιοκτήτρια εταιρεία. Στην συνέχεια η εταιρεία αυτή, εγκατέλειψε το πλοίο, μαζί με το αλλοδαπό πλήρωμά του, ενώ το Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων, το Λιμεναρχείο, το Τελωνείο, με την συνδρομή ιδιωτών ειδικών (ναυπηγό, νομικό, κλπ), με μια σειρά πολύπλοκων, τόσο διαδικαστικά όσο και τεχνικά ενεργειών, απέτρεψε την βύθιση του πλοίου, το οποίο κινδύνευσε αρκετές φορές.

Με την ευκαιρία ο Πρόεδρος του ΛΤΝΧ, θέλει να ευχαριστήσει όλες τις Υπηρεσίας (Τελωνείο, Λιμεναρχείο, κλπ) , τους ιδιώτες ειδικούς αλλά και το προσωπικό του Λιμενικού Ταμείου Ν. Χανίων, που βοήθησαν στην μακροχρόνια αυτή επιχείρηση, αποτρέποντας μέχρι σήμερα, τους κινδύνους ατυχήματος από την παρουσία αυτού του πλοίου στο λιμάνι της Κισσάμου.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 3 months later...
Posted
On 11/6/2019 at 12:57 PM, Petros P said:

Έγινε διαγωνισμός στις 23/10 και όσο ξέρω ήταν γόνιμος για το Skylark,όσο έχω μάθει.

καιρου επιτρέποντος φεύγει αυριο με το Χρηστος 36. Ομορφο βαποράκι και σε καλη κατάσταση παρά τη σκουριά του

  • 1 month later...
Posted

Προσάραξη του Φ/Γ Star Centaurus στους Καλούς Λιμένες

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Καλών Λιμένων, πρωινές ώρες σήμερα, για περιστατικό προσάραξης του Φ/Γ ''STAR CENTAURUS'' σημαίας Marshall Islands, με είκοσι τρείς (23) αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, στη θαλάσσια περιοχή όρμου Καλών Λιμένων.

Το εν λόγω πλοίο αποκολλήθηκε με τη συνδρομή του Ρ/Κ ''ΠΥΡΡΟΣ'' Ν.Π. 2077 και αγκυροβόλησε με ασφάλεια στον όρμο Καλών Λιμένων, ενώ περιμετρικά του πλοίου ποντίστηκε προληπτικά πλωτό φράγμα.

Από το Λιμενικό Σταθμό Καλών Λιμένων που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του ''STAR CENTAURUS'' μέχρι την προσκόμιση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, ενώ από το περιστατικό δεν υπήρξε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ούτε εισροή υδάτων.

 

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στις γραμμές από Κίσσαμο προς Μπάλο - Γραμβούσα και Χώρας Σφακίων - Αγίας Ρουμέλης, η τήρηση των μέτρων ατομικής προστασίας και κοινωνικής απόστασης είναι στα χαρτιά. Ο κόσμος συνωστίζεται από τη στιγμή που περιμένει να επιβιβαστεί, μέχρι τη στιγμη που θα αποβιβαστεί και ο τελευταίος επιβαίνων.

Υποθέτω ότι και στις άλλες τοπικές γραμμές, θα γίνεται το ίδιο.

  • 1 year later...
Posted

Αυτό είναι το πλοίο του Π.Ν. που θα βυθιστεί στο καταδυτικό πάρκο Αποκορώνου

Quote

Την δυνατότητα να «περιηγηθούν» σε μια τορπιλάκατο του Πολεμικού Ναυτικού θα έχουν στο εγγύς μέλλον όσοι επισκεφθούν το υπό δημιουργία καταδυτικό πάρκο στον Αποκόρωνα Χανίων.

Πρόκειται για ένα Γερμανικό σκάφος τύπου Jaguar Klasse 141 το οποίο από το 2004 βρίσκεται παροπλισμένο στην Αμφιάλη του Ναυστάθμου Σαλαμίνας.

Το «Έσπερος» (Ρ 50)  ναυπηγήθηκε το 1957 στην Γερμανία και το 1976-77, μαζί με άλλα έξι σκάφη ίδιου τύπου, παραχωρήθηκε στην Ελλάδα ως τμήμα της Γερμανικής στρατιωτικής βοήθειας.  Η τορπιλάκατος «Έσπερος» (Ρ 50) εντάχθηκε στον Ελληνικό στόλο τον Μάρτιο του 1977 και  η επιχειρησιακή δράση του τερματίστηκε τον Δεκέμβριο του 2004 με την υποστολή της σημαίας και τον παροπλισμό του.

Το σκάφος, μήκους 43 και πλάτους 8 μέτρων,  είναι ατσάλινο με ξύλινη εσωτερική επένδυση.

Όταν ήταν σε επιχειρησιακή δράση είχε πλήρωμα 33 ατόμων και έφερε 2 αντιαεροπορικά πυροβόλα 40mm 70-cal. BOFORS με αυτόματη αναχορηγία βλημάτων 4 τορπιλλοσωλήνες τηλεκατευθυνομένων τορπιλών SST-4 των 533χιλ. 8 νάρκες αντί τορπιλών.

Τις προηγούμενες ημέρες, ο δήμαρχος Αποκορώνου Χαράλαμπος Κουκιανάκης και κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων, επισκέφθηκαν το παροπλισμένο πλοίο προκειμένου να δρομολογηθούν οι διαδικασίες απορρύπανσης, μεταφοράς και πόντισης του «Έσπερος»  στο καταδυτικό πάρκο Αποκορώνου.

 

  • 11 months later...
Posted
3 hours ago, mikoud said:

Η εταιρία πάντως λέει πως μέσα στο Σαββατοκύριακο θα μεταφερθεί πλωτή εξέδρα για την ομαλή από-επιβίβαση των επιβατών.

Το ενδεχόμενο να επανεξεταστούν οι επιπτώσεις του υπερτουρισμού δεν παίζει φαντάζομαι, ε;

/s

Posted

Το μοναδικό ΥΠΕΡ στην χώρα μας είναι ΠΑΝΤΟΥ η ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ …. Στον μπάλο ότι έγινε το λέει μόνη της κομψά η εταιρεία! 

Posted (edited)

Από φωτογραφίες που είδα το Γραμβούσα έδενε στα βράχια και στη Γραμβούσα αλλά και στο Μπάλο.Στη Γραμβούσα Νότια από τη τσιμεντένια προβλήτα και στο Μπάλο Νότια από το τηγάνι.Στη θέση αυτή Νότια από το τηγάνι πιάνει ο Γαρμπής και με Γαρμπή δε μπορεί να βγάλει κόσμο.Για αυτό σε άλλες φωτογραφίες έχω δει να δένει από μέσα στο Μπάλο εκεί που δένουν και τα άλλα τουριστικά,στη πλωτή προβλήτα-εξέδρα.

Τη μέρα αυτή πιθανόν να μη μπορούσε να ξεφορτωσεί στη θέση Νότια από τηγάνι(βλ φώτο παρακατω).

Οπότε δύο σενάρια παίζουν.

1.Η μέσα πλωτή προβλήτα να μην είχε διαθέσιμο χώρο έχοντας δέσει εκεί αλλά τουριστικά

2.Η πλωτή αυτή προβλήτα να έχει πάθει ζημιά.

Φώτο Google maps αναγράφεται η φωτογράφος.

Screenshot_20240712_223746_Maps.jpg

ΥΓ.Ξαναβλεποντας το βίντεο που αποβιβαζει το κόσμο βλέπω ότι ο καιρός είναι μπουνατσα.Το Γραμβουσα είναι στη θέση Νότια από το τηγάνι όμως δεν έχει πλησιάσει στην ακτη να ρίξει το καταπέλτη στα βράχια.

Παλαιότερα το έκανε όπως βλέπουμε εδώ.

Φώτο Google maps αναγράφεται ο φωτογράφος.

Screenshot_20240712_230254_Maps.jpg

Edited by nomikos
Posted
5 hours ago, polmyt said:

Φανταζομαι οτι κατι πρεπει να επαθε η παλια υποδομη.Δεν μπορω να φανταστω πως τοσα χρονια εβγαινε ετσι ο κοσμος και δεν το ειχε παρει κανεις πρεφα

Ναι προφανώς τόσα χρόνια που κάνει αυτή τη δουλειά δεν γίνεται σε κάθε εκδρομή «απόβαση στη Νορμανδία»

Posted
7 hours ago, Χρήστος Κωνσταντίνου said:

Το ενδεχόμενο να επανεξεταστούν οι επιπτώσεις του υπερτουρισμού δεν παίζει φαντάζομαι, ε;

Αυτο ακριβως συνεβη.Φετος τεθηκαν σε ισχυ-επιτελους-καποιοι περιορισμοι στην λιμνοθαλασσα του Μπαλου καθοτι προστατευομενη περιοχη Natura.Περα απο τις ομπρελες επηρεαστηκε και η θεση προσδεσης του πλοιου κατι που δεν αρεσε στους πλοιοκτητες γιατι εχει πεσει κατακορυφα ο τζιρος τους και ετσι αποφασισαν να δημοσιοποιησουν οι ιδιοι το προβλημα τους στελνοντας σε τοπικα sites τις σχετικες φωτο και βιντεο.

Βεβαια ακομα και αν καταφεραν το σκοπο τους και ξαναδενουν πλεον εκει που εδεναν τοσα χρονια η ζημια που εκαναν με αυτη τους την κινηση δεν μαζευεται με τοση εκταση που πηρε το ζητημα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...