basilis89 Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 1 hour ago, Nikos_Chania said: Το οτι οι επιβάτες είναι ελάχιστοι, δεν σημαίνει οτι έχει αλλάξει και ο λόγος ταξιδίου τους. Επίσης όταν αυξάνεις την διάρκεια πλου, μειώνεις και τις τιμούλες. Εκτός κι αν βρεθείς σε περίοδο πανδημίας που πας να βγάλεις τα σπασμένα. Τι, οχι; Επιπλέον ζητάνε και επιδοτήσεις δρομολογίων για να βγουν.. Και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο...
pilot Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 2 hours ago, proud_ionian said: τωρα σε συνθηκες γενικευμενου lockdown? Τώρα τώρα ίσως όχι, αλλά υπό κάποιες προϋποθέσεις από το καλοκαίρι του 2021 και ακόμα καλύτερα το 2022 γιατί οχι; Να συμπληρώσω γενικά πως ειδικά η Ροδος από το 2018 και μετά (αποχωρηση Ryanair στο Αθήνα-Ροδος) βιώνει μονοπωλιακές καταστάσεις τόσο στην ακτοπλοΐα, όσο και στις αεροπορικές συγκοινωνίες. Και μάλιστα το 2019 είχαν ασκηθεί πολλές πιέσεις από φορείς του νησιού στην Aegean για μείωση των εισιτηρίων που και πανάκριβα ήταν και δυσεύρετα, χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα. Όσο για τη Blue Star...τα ξέρουμε
Strofalos Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 8 hours ago, pilot said: Ειλικρινά πιστεύω ότι ένα δρομολογιο Πειραιάς- Κως- Ρόδος η (ίσως ακόμα καλύτερα) Πειραιάς-Σαντορίνη-Ροδος με 10 ώρες πλευσιμες μέχρι τη Ρόδο θα έσκιζε! Η απόσταση Πειραιάς-Ρόδος είναι κάπου στα 250 μίλια, αν θυμάμαι καλά. Για να κάνει ένα πλοίο αυτό το δρομολόγιο σε 10 ώρες πρέπει να πηγαίνει με πάνω από 30 μίλια..κάπου στα 33-35 μίλια/ώρα. Ούτε το δίδυμο Hamanasu/Akashia δεν μπορεί να το βγάλει σε αυτές τις ώρες δλδ. Για μένα, εξακολουθώ να πιστεύω πως για να σωθεί ακτοπλοϊκά η Ρόδος πρέπει να μπει σε ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Ρόδος(250μλ) -Λεμεσσός(270μλ) από ένα πλοίο τύπου Superfast XI (30μλ/ώρα) ούτως ώστε από Πειραιά να έρθουν σε επίπεδα Κρήτης (9 ώρες για Ρόδο) και Ιταλίας (18 ώρες για Κυπρο).
pilot Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 1 hour ago, Strofalos said: Η απόσταση Πειραιάς-Ρόδος είναι κάπου στα 250 μίλια, αν θυμάμαι καλά. Για να κάνει ένα πλοίο αυτό το δρομολόγιο σε 10 ώρες πρέπει να πηγαίνει με πάνω από 30 μίλια..κάπου στα 33-35 μίλια/ώρα. Ούτε το δίδυμο Hamanasu/Akashia δεν μπορεί να το βγάλει σε αυτές τις ώρες δλδ. Για μένα, εξακολουθώ να πιστεύω πως για να σωθεί ακτοπλοϊκά η Ρόδος πρέπει να μπει σε ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Ρόδος(250μλ) -Λεμεσσός(270μλ) από ένα πλοίο τύπου Superfast XI (30μλ/ώρα) ούτως ώστε από Πειραιά να έρθουν σε επίπεδα Κρήτης (9 ώρες για Ρόδο) και Ιταλίας (18 ώρες για Κυπρο). Θυμάμαι κάπου τέλη 90s, αρχές 00s τον σαφέστερα νεώτερο τοτε ΔΙΑΓΟΡΑ (🙂), να κάνει απευθείας το Πειραιάς- Ρόδος (εξπρές δρομολογιο) σέ 10 ώρες και κάτι ψιλά. Δεν θα μπορούσαν ας πούμε Σήμερα τα bs1/2 με ταχύτητα γύρω στα 25 μίλια να έκαναν το δρομολογιο σέ περίπου τόσες ώρες με 1 στάση μόνο στη Σαντορίνη ή - εστω- στην Κω; Εννοείται πως και ή σκέψη σου για το Πειραιάς- Ρόδος- Λεμεσός που ανέφερες δεν είναι κακή, αλλά νομίζω- εάν κανω λάθος διορθώστε με- ότι με την ισχύουσα νομοθεσία ένα πλοίο που κάνει διεθνείς πλοες δεν μπορεί να αποβιβαζει κόσμο μεταξυ λιμανιών της ίδιας χώρας (Όπως συμβαίνει στο Ιόνιο που δεν μπορείς πια να πας από την Πάτρα στην Ηγουμενίτσα ή την Κέρκυρα με πλοία που εξυπηρετούν τις γραμμές της Ιταλίας)
Rhodes78 Posted November 21, 2020 Posted November 21, 2020 Πάντως και τα BLUE STAR , όταν ξεκίνησαν τα δρομολόγια τους στα Δωδεκάνησα ,(με ανταγωνισμό βέβαια τότε ακόμη ΔΑΝΕ -G.A.FERRIES), έκαναν δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΩ-ΡΟΔΟ σε περίπου 11 ώρες,,,με αναχώρηση στις 22.00 το βράδυ και άφιξη λίγο πριν τις 09.00 το πρωί...Απλά τώρα είναι.. μονοπώλιο...
pilot Posted November 21, 2020 Posted November 21, 2020 (edited) Είχαν συμπέσει και οι 3 εταιρείες στα Δωδεκάνησα; Νόμιζα ότι ή blue star μπήκε μετά τη χρεωκοπία της ΔΑΝΕ Edited November 21, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Rhodes78 Posted November 21, 2020 Posted November 21, 2020 Ναι..για λίγο...θυμάμαι στα τελευταία τησ ΔΑΝΕ..(οπου ταξίδευε μονο ο Διαγόρας από οσο θυμάμαι για λογαριασμο της ΔΑΝΕ)...είχανε συμπέσει...
pilot Posted November 21, 2020 Posted November 21, 2020 (edited) Ειλικρινά δεν το θυμόμουν αυτό. Πάντως 3 εταιρείες στα Δωδεκάνησα θυμάμαι γύρω στο 2001 με 2002 με ΔΑΝΕ, GA FERRIES κ τη ΝΕΛ με το μεγάλο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, το οποιο έφτανε στη Ρόδο αν θυμάμαι καλά σέ 8 ώρες μέσω Κω Edited November 21, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Strofalos Posted November 22, 2020 Posted November 22, 2020 16 hours ago, pilot said: Είχαν συμπέσει και οι 3 εταιρείες στα Δωδεκάνησα; Νόμιζα ότι ή blue star μπήκε μετά τη χρεωκοπία της ΔΑΝΕ Στα ξεψυχήσματα της ΔΑΝΕ ναι, ήταν και οι τρεις για πολύ λίγα φεγγάρια (νομίζω κάναν μήνα).
Lord Posted November 22, 2020 Posted November 22, 2020 Πολύ παραπάνω από μήνα ήταν σίγουρα. Το 2003 ήταν και οι 3 (GA,ΔΑΝΕ,Blue Star) 100% και μετά το τέλος καλοκαιριού εκείνης της χρονιάς.Ο Αγουδημος με ΡΟΔΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ, η ΔΑΝΕ ΡΟΔΟΣ-ΠΑΤΜΟΣ και η Blue Star με Βlue Star 1 που έφευγε βραδυ στις 20:00 και έκανε Συρο-Κω-Ροδο.
pilot Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 (edited) Σύμφωνα με αυτό, η Blue Star φαίνεται πως προτοκατέβηκε Δωδεκάνησα στις 22 Ιουλίου 2002, επομένως μάλλον έχει δίκιο ο proud ionian πιο πάνω που μιλάει για ύπαρξη και των τριών εταιριών τόσο το 2002 όσο και το 2003. Πάντως και τότε ακόμα σε 11 ώρες το έκανε το Πειραιάς-Ρόδος μέσω Κω (μάλλον αργά δεδομένου ότι χτύπαγε τότε το βαπόρι άνετα τα 28 μίλια την ώρα) https://www.bluestarferries.com/el/ποιοι-είμαστε/η-εταιρεία/νέα-ανακοινώσεις/880-τώρα-αλλάζουν-τα-δεδομένα-σε-κω-ρόδο-πάτμο-λέρο.html Edited November 23, 2020 by pilot
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2021 Posted January 27, 2021 Αύριο το Dodekanisos Pride θα επέκτεινει το δρομολόγιο του μετά τη Πάτμο μέχρι το Αγαθονήσι και Σάμο.
fourtounakis Posted January 28, 2021 Posted January 28, 2021 On 11/23/2020 at 10:05 AM, pilot said: Σύμφωνα με αυτό, η Blue Star φαίνεται πως προτοκατέβηκε Δωδεκάνησα στις 22 Ιουλίου 2002, επομένως μάλλον έχει δίκιο ο proud ionian πιο πάνω που μιλάει για ύπαρξη και των τριών εταιριών τόσο το 2002 όσο και το 2003. Πάντως και τότε ακόμα σε 11 ώρες το έκανε το Πειραιάς-Ρόδος μέσω Κω (μάλλον αργά δεδομένου ότι χτύπαγε τότε το βαπόρι άνετα τα 28 μίλια την ώρα) https://www.bluestarferries.com/el/ποιοι-είμαστε/η-εταιρεία/νέα-ανακοινώσεις/880-τώρα-αλλάζουν-τα-δεδομένα-σε-κω-ρόδο-πάτμο-λέρο.html Λόγω επαγγέλματος μπορω να σας επιβεβαιώσω ότι το 2002 συνυπήρχαν στις γραμμές Δωδεκανήσου τα Ροδος-Πατμος-Διαγορας-Ροδάνθη-Μαρίνα-Μιλένα-Δημητρούλα-Blue star 1 και Αίολος Κεντερης.
pilot Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Παρατηρώ στα καλοκαιρινά δρομολόγια της Attica ότι όσον αφορά τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Blue Star 1 έχουν βγει 2 δρομολόγια του πλοίου από Πειραιά, κάθε Πέμπτη τα μεσάνυχτα για Βαθύ- Κω-Ρόδο και κάθε Κυριακή στις 21.30 για Κω-Συμη-Ρόδο. Δεν φαίνεται δηλαδή καθόλου δρομολόγιο τις Τρίτες από Πειραιά όπως τα προηγούμενα χρόνια. Όμως στο σύστημα φαίνονται από Ρόδο 3 αναχωρήσεις την εβδομάδα για Πειραιά, κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 16.00, και κάθε Παρασκευή στις 18.00 ( μέσω Σαμου). Τί να σημαίνει άραγε αυτό; Επίσης γνωρίζει κανείς πότε στο περίπου θα ανακοινώσουν τα καλοκαιρινά τους δρομολόγια η dodecanisos κ η saos?
pilot Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 34 minutes ago, proud_ionian said: καποια αγονη μαλλον περιμενει. Κάτι τέτοιο σκέφτηκα κ εγώ. Στην αρχή πήγε το μυαλό μου για καμια σύνδεση της Ρόδου με βόρεια Ελλάδα τις ενδιάμεσες μέρες (μέσω νησιών του Αν.Αιγαιου, καθώς στις περσινές προσκλήσεις υπήρχε και αυτή ή γραμμή), αλλά το γεγονός ότι το βαπόρι έχει αναχωρήσεις από Ρόδο για Πειραιά κ Δευτέρα κ Τετάρτη δείχνει ότι δεν μπορεί να "παίζει" αυτό το σενάριο λόγω χρόνου. Επιπλέον και η ώρα αναχώρησης του πλοίου τις Πέμπτες από Πειραιά για Σάμο κ Δωδεκάνησα (Στις 23.59) μου φαίνεται κάπως περίεργη, τη στιγμή που θα έχει επιστρέψει στο μεγάλο λιμάνι από τις 05.30 τα ξημερώματα της Πεμπτης. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι τις Πέμπτες είναι πολύ πιθανό ότι θα κάνει κανένα εξπρες ημερησιο δρομολόγιο προς Κυκλάδες πιο πριν. Πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω τί δρομολόγια σχεδιαζουν φέτος για το βαπόρι συνολικά
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 Και αυτό το καλοκαίρι του Blue Star Chios θα δρομολογηθεί στην άγονη των Δωδεκανήσων, αντί του Blue Star Patmos.
Nikos_Chania Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 On 11/20/2020 at 11:25 AM, Nikos_Chania said: Πειραιάς-Ρόδος σε 18,5 ώρες παρακαλώ. Η αναχώρηση από Πειραιά μετατέθηκε στις 17:00 και από Ρόδο στις 16:00. 50 minutes ago, Blue Star Delos said: Τα ωράρια που έχουν δώσει για το Αριάδνη στο σύστημα κρατήσεων είναι υπολογισμένα με μεγαλύτερες ταχύτητες από τις αντίστοιχες του Blue Star 2 εν μέσω COVID. Ας έχουμε και τα ωράρια του Αριάδνη:
Nikos_Chania Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 (edited) 1 hour ago, margaritis24 said: .ακομα να φυγει παντως αλλαξε ωρα για σημερα; Ναι, στο σύστημα είναι περασμένο για τις 20:00, και τροποποιείται ως ακολούθως: ΠΕΙΡΑΙΑΣ(ΑΝ 20:00) - ΣΥΡΟΣ(00:05-00:35) - ΠΑΤΜΟΣ(04:40-05:10) - ΛΕΡΟΣ(06:15-06:45) - ΚΑΛΥΜΝΟΣ(07:50-08:20) ΚΩΣ(09:10-09:55) - ΡΟΔΟΣ(ΑΦ 13:05) Edited April 2, 2021 by proud_ionian move
Samianshiplover Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 (edited) Καλησπερα ! Γνωρίζει κάποιος αν το καλοκαιρι συνεχίσει το Αριάδνη στα Δωδεκάνησα στην θέση του Blue Star 1 ? , Ευχαριστω Edited April 3, 2021 by Samianshiplover
georgios express Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 8 hours ago, Axilleas Tzathas said: Το Ιαλυσός πάντως είχε κάνει Κασοκαρπαθία γύρω στο 92-93, δεν ξέρω βέβαια στα πλαίσια ποιού δρομολογίου γινόταν αυτό όμως δεν πρέπει περιελάμβανε λιμάνια της Κρήτης. Προέκταση από το δρομολόγιο κορμού ήταν, άνευ Κρήτης*. Μάλιστα, ελέγετο τότε ότι χρειαάσθηκε να περάσουν δύο δεκαετίες για να δούν Κάρπαθος/Κάσος το σινιάλο της ΔΑΝΕ, μίας δωδεκανησιακής εννοείται εταιρείας, στα λιμάνια τους. *Στην Κρήτη προετοιμάζαν ήδη τις πυροβολαρχίες που υποτίθεται ότι θα βύθιζαν μερικά χρόνια αργότερα τα Superfast του μακαρίτη του Π. Παναγόπουλου 😜.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 On 4/3/2021 at 8:00 PM, Samianshiplover said: Καλησπερα ! Γνωρίζει κάποιος αν το καλοκαιρι συνεχίσει το Αριάδνη στα Δωδεκάνησα στην θέση του Blue Star 1 ? , Ευχαριστω Τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Αριάδνη στη γραμμή των Δωδεκανήσων από τις 03/06/21 έως τις 06/09/21 θα είναι τα έξης: Quote Από Πειραιά: Τρίτη στις 18:00 για Βαθύ Κω Ρόδο (Άφιξη 11:05) Πέμπτη στις 18:00 για Βαθύ Κω Ρόδο (Άφιξη 11:05) Κυριακή στις 18:00 για Σαντορίνη Κω Σύμη Ρόδο (Άφιξη 10:25) Από Ρόδο: Δευτέρα στις 16:00 για Σύμη Κω Σαντορίνη Πειραιά (Άφιξη 08:20) Τετάρτη στις 16:00 για Κω Βαθύ Πειραιά (Άφιξη 09:10) Παρασκευή στις 16:00 για Κω Βαθύ Πειραιά (Άφιξη 09:10) Με εξαίρεση αυτές τις ημέρες που θα κάνει αυτά τα δρομολόγια Quote Στα δρομολόγια στις 08/06/21 & 15/06/21 το Αριάδνη θα πιάσει Σαντορίνη αντί για Βαθύ Τα Σάββατα 17/07/21, 24/07/21, 31/07/21 & 07/08/21 θα κάνει δρομολόγιο από το Πειραιά στις 13:00 για Πάρο Νάξο Πάτμο Λέρο Πειραιά (8:50) Τα Σάββατα 14/08/21, 21/08/21 & 28/08/21 θα κάνει δρομολόγιο από το Πειραιά στις 11:00 για Νάξο Πάρο Πειραιά (22:25) Τη Κυριακη 15/08/21, 22/08/21, 29/08/21 & 05/09/21 θα κάνει δρομολόγιο από το Πειραιά στις 01:00 για Κάλυμνο Λέρο Πάτμο Σύρο Πειραιά (21:40) Τη Κυριακη 15/08/21, 22/08/21, 29/08/21 & 05/09/21 θα κάνει δρομολόγιο από το Πειραιά στις 23:59 για Σαντορίνη Κω Σύμη Ρόδο (16:25) και επιστροφή από τη Ρόδο στις 19:00 αντί για τις 16:00 με άφιξη στο Πειραιά στις 11:20 αντί για τις 08:20
pilot Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Όπως ακριβώς τα δρομολόγια του blue star 1 τα προηγούμενα χρόνια, απλά με λίιιγο χαμηλότερες ταχύτητες
George...f Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Με τι ταχύτητα έχουν υπολογισθεί δα καλοκαιρινά του δρομολόγια;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now