Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Με τη παρουσία του προέδρου της Levante Ferries Γιώργου Θεοδόση και του Γενικού Διευθυντή Στρατή Απέργη, οι εργαζόμενοι στα δυο ιδιόκτητα φερυ μποτ της εταιρίας Fior Di Levante και Mare Di Levante έκοψαν τις βασιλόπιτες του 2019 ανταλλάσοντας ευχές για Υγεία και Καλά ταξίδια.
Mr_Zoo Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Γιατί τονίζουμε/-νε το "δυο ιδιόκτητα φέρρυ " ? Παίζει το τρίτο εν ενεργεία κίτρινο, ή το υπό επισκευή και βάψιμο κίτρινο, να είναι ναυλωμενα?
Nick the Greek Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Πάντως και ο Ανδρέας και η Ζωζώ φαίνονται με την Levante σαν πλοιοκτήτη στα κιτάπια.
proud_ionian Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 (edited) εφοπλιστρια η levante. για τις πλοιοκτησιες τα εχουμε ξαναπει οπως ξερουμε απο τις επισημες ανακοινωσεις: το κεφαλονια θα ανηκει στη levante ferries V, (99,9% θυγατρικη της newsphone η οποια και την ενοποιει) και η μεταβιβαση θα ολοκληρωθει ως το τελος του Q12019. ο ανδρεας καλβος στην ΙΟΝΙΣΣΟΣ ΦΕΡΡΙΣ ΙΙΙ. mare di levante στην ΙΟΝΙΣΣΟΣ ΦΕΡΡΙΣ. το fior απ'ευθειας στη newsphone. (τουλαχιστον τοτε. τωρα μπορει να εχει περασει σε καμια θυγατρικη σαν το κεφ) fior & κεφαλονια, ανηκουν στην εισηγμενη. mare & καλβος σε μονοβαπορες συμφεροντων θεοδοση-απεργη που δεν ενοποιουνται με τη newsphone. YΓ: με το κεφαλονια μια επιφυλαξη, μην εχουν ολοκληρωθει τα τυπικα, αλλα δεν εχουν ανακοινωθει. αλλιως δεν θα ειχαν ξεκινησει επισκευες Edited February 12, 2019 by proud_ionian ΥΓ
proud_ionian Posted February 19, 2019 Posted February 19, 2019 λυση τυπου Μωραλη, ετοιμαζεται στο Ζαντε, συμφωνα με την Imerazante. Quote η λύση “Θεοδόση” προέκυψε από την άμεση ανάγκη που έχει ο τόπος προκειμένου να εξελιχθεί και να χαράξει ένα νέο ξεκίνημα στο Πανελλαδικό αλλά και στο Παγκόσμιο στερέωμα Quote Ο ίδιος δηλώνει «πολυάσχολος» και ουσιαστικά, θέλει να προσφέρει ανιδιοτελώς, με γνώμονα την αγάπη για τη Ζάκυνθο και ουδόλως από την θέση του Δημάρχου. Δηλώνει στρατιώτης εφόσον υπάρχει εμπνευσμένη ομάδα να πάει τη Ζάκυνθο μπροστά.
marioskef Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Μπορει να ανφερει καποιος σε ποιου ανηκουν τα πλοια της LF?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Το Fior Di Levante ανήκει στη Levante Ferries Ν. Ε. Το Νήσος Κεφαλονιά ανήκει Levante Ferries V Ν. Ε. Το Mare Di Levante ανήκει στην Ionissos Ferries Ν. Ε. Το Ανδρέας Κάλβος ανήκει στην Ionissos Ferries ΙΙΙ Ν. Ε.
proud_ionian Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 και οπως εχουμε εξηγησει και στο topic της levante, οι μονοβαπορες του fior & του κεφαλονια ειναι 99,9% θυγατρικες της newsphone hellas και ενοποιουνται στον ισολογισμο της, ενω οι μονο βαπορες του mare και του καλβου, ειναι εταιριες συμφεροτων γιωργου θεοδοση και στρατη απεργη, που ομως δεν εχουν τυπικη σχεση με τη newsphone.
marioskef Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Έχω την εντύπωση ότι το four ανήκει μονο κατα ένα 16% στην ειδησεοφονικη. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαινω απο τις καταστάσεις της. Άρα αν καταλαβαινω καλα, το 99% του Κεφαλονιά και το 16% του four ανήκει στην εοδησεοφονικη.
proud_ionian Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 (edited) αυτα ειχαν ανακοινωθει οταν ηρθε το fior. δεν το εχω παρακολουθησει εκτοτε. Edited March 2, 2019 by proud_ionian link
marioskef Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 (edited) Οκ πάντως τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 17 η newsphone ελέγχει μέσω της θυγατρικής το 16% της lf που με τη σειρά της ελέγχει το fior. Δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο, αλλα ως αξία του πλοίου ουσιαστικά ορίζει ένα ποσο της τάξης των 25 εκατομυρίων... καπως μεγαλο θα έλεγα για πορθμειακο. Edited March 2, 2019 by marioskef
Petros P Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Οχι η τιμη για rebuilt πλοιο με αυτο το lux εσωτερικό μια χαρά ειναι . Το Ιθάκη που για ... πορθμειακο φτιάχτηκε και αυτο πήγε 31 εκ ευρώ (οσο και αν τα φουσκώνουν οι Καναδοί )
proud_ionian Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 μυστηρια πραγματα γενικως. οπως ειπα και παραπανω ειχα μεινει στην ανακοινωση του 2014 οτι το πλοιο ανηκει στη newsphone, αλλα ειναι οπως τα λεει ο @marioskef, παρολο που οταν αποφασιστηκε η ιδρυση νεας εταιριας (για το κεφαλονια οπως φανηκε), παρουσιαστηκε ως συνεχεια της ηδη επιτυχημενης επενδυσης στην ακτοπλοϊα. να συμπληρωσω τον @marioskef, λεγοντας οτι στις οικονομικες καταστασεις, αναφερει τη θυγατρικη που ελεγχει το 16% της levante, αλλα αναφερει και οτι δεν συντρεχουν οι προϋποθεσεις ενοποιησης. οσο για τα 25εκ, οταν ηρθε καπου ειχε παρει το ματι μου οτι το αποτιμουσαν 29εκ (18εκ οσο ηταν υπο κατασκευη). οταν το κεφαλονια αξιζει... 10 (δηλαδη 5,5) το φιορο ποσο να κανει; 12; 13; θυμηθειτε οτι 16 στοιχισε η αγορα και μετασκευη του νησος σαμος
Nick the Greek Posted March 21, 2019 Posted March 21, 2019 Εγώ εκεί που θα δώσω πόντους στη Levante δεν είναι για τις εργασίες αυτές καθ' αυτές στο Νήσος Κεφαλονιά. Αλίμονο δηλαδή αν δεν γινόταν γενναία συντήρηση για ένα πλοίο που κατα ομολογία των ιδίων των μουτζαχεντίν του, ήταν στο έλεος του Μεγαλοδύναμου. Ίσα-ίσα που οι ελεγκτικές αρχές θα έπρεπε να επιβάλλουν τέτοιου επιπέδου συντηρήσεις, άλλη κουβέντα όμως αυτή. Εκεί που έκανε για μένα κίνηση-μάτ η Levante ήταν στην επικοινωνιακή διαχείριση της ανακαίνισης του πλοίου. Και κατά τη διάρκεια της παραμονής στη Δραπετσώνα αλλά και τώρα κατά τον δεξαμενισμό, ακολούθησε μια πολιτική "ανοικτών θυρών" υπό την έννοια πως προέβαλλε παντοιοτρόπως το extreme makeover και δεν ακολούθησε τη σύνηθη μίζερη πολιτική του στύλ "όλα κάτω από το πάπλωμα". Είδαμε φωτογραφίες από πολλούς χρήστες εδώ(φαντάζομαι και στα άλλα σχετικά sites), αν κατάλαβα καλά και στα social media υπήρχε πολύ φωτογραφικό υλικό, επιτέλους μια πιο χαλαρή και έξυπνη προσέγγιση. Σε ακραία αντίθεση με παρελθούσες τακτικές άλλων εταιρειών που επέβαλλαν αυστηρό black out σε νέα και φωτογραφίες και όσον αφορά νεότευκτα αλλά και μετασκευές/μεγάλες επισκευές. Λες και προετοίμαζαν όχι πλοίο, αλλά ληστεία σε τράπεζα. 12 points στη Levante λοιπόν.
proud_ionian Posted March 21, 2019 Posted March 21, 2019 (edited) Οντως. σε κεφαλονια και ιθακη (κυριως), στη ζακυνθο και στις αντιστοιχες παροικιες στην πατρα και την αττικη, την μεγαλη επισκευη του κεφαλονια (αναγεννηση οπως την αποκαλει η εταιρια), τη συζητουν οι παντες, ακομη και ατομα που μπορει και να μη θυμουνται σε ποιο πλοιο μπηκαν (δεν εστιαζω στους επαγγελματιες της ακτοπλοϊας ή τους συνασθενεις μας). βεβαια, για να ειμαστε σωστοι, θα πρεπει να σταθουμε στο οτι εδω εχουμε αλλαγη πλοιοκτησιας. ενα εμβληματικο πλοιο που αγαπηθηκε σε κεφαλονια και θιακι και τα τελευταια χρονια βιωνε την παρακμη και την εγκαταλειψη, περασε σε νεα εταιρια που κανει μια γενναια επισκευη σε hull, machinery & safety, η οποια συνδυαζεται με ενα εξαιρετικης ποιοτητας βαψιμο ολου του πλοιου. εχει καθε λογο η εταιρια να προβαλει την αναγεννηση. αντιθετως, οταν πριν 5 χρονια, "αναγεννηθηκε" ενα αγνωστο, κατεστραμενο απο φωτια, ferry ειχε επιβληθει πεπλος σκοτους και σιωπης Edited March 21, 2019 by proud_ionian
Petros P Posted March 21, 2019 Posted March 21, 2019 Γενικότερα στη Κίνα δε μαθαίνουμε πολλά αγαπητέ , διάλυση Oceanic , Ναξος , βύθιση Μύκονος τζετ . Υ.γ. Λογικα καθε μέρα θα εισαι με ένα χαμογελο στα χείλη με τέτοια επίσκευη. υ.γ. 2 ξέρουμε αν αλλαξε λογω αλλαγής πλοιοκτησίας και νηολόγιο ; να ξέρουμε και τι υπογραφή θα ανεβάζει o proud 😅
kefalonia94 Posted April 21, 2019 Posted April 21, 2019 Η Levante Ferries ανακοινώνει τα δρομολόγια της για την περίοδο του Πάσχα στέλνοντας δελτίο τύπου στα site αλλά μέσα σε αυτά δεν είναι το δρομολόγιο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Τυχαίο; Μαντέψτε που θέλει να στείλει τον κόσμο...
proud_ionian Posted April 23, 2019 Posted April 23, 2019 On 12/16/2018 at 6:24 PM, proud_ionian said: fior, mare, κεφαλονια και καλβος. ψαχνει και πεμπτο πλοιο η εταιρια για να εχει ανεση στα δρομολογια της εξακολουθει να κυκλοφορει η φημη του πεμπτου πλοιου εντος του 2019
kefalonia94 Posted April 23, 2019 Posted April 23, 2019 (edited) Για το Σολωμό λένε από πέρυσι αλλά ταυτόχρονα κοιτάνε μην υπάρξει καμιά καλή πρόταση για ναύλωση του Fior ώστε να τα συνδυάσουν. Παλιά θέλανε και το Αικατερίνη Π. αλλά δεν προχώρησε το θέμα απ' όσο θυμάμαι. Edited April 23, 2019 by proud_ionian λινκ απο περσυ :)
proud_ionian Posted May 2, 2019 Posted May 2, 2019 χαρη στη βλαβη του καταπελτη του mare, βρεθηκαν μαζι στην κυλληνη και τα 4 κιτρινα. το kefaloniapress, μιλα για περηφανιες και καμαρια, αλλα ξεχνα να αναφερθει στην αβαρια.
giorgos_k Posted May 5, 2019 Posted May 5, 2019 Τραγικά πράγματα από το πρώτο crash test της εταιρείας. Φέτος το Πάσχα ήταν οι πρώτες διακοπές που η εταιρεία "έπαιζε μπάλα" μόνη της και δυστυχώς δεν τα πήγε καλά. Οι καθυστερήσεις του μισαωρου στην καλύτερη έχουν γίνει θεσμός πλέον, το mare έβγαλε πρόβλημα, απελπιστικά αργές ταχύτητες, εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω, θέσεις στα σαλόνια ούτε για δείγμα και από χθες πάλι η Ζάκυνθος με τόσες χιλιάδες κόσμο έμεινε με ένα πλοίο... Αυτή τη στιγμή στο λιμάνι της Ζακύνθου γίνεται ένας πανικός καθως κατεβασανε κοσμο απο το Κεφαλονιά γιατί δεν χωρούσε άλλους. Η εταιρεια χρειαζεται οπωσδήποτε και πέμπτο πλοίο, αλλιώς πρέπει να μπει κ άλλος "παίχτης" στη γραμμή.
gtogias Posted May 5, 2019 Posted May 5, 2019 Πως γίνεται αυτό: "εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω"?
proud_ionian Posted May 5, 2019 Posted May 5, 2019 η πασχαλινη περιοδος ειναι λιγο ιδιαιτερη. ο κοσμος φευγει τις ιδιες μερες και γυρνα ολος παλι τις ιδιες. ηταν και η πρωτομαγια φετος και η κινηση ηταν περισσοτερη. για τις καθυστερησεις μισαωρου θα ημουν λιγο επιεικης, λογω των παραπανω. το οτι εφυγε το μαρε, πριν την κυριακη του θωμα, ειναι λαθος. το κεφαλονια μονο του δεν μπορει να σηκωσει την κινηση της ζακυνθου σε μερες αιχμης. η ζακυνθος, παρουσιαζει μεγαλη αυξηση μεταφορικου εργου τα τελευταια χρονια. χτιζονται πολλες τουριστικες μοναδες (και ξενοδοχεια και ανεξαρτητες οικιες, ειναι αυξημενος ο εξωτερικος τουρισμος (ολα αυτα συνεπαγονται αυξημενη κινηση σε φορτηγα), ενω το νησι εχει επανελθει στις προτιμησεις των Ελληνων τουριστων, σαν προορισμος συντομων αποδρασεων, με αποτελεσμα να εχει παρει τα πανω της αισθητα η κινηση σε ΙΧ και επιβατες. πιστευω οτι μια καλυτερη διαταξη των δρομολογιων θα βοηθουσε.
giorgos_k Posted May 5, 2019 Posted May 5, 2019 45 minutes ago, gtogias said: Πως γίνεται αυτό: "εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω"? Οι υπεύθυνοι της εταιρείας είπαν ότι έγινε λάθος προγραμματισμός.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now