proud_ionian Posted February 11 Posted February 11 (edited) 14 hours ago, Nikos_Chania said: Βέβαια προφανώς άλλο που δεν ήθελε το υπουργειο, διότι κατά την γνώμη μου είχε ήδη υπάρξει off the record κουβέντα με τον Θεοδόση για την τράμπα αυτή. Δεν γνωρίζουμε αν υπήρξε προηγούμενη συνεννόηση ή το Υπουργείο βγήκε στη γύρα όταν ανέκυψε το ζήτημα. Μην ξεχνάμε ότι ο Στράτης Απέργης, νο2 της Levante, είναι και αντιπρόεδρος του ΣΕΕΝ. Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η εταιρία κάνει σημαντική εξυπηρέτηση στο Υπουργείο. Όπως ξέρουμε από άλλες περιπτώσεις, όταν βοηθάς το ΥΕΝ, αυτό ακούει καλύτερα τα δικά σου αιτήματα. Μένει να δούμε που θα γίνει η ανταπόδοση. Edited February 11 by proud_ionian
Annivas Posted February 11 Posted February 11 Επιπλέον νομίζω ότι κατ'αυτόν τον τρόπο η εταιρεία δοκιμάζει λίγο την παρουσία της στο Αιγαίο. Η έντονη αντιπαράθεση με την πλευρά της Fast Ferries για την αγορά των πλοίων της Zante Ferries και η πλειοδότησή τους μέχρι εσχάτων , μου δημιουργεί την πεποίθηση ότι η εταιρεία καλοβλέπει την επέκτασή της στο Αιγαίο σε ένα προστατευμένο περιβάλλον επιδοτούμενων γραμμών. Δεν νομίζω ότι ήθελε να πάρει τα βαπόρια σώνει και καλά να τα βάλει κι αυτά στην Ζάκυνθο ή να φοβήθηκε μήπως τα βάλει εκεί ο Παναγιωτάκης. Η άγονη των Κυθήρων δημιουργεί μια ευκαιρία έστω και για λίγο ώστε να δηλώσει παρόν στο Αιγαίο , να δημιουργήσει "υποχρέωση" στο ΥΕΝ για μελλοντικούς διαγωνισμούς που ενδεχομένως θελήσει να συμμετάσχει και να αρχίσει να αχνοφαίνεται το σινιάλο και Ανατολικά.
pilot Posted February 11 Posted February 11 (edited) Θα συμφωνήσω απόλυτα και πιστεύω πως όταν θα έρθει το Contessa και θα είναι με +1 πλοίο η εταιρεία η διεκδίκηση κάποιας άγονης στα "ανατολικά" θα αποτελέσει πιθανότατο σενάριο για την εταιρεία! Προσπαθεί λοιπόν ήδη από τώρα να δημιουργήσει ένα 'καλό πρόσωπο' στις σχέσεις της με το ΥΕΝ Edited February 11 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted February 11 Posted February 11 Αυτό που προσπαθεί να δημιουργήσει καλές σχέσεις με το ΥΕΝ αλλά αποκλείουμε οτι υπήρχε εκ των προτέρων συνεννόηση για το κενό της άγονης Κύθηρα-Αντικύθηρα, δεν το καταλαβαίνω. Πότε το ΥΕΝ έχει δείξει τόσο γρήγορα αντανακλαστικά για να υπογράψει σύμβαση μόλις έμεινε η γραμμή ορφανή; Ακόμα και πέρυσι με το Hellenic Highspeed, ήταν ελεύθερη η δρομολόγηση.
Metal maniac Posted February 21 Posted February 21 https://www.kefaloniapress.gr/topika/koinonika/article/744169/levante-ferries-mia-anasa/ Μια ανάσα ξεκούρασης στην ένταση της προετοιμασίας των καραβιών της Levante Ferries για τη νέα σεζόν δόθηκε σήμερα Τσικνοπέμπτη. Το πλήρωμα του “Mare di Levante” και του “ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” άναψαν τα κάρβουνα στο γκαράζ του “Mare di Levante” για να τσικνίσουν, δημιουργώντας μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα, παρά το τσουχτερό κρύο
SuperRunner Posted February 21 Posted February 21 Τσ τσ τσ μπακάληδες δημοσιογράφοι που κάνουν μισές δουλειές! Μέχρι και ο Ζήκος καλύτερα θα τα έγραφε. Ξέχασαν να γράψουν, τι φάγανε, πόσο φάγανε, πως το φάγανε, τι ήπιανε, πόσο ήπιανε, τι φάγανε στο τέλος για γλυκό, τους άρεσε; δε τους άρεσε; οι καλεσμένοι έμειναν ευχαριστημένοι; άφησαν φιλοδώρημα στους ψήστες και τους μάγειρες; θα τους ξαναπροτιμήσουν; και ποιες ώρες πηγαίνανε στο WC. Α, ξέχασαν επίσης να γράψουν πόσο ανέβηκε η χοληστερίνη του καθενός και πόσο το σάκχαρο. Η κάνεις δημοσιογραφία ή δε κάνεις.
kefalonia94 Posted February 21 Posted February 21 Ευτυχώς που τα γράφετε εσείς για να μη μου λένε μετά ότι έχω εμπάθεια με τη συγκεκριμένη εταιρεία! 😂
propeller Posted April 3 Posted April 3 Το line up της εταιρείας για φέτος το Πάσχα σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων (από Μ.Πέμπτη 16/04 έως 22/04) θα είναι η εξής: Fior στη Ζάκυνθο,Κάλβος στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και Mare/Σμύρνα στις γραμμές τις Κυλλήνης (Ζάκυνθο και Πόρο,εναλλάξ) *Μ.Πέμπτη 17/04
kefalonia94 Posted April 3 Posted April 3 Κεφαλονιά αγνοείται η τύχη του.... Δλδ αντί να βάλουν ένα μεγαλύτερο πλοίο στο Π-Σ-Ι να μην κάθεται ο κόσμος στα πατώματα όπως κάθε χρόνο σε περίοδο γιορτών με αυτή τη μαούνα τον Κάλβο ούτε πού το σκέφτονται πάλι ε;
propeller Posted April 3 Posted April 3 Το Κεφαλονιά δε φαίνεται καθόλου στο σύστημα κι αν δεν αλλάξει κάτι,δεν θα το δούμε το Πάσχα να ταξιδεύει
kerkini Posted April 3 Author Posted April 3 Εγώ προσωπικά θα πάω από Αστακό στην Ιθάκη το επόμενο διάστημα. Αν ήταν το Κεφαλονιά θα προτιμούσα το ΠΣΙ προφανώς. Θα το πληρώσουν πάντως, το πιστεύω...
Mr_Zoo Posted April 4 Posted April 4 (edited) Τίποτα δεν θα πληρώσουν, γιατί η κατάσταση είναι "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα". Λες και με το "αιώνιο" πέλαγος αν πάς @kerkini, η κατάσταση θα είναι πιο άνετη. Ίδιες ώρες θα φας στην κούτρα σου, το σαλόνι πολύ μικρότερο, και θα αναγκαστείς να την βγάλεις στο ντεκ της "πισίνας" κάνοντας ηλιοθεραπεία, ή πλώρα που πάλι θα έχει ήλιο Edited April 4 by Mr_Zoo
Takisg Posted April 4 Posted April 4 Κατά την γνώμη μου οι γραμμές τις Κυλλήνης-Ζακυνθου αλλά και του Πόρου και της ΠΣΙ δείχνουν ότι σηκώνουν μια εταιρία ακόμα που όμως πρέπει να φέρει κάτι διαφορετικό στις γραμμές!! Εάν αυτό γίνει κάποια στιγμή θα φανεί πάντως με τις τιμές των εισιτηρίων στα ύψη χρειάζεται κάτι νέο!!!
nionios Posted April 4 Posted April 4 Μακάρι να είχαμε, αλλά δεν ξέρω αν θα αντέχουν το χειμώνα. Οκ τα ΣΚ, αλλά καθημερινές εχώ δει δρομολόγια άδεια
Champion Jet_2 Posted April 4 Posted April 4 (edited) Τον χειμώνα είναι όντως αρκετά δύσκολο να τα βγάλουν πέρα δύο εταιρείες με την κίνηση που υπάρχει. Μιλάμε για περίπου 100-200 επιβάτες, 30-40 ΙΧ και μερικά φορτηγά ,για τη γραμμή του Πόρου, ενώ η Ζάκυνθος έχει λίγο ψηλότερη κίνηση. Το καλοκαίρι πιστεύω πως μπορεί να σηκώσουν οι γραμμές του Ιονίου δεύτερη εταιρεία αν και δε νομίζω πως κάποια από τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν διαθέσιμα καράβια για να δρομολογηθούν στο Ιόνιο. Η μόνη εταιρεία που ίσως να έχει μερικά πλοία(ταχύπλοα) διαθέσιμα μετά τις αγορές που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια είναι η Seajets. Edited April 4 by Champion Jet_2
Georgius Posted April 4 Posted April 4 Τα ταχύπλοα δεν τα επηρεάζει ο Πατραϊκός απο άποψη ταχύτητας (λόγω του ότι είναι κλειστός κόλπος). Αν δεν ισχύει αυτό που λέω τότε τα ταχύπλοα πράγματι θα αποτελούσαν μια ανταγονιστική επιλογή για τις γραμμές αυτές.
aggelos_lask Posted April 4 Posted April 4 (edited) Για ταχύπλοο είναι μόνο το Πάτρα Σάμη Ιθάκη καμία άλλη γραμμή! Edited April 4 by polmyt quote
Georgius Posted April 4 Posted April 4 (edited) Προφανώς στο πόστ μου θα έπρεπε να υπάρχει ερωτηματικό στο τέλος της πρώτης φράσης… Εννοείται μόνο ΠΣΙ, αν υπάρχει σύνδεση με λεωφορείο απο Σάμη Edited April 4 by Nick the Greek Quote
LoveBoat Posted April 7 Posted April 7 (edited) Πριν από χρόνια έβριζαν τον Στρίντζης και επαινούσαν τους Ζακυνθινούς.Τωρα που οι Ζακυνθινοί γίναν μονοπώλιο ας τους λουστούν (και οι Κεφαλλονίτες καί οι Ιθακησιοι...). Τελικά τους υποβάθμισαν στις συγκοινωνίες και ανέπτυξαν τον τόπο τους... Edited April 7 by polmyt quote
aggelos_lask Posted April 7 Posted April 7 (edited) Όταν μια εταιρεία είναι από μια συγκεκριμένη περιοχή είναι φυσιολογικό να δώσουν περισσότερο βάση στον τόπο τους!Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα νησιά,αφού έγιναν μονοπώλιο,δεν μπορούν να κάνουν τίποτα Edited April 7 by polmyt quote
LoveBoat Posted April 8 Posted April 8 (edited) Μπορούν αν θέλουν να πιέσουν τον υπουργό Ναυτιλίας....Από τον καναπέ ή το πληκτρολόγιο δεν γίνεται τίποτα.... Σε κανένα χρόνο όπως πάει θα είναι με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα.... Edited April 8 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now