Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
14 hours ago, Nikos_Chania said:

Βέβαια προφανώς άλλο που δεν ήθελε το υπουργειο, διότι κατά την γνώμη μου είχε ήδη υπάρξει off the record κουβέντα με τον Θεοδόση για την τράμπα αυτή.

Δεν γνωρίζουμε αν υπήρξε προηγούμενη συνεννόηση ή το Υπουργείο βγήκε στη γύρα όταν ανέκυψε το ζήτημα. Μην ξεχνάμε ότι ο Στράτης Απέργης, νο2 της Levante, είναι και αντιπρόεδρος του ΣΕΕΝ.

Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η εταιρία κάνει σημαντική εξυπηρέτηση στο Υπουργείο. Όπως ξέρουμε από άλλες περιπτώσεις, όταν βοηθάς το ΥΕΝ, αυτό ακούει καλύτερα τα δικά σου αιτήματα. Μένει να δούμε που θα γίνει η ανταπόδοση.

Edited by proud_ionian
  • Replies 472
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Επιπλέον νομίζω ότι κατ'αυτόν τον τρόπο η εταιρεία δοκιμάζει  λίγο την παρουσία της στο Αιγαίο.

Η έντονη αντιπαράθεση με την πλευρά της Fast Ferries για την αγορά των πλοίων της Zante Ferries και η πλειοδότησή τους μέχρι εσχάτων , μου δημιουργεί την πεποίθηση ότι η εταιρεία καλοβλέπει την επέκτασή της στο Αιγαίο σε ένα προστατευμένο περιβάλλον επιδοτούμενων γραμμών. Δεν νομίζω ότι ήθελε να πάρει τα βαπόρια σώνει και καλά να τα βάλει κι αυτά στην Ζάκυνθο ή να φοβήθηκε μήπως τα βάλει εκεί ο Παναγιωτάκης.

Η άγονη των Κυθήρων δημιουργεί μια ευκαιρία έστω και για λίγο ώστε να δηλώσει παρόν στο Αιγαίο , να δημιουργήσει "υποχρέωση" στο ΥΕΝ για μελλοντικούς διαγωνισμούς που ενδεχομένως θελήσει να συμμετάσχει και να αρχίσει να αχνοφαίνεται το σινιάλο και Ανατολικά. 

Posted (edited)

Θα συμφωνήσω απόλυτα και πιστεύω πως όταν θα έρθει το Contessa και θα είναι με +1 πλοίο η εταιρεία η διεκδίκηση κάποιας άγονης στα "ανατολικά" θα αποτελέσει πιθανότατο σενάριο για την εταιρεία! Προσπαθεί λοιπόν ήδη από τώρα να δημιουργήσει ένα 'καλό πρόσωπο' στις σχέσεις της με το ΥΕΝ

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Αυτό που προσπαθεί να δημιουργήσει καλές σχέσεις με το ΥΕΝ αλλά αποκλείουμε οτι υπήρχε εκ των προτέρων συνεννόηση για το κενό της άγονης Κύθηρα-Αντικύθηρα, δεν το καταλαβαίνω.

Πότε το ΥΕΝ έχει δείξει τόσο γρήγορα αντανακλαστικά για να υπογράψει σύμβαση μόλις έμεινε η γραμμή ορφανή; Ακόμα και πέρυσι με το Hellenic Highspeed, ήταν ελεύθερη η δρομολόγηση.

  • 2 weeks later...
Posted

 

https://www.kefaloniapress.gr/topika/koinonika/article/744169/levante-ferries-mia-anasa/

Μια ανάσα ξεκούρασης στην ένταση της προετοιμασίας των καραβιών της Levante Ferries για τη νέα σεζόν δόθηκε σήμερα Τσικνοπέμπτη.

Το πλήρωμα του “Mare di Levante” και του “ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” άναψαν τα κάρβουνα στο γκαράζ του “Mare di Levante” για να τσικνίσουν, δημιουργώντας μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα, παρά το τσουχτερό κρύο

Posted

Τσ τσ τσ μπακάληδες δημοσιογράφοι που κάνουν μισές δουλειές! Μέχρι και ο Ζήκος καλύτερα θα τα έγραφε.

Ξέχασαν να γράψουν, τι φάγανε, πόσο φάγανε, πως το φάγανε, τι ήπιανε, πόσο ήπιανε, τι φάγανε στο τέλος για γλυκό, τους άρεσε; δε τους άρεσε; οι καλεσμένοι έμειναν ευχαριστημένοι; άφησαν φιλοδώρημα στους ψήστες και τους μάγειρες; θα τους ξαναπροτιμήσουν; και ποιες ώρες πηγαίνανε στο WC. Α, ξέχασαν επίσης να γράψουν πόσο ανέβηκε η χοληστερίνη του καθενός και πόσο το σάκχαρο. 

Η κάνεις δημοσιογραφία ή δε κάνεις.

Posted

Ευτυχώς που τα γράφετε εσείς για να μη μου λένε μετά ότι έχω εμπάθεια με τη συγκεκριμένη εταιρεία! 😂

  • 1 month later...
Posted

Το line up της εταιρείας για φέτος το Πάσχα σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων (από Μ.Πέμπτη 16/04 έως 22/04) θα είναι η εξής:

Fior στη Ζάκυνθο,Κάλβος στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και Mare/Σμύρνα στις γραμμές τις Κυλλήνης (Ζάκυνθο και Πόρο,εναλλάξ)  

*Μ.Πέμπτη 17/04

Posted

Κεφαλονιά αγνοείται η τύχη του....

Δλδ αντί να βάλουν ένα μεγαλύτερο πλοίο στο Π-Σ-Ι να μην κάθεται ο κόσμος στα πατώματα όπως κάθε χρόνο σε περίοδο γιορτών με αυτή τη μαούνα τον Κάλβο ούτε πού το σκέφτονται πάλι ε;

Posted

Το Κεφαλονιά δε φαίνεται καθόλου στο σύστημα κι αν δεν αλλάξει κάτι,δεν θα το δούμε το Πάσχα να ταξιδεύει 

Posted

Εγώ προσωπικά θα πάω από Αστακό στην Ιθάκη το επόμενο διάστημα. Αν ήταν το Κεφαλονιά θα προτιμούσα το ΠΣΙ προφανώς. Θα το πληρώσουν πάντως, το πιστεύω...

Posted (edited)

Τίποτα δεν θα πληρώσουν, γιατί η κατάσταση είναι "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα". Λες και με το "αιώνιο" πέλαγος αν πάς @kerkini, η κατάσταση θα είναι πιο άνετη. Ίδιες ώρες θα φας στην κούτρα σου, το σαλόνι πολύ μικρότερο, και θα αναγκαστείς να την βγάλεις στο ντεκ της "πισίνας" κάνοντας ηλιοθεραπεία, ή πλώρα που πάλι θα έχει ήλιο  

Edited by Mr_Zoo
Posted

Κατά την γνώμη μου οι γραμμές τις Κυλλήνης-Ζακυνθου αλλά και του Πόρου και της ΠΣΙ δείχνουν ότι σηκώνουν μια εταιρία ακόμα που όμως πρέπει να φέρει κάτι διαφορετικό στις γραμμές!! Εάν αυτό γίνει κάποια στιγμή θα φανεί πάντως με τις τιμές των εισιτηρίων στα ύψη χρειάζεται κάτι νέο!!!

Posted

Μακάρι να είχαμε, αλλά δεν ξέρω αν θα αντέχουν το χειμώνα. Οκ τα ΣΚ, αλλά καθημερινές εχώ δει δρομολόγια άδεια

Posted (edited)

Τον χειμώνα είναι όντως αρκετά δύσκολο να τα βγάλουν πέρα δύο εταιρείες με την κίνηση που υπάρχει. Μιλάμε για περίπου 100-200 επιβάτες, 30-40 ΙΧ και μερικά φορτηγά ,για τη γραμμή του Πόρου, ενώ η Ζάκυνθος έχει λίγο ψηλότερη κίνηση. Το καλοκαίρι πιστεύω πως μπορεί να σηκώσουν οι γραμμές του Ιονίου δεύτερη εταιρεία αν και δε νομίζω πως κάποια από τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν διαθέσιμα καράβια για να δρομολογηθούν στο Ιόνιο. Η μόνη εταιρεία που ίσως να έχει μερικά πλοία(ταχύπλοα) διαθέσιμα μετά τις αγορές που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια είναι η Seajets.

Edited by Champion Jet_2
Posted

Τα ταχύπλοα δεν τα επηρεάζει ο Πατραϊκός απο άποψη ταχύτητας (λόγω του ότι είναι κλειστός κόλπος).

Αν δεν ισχύει αυτό που λέω τότε τα ταχύπλοα πράγματι θα αποτελούσαν μια ανταγονιστική επιλογή για τις γραμμές αυτές.

Posted (edited)

Για ταχύπλοο είναι μόνο το Πάτρα Σάμη Ιθάκη καμία άλλη γραμμή!

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Προφανώς στο πόστ μου θα έπρεπε να υπάρχει ερωτηματικό στο τέλος της πρώτης φράσης…

Εννοείται μόνο ΠΣΙ, αν υπάρχει σύνδεση με λεωφορείο απο Σάμη

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted (edited)

Πριν από χρόνια έβριζαν τον Στρίντζης και επαινούσαν τους Ζακυνθινούς.Τωρα που οι Ζακυνθινοί γίναν μονοπώλιο ας τους λουστούν (και οι Κεφαλλονίτες καί οι Ιθακησιοι...). Τελικά τους υποβάθμισαν στις συγκοινωνίες και ανέπτυξαν τον τόπο τους...

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Όταν μια εταιρεία είναι από μια συγκεκριμένη περιοχή είναι φυσιολογικό να δώσουν περισσότερο βάση στον τόπο τους!Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα νησιά,αφού έγιναν μονοπώλιο,δεν μπορούν να κάνουν τίποτα 

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Μπορούν αν θέλουν να πιέσουν τον υπουργό Ναυτιλίας....Από τον καναπέ ή το πληκτρολόγιο δεν γίνεται τίποτα....

Σε κανένα χρόνο όπως πάει θα είναι με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα....

Edited by polmyt
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...