minoan Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 (edited) oita & orange shikoku σε ελληνικα χερια μαζι με δυο αδελφακια τους... για sea trials τα βλεπω ηδη ολα μαζι... Edited February 14, 2018 by Nick the Greek tag
enas chiotis Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 μαζι με δυο αδελφακια τους... Δηλαδή τέσσερα βαπόρια; 115 μέτρα το oita και 120 μέτρα το orange.
minoan Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 (edited) ναι 4 enas chiotisNAME: ORANGE SHIKOKUIMO: 9442251MMSI: 431000479Διακριτικό: JD2600Σημαία: JapanΤύπος: Ro-ro/passenger ShipΟλική Χωρητικότητα (GRT): 2918Χωρητικότητα (DWT): 1083Μήκος x Πλάτος: 120m x 16mΈτος κατασκευής: 2008NAME: OITAIMO: 9282560MMSI: 431501774Διακριτικό: JL6680Σημαία: JapanΤύπος: Ro-ro/passenger ShipΟλική Χωρητικότητα (GRT): 2453Χωρητικότητα (DWT): 1150Μήκος x Πλάτος: 115m x 16mΈτος κατασκευής: 20042005 & 2006 ετη κατασκευης των αλλων δυο!! Edited April 30, 2014 by proud_ionian 2 σε 1
Petros P Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 (edited) Ποιο καλο παιδι τα θελει η τα πηρε?? ORANGE SHIKOKU, Edited April 29, 2014 by Petros P
giorgos_249 Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 oita & orange shikoku σε ελληνικα χερια μαζι με δυο αδελφακια τους... για sea trials τα βλεπω ηδη ολα μαζι... Πραγματι sea trials εκαναν το oitia, το orange shikoku και το orange kyushu σημερα ολη τη μερα !!! Αυτο κι αν ειναι βομβα !! Ποιοι εχουν λεφτα για μια τετοια επενδυση από όσους έχουν ήδη πλοία ;; Ελαχιστοι , η blue star (δυσκολο) , οι αφοι Στεφάνου (επισης δυσκολο) , ο Λεφάκης ( καθολου απίθανο να θελει να ενισχυσει την παρουσια του στο Σαρωνικο με 1-2 πλοια ακομη και να επεκταθεί αλλού ) , ο Παναγιωτάκης ( επισης καθολου απιθανο να θελει να επιστρεψει στην Κέρκυρα με νεα πλοια.... ) , η μετά κανενας που βλεπει την κατασταση της ΝΕΛ και θελει μετα το θανατο της να τσιμπησει καμια άγονη...... Για μενα ειναι πολυ πιθανο το σεναριο βεβαια να ερχονται για διαφορετικους πλοιοκτητες σε σχημα σαν τη nova με τα φοιβος και αθηνα - γιατι ενας πλοιοκτητης μονος να παιρνει 4 πλοια σε τετοιες εποχες λιγο δυσκολο...... Κουβεντα να γινεται - περιμενουμε κατι σιγουρο για τον αγοραστή.....
Petros P Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Παντως σαν αγορά λόγω ηλικίας και λόγω κατάστασης της ακτοπλοΐας μας εδω ειναι σαν ψέμα η όλη κατάσταση. Και για τα 4 πρέπει να εχει δώσει κοντά 90 εκατομμύρια ... Ποιος τρελός ειναι αυτός ;
minoan Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 Τρελος με λεφτα απο την ακτοπλοϊα του παρελθοντος & δεν ειναι κανενας εκ οσων περιγραφει ο giorgos_249!!!
giorgos_249 Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 (edited) Τοτε ετσι οπως το θετεις ενας και μοναδικος μου ερχεται στο μυαλο που μπορει να εχει τοσα λεφτα για ενα τετοιο προτζεκτ (120 μυρια μινιμουμ μαζι με μετασκευες σιγουρα) στην ακρη από ακτοπλοία του παρελθόντος , Παναγόπουλος !! Edited April 29, 2014 by giorgos_249
proud_ionian Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Και για τα 4 πρέπει να εχει δώσει κοντά 90 εκατομμύρια ... Ποιος τρελός ειναι αυτός ; € ή $ πετραν? οντως ειναι μεγαλη επενδυση και εχω την περιεργεια αν αγοραστηκαν για να ελθουν εδω ή για μεταπωληση. το orange οπως το βλεπω στη φωτο, σαν μεγαλο liberty b ειναι ΥΓ:εκει τι γραμμες κανουν;
minoan Posted April 30, 2014 Author Posted April 30, 2014 Ουτε ο παναγοπουλος ουτε ο αγαπητος ουτε ο στριντζης (να μαζεψω ολες τις αποριες μαζι!) Τωρα γιατι αγοραστηκαν που λεει κ ο proud ειναι μια καλη ερωτηση...
Giorgos Pettas Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Κατι πηρε το μεγαλο μου και ομορφο αυτακι για Μαρινακη-Μελισσανιδη!!Αλλα και παλι δεν ξερω κατα ποσο ειναι φημη η οχι!! :confused:
Hastaroth Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Αυτοί οι δύο όμως δέν ήσαντε ποτέ στην ακτοπλοϊα-δέν ξέρω μάλιστα άν ήντουσαν στην ναυτιλία γενικώτερα.Δέν αρκεί μονάχα το να έχης βαπόρι(α) γιά να γίνης εφοπλιστής. Πάντως άν και τα τέσσερα πλοία είναι σάν το Shikoku,έχει να πέση η μετασκευή τής μεγάλης άρκτου.Θα ανασάνουν τα ελληνικά ναυπηγεία-τουλάχιστον γιά κανα-δυό χρόνια που θα διαρκέσουν τα έργα. Απορία:γιατί κάνουν ΤΩΡΑ sea trials αφού ούτως ή άλλως τα αποτελέσματα θα είναι χρήσιμα μόνον μετά τίς μετασκευές;
Petros P Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Κατι πηρε το μεγαλο μου και ομορφο αυτακι για Μαρινακη-Μελισσανιδη!!Αλλα και παλι δεν ξερω κατα ποσο ειναι φημη η οχι!! :confused: Aυτοι οι 2 να συνεργαστουν αποκλειεται.... € ή $ πετραν? Ντολαρς της Αμερικα.... και ποσο ακομα θελουν σε μετασκευες υπερκατασκευες..βεβαια ειναι πολυ νεα πλοια.. απο την εποχη του ΑΡΚΑΔΙ θα πρεπει να εχουν να ερθουν τοσο νεα Γιαπωνεζικα.. Αντε και του πρωτου Κρητη (Εξπρες Αρης)
giorgos_249 Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 (edited) Και πολυ πιο προσφατα ηρθαν νεαρά γιαπωνεζικα - απλα οχι μαζεμενα, πχ το 2006 το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π ήρθε σε ηλικια 5 ετων.........Αυτα, το νεότερο είναι 6 ετων και προκειται για το orange shikoku του 2008..... Εξαιρετικα νεα πλοια δηλαδη ! Ειχε ενα αφιερωμα ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ πριν 3-4 χρονια για τα <<ιαπωνικα ακτοπλοικα της τελευταιας δεκαετιας >> και ανέλυε πολλά πράγματα γι αυτα τα πλοια ! Edited April 30, 2014 by proud_ionian
enas chiotis Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Προς αποφυγή παρερμηνειών, τα oita & orange στο ais δεν φαίνεται να κάνουν trials, αλλά δρομολόγια.
nomikos Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Αν δεν ειναι ολοι αυτοι,εμενα το μυαλο μου παει σε εναν αλλο αυτον που εκανε καποτε τα μπαμ στην ακτοπλοια.Καπτα Γατος;115 μετρα βαπορια με 20αρια ταχυτητες για Κυκλαδες κανουν αλλα και για πολλες αγονες ταιριαζοντας γαντι στη σημερινη ακτοπποια
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Το γεγονός ότι όλα είναι ηλικίας κάτω από δεκαετία να έχει άραγε σχέση με τις 12ετείς συμβάσεις των άγονων? Γιατί εάν κάποιος έχει καπαρώσει τις άγονες για 12 χρόνια, πιό εύκολα παίρνει την απόφαση να τα φέρει και πιό εύκολα θα βρεθεί τράπεζα να δώσει κανένα δανειάκι. Σαν δύσκολο μου φαίνεται να έβαλε κάποιος το χέρι στην τσέπη για να τα φέρει σε ανταγωνιστικές γραμμές με ελεύθερη δρομολόγηση όπου θα ανταγωνίζεται...όλο το ελληνικό τραπεζικό σύστημα!
94867 Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 (edited) Εμένα πάλι όλη αυτή η φημολογία περί Μελισσανίδη , μου κάνει κάτι σε Kefalonian Lines μιας και το Νήσος ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ δεν θα ταξιδεύει αιωνίως ! Edited April 30, 2014 by 94867
antonis molos Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 Βγήκαμε στις αγορές, η οικονομία ανακάμπτει, έρχονtαi μέρες δόξης ! Πολύ καλό για να είναι αληθινό, ίδωμεν !
proud_ionian Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 ακριβως αντωνη. τουγκουτουμπιτρου. απο οτι ακουω θα... αργησουμε πολυ να τα δουμε ελλαδα δεν εχει κανει κανενας ελληνας τετοια επενδυση ουτε ο μελισσανιδης, ουτε ο αρχιεπισκοπος, ουτε ο μαρινακης, ουτε ο γιαννης λαγος ουτε κανεις
Nick the Greek Posted June 5, 2024 Posted June 5, 2024 Η γραμμή που κάνει στην Ιαπωνία είναι πορθμειακή, συνδέει το λιμάνι του Usuki (νήσος Kyushu, επαρχία Oita) με το λιμάνι της Yawatahama(νήσος Shikoku, επαρχία Ehime). Η απόσταση είναι γύρω στις 2.5 ώρες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now