Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 685
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Βέβαια στον ΟΛΠ...το γράφουν 2 φορές για να υπάρχει.... πρέπει να πάνε για ECDL μου φαινεται. :P

Posted (edited)

το σκεπαστό πλωριό τμήμα που θα έχουν πρόσβαση οι επιβάτες προστατευόμενοι από τις καιρικές συνθήκες

 

Ε; :huh:

 

Δέν έχω ξαναδεί τέτοιο πράμα σε άλλο βαπόρι.....

Edited by Hastaroth
Posted (edited)

Το μπαλκόνι κάτω από τη γέφυρα θα είναι κλειστός χώρος, αυτό εννοεί. Αλλά θα υπάρχει και διάδρομος που θα μπορείς να περπατάς και εξωτερικά αυτού κοιτώντας την πλώρη ..αλά superferry 2..

Edited by proud_ionian
Posted

Μ αρεσει αρκετα παντως ετσι οπως εγινε εξωτερικα. Εχει και καμπυλες και γωνιες, και δεν κουραζει το ματι. Το μονο που δε μ αρεσει αλλα αυτο ισχυει σε ολα τα γιαπωνεζικα ειναι οτι για να βγει η Στοκχολμη πρεπει να βαλει 2 πορτες στο γκαραζ. 

Posted (edited)

εγώ περιμένω να το δώ ολοκληρωμένο αν και ως τώρα δεν βλέπω κάτι φοβερό εξωτερικά και επίσης αυτή την εμμονή ότι πρέπει όλα να πάρουν μοντέρνα γραμμή στη μετασκευή τους για να μοιάζουν στις σύγχρονες μόρφες δεν τη καταλαβαίνω, τα ίδια που έκαναν στον κοραη και το κατέστρεψαν εξωτερικά ενώ θα μπορούσε να κρατήσει κάτι απο τη γιαπωνέζική εμφάνιση του

Edited by Stefanos
Posted

Πολύ σημασία δίνουν στους εσωτερικούς χώρους για τον επιβάτη από ότι φαίνεται.Άνω γκαράζ δε φαίνεται να έχει και ίσως αυτό να είναι πρόβλημα.Αλήθεια από γκαράζ τι λέει;

Posted (edited)


εγώ περιμένω να το δώ ολοκληρωμένο αν και ως τώρα δεν βλέπω κάτι φοβερό εξωτερικά και επίσης αυτή την εμμονή ότι πρέπει όλα να πάρουν μοντέρνα γραμμή στη μετασκευή τους για να μοιάζουν στις σύγχρονες μόρφες δεν τη καταλαβαίνω, τα ίδια που έκαναν στον κοραη και το κατέστρεψαν εξωτερικά ενώ θα μπορούσε να κρατήσει κάτι απο τη γιαπωνέζική εμφάνιση του


Αν δε μοιάζει με Blue Star τι θα πουν οι επιβατες;Εδω δεν εχουν διαθεση να βρουν ενα διαφορετικο brand name(Golden Star οπως blue star) αντιγραφει δηλαδη ο ενας τον αλλον μεχρι παρεξηγησεως και θελεις να σου σχεδιασουν κατι διαφορετικο;

Ασε που εσωτερικα περιμενω να μοιαζει σε FIORODELOS.

Αλλα μη γκρινιαζουμε οπως και να εχει θα ειναι ενα ομορφο πλοιο ακομα και αν τελικα εχει στοιχεια απο αλλα πλοια αλλων εταιριων. Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted (edited)

Πολύ σημασία δίνουν στους εσωτερικούς χώρους για τον επιβάτη από ότι φαίνεται.Άνω γκαράζ δε φαίνεται να έχει και ίσως αυτό να είναι πρόβλημα.Αλήθεια από γκαράζ τι λέει;

Τι να το κάνει? ! Θα έχει τα πατάρια. Πάντως, πρώτα ο Θεός ,το πλοίο θα είναι "το κάτι αλλο" πραγματικά,και σε ποιότητα υλικών και σε όλους τους τομείς.Και αυτό ,όπως φαίνεται, έχει αρχίσει και προκαλεί "τρικυμίες" στον ευρύτερο χώρο... Edited by valencay
Posted

προκαλεί "τρικυμίες" στον ευρύτερο χώρο...

 

Καλα ψυχραιμια. Παει σε μια γραμμη που το 50% της κινησης διαλεγει πλοιο με βαση το φτηνοτερο εισιτηριο. Εχουμε δει κι αλλες περιπτωσεις ιδιαιτερες, που το "σουπερ ντουπερ" πλοιο τα βρηκε σκουρα απενταντι στο "παλιο-φτηνο" <_<

Posted

Δεν νομίζω όμως ότι το νέο θα είναι και ακριβότερο.

 

Τι θα σου λέει με το παλιό SUPERFERRY 20e με το καινούργιο 30;

 

Και από ότι πιθανολογώ και οι δύο εταιρίες (fastferries&gsf) έχουν σχεδόν ίδιες τιμές αν όχι τις ίδιες

Posted (edited)

Αυτό που λες είναι εικασια ή πληροφορια;

Δεν μπορω να φανταστω ότι θα εχει η Golden Star διαφορετικη τιμη στα δυο βαπόρια της

Edited by polmyt
Posted

Δέν έχει και νόημα,άλλωστε.Στην ίδια εταιρία ανήκουν και τα δυό βαπόρια,στην ίδια τσέπη καταλήγουν και τα λεφτά.

 

Το πλοίο πάντως,όσο είδα απ'τίς φωτογραφίες,θα είναι ωραίο και επιπλέον αυτές οι δυό "βαρδιολίτσες" στα πλάγια είναι κάτι διαφορετικό,που δέν υπάρχει σε άλλο βαπόρι στην χώρα μας.Οχι ότι θα γίνεται ο κακός χαμός ποιός θα πρωτοκάτση εκεί-αφού θα "φυσάη" κιόλας περισσότερο-αλλά γιά να σταθή κάποιος ένα-δυό λεπτά να δή πώς φαίνεται το πλοίο "από τα πλάγια" και με την θάλασσα ακριβώς κάτω απ'τα πόδια τού επιβάτη,είναι μιά εμπειρία κι'αυτό.

Posted

Αν φτάνει Άνδρο σε 1' & 35''

 

Για να το κανει αυτο θελει 24-25 κομβους ταχυτητα που δεν την εχει... Να σκεφτομαστε πρωτα

Posted (edited)

Ισως να ακούστηκε κατι τετοιο....οταν έρχεται κατι καινούργιο πολλά "λέγονται "...Εδω ,θυμάμαι,το 92 λέγανε πως το μεγάλο Superferry δεν είχε πολύ καρενα (6 μέτρα σχεδόν παταγε!!)...Γενικά ακους πολλά μέχρι να έρθει η πραγματικότητα. Αλλά πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει διαφορά. .Όσον αφορά το 1 ωρα και 35...Δεν υπάρχει !!

Edited by valencay
Posted

Δε νομίζω να πρόκειται για κανένα πολύπλοκο τμήμα, απλή λαμαρίνα θα ναι, μπορεί να μπει οποτεδήποτε κατά τη μετασκευή. Απ ότι βλέπω στη φωτό, "περιμένουν" κάτω και άλλα κομμάτια να μπουν...  

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...