Blue Star Delos Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Μερικές φωτογραφίες απο το πλοιο http://www.ellinikiaktoploia.net/exerevnontas-to-superferry/
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 (edited) Από σήμερα μάλλον πρέπει να μιλάμε για το πλοίο με το νέο του όνομα!! Superferry με λιμάνι νηολογίου Άνδρου και αριθμό 620 Edited January 19, 2016 by Panagia Ekatontapiliani
Petros P Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 Βέβαια στον ΟΛΠ...το γράφουν 2 φορές για να υπάρχει.... πρέπει να πάνε για ECDL μου φαινεται.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Στο Superferry έχουν αρχίσει και τοποθετούνται κάποια βαρελάκια από τα σωστικά του και από τις δυο πλευρές του πλοίου
Hastaroth Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 (edited) το σκεπαστό πλωριό τμήμα που θα έχουν πρόσβαση οι επιβάτες προστατευόμενοι από τις καιρικές συνθήκες Ε; Δέν έχω ξαναδεί τέτοιο πράμα σε άλλο βαπόρι..... Edited January 25, 2016 by Hastaroth
valencay Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 (edited) Το μπαλκόνι κάτω από τη γέφυρα θα είναι κλειστός χώρος, αυτό εννοεί. Αλλά θα υπάρχει και διάδρομος που θα μπορείς να περπατάς και εξωτερικά αυτού κοιτώντας την πλώρη ..αλά superferry 2.. Edited January 25, 2016 by proud_ionian
Neptune Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Μ αρεσει αρκετα παντως ετσι οπως εγινε εξωτερικα. Εχει και καμπυλες και γωνιες, και δεν κουραζει το ματι. Το μονο που δε μ αρεσει αλλα αυτο ισχυει σε ολα τα γιαπωνεζικα ειναι οτι για να βγει η Στοκχολμη πρεπει να βαλει 2 πορτες στο γκαραζ.
Stefanos Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 (edited) εγώ περιμένω να το δώ ολοκληρωμένο αν και ως τώρα δεν βλέπω κάτι φοβερό εξωτερικά και επίσης αυτή την εμμονή ότι πρέπει όλα να πάρουν μοντέρνα γραμμή στη μετασκευή τους για να μοιάζουν στις σύγχρονες μόρφες δεν τη καταλαβαίνω, τα ίδια που έκαναν στον κοραη και το κατέστρεψαν εξωτερικά ενώ θα μπορούσε να κρατήσει κάτι απο τη γιαπωνέζική εμφάνιση του Edited January 25, 2016 by Stefanos
nomikos Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Πολύ σημασία δίνουν στους εσωτερικούς χώρους για τον επιβάτη από ότι φαίνεται.Άνω γκαράζ δε φαίνεται να έχει και ίσως αυτό να είναι πρόβλημα.Αλήθεια από γκαράζ τι λέει;
Superspeed 1 Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 (edited) εγώ περιμένω να το δώ ολοκληρωμένο αν και ως τώρα δεν βλέπω κάτι φοβερό εξωτερικά και επίσης αυτή την εμμονή ότι πρέπει όλα να πάρουν μοντέρνα γραμμή στη μετασκευή τους για να μοιάζουν στις σύγχρονες μόρφες δεν τη καταλαβαίνω, τα ίδια που έκαναν στον κοραη και το κατέστρεψαν εξωτερικά ενώ θα μπορούσε να κρατήσει κάτι απο τη γιαπωνέζική εμφάνιση του Αν δε μοιάζει με Blue Star τι θα πουν οι επιβατες;Εδω δεν εχουν διαθεση να βρουν ενα διαφορετικο brand name(Golden Star οπως blue star) αντιγραφει δηλαδη ο ενας τον αλλον μεχρι παρεξηγησεως και θελεις να σου σχεδιασουν κατι διαφορετικο;Ασε που εσωτερικα περιμενω να μοιαζει σε FIORODELOS.Αλλα μη γκρινιαζουμε οπως και να εχει θα ειναι ενα ομορφο πλοιο ακομα και αν τελικα εχει στοιχεια απο αλλα πλοια αλλων εταιριων. Edited January 25, 2016 by proud_ionian τεχ βοηθεια
valencay Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 (edited) Πολύ σημασία δίνουν στους εσωτερικούς χώρους για τον επιβάτη από ότι φαίνεται.Άνω γκαράζ δε φαίνεται να έχει και ίσως αυτό να είναι πρόβλημα.Αλήθεια από γκαράζ τι λέει; Τι να το κάνει? ! Θα έχει τα πατάρια. Πάντως, πρώτα ο Θεός ,το πλοίο θα είναι "το κάτι αλλο" πραγματικά,και σε ποιότητα υλικών και σε όλους τους τομείς.Και αυτό ,όπως φαίνεται, έχει αρχίσει και προκαλεί "τρικυμίες" στον ευρύτερο χώρο... Edited January 25, 2016 by valencay
Neptune Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 προκαλεί "τρικυμίες" στον ευρύτερο χώρο... Καλα ψυχραιμια. Παει σε μια γραμμη που το 50% της κινησης διαλεγει πλοιο με βαση το φτηνοτερο εισιτηριο. Εχουμε δει κι αλλες περιπτωσεις ιδιαιτερες, που το "σουπερ ντουπερ" πλοιο τα βρηκε σκουρα απενταντι στο "παλιο-φτηνο"
Superspeed 1 Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Δεν νομίζω όμως ότι το νέο θα είναι και ακριβότερο. Τι θα σου λέει με το παλιό SUPERFERRY 20e με το καινούργιο 30; Και από ότι πιθανολογώ και οι δύο εταιρίες (fastferries&gsf) έχουν σχεδόν ίδιες τιμές αν όχι τις ίδιες
AQUA JEWEL Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Αν φτάνει Άνδρο σε 1' & 35'' δεν θα έχει το εισιτήριο 19 ευρώ, αλλά 22 ευρώ.
polmyt Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 (edited) Αυτό που λες είναι εικασια ή πληροφορια; Δεν μπορω να φανταστω ότι θα εχει η Golden Star διαφορετικη τιμη στα δυο βαπόρια της Edited January 26, 2016 by polmyt
Hastaroth Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Δέν έχει και νόημα,άλλωστε.Στην ίδια εταιρία ανήκουν και τα δυό βαπόρια,στην ίδια τσέπη καταλήγουν και τα λεφτά. Το πλοίο πάντως,όσο είδα απ'τίς φωτογραφίες,θα είναι ωραίο και επιπλέον αυτές οι δυό "βαρδιολίτσες" στα πλάγια είναι κάτι διαφορετικό,που δέν υπάρχει σε άλλο βαπόρι στην χώρα μας.Οχι ότι θα γίνεται ο κακός χαμός ποιός θα πρωτοκάτση εκεί-αφού θα "φυσάη" κιόλας περισσότερο-αλλά γιά να σταθή κάποιος ένα-δυό λεπτά να δή πώς φαίνεται το πλοίο "από τα πλάγια" και με την θάλασσα ακριβώς κάτω απ'τα πόδια τού επιβάτη,είναι μιά εμπειρία κι'αυτό.
Neptune Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Αν φτάνει Άνδρο σε 1' & 35'' Για να το κανει αυτο θελει 24-25 κομβους ταχυτητα που δεν την εχει... Να σκεφτομαστε πρωτα
valencay Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 (edited) Ισως να ακούστηκε κατι τετοιο....οταν έρχεται κατι καινούργιο πολλά "λέγονται "...Εδω ,θυμάμαι,το 92 λέγανε πως το μεγάλο Superferry δεν είχε πολύ καρενα (6 μέτρα σχεδόν παταγε!!)...Γενικά ακους πολλά μέχρι να έρθει η πραγματικότητα. Αλλά πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει διαφορά. .Όσον αφορά το 1 ωρα και 35...Δεν υπάρχει !! Edited January 26, 2016 by valencay
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Βαφτηκε μπλε πρυμα και η δεξιά πλευρά μέχρι το ύψος που είναι η τσιμινιέρα του πλοίου.
enas chiotis Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Συγκρίνοντας το σχέδιο της μετασκευής με την παρούσα κατάσταση, να υποθέσουμε ότι δε θα μπεί το καπέλο στην τσιμινιέρα;
Global_Creta Posted February 3, 2016 Author Posted February 3, 2016 Δε νομίζω να πρόκειται για κανένα πολύπλοκο τμήμα, απλή λαμαρίνα θα ναι, μπορεί να μπει οποτεδήποτε κατά τη μετασκευή. Απ ότι βλέπω στη φωτό, "περιμένουν" κάτω και άλλα κομμάτια να μπουν...
margaritis24 Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Ηρθαν κ οι προεκτασεις απο τα παταρια του γκαραζ σημερα
Petros P Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 (edited) Φωτογραφίες απο την προοδο των εσωτερικών εργασιών στο Superferry απο το Andros Portal Edited February 5, 2016 by Petros P
proud_ionian Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 δηλωση 176, απο ραφηνα για ολες τις δυνατες παραλλαγες (για την επομενη περιοδο παντα)
proud_ionian Posted February 19, 2016 Posted February 19, 2016 δρομολογηση ως επιπλεον πλοιο στη γραμμη ΡΑΤΜ (θεμα 17 του ΣΑΣ) 01.06 - 30.09
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now