Panagia Ekatontapiliani Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 (edited) Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάει στη ραδα για πετρελαια και στη συνέχεια λογικά θα πάει στη γωνία της προβλήτας 1 στο Πέραμα. Έχω ακούσει ότι θέλει να κάνει και ένα δοκιμαστικό αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα επιτραπεί να γίνει!! Edited July 26, 2015 by Panagia Ekatontapiliani
polmyt Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Τι θα μπορουσαν να δουν με ένα δοκιμαστικο από τη στιγμη που το πλοιο είναι αφτιαχτο στην ουσια και ξηλωμενο μεσα;Θεωρητικα όταν θα ολοκληρωθεί η μετασκευή του θα εχει συμπεριφορα τελειως διαφορετικη από τη σημερινη;
George Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Ήτανε στα σχέδια ένα δοκιμαστικό, τις πρώτες μέρες που είχε έρθει, πριν ξεκινήσουν οι εργασίες μετασκευής του για να ελεγχθούν κάποια μηχανικά μέρη του βαποριού. Αυτή τη χρονική στιγμή δεν νομίζω ότι έχει πλέον καμία ουσία και δεν ξέρω και κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει.
karavolatris Posted July 27, 2015 Posted July 27, 2015 Να θεσω μια απλη ερωτηση...Μηπως οι περιορισμοι των capitals control θα μπορουσαν επηρεασουν τις εργασιες μετασκευης του??
Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Αυτή τη στιγμή δεν φαινεται να επηρεάζουν τη μετασκευη του! Σίγουρα θα υπάρχουν καθυστερήσεις με ανταλλακτικά και υλικά που θα χρειαστούν για τη μετασκευη του, μιας και θα υπάρχουν καθυστερήσεις με τους εκτελωνισμους αυτών
proud_ionian Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 υπαρχουν τροποι να μην αργησει. ηδη με καποιες τροποποιησεις της νομοθεσιας εχουν μπει εξαιρεσεις και για τις ναυτιλιακες, αλλα και για οσους χρησιμοποιουν εισερχομενα εξωθεν κεφαλαια για να κανουν νεα εμβασματα στο εξωτερικο.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Το Golden Ferry ακόμα δεν βγήκε στη ράδα για πετρέλαια και για δοκιμαστικό γιατί περιμένουν να αδειάσει η θέση τους στο Πέραμα που είναι το φορτηγό Eirini K, (αναμένεται να φύγει το ΣΚ το φορτηγό), όποτε ίσως το δούμε το ΣΚ να βγει. Στο πλοιο εσωτερικα εχουν ξηλωθει τα παντα.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Αύριο το πρωί θα βγει τελικά για πετρελαια στη ραδα και θα κάνει το δοκιμαστικό που λέγανε
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 Ήδη το πλοίο κάνει δοκιμαστικό στο Σαρωνικό με ταχύτητες πολύ ικανοποιητικες πιστεύω μέχρι στιγμής (21,6 μέγιστη)
proud_ionian Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 και πλεον στη γωνια στο περαμα για τα περαιτερω
proud_ionian Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 ελπίζω μόνο να μην χαλάσει η εξωτερική του εμφάνιση και να κρατήσει τα κοινά χαρακτηριστικά που έχει με το Superferry.αληθευει οτι εκλεισαν τα μπαλκονια;
margaritis24 Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 κλεινουν τα μπαλκονια αλλα δεν ξερω μηπως τα τραβηξουν πιο μπροστα για να κερδισουν χωρο...εκαναν φωτεινα παραθυρα στις μπαντες σε ολο το υψος του ντεκ εχουν βγαλει τα βιτζια απο την πρυμνη κ εχουν ανοιξει κ εισοδους επιβιβασεις κ κλεινουν το ρεμετζο της πρυμνης
Petros P Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 Πέρνει μια α μορφή πάντως και δεν ειναι καθόλου κακό !! Πολυ όμορφο θα γίνει
Captain_Nionios Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 κλεινουν τα μπαλκονια αλλα δεν ξερω μηπως τα τραβηξουν πιο μπροστα για να κερδισουν χωρο...εκαναν φωτεινα παραθυρα στις μπαντες σε ολο το υψος του ντεκ εχουν βγαλει τα βιτζια απο την πρυμνη κ εχουν ανοιξει κ εισοδους επιβιβασεις κ κλεινουν το ρεμετζο της πρυμνης Δεν ειμαι σιγουρος για το τι εννοεις γραφοντας "κλεινουν τα μπαλκονια". Παντως στις φωτογραφιες σου απ'οτι μπορω να καταλαβω δε φαινεται οτι κανουν τετοια μεταβολη που το βαπορι στο τελος δεν θα εχει μπαλκονια. Νομιζω οτι γινεται μια αναδιαμορφωση του χωρου γενικα και οτι θα παραμεινουν τα μπαλκονια, απλως θα ειναι διαφορετικα. Ειδικα στο κατω νομιζω πως φαινεται επεκταση προς πλωρα.
valencay Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 Τα μπαλκόνια θα παραμείνουν, απλά θα αναδιαμορφωθουν .Ιδίως το επάνω ,το οποίο θα είναι. ....παντος καιρού !!!!
Cpt Βαγγελης Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 Παντός καιρού σημαίνει στέγαστρο με plexiglass?
giorgos_249 Posted September 12, 2015 Posted September 12, 2015 Προχωρουν οι εργασιες στο πλοίο. Πλεον φαινεται ξεκαθαρα οτι το ανω πλωριο μπαλκονι θα ειναι κλειστό ή μισόκλειστο. Επίσης κόπηκε το παραπέτο της πλώρης , προφανώς για να ξαναφτιαχτεί πιο μοντέρνο, λογικά θα γίνει σε στυλ μπλου σταρ Ιθάκη/ παρος / ναξος...... Από φωτογραφιες που μου εστειλε καλός φίλος , πλέον "σηκώνουν" ακομη ενα καταστρωμα πρύμα, το οποίο αν θα είναι προσβάσιμο από το κοινό, λογικά η θέα από εκεί απλά τα σπάει !! Και λογικά θα είναι...... Ουσιαστικα ως στιγμης γινεται γενικη <<αντιγραφή>> - με την καλή έννοια - του superferry II ( 2 καταστρωματα φουλ επιβατες - ενα καταστρωμα κλειστο και πανω sun deck) , ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ που αρχιζει να μοιαζει πλέον, αλλά με αισθητά πιο μοντέρνες γραμμές......
valencay Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 (edited) Το μπαλκόνι δεν θα είναι ούτε κλειστό ούτε μισοκλειστο !! Ουτε προστίθεται ντεκ πρυμα. Ανεμοθωρακες μπαινουν Edited September 13, 2015 by valencay
giorgos_249 Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 (edited) Οι ανεμοθώρακες πάντα γίνονται με ελαφριά κατασκευή από αλουμίνιο (συνηθως), αρχικά κατασκευάζεται ενα <<πλέγμα>>, και έπειτα ο χώρος σκεπάζεται με πλαστικό ( Σκεφτειτε τα ιθακη/ fast ferries andros κλπ κλπ). Στο συγκεκριμενο - ανεβηκαν σημερα πολλές φωτογραφιες στο facebook - φαινεται ξεκάθαρα οτι φτιαχνουν ενα κλειστο χωρο εξ ολοκλήρου από σίδερο , υπερκατασκευή κοινώς , γι αυτο και μιλησα για νεο ντεκ...... Δε θα πω κατι αλλο, δειτε και βγαλτε συμπερασματα απο τις φωτογραφιες που ανεβηκαν δημοσίως : 1 , 2 Edited September 13, 2015 by giorgos_249
proud_ionian Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 η πρωτη φωτο δεν ανοιγει. στη δευτερη, του μαργαριτη, ο χωρος πισω απο την τσιμινιερα εχει κλειστει με αλουμινιο, ενω ειναι για την ωρα διαμπερης χωρις να γνωριζω το σχεδιο της μετασκευης, η εικονα του αυτη τη στιγμη δεν αποκλειει να προκειται για ημικλειστο χωρο οπως αυτον στα bs1 & bs2.
giorgos_249 Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Η 1η εικονα ειναι αυτή εδώ : Πηγή : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=858599667550863&set=pcb.534753990011310&type=1&relevant_count=6
margaritis24 Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 μην βιαζεσται ολα στην ωρα τους!φτιαχνουν ανοικτο ντεκ πρυμα, κανουν προεκταση στο embarkation δεξια των επιβατων εσωτερικα στο γκαραζ κ εχουν βγαλει κ τον καταπελτη κ εχουν βαλει τον πλωριο...κ μαλλον θα τραβηξουν πισω απο την κοντρα γεφρυρα μεχρι την τσιμινιερα καταστρωμα ..στα μπαλκονια μπροστα συνεχιζονται οι εργασιες αλλα εχουν κοπει τα παραπετα απο ολη την πλωρη
valencay Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 (edited) Αυτές είναι επεκτάσεις των δύο ντεκ κατά τρία μέτρα και είναι από αλουμίνιο .Απλά το ανοιχτό άνω κατάστρωμα θα έχει κλειστό χώρο με Ανεμοθωρακες αλά Σούπερφερι και όλο αυτό και πάλι από αλουμίνιο Δεν θα γίνει ντεκ από πάνω Και μέσα στον καλυπτομενο απο τους Ανεμοθωρακες χώρο θα υπάρχει μπαρ. Edited September 13, 2015 by valencay
Petros P Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Πανω κάτω δε θα γίνει οπως ηταν το σχέδιο απο το paint των windows που ειχε ανεβάσει ενας απο τα αδέρφια ;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now