miko mission Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Το βαπορι ειναι φανταστικο και σε αριστη κατασταση μπορω να πω δειχνει νεοτερο απο τα blue star paros naxos καταστρωματα μεσα εξω, και υπαρχουν αυτες τις καμπινες τυπου λουξ ιαπωνιας με 2 ημιδιπλα κρεβατια και δικατους μπαλκονια.Αυτο που ειναι εντυπωσιακο ειναι η υπερπληρης γεφυρα που κανει τα πρωτα συνομηλικα σουπερφαστ 1&2 να κιτρινιζουν και κοντρολ ρουμ μηχανης ξεχωριστο πισω απο την γεφυρα,,μπορει να δουλευει με κλειστο μηχανοστασιο,βεβαια ως ιαπωνικο τα περισσοτερα οργανα ειναι αναλογικα αριστης ποιοτητος.Για εμενα θεωρω οτι ειναι απο τα καλυτερα ιαπωνικα σε ολα τα επιπεδα και σιγουρα στο μεγεθος του το πρωτο.Ηταν οπως ειχαν ερθει τα virgo vega πριν 25 χρονια και εκαναν τη διαφορα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 αλλα στα χερια του Μολυνδρη θα βγει κουκλι οπως κ τα αλλα πλοια που εχει φτιαξει Ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι θα το αναλάβει ο Μολυνδρης!! Μέχρι στιγμής μόνο ο ναυπηγος και το μηχανουργείο που θα αναλάβει την επισκευή των μηχανών είναι τα σίγουρα
Sf_X Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Θέλει δουλίτσα εξωτερικά αρκετή. Πάντως φέρνει πολύ στο Σουπερφερρυ και αυτό μπορούν να το εκμεταλλευτούν... Θα χρειαστεί σίγουρα καταπέλτη επιβατών, και θα ήθελα να δω τι θα κάνουν με το αίθριο στο χωρο της ρεσέψιον πίσω από την τσιμινιέρα αφού χρειάζεται αρκετά εξωτερικά καθίσματα και πιθανόν να εμποδιζει...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Σίγουρα θα προστεθούν καταπελτες επιβατών δεξιά και αριστερά στη πρύμη. Θα προστεθούν παταρια στο γκαράζ και μόνιμη πλατεία στη πλώρη στο άνω γκαράζ. Θα κλείσουν οι περατζαδες δεξιά και αριστερά στο πρώτο κατάστρωμα των επιβατών για να μεγαλώσουν τα σαλόνια. Σίγουρα θα γίνουν κάποιες καμπίνες (γύρω στα 40 κρεβάτια) και θα προστεθούν αεροπορικά καθίσματα (μην αγχώνεστε δεν θα γεμίσει αεροπορικά καθίσματα το πλοίο) στο δεύτερο κατάστρωμα
miko mission Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Ο Μολυδρης σιγουρα ειναι ο καλυτερος, και μαθητης του μοναδικου Μιχαλη/Αγνη Κατζουρακη αλλα πιστευω οτι τα παραφορτωνει με λεπτομερειες που ανεβαζουν και πολυ το κοστος ,χωρις να χρειαζεται , ενα βαπορι ειναι που ο επιβατης θα ταξιδεψει max 5 ωρες, δεν ειναι κρουαζιεροπλοιο που θα μεινει μια εβδομαδα και θα πρεπει καθε μερα να κεντριζεται το ενδιαφερον του ταξιδιωτη με κατι νεο
Superspeed 1 Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Ειναι στο χερι των ιδιοκτητών να μην τον αφησουν εν λευκό! Οπως εκανε ο αλλος που το πλήρωσε Χ2.
valencay Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Ο Μολυνδρης το εχει αναλαβει.....Το βαπορι πραγματικα ειναι αψογο και πιστευω οτι θα αφησει εποχη.Το υψος του του γκαραζ μετα την εισοδο ειναι ικανοποιητικοτατο και εντυπωσιαζει η κυλιομενη που απο το caze σε οδηγει στα σαλονια !! να πουμε εδω πως,αριστερα θα υπαρχει κυλιομενη και σταθερη,ενω δεξια σταθερη και ΙΣΩΣ και κυλιομενη....
giorgos_249 Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Παντως ,γενικως νομιζω οτι αν εχεις γουστο και αποψη μπορεις να κανεις τη δουλεια της διακοσμησης καλυτερα κι απο διπλωματουχο αρχιτέκτονα..... Παρτε παραδειγμα απο το ΦΟΙΒΟΣ που το εφτιαξε ολο η γυναικα του πλοιοκτήτη (συμφωνα με αυτα που εγραφε στον <<Ε>> παλιοτερα) ... Μακάρι (επειδη οντως ακουγεται οτι το ανελαβε ο κ Μολυνδρής) να μη γίνει αντιγραφή του Δήλος σαν το Fior di levante. Και βέβαια νομίζω δεν θα πρέπει να χαλασει το υπεροχο αίθριο στη ρεσεψιόν , με τη <<μαρμάρινη>> (τα πρωτα σκαλιά) σκάλα και τη <<μαρμάρινη>> επένδυση στα υποστυλώματα, τύπου ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ, θα ξεχωρίζει από όλα αν το αφησουν αυτό..!! Αρκει βεβαια εννοείται , να το κανουν να <<κολλάει>> και με το υπόλοιπο βαπόρι, να μη μοιάζει σαν τη μυγα στο γάλα, εκει θα φανει η (ως στιγμης εξαιρετικη) ικανοτητα του διακοσμητή......
Sf_X Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Δεν θα ήταν άσχημο κομμάτι της πλαινής περατζάδας να παραμείνει... Η αντίστοιχη στα Φαιστός/Κνωσσός Παλάς είναι απο τις λίγες που βολεύει για καπνιστήριο και βόλτα με κακό καιρό. Ότι κ αν κάνουν σίγουρα έχει τα φόντα να γίνει στολίδι και με το μπλε της εταιρείας θα δείξει και την ομορφιά του!
Nikos_Chania Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Το αίθριο απ' ότι φαίνεται θα παραμείνει αλλά η κεντρική σκάλα θα αφαιρεθεί...
miko mission Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 (edited) Παντως ,γενικως νομιζω οτι αν εχεις γουστο και αποψη μπορεις να κανεις τη δουλεια της διακοσμησης καλυτερα κι απο διπλωματουχο αρχιτέκτονα..... Παρτε παραδειγμα απο το ΦΟΙΒΟΣ που το εφτιαξε ολο η γυναικα του πλοιοκτήτη (συμφωνα με αυτα που εγραφε στον <<Ε>> παλιοτερα) ... ... Η συζυγος Λεφακη ειναι αρχιτεκτων αν δεν με απατα η μνημη μου και ουσιαστικα στο φοιβος δεν αλλαξε η ροη των εσωτερικων χωρων, κλιμακοστασια αιθουσες νεοι χωροι κτλ, και ασχοληθηκαν μονο με την ανακαινιση, που ηταν εντυπωσιακη ομως. Edited June 14, 2015 by proud_ionian quote
Neptune Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 (edited) Το υψος του του γκαραζ μετα την εισοδο ειναι ικανοποιητικοτατο Δηλαδη εχει ανοιγμα 4 μετρα και μετα ειναι ψηλοτερο? Δε βλεπω κανα προβλημα βεβαια ακομα και ετσι. Αμα μου βρειτε φορτηγο πανω απο 3,80 να ταξιδευει στο Αιγαιο σας δινω δωρο κατι χαλασμενες σαγιοναρες που εχω Edited June 14, 2015 by Neptune
Ermenegildo Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Αν είδα καλά το control της μηχανής είναι πίσω απο την γέφυρα?
valencay Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Αν είδα καλά το control της μηχανής είναι πίσω απο την γέφυρα? Ναι....
stathis Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Πολύ ιδιαίτερο βαπόρι, από τα λίγα ιαπωνικά που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους των επιβατών απ' ότι στο γκαράζ αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό για τα σημερινά δεδομένα της γραμμής που θα εξυπηρετήσει. Τέλος πάντων, ελπίζω μόνο να μην χαλάσει η εξωτερική του εμφάνιση και να κρατήσει τα κοινά χαρακτηριστικά που έχει με το Superferry.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Αυτό το βαπόρι όντως σύγχρονο έχει κάτι από την λάμψη των παρελθόντων ετών βαπόρια.Μου αρέσει πολύ.....
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Παρόλο που ακόμα είναι πολύ νωρίς για τέτοιους προγραμματισμούς, υπάρχει κανένα γενικότερο χρονοδιαγραμμα για την δρομολόγηση του πλοίου...πχ ημερομηνία και ώρα του πρώτου δρομολογίου? ΥΓ Είναι μάλλον αστείο να λέμε ότι αρκεί μόνο το γούστο και το μεράκι για να διαρρυθμίσει και να διακοσμήσει κάποιος ένα επιβατηγό πλοίο.Θέλει και εξειδικευμένες γνώσεις, ιδιαίτερα όταν υπάρχει εκτεταμένη μετασκευή. Δεν μιλάμε για κανένα δυαράκι στην Κυψέλη, όπου πράγματι αρκεί το γούστο και το μεράκι.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Υπολογίζω χοντρικά ένα εξάμηνο θα χρειαστεί για τη μετασκευη του! Οπότε πιθανολογω ότι θα ξεκινήσει όταν θα δέσει για την ακινησία του το Superferry II
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Ενα αρθρο απο το site Εν Ανδρω σχετικα με την αφιξη του Golden Ferry και με καποιες φωτογραφιες απο εσωτερικο του
proud_ionian Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 Θα κλείσουν οι περατζαδες δεξιά και αριστερά στο πρώτο κατάστρωμα των επιβατών για να μεγαλώσουν τα σαλόνια. Δεν θα ήταν άσχημο κομμάτι της πλαινής περατζάδας να παραμείνει... απο οτι φαινεται, κλεινουν οι περατζαδες. λογικα θα κλεισουν και οι απο κατω, για να φτιαχτει embarkation.
margaritis24 Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Η γυαλινη οροφη ξηλωθηκε..κοπηκε κ το πρυμνιο καταρτι κ εχει ξηλωθει κ απο το τελευταιο ντεκ οι στρογγυλαδες απο τα καγκελα..μεσα ειναι ξηλωμενο ολο κ εχει μεινει γυμνο
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Προς το τέλος της άλλης εβδομάδας πιθανόν να δούμε το πλοίο να φεύγει από το Ν.Μ. Δραπετσώνας
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now