Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
12 minutes ago, mvin said:

@10ogympeir Έχεις άδικο και μην το συνεχίζεις......φτιάξε όσα αφιερώματα θες, μονόλεπτα, δίλεπτα, εβδομαδιαία.....ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ όταν δεν χρησιμοποιείς δικό σου υλικό, το ΝΟΜΙΜΟ και ΗΘΙΚΟ είναι να κάνεις αναφορά στους δημιουργούς των φωτογραφιών που χρησιμοποιείς. Οτιδήποτε άλλο απλά είναι μη αποδεκτό.

@10ogympeir είσαι αδιόρθωτος πάντως ;) 

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Πιτα γκαραζ και υψηλή πληροτητα σε επιβατες η σημερινή μεσημεριανή αναχώρηση του πλοιου από τα νησιά προς Ραφηνα, μιας και το Fast Ferries Andros δεν είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο σήμερα.

Edited by cyclades_shipping
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Το Superferrακι ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του και βρίσκεται ήδη στο Πέραμα (μετά από μια σύντομη στάση στο μεγάλο λιμάνι. Άλλη μια σεζόν ήσυχα και ωραία εξυπηρέτησε άψογα τη γραμμή του, με το καλό να μας ξανάρθει. 

Edited by Superfast VI
Posted

Επιστροφή από Άνδρο με το Superferry την Kυριακή που μας πέρασε.

Με ώρα αναχώρησης 17:30 (ώρα δικής μου αναχώρησης  από τη Χώρα με το αμάξι μου 16:50 - δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για το πως πήγαινα στο δρόμο- ) το πλοίο έδεσε περίπου στις 17:25. Συνολικά πρέπει να καθυστερήσαμε καμιά ώρα και καλά ήταν με δεδομένο τον κόσμο και τα αυτοκίνητα που περίμεναν.

Αρκετή ώρα αναμονή για τη φόρτωση η οποία έγινε περισσότερο άτσαλα και λιγότερο μεθοδικά απ'ότι με το Θεολόγο 2 μέρες πριν, με αποτέλεσμα μουρμούρα και βλέμματα απογοήτευσης από το πλήρωμα.

Το πλοίο μέσα είναι όντως πολύ όμορφο, ένα στολίδι! Πολύ έξυπνη ιδέα το σκεπαστό μπαλκόνι πλώρα, σημείο που το προτιμάει πολύς κόσμος με τα σκυλιά του. Πολύς ο κόσμος, μεγάλη η φασαρία όπου και αν πήγαινες, το πλοίο όμως γενικώς ήσυχο, καθαρό και περιποιημένο με μελανή εξαίρεση τις τουαλέττες στο τελευταίο κατάστρωμα όπου ο χαρακτηρισμός οικτρές ίσως είναι και επιεικής.

Ο δε καπετάνιος φαίνεται να είχε πολλά κέφια γιατί έκανε μισή παραπάνω στροφή μέσα στο λιμάνι ενώ έδινε πόνο με τη μπουρού χαιρετώντας κάποιον. Στη διαδρομή έριξε άλλες 1-2 συριξιές, έτσι για το κέφι του απ'όσο κατάλαβα, γιατί δεν υπήρχε ψυχή γύρω. Εντάξει, Θεός😁

Φαίνεται καλοθάλασσο πλοίο αν και σε μια διαδρομή 2 ώρών δεμ πορεί ακνείς να καταλάβει και πολλά. Πάντως είναι περιποιημένο πλοίο, ενώ οι σκάλες του είναι από τις πιο βολικές που έχω δει ποτέ.

Posted
9 hours ago, kyr1 said:

Ο δε καπετάνιος φαίνεται να είχε πολλά κέφια γιατί έκανε μισή παραπάνω στροφή μέσα στο λιμάνι ενώ έδινε πόνο με τη μπουρού χαιρετώντας κάποιον. Στη διαδρομή έριξε άλλες 1-2 συριξιές, έτσι για το κέφι του απ'όσο κατάλαβα, γιατί δεν υπήρχε ψυχή γύρω. Εντάξει, Θεός😁

Ήταν το τελευταίο δρομολόγιο της σεζόν την Κυριακή που μας πέρασε, γι'αυτό και το είδες να κάνει όλες αυτές τις χαιρετούρες. Αποχαιρετούσε το νησί. Το πλοίο πλέον σε ακινησία μέχρι τον Γενάρη. 😉😉

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Και για που να προορίζεται το καλοκαίρι τώρα που θα έρθει το σπανιόλικο? Τοπικά Άνδρο ακούγεται....

Αυτό το βαπόρι είναι εξαιρετικά πιθανό οι Στεφάνου να το έχουν ψιλο-μετανιώσει ή χοντρο-μετανιώσει ακόμη. Πολύ χαμηλό γκαράζ, αργό σχετικά, χωρίς πολλά κρεβάτια, έριξαν και αυτοί άπειρα χρήματα σε σχέση με το τι "άξιζε" το πλοίο (κοντά 30 εκ είχε ακουστεί σύνολο επένδυσης για αγορά + μετασκευή για βαπόρι τότε 20+ ετών, με τέτοιο ποσό χονδρικώς παίρνανε και το Ιθάκη) και δεν μπορεί και να πουληθεί εύκολα ούτε στην Ευρώπη (που έτσι κι αλλιώς τα γιαπωνέζικα τα θεωρούν - και είναι - πλοία "ντεκαντανς", και είναι και μικρό) ούτε και στην Ελλάδα.

Θα ήταν εξαιρετικό για εποχικά δρομολόγια σε γραμμή που να έχει κυρίως επιβάτες....

Posted

Πάντως το καλοκαίρι όσες φορές το έχω ταξιδέψει για Τήνο (και Άνδρο), δεν βρίσκεις καρέκλα να κάτσεις. 

Posted

Πάντως ωραίο θα ήταν να έκανε κάποια προέκταση προς Ικαρία Σάμο άμα το παίξει σωστά με μια πιασαρικη διαφήμιση 

Posted

Δεν εχει ταχύτητα να κάνει πράγματα. Αυτό αν κάνει το δρομολόγιο πχ του Ιθάκη ως Ίο ή κάτι ως Καρλόβασι πχ θα φτάνει Ραφήνα 1 τη νύχτα. Και θέλει διπλό πλήρωμα κλπ. Αν γινει κάτι προς αυτά τα νησιά θα είναι με το Andros King λέει η λογική. 

Και δεν έχει και κρεβάτια (αρκετά) ώστε να κάνει βραδινό στο ένα από τα δύο σκέλη. 

Posted

Διπλό πλήρωμα σε συμβατικό δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα!! Μπορεί απλά να έχει δεύτερο πλοίαρχο και Α μηχανικό όπως συμβαίνει σε πολλά ακτοπλοϊκά πλοία, όπως και στα περισσότερα πλοία της γραμμής της Ραφήνας το καλοκαίρι!!

Posted

Για Ιόνιο έστω δοκιμαστικά (Κυλλήνη Ζάκυνθο και Πόρο) συμφωνώ,για Σαρωνικό δεν είναι λίγο μεγάλο?

Posted

Ούτε για το Ιόνιο λόγω γκαράζ κάνει ούτε για το Σαρωνικο που ειναι too much. 

Για εκεί που είναι μια χαρά είναι . 
Ναι φορτηγα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει πλην ελαχίστων αλλά για χύμα επιβάτες που έχει κατα κόρον η Τήνος και για επιβάτες  με το ΙΧ τους που έχει παρά πολλούς η Ανδρος , είναι ιδανικό. 

Posted (edited)
6 hours ago, giorgos_249 said:

και δεν μπορεί και να πουληθεί εύκολα ούτε στην Ευρώπη (που έτσι κι αλλιώς τα γιαπωνέζικα τα θεωρούν - και είναι - πλοία "ντεκαντανς", και είναι και μικρό) ούτε και στην Ελλάδα.

Δλδ τα ευρωπαϊκά είναι "ντεκαντάνς" στην Ιαπωνία;;
Απλώς πρόκειται γιά άλλης φιλοσοφίας πλοία γιά τους μεν κ τους δε

5 hours ago, Strofalos said:

Αυτό είναι Ταμάμ για Αργοσαρωνικό ή εναλλακτικά Ιόνιο. 

Αργοσαρωνικό;;; πλάκα κάνεις!!!

Edited by proud_ionian
Posted

Το βαπόρι είναι πραγματικά υπέροχο, στο γκαράζ όντως πονάει αλλά μπορεί να πάει σε μια γραμμή που διακινούνται κατά κύριο λόγο επιβάτες. Χωράει πολύ κόσμο και πολύ άνετα, πράγμα βασικό για Κυκλαδες. Οπότε ένα δρομολόγιο τύπου Μύκονο-Νάξο-Κουφονήσι όπως το Αικατερίνη νομίζω θα του ταίριαζε. Άνδρο και Τήνο με 2 συμβατικά και ένα ταχύπλοο δικά τους θεωρώ περιττό να προσθέσουν, ωστόσο επειδή η Ραφήνα έχει δείξει ότι στα συμβατικά δουλεύει βαριά μέχρι Νάξο αν δεν έχεις ταχύτητα όπως τα ταχύπλοα ή το Ιθάκη, δεν ξέρω κατά πόσο το πλοίο θα φέρει τα αναμενομενα. Θα ήθελα να δω την εταιρία να ανοίγεται και σε νέα δρομολόγια από Πειραιά, ιδανικά με το King, αλλά ακόμη και ΣύροΤηνοΜυκονια αν καθιερωθεί σε ένα πρωινό δρομολόγιο το Superferry θεωρώ ότι θα χτίσει το δικό του κοινό καθότι πιο άνετο από τα μικρά Μπλου.

Posted
On 11/13/2024 at 11:30 AM, George...f said:

αλλά ακόμη και ΣύροΤηνοΜυκονια

Αυτή τη γραμμή (δηλαδή το Πειραιάς-Σύρος-Τήνος- Μύκονος) τη σκεπτόμουν και εγώ ως πολύ ταιριαστή για το Superferry.  Καλή περίπτωση θα ήταν για το συγκεκριμένο βαπόρι και η διεκδίκηση κάποιας ενδοκυκλαδικής ή ενδοδωδεκανησιακής επιδοτούμενης.  Πάντως ακόμα δεν είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα φύγει από τη γραμμή της Ραφήνας

Posted

Τώρα που έχει μπει στο παιχνίδι το Andros Queen, υπάρχουν προβλήματα με τα φορτηγά; Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ταιριάζει στο πλοίο η γραμμή. 

Posted

Πάντα υστερούσε το γκαραζ των σουπερφερρυ. Έχαναν σε φορτηγά λογω των παταριων. Λογικό επόμενο με τη έλευση του κινγκ να "αντικατασταθεί"

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...