Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Posted
On 22/12/2017 at 10:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ξεκίνησε η παρέμβαση για την τοποθέτηση των σωσίβιων λεμβων στο ύψος του μπαρ στο ανοικτό κατάστρωμα. 

Υπάρχει εικόνα σε τι κατάσταση είναι οι εργασίες;

Posted

δινει την εντυπωση παντως, οτι αναμενουν να δουν τι θα γινει με τα ωραρια που θα παρουν, για να προχωρησουν στα δεοντα

Posted (edited)

Στο πλοιο εκει κοπεί (από πριν τα Χριστούγεννα κιόλας) μεγάλο μέρος του πανω ντεκ πίσω από την τσιμινιέρα για να χωρέσουν τα καπόνια, οπότε τώρα αφού έγιναν αυτές οι εργασίες δεν γυρίζει πίσω η υπόθεση, θα εγκατασταθούν λέμβοι είτε πάρει τα ωράρια είτε όχι.

Παντως το πλοίο όταν ήρθε πήγαινε χαλαρά 21, με τη μετασκευή κάτι έχασε, τώρα θα το βαραίνουν και οι λέμβοι (οι οποίες σημειοτέον ότι κατα μέσο όρο ζυγίζουν -σε πολλά πλοία- όσο 2-3 φορτηγά η μία..) . Μιας και δεν έχει και ιδιαίτερη ιπποδύναμη, τώρα με τις λέμβους το βλέπω μελλοντικά να πέφτει στα 15-16 μίλια όταν θα έχει τον καιρό κόντρα....

Edited by giorgos_249
Posted
3 minutes ago, giorgos_249 said:

Μιας και δεν έχει και ιδιαίτερη ιπποδύναμη, τώρα με τις λέμβους το βλέπω μελλοντικά να πέφτει στα 15-16 μίλια όταν θα έχει τον καιρό κόντρα....

Είναι υπερβολική πρόβλεψη αυτή. Δεν είναι δυνατόν οι λέμβοι να του κόψουν 4 με 5 μίλια δρόμο!

Posted (edited)

1 μιλι ακομη λέω ότι θα κοψει, οχι 4-5 (προφανώς) , ήδη το καλοκαιρι οταν ειχε τον καιρο κοντρα καποιες μερες το Σεπτέβριο πηγαινε 17.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Ειναι πολλα που αλλαζουν με τις βαρκες. Επιφανειες, βαρος, κατανομη βαρων, επιπλεον μονιμη σαβουρα που θα χρειαστει... δεν ειναι απλη εξισωση

Posted (edited)

επιπλέον σαβούρα γιατί να χρειαστεί ;

θεωρητικά δεν έχει ήδη μελετηθεί ο τύπος και το βάρος των λεμβών ώστε οι όποιες απώλειες/επεμβάσεις να περιοριστούν στον ελάχιστο δυνατό βαθμο ;

Edited by hayabusagr
Posted

Γιατι θα προστεθει σημαντικο βαρος πολυ ψηλα. Αυτο θα επιρρεασει την ευσταθεια του. Καπως θα πρεπει να αντισταθμιστει ολο αυτο

Posted
2 hours ago, hayabusagr said:

επιπλέον σαβούρα γιατί να χρειαστεί ;

θεωρητικά δεν έχει ήδη μελετηθεί ο τύπος και το βάρος των λεμβών ώστε οι όποιες απώλειες/επεμβάσεις να περιοριστούν στον ελάχιστο δυνατό βαθμο ;

Αλλάζει το μετάκεντρο (και το μετακεντρικό ύψος). Απλα προσπαθείς οταν κανεις μια τέτοια μελέτη να το πειράξεις όσο γίνεται λιγότερο (μην βαλεις πχ τις λέμβους στο θεό σαν το Ταξιάρχης),  είναι όμως (πρακτικά) αδύνατο να μην πειραχτεί καθόλου η ευστάθεια.

Posted
On 24/1/2018 at 10:32 AM, Nikos_Chania said:

Υπάρχει εικόνα σε τι κατάσταση είναι οι εργασίες;

Έχει κοπεί το τμήμα στο Superferry που θα το τοποθετηθούν οι βάρκες ενώ αυτή την εβδομάδα θα πρέπει να ξεκινήσουν πιο εντατικά οι εργασίες για τη τοποθέτηση των καπονιών και των ενισχυτικών του καταστρώματος.

Posted (edited)
On 30/11/2016 at 4:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πλωρα από τη τσιμινιέρα στο κατάστρωμα Νο: 7 είναι ο χώρος με τις οκτώ καμπίνες επιβατών, όπου έξι είναι τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες και δυο lux καμπίνες

Δηλαδή το πλοίο διαθέτει 26 κρεβάτια?  Για το  Κρήτη-Κυκλάδες-Ραφήνα μπορούν να θεωρηθούν λίγα ή επαρκή ?

Edited by svo
Posted

Το πλοίο είναι ημεροπλοιο και θα ταξιδεύει ημέρα όταν θα κάνει τη γραμμή αυτή. Οπότε δεν χρειάζονται καμπίνες για τους επιβάτες!! Δεν πιστεύω θα υπάρξει επιβάτης που θα μπει από τη Ραφήνα για να πάει στο Ηράκλειο, πέρα από κανένα shipfriend που θα κάνει το ταξίδι για την εμπειρία!! Το δρομολόγιο απευθύνεται σε επιβάτες από Κυκλάδες προς Κρήτη, απο Ραφήνα για Κυκλάδες και αντίστροφα καθώς και στην ενδοκυκλαδικη σύνδεση νησιών με πιο φτηνό τρόπο από τα ταχύπλοα. 

Posted

Έχουν "φαγωθει" περί τα δέκα μέτρα της κουρμπας από κάθε πλευρά...Οι βάρκες έρχονται από Κίνα ,και θα είναι Πέραμα γύρω στις 10 Μαρτίου..

Posted

Αξίζει όμως άραγε το κόστος όλης αυτής της διαδικασίας για ένα "καπρίτσιο" στη σύγκρουση που έχει προκύψει μεταξύ των δύο εταιριών; Γιατί όπως προανέρθηκε δεν είναι απλά μόνο το κόστος της τοποθέτησης αλλά και η αλλαγή που θα προκύψει στην ευστάθεια και στη γενικότερη συμπεριφορά του πλοίου. 

Posted

Καλησπέρα σε όλους. Λογω του ότι ασχολούμαι με μία διπλωματική η οποία έχει να κάνει με την ηλεκτρική διασύνδεση των πλοίων στο λιμάνι της Ραφήνας, ήθελα να σας ρωτήσω εάν γνωρίζουμε τι ηλεκτρογεννήτριες έχει το συγκεκριμένο πλοίο (αριθμός, ισχύς, τάση και συχνότητα). Έχω πάρει τηλέφωνο πολλές φορές στη ναυτιλιακή αλλά δεν με έχουν εξυπηρετήσει...

Posted

Από όσο γνωρίζω το Superferry έχει τρεις ηλεκτρομηχανές και την emergency. Έχει δυο ηλεκτρομηχανές τύπου NIIGATA 6L 25HX και μια ηλεκτρομηχανή MAN B & W 6L 23/30H. Η MAN βγάζει 135 KW/κυλινδρο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...