hayabusagr Posted January 8, 2018 Posted January 8, 2018 Τελικά πήγε Ελευσίνα σήμερα ή λόγω του Πάτμος θα καθυστερήσει;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2018 Posted January 8, 2018 Ακόμα δεν έχει πάει για δεξαμενισμό και νομίζω ότι θα πάει αρκετά αργότερα μιας και θα μείνει δεμένο μέχρι τις αρχές Μαρτίου.
Nikos_Chania Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 On 22/12/2017 at 10:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ξεκίνησε η παρέμβαση για την τοποθέτηση των σωσίβιων λεμβων στο ύψος του μπαρ στο ανοικτό κατάστρωμα. Υπάρχει εικόνα σε τι κατάσταση είναι οι εργασίες;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Οι σωσίβιες λέμβοι ακόμα δεν έχουν φτάσει στο πλοίο, μιας είχα ακούσει ότι αναμένονται να φτάσουν στο πλοίο τον Φεβρουάριο.
Nikos_Chania Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Ναι, έχει γίνει όμως εγκατάσταση των καπονιών κλπ ή τίποτα ακόμης;
proud_ionian Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 δινει την εντυπωση παντως, οτι αναμενουν να δουν τι θα γινει με τα ωραρια που θα παρουν, για να προχωρησουν στα δεοντα
giorgos_249 Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 (edited) Στο πλοιο εκει κοπεί (από πριν τα Χριστούγεννα κιόλας) μεγάλο μέρος του πανω ντεκ πίσω από την τσιμινιέρα για να χωρέσουν τα καπόνια, οπότε τώρα αφού έγιναν αυτές οι εργασίες δεν γυρίζει πίσω η υπόθεση, θα εγκατασταθούν λέμβοι είτε πάρει τα ωράρια είτε όχι. Παντως το πλοίο όταν ήρθε πήγαινε χαλαρά 21, με τη μετασκευή κάτι έχασε, τώρα θα το βαραίνουν και οι λέμβοι (οι οποίες σημειοτέον ότι κατα μέσο όρο ζυγίζουν -σε πολλά πλοία- όσο 2-3 φορτηγά η μία..) . Μιας και δεν έχει και ιδιαίτερη ιπποδύναμη, τώρα με τις λέμβους το βλέπω μελλοντικά να πέφτει στα 15-16 μίλια όταν θα έχει τον καιρό κόντρα.... Edited January 24, 2018 by giorgos_249
Nikos_Chania Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 3 minutes ago, giorgos_249 said: Μιας και δεν έχει και ιδιαίτερη ιπποδύναμη, τώρα με τις λέμβους το βλέπω μελλοντικά να πέφτει στα 15-16 μίλια όταν θα έχει τον καιρό κόντρα.... Είναι υπερβολική πρόβλεψη αυτή. Δεν είναι δυνατόν οι λέμβοι να του κόψουν 4 με 5 μίλια δρόμο!
giorgos_249 Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 (edited) 1 μιλι ακομη λέω ότι θα κοψει, οχι 4-5 (προφανώς) , ήδη το καλοκαιρι οταν ειχε τον καιρο κοντρα καποιες μερες το Σεπτέβριο πηγαινε 17. Edited January 24, 2018 by proud_ionian quote
Neptune Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Ειναι πολλα που αλλαζουν με τις βαρκες. Επιφανειες, βαρος, κατανομη βαρων, επιπλεον μονιμη σαβουρα που θα χρειαστει... δεν ειναι απλη εξισωση
hayabusagr Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 (edited) επιπλέον σαβούρα γιατί να χρειαστεί ; θεωρητικά δεν έχει ήδη μελετηθεί ο τύπος και το βάρος των λεμβών ώστε οι όποιες απώλειες/επεμβάσεις να περιοριστούν στον ελάχιστο δυνατό βαθμο ; Edited January 24, 2018 by hayabusagr
Neptune Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Γιατι θα προστεθει σημαντικο βαρος πολυ ψηλα. Αυτο θα επιρρεασει την ευσταθεια του. Καπως θα πρεπει να αντισταθμιστει ολο αυτο
giorgos_249 Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 2 hours ago, hayabusagr said: επιπλέον σαβούρα γιατί να χρειαστεί ; θεωρητικά δεν έχει ήδη μελετηθεί ο τύπος και το βάρος των λεμβών ώστε οι όποιες απώλειες/επεμβάσεις να περιοριστούν στον ελάχιστο δυνατό βαθμο ; Αλλάζει το μετάκεντρο (και το μετακεντρικό ύψος). Απλα προσπαθείς οταν κανεις μια τέτοια μελέτη να το πειράξεις όσο γίνεται λιγότερο (μην βαλεις πχ τις λέμβους στο θεό σαν το Ταξιάρχης), είναι όμως (πρακτικά) αδύνατο να μην πειραχτεί καθόλου η ευστάθεια.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 On 24/1/2018 at 10:32 AM, Nikos_Chania said: Υπάρχει εικόνα σε τι κατάσταση είναι οι εργασίες; Έχει κοπεί το τμήμα στο Superferry που θα το τοποθετηθούν οι βάρκες ενώ αυτή την εβδομάδα θα πρέπει να ξεκινήσουν πιο εντατικά οι εργασίες για τη τοποθέτηση των καπονιών και των ενισχυτικών του καταστρώματος.
Svo Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 (edited) On 30/11/2016 at 4:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πλωρα από τη τσιμινιέρα στο κατάστρωμα Νο: 7 είναι ο χώρος με τις οκτώ καμπίνες επιβατών, όπου έξι είναι τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες και δυο lux καμπίνες Δηλαδή το πλοίο διαθέτει 26 κρεβάτια? Για το Κρήτη-Κυκλάδες-Ραφήνα μπορούν να θεωρηθούν λίγα ή επαρκή ? Edited January 28, 2018 by svo
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Το πλοίο είναι ημεροπλοιο και θα ταξιδεύει ημέρα όταν θα κάνει τη γραμμή αυτή. Οπότε δεν χρειάζονται καμπίνες για τους επιβάτες!! Δεν πιστεύω θα υπάρξει επιβάτης που θα μπει από τη Ραφήνα για να πάει στο Ηράκλειο, πέρα από κανένα shipfriend που θα κάνει το ταξίδι για την εμπειρία!! Το δρομολόγιο απευθύνεται σε επιβάτες από Κυκλάδες προς Κρήτη, απο Ραφήνα για Κυκλάδες και αντίστροφα καθώς και στην ενδοκυκλαδικη σύνδεση νησιών με πιο φτηνό τρόπο από τα ταχύπλοα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2018 Posted February 19, 2018 Έχει κοπεί και από την αριστερή πλευρά το τμήμα στο Superferry που θα το τοποθετηθούν οι βάρκες
valencay Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Έχουν "φαγωθει" περί τα δέκα μέτρα της κουρμπας από κάθε πλευρά...Οι βάρκες έρχονται από Κίνα ,και θα είναι Πέραμα γύρω στις 10 Μαρτίου..
Z lock Posted February 22, 2018 Posted February 22, 2018 Αξίζει όμως άραγε το κόστος όλης αυτής της διαδικασίας για ένα "καπρίτσιο" στη σύγκρουση που έχει προκύψει μεταξύ των δύο εταιριών; Γιατί όπως προανέρθηκε δεν είναι απλά μόνο το κόστος της τοποθέτησης αλλά και η αλλαγή που θα προκύψει στην ευστάθεια και στη γενικότερη συμπεριφορά του πλοίου.
Vasilis44 Posted February 26, 2018 Posted February 26, 2018 Καλησπέρα σε όλους. Λογω του ότι ασχολούμαι με μία διπλωματική η οποία έχει να κάνει με την ηλεκτρική διασύνδεση των πλοίων στο λιμάνι της Ραφήνας, ήθελα να σας ρωτήσω εάν γνωρίζουμε τι ηλεκτρογεννήτριες έχει το συγκεκριμένο πλοίο (αριθμός, ισχύς, τάση και συχνότητα). Έχω πάρει τηλέφωνο πολλές φορές στη ναυτιλιακή αλλά δεν με έχουν εξυπηρετήσει...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 26, 2018 Posted February 26, 2018 Από όσο γνωρίζω το Superferry έχει τρεις ηλεκτρομηχανές και την emergency. Έχει δυο ηλεκτρομηχανές τύπου NIIGATA 6L 25HX και μια ηλεκτρομηχανή MAN B & W 6L 23/30H. Η MAN βγάζει 135 KW/κυλινδρο.
valencay Posted February 28, 2018 Posted February 28, 2018 Την Παρασκευή πάει δεξαμενή,όπου και θα γινει και πλαστικοποιηση....
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2018 Posted March 2, 2018 Το Superferry κατευθύνεται στο ναυπηγείο της Ελευσίνας για το δεξαμενισμό του με τη συνοδεία του ρυμουλκού Christos XXXVII.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now