kyr1 Posted May 20, 2014 Posted May 20, 2014 (edited) H Νοτιοκορεατική ακτοφυλακή διαλύεται, ως συνέπεια της τραγωδίας. Edited May 20, 2014 by kyr1
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 Οι αρχές της Νότιας Κορέας ανακοίνωσαν ότι προσφέρουν αμοιβή ύψους σχεδόν 360.000 ευρώ για πληροφορίες που θα οδηγήσουν στη σύλληψη του Γιου Μπιούνγκ-ουν, του ιδιοκτήτη της εταιρείας στην οποία ανήκε το επιβατηγό πλοίο Sewol που βυθίστηκε τον περασμένο μήνα με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 300 άνθρωποι. Πηγη: Theseanation
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Σε τεταμένη ατμόσφαιρα αρχίζει σήμερα η δίκη των μελών του πληρώματος του νοτιοκορεατικού οχηματαγωγού που βυθίστηκε στα μέσα του Απριλίου, αφήνοντας 300 νεκρούς και αγνοούμενους, παρουσία δεκάδων συγγενών των θυμάτων. Ενω στη διαρκεια των ερευνων για τους αγνουμενους εχουν χασει τη ζωη τους δυο δυτες
.voyager Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 (edited) Στον πλοικτήτη του "Sewol" ανήκε τελικά το πτώμα που είχε βρεθεί τον Ιούνιο σε αγροτική περιοχή στη Ν. Κορέα. Edited July 22, 2014 by .voyager
kyr1 Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 (edited) Όσον αφορά στα της δίκης οι κατηγορουμενοι του πληρωματος του Sewol έχουν βαλθεί να μας τρελλάνουν: Some crew of a ferry that capsized in April in South Korea’s worst maritime disaster in 44 years drank beer while waiting for rescue, one of them told a court, in an admission likely to fuel anger at their conduct during the final moments of the mishap. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ The 15 crew members on trial, including the captain, Lee Joon-seok, 68, have said they thought it was the coastguard’s job to evacuate passengers. When he took the stand last week, the ferry captain, on trial for homicide along with three crew members, said he was just following established practice in not making safety checks before the vessel set off. Edited September 3, 2014 by kyr1
Hastaroth Posted September 4, 2014 Posted September 4, 2014 Δέν παίζονται οι άνθρωποι-ιδίως ο καπετάνιος. Σε βάρκα με κουπιά να μπής γιά να κάνης βόλτα στην λίμνη,ελέγχεις άν είναι όλα εντάξει,άν τα κουπιά είναι σωστά δεμένα στους σκαρμούς,άν είναι ο πείρος στην θέση του,άν έχης βάλει το σωσίβιο-κι'αυτός ξεκίνησε να σαλπάρη με ολόκληρο βαπόρι με εννιακόσιες τόσες ψυχές επάνω,χωρίς να ελέγξη άν ήταν όλα εντάξει. Αφήνω στην άκρη την άγνοιά του γιά ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥΣ κανονισμούς ναυσιπλοϊας-σε κανένα κράτος τής Γής δέν είναι υπεύθυνη η ακτοφυλακή (ή το λιμενικό,που λέμε και εδώ στο Ελλαδιστάν) γιά την εκκένωση τών επιβαινόντων σ'ένα πλοίο.Μπορεί να βοηθήση-π.χ.στέλνοντας ελικόπτερο γιά να κάνη αεροδιακομιδές-αλλά την υποχρέωση και την ευθύνη γιά τον συντονισμό και την διάσωση την έχει ο πλοίαρχος. Μπροστά σε τέτοια φρικτή αμέλεια,το ότι κάποιοι εκ τού πληρώματος "τα έτσουξαν" εν αναμονή τών διασωστών μοιάζει με πταίσμα (όχι ότι δέν ήταν σοβαρό σφάλμα,αλλά τα παραπάνω ήταν τραγικώτερα). ΥΓ.Αν η ζυθοποσία ήταν το μόνο τραγελαφικό τής ιστορίας,θα μπορούσαμε να κάνουμε και σχόλια γιά την μάρκα τής μπύρας,αλλά δυστυχώς δέν ήταν..........
polmyt Posted October 7, 2014 Posted October 7, 2014 Νεα εκθεση ερευνητων σχετικα με το ναυαγιο. Από έναν ολέθριο συνδυασμό παραγόντων προκλήθηκε το ναυάγιο του φέρι στη Νότια Κορέα που στοίχισε τη ζωή σε 300 και πλέον άτομα, σύμφωνα με την έκθεση ερευνητών που έδωσε στη δημοσιότητα η εισαγγελία.«Η τραγωδία προκλήθηκε από την υπερφόρτωση του πλοίου, την ανικανότητα του πληρώματος και τις παράνομες εργασίες επέκτασής του. Η αρχική ανεπαρκής ανταπόκριση των λιμενικών αρχών εξηγεί επίσης το βαρύ απολογισμό», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Ανώτατο Γραφείο Εισαγγελέων.Το πορθμείο Sewol ναυάγησε την 16η Απριλίου ανοιχτά των ακτών στο νότιο τμήμα της κορεατικής χερσονήσου, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους πάνω από 300 άνθρωποι, στην πλειονότητά τους μαθητές λυκείου που είχαν πάει σχολική εκδρομή.Η έκθεση αυτή επιβεβαιώνει, όπως έχει αποκαλυφθεί και στη δίκη των μελών του πληρώματος που βρίσκεται σε εξέλιξη, ότι το πορθμείο ήταν υπερφορτωμένο και ανεπαρκώς ερματισμένο.Η κατασκευή μάλιστα, το 2012, πρόσθετων καμπίνων μείωσε τη σταθερότητα του πλοίου.«Το φέρι είχε χάσει την ικανότητά του να παραμείνει στην επιφάνεια της θάλασσας», έγραψε το Γραφείο της Εισαγγελίας σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε.Τη στιγμή της τραγωδίας, το Sewol, ένα πλοίο βάρους 6.825 τόνων, μετέφερε 3.606 τόνους εμπορευμάτων και οχημάτων, ήτοι ένα φορτίο τριπλάσιο από το ανώτατο.Όταν έπεσε σε ένα ισχυρό ρεύμα, το προσωπικό που ήταν ελλιπώς εκπαιδευμένο, θέλησε να κάνει μια πολύ απότομη στροφή.«Εξαιτίας της ανικανότητας του πηδαλιούχου, το πλοίο πήρε απότομη κλίση γεγονός που προκάλεσε τη μετατόπιση του φορτίου προς τη μία πλευρά και το φέρι να βυθιστεί», αναφέρεται επίσης στην έκθεση.«Ο καπετάνιος δε βρισκόταν στη γέφυρα και είχε αφήσει τον πηδαλιούχο μόνο. Η αμέλεια που επέδειξε υπήρξε μερικώς αιτία για το ναυάγιο», τονίζεται.Η δίκη του πληρώματος ξεκίνησε την 10η Ιουνίου στο Γκουανγκτσού, 265 χιλιόμετρα νότια της Σεούλ, ενώ ο καπετάνιος του Sewol, ο Λι Τζουν-Σέοκ, αναμένεται να καταθέσει αύριο, Τρίτη (7/10) για πρώτη φορά.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Δικαστήριο της Νότιας Κορέας έκρινε τον πλοίαρχο του οχηματαγωγού Sewol, που βυθίστηκε τον Απρίλιο παρασύροντας στον θάνατο 300 επιβάτες, ένοχο για αμέλεια και του επέβαλε ποινή κάθειρξης 36 ετών. Το δικαστήριο έκρινε ωστόσο τον αρχιμηχανικό του πλοίου ένοχο για ανθρωποκτονία, επειδή δεν συνέδραμε δύο τραυματισμένα μέλη του πληρώματος, και τον καταδίκασε σε κάθειρξη 30 ετών. Ο πλοίαρχος Λι Ζουν-Σακ, για τον οποίο ο εισαγγελέας είχε ζητήσει την επιβολή της θανατικής ποινής, είχε κατηγορηθεί για εγκατάλειψη των 476 επιβατών του Sewol στην τύχη τους. Πηγη: Newsbomb
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε ότι θα καταβάλει αποζημίωση 420 εκατ. γουόν (380.000 δολάρια) για καθέναν από τους 250 μαθητές που έχασαν τη ζωή τους στο ναυάγιο, πέρυσι, του οχηματαγωγού πλοίου Sewol, στην πρώτη προσφορά αποζημίωσης στις οικογένειες των θυμάτων. Οι οικογένειες των έντεκα δασκάλων που έχασαν τη ζωή τους στο ναυάγιο θα λάβουν καθεμιά περίπου 760 εκατ. γουόν, ποσό μεγαλύτερο επειδή συνυπολογίζεται το απολεσθέν εισόδημα, ανακοίνωσε το υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας. Πηγη: The Seanation
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Για την ανέλκυση του οχηματαγωγού πλοίου Sewol, που βυθίστηκε πριν από έναν χρόνο με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 304 άνθρωποι δεσμεύθηκε η πρόεδρος της Νότιας Κορέας Παρκ Γιουν-Χουέ, ανταποκρινόμενη στα επίμονα αιτήματα των οικογενειών θυμάτων που εξακολουθούν να αγνοούνται. Οι οικογένειες των θυμάτων είχαν απειλήσει ότι θα μποϊκοτάρουν την τελετή μνήμης, εάν η κυβέρνηση δεν δεσμευθεί επισήμως για την ανέλκυση του βάρους 6.825 τόννων οχηματαγωγού, μία δύσκολη και δαπανηρή επιχείρηση, το κόστος της οποίας εκτιμάται στα 110 εκατομμύρια δολάρια. Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Panagia Ekatontapiliani Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 Μπορεί το ναυάγιο του Sewol να προήλθε από τη σύγκρουση του πλοίο με υποβρύχιο??
proud_ionian Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 επειδη στη νοτια κορεα γινεται της... κορεας (εχει ξεκινησει διαδικασια παραπομπης σε δικη και καθαιρεσης της προςδρου), καλο ειναι να ειμαστε πολυ επιφυλακτικοι σε οτι βγαινε στον τοπικο τυπο, χωρος να εχει επιβεβαιωθει, απο αλλη διεθνη ναυτιλιακη αρχη
.voyager Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 (edited) Αυτές τις ημέρες γίνεται ανέλκυση του ναυαγίου. Οι εικόνες του, αφότου ολοκληρωθούν οι διαδικασίες, πιστεύω θα είναι ανατριχιαστικές, αφού το σκαρί θα "αναδυθεί" ακέραιο... Edited March 23, 2017 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2017 Posted March 26, 2017 Μια φωτογραφία από Sewol που ανελκύστηκε
Petros P Posted March 27, 2017 Posted March 27, 2017 (edited) Μακάβριες κάπως οι εικόνες του κουφαριου του πλοίου που άντεξε 3 χρόνια στο νερό,έστω και σε σχετικά ρηχό(?) μέρος Edited March 27, 2017 by Petros P
Panagia Ekatontapiliani Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Το κύτος του Sewol πάνω σε πλατφόρμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2017 Posted May 14, 2017 Το Sewol πλέον βρίσκεται στο λιμάνι του Mokpo για να ξεκινήσουν οι έρευνες στο εσωτερικό του πλοίου για την εύρεση των αγνοούμενων.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Έχει ξεκινήσει η διάλυση του Sewol στο λιμάνι του Mokpo ξεκινώντας από τη πρυμνιά υπερκατασκευή του πλοίου.
Petros P Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Δεν διαλύεται ακομα , απλά βγάλανε ενα κομμάτι για να βρούν τα υπολοιπα πτώματα .Αν δεις σε αλλη φωτογραφία λέει Quote Even as a part of her starboard side was removed, the talk is that it's not the start of her scrapping, but only a way to make her insides more accessible.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2017 Posted November 23, 2017 Μια πρόσφατη φωτογραφία από το κουφάρι του Sewol
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2018 Posted March 29, 2018 Ένα βίντεο από δελτίο ειδήσεων στη Κορέα με πλάνα από το κουφάρι του Sewol
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Ετοιμάζονται να σηκώσουν το Sewol σε όρθια θέση με τη βοήθεια του γερανού Hyundai 10000
Hastaroth Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Και γι'αυτό,αλλά φαντάζομαι επίσης και γιά να μπούνε μέσα οι διερευνητές τού δυστυχήματος
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2018 Posted May 10, 2018 Σήμερα έγινε η διαδικασία να επανέρθει το Sewol σε όρθια θέση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now