Strofalos Posted July 13, 2022 Posted July 13, 2022 Ωραίος ο 11880..,ετσι ξερω κι εγώ να κάνω τον επιχειρηματία..! Μηδέν ρίσκο και μόνο κέρδος. Τύφλα να'χουν οι γυφτοι.
Αίνος Posted July 23, 2022 Posted July 23, 2022 (edited) Αν ισχύουν τα περί επιδότησης, φυσικά και η γραμμή θα λειτουργήσει, αλλιώς δεν. Αν ισχύουν, φαίνεται ότι η όποια προετοιμασία της εταιρείας, οι μακρόχρονες μελέτες, οι υποτιθέμενες προσβάσεις στην Τουρκία που θα στήριζαν την γραμμή, μάλλον ήταν διαρροές για το θεαθήναι και ο πραγματικός στόχος ήταν προετοιμασίες ή βολιδοσκοπήσεις ή εκβιασμός (όπως στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη) για επιδότηση. Το ότι τουρκικές μεταφορικές εταιρείες δεν έχουν ενδιαφέρον συνεργασίας, όπως αναφέρεται, μπορεί να σχετίζεται με πολιτικές, είναι όμως αναμενόμενο ούτως ή άλλως, επειδή η γραμμή απομακρύνει πολύ την Σμύρνη από την Θεσσαλονίκη και άρα και από την Ηγουμενίτσα, σε σχέση με την οδική απόσταση και ακόμα περισσότερο με την χαμηλότερη υπηρεσιακή ταχύτητα (18 κόμβοι) που ανακοινώθηκε σε δημοσιεύματα σε σχέση με αυτήν που αναμενόταν (19-20 κόμβοι). Διά του λόγου το αληθές (βλ. google maps), οδικώς 785 χιλιόμετρα και 9 ως 9μιση ώρες. Δια θαλάσσης, απ' ευθείας 250 μίλια, 14 ώρες. Μέσω Μυτιλήνης 270 μίλια, 16 ώρες (με στάση στην Μυτιλήνη 30-45 λεπτών). Επομένως, οι πρακτικές συνθήκες οι οποίες διαμορφώνονται, καθιστούν την γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη ακόμα πιο άχρηστη από όσο αρχικά φαινόταν και αποκαλύπτεται ότι η μόνη χρησιμότητά της είναι η επιδότηση. Βέβαια, για χάρη της επιδότησης και παραπλεύρως, ωφελείται η Λέσβος, λόγω του σκέλους Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη, στο οποίο τελικά μεταφέρεται το βάρος (αφού αυτό αφορά η επιδότηση και αυτό εξυπηρετεί η γραμμή) και η Σμύρνη φαίνεται ως διακοσμητική αιχμή δόρατος. Μού θυμίζει παλιές τακτικές Stirntzis Ferries και Kefalonian οι οποίες, για να πάρουν δρομολόγια Κυλλήνη-Πόρος που ήθελαν, δήλωναν και Κυλλήνη-Αργοστόλι που δεν υπήρχε, ως πρωτοτυπία και ευεργετικό άνοιγμα καινούργιας γραμμής, την οποία εγκατέλλειπαν 9 μήνες ως 3 χρόνια μετά και κρατούσαν μόνο την γραμμή που ήθελαν. Edited July 24, 2022 by Nick the Greek Duplicate
Panagia Ekatontapiliani Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Το ελληνικό κράτος για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μυτιλήνη δύο φορές την εβδομάδα.
enas chiotis Posted July 24, 2022 Author Posted July 24, 2022 94.100 ευρώ το δρομολόγιο, και προς Θεού, φωτογραφίες στην προκήρυξη δε βγάζουμε. Είναι το ίδιο κράτος που έκρινε ότι δε χρειάζεται το καλοκαίρι η γραμμή του Μύκονος/Διαγόρα να τερματίζει στη Θεσσαλονίκη αλλά μπορεί να φτάνει στην Καβάλα. Είναι το ίδιο κράτος που για να μην κάθεται το ταχύπλοο των Σποράδων στη Θεσσαλονίκη έβγαλε επιδοτούμενη γραμμή μέχρι Μυτιλήνη μόνο για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα.
nomikos Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Ο ορισμός του φωτογραφικού διαγωνισμού.Για άλλη μια φορά!!!
georgios express Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Μνημόνια (κανονικά, όχι fault) μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
SAMAINA Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Ρεμούλα μέχρι αηδίας! Το πρωθυπουργικό γραφείο, ελέγχει τι κάνει η υπουργάρα? Αν όχι είναι συνένοχο. Η αντιπολίτευση κοιμάται? Τέλος πάντων δεν υπάρχει ένας να τους ξεφωνίσει?
JTEDimandix Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 (edited) Έκανα μερικους υπολογισμούς ως προς την βιωσιμότητα της γραμμής και πήρα τα εξής αποτελέσματα: 1. Ζήτηση υπάρχει και από της δύο πλευρές, αν και η συντριπτική πλειοψηφία είναι από πλευράς Τουρκίας. Και είναι λογικό, μιας και στην Θεσσαλονίκη έζησε ο Kemal και στο σπίτι του στεγάζεται το προξενείο. (Εάν δεν κάνω λάθος). Από Ελλάδα τι να πάρουν; Το πολύ-πολύ τα δισέγγονα των Σμυρνιών προσφύγων που ήρθαν να δουν την γη των προγόνων τους. 2. Κοίταξα τους χρόνους και διαπίστωσα πως οδικώς είναι 10 ώρες και κάτι. Κάνωντας, δε, τα μαθηματικά μου ανακάλυψα πως για να βγει το δρομολόγιο έστω και κατά 40% γρηγορότερα... θα πρέπει να δρομολογηθούν δύο πλοία με την ταχύτητα του WorldChampion Jet και χωρητικότητα 1100 επιβατών έκαστο και να κάνουν δρομολόγια 2 φορές κάθε μέρα. Με πιο απλά λόγια, η γραμμή δεν βγαίνει, όχι λόγω κίνησης, αλλά λόγω σοβαρής έλλειψης πλοίων. Το Smyrna κατ' εμέ δεν κάνει. Για να φανεί ανταγωνιστική θα πρέπει να κάνει το λιγότερο 6 ώρες (Λόγω Εγνατίας Οδού μέχρι Αλεξανδρούπολη) το οποίο πολύ απλά δεν γίνεται. Για στάσεις σε Μυτιλήνη ούτε να το σκεφτόμαστε. ΥΓ γιατί δεν δοκιμάζει κάποια αεροπορική εταιρεία πτήσεις από Θεσσαλονίκη για Άγκυρα; Edited July 25, 2022 by JTEDimandix
mpal21 Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 Ναι αλλά μην ξεχνάς ότι οδικώς οι νταλίκες πρέπει να κάνουν και στάσεις για ξεκούραση ενώ από το καράβι βγαίνουν ξεκούραστοι και συνεχίζουν το δρομολόγιο
proud_ionian Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 και μην ξεχνατε επισης οτι η DFDS παει τα φορτηγα σε ολη τη Δυτ.Ευρωπη με τα roro και τους οδηγους με αεροπλανο
Strofalos Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 Αν θέλει ο Θεοδόσης να ενώσει την Ελλάδα με την Τουρκία ντε και καλά, ας βάλει το Σμυρνα να συνδέει τον Πειραιά με την Αττάλεια που είναι τίγκα στα θερμοκήπια (η αντίστοιχη Ιεράπετρα της Τουρκίας) και ας αφήσει τις παγαποντιές με τις επιδόσεις.
SuperRunner Posted July 26, 2022 Posted July 26, 2022 Τη γραμμή θα τη κρατήσουν τα φορτηγά κυρίως και όχι οι επιβάτες. Από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το φορτηγά βγαίνουν κατευθείαν στην Εγνατία Οδό είτε προς Ηγουμενίτσα είτε προς τις υπόλοιπες χώρες προς τα βόρεια. Ο Πειραιάς δε κολλάει πουθενά. Η στάση στη Μυτιλήνη θα εξυπηρετεί μόνο από επιβατικής άποψης αν τελικά θα σταματάει κι εκεί.
pilot Posted July 26, 2022 Posted July 26, 2022 11 hours ago, Strofalos said: Αν θέλει ο Θεοδόσης να ενώσει την Ελλάδα με την Τουρκία ντε και καλά, ας βάλει το Σμυρνα να συνδέει τον Πειραιά με την Αττάλεια που είναι τίγκα στα θερμοκήπια (η αντίστοιχη Ιεράπετρα της Τουρκίας) και ας αφήσει τις παγαποντιές με τις επιδόσεις. Και το σημαντικότερο όλων: η Αττάλεια και η επαρχία της γενικά είναι αυτή τη στιγμή ο σημαντικότερος τουριστικός προορισμός της Τουρκίας με τεράστια δυναμικότητα σε κλίνες.
Petros P Posted July 26, 2022 Posted July 26, 2022 Αμα δεν είχαμε αυτή την αέναη κόντρα μεταξύ μας ως κυβερνήσεις , θα υπήρχαν γραμμές που θα ηταν απο Πειραια για τουρκία και απο τουρκια για αλλα λιμάνια. Δυστυχώς αυτο δε θα φτιάξει οσο και αν οι άνθρωποι μεταξύ μας είμαστε καλά. Μη ξεχνάμε ποσοι Πολίτες (Έλληνες (οσοι εχουν μεινει) και πόσοι Τούρκοι) έρχονται για ΣΚ Αλεξανδρούπολη,Θάσο και Σαμοθράκη , πέραν απο τα νησιά τα κοντινά. Εδώ η πτήση Αθήνα-Σμύρνη έχει γινει εποχιακή ... Αν υπήρχε θέληση και απο τις 2 πλευρές θα μπορούσε να γινόταν κάτι και πραγματικα εύχομαι να πιάσει το Smyrna Di Levante γιατι προσωπικά εμένα θα με βολέψει πάρα πολύ
SuperRunner Posted August 19, 2022 Posted August 19, 2022 Αν όλα πάνε καλά, από 29 του μηνός ξεκινάει η γραμμή. Τρία δρομολόγια την εβδομάδα με τη στάση στη Μυτιλήνη να είναι αμφίβολη ακόμα.
Strofalos Posted August 19, 2022 Posted August 19, 2022 Και ποτέ να μην πιάσει..έλα και έχουμε γίνει ρεζίλι πια... Έτσι γίνομαι κι εγώ εφοπλιστής..!
Strofalos Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 Βρε λες!?!.."επιδότηση υπάρχει, πλοίο ψάχνουμε "..! 😛
SuperRunner Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 Πάνε πάρε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α. Ίσα που το προλαβαίνεις. 🚀 Επιδότηση το Μύκονος, επιδότηση και το Σμύρνα...χλομιάζει...
enas chiotis Posted August 21, 2022 Author Posted August 21, 2022 On 8/19/2022 at 11:08 AM, SuperRunner said: Αν όλα πάνε καλά, από 29 του μηνός ξεκινάει η γραμμή. Θα εμφανιστεί στη Σμύρνη τη μέρα της νίκης;
SuperRunner Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Ίσως ήταν συνεννοημένοι να ξεκινήσει τότε...
proud_ionian Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Υπομονη συντροφοι. 29 ειναι σε οκτω μερες. Ειναι ετοιμο το πλοιο να ξεκινησει;
Strofalos Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Σίγουρα μιλάμε για τον Θεοδόση?? Έλληνας συνεννοήθηκε να πάρει μέρος σε αυτό το πράμα?? Για τον συγκεκριμένο, όπως και για όλους μας, είναι ημέρα ντροπής και όχι νίκης και πανηγυριών...
Petros P Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Πιο μετά θα ξεκινήσει. Η μεγάλη γιορτή στη Σμύρνη γινεται 9 Σεπτέμβρη. Έχω βρεθεί σε εορτασμό και δεν ηταν ο,τι το καλυτερο για την ψυχολογία μου ως Έλλην.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now