giorgosz Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 Ο πωλητής δε θέλει να μπλεχτεί σε περίπτωση περιβαλλοντολογικών θεμάτων λόγω της διάλυσης, οπότε σβήνει τα σινιάλα του. Μπλέξιμο με την "κοινή γνώμη", γιατί έτσι κ αλλιώς μετά την πώληση τέρμα η σχέση με το πλοίο. Αυτό βέβαια έχει λογική σε εταιρίες που συνεχίζουν να δουλεύουν κ όχι στη ΝΕΛ.
Shippihs Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 Δε ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο. Το European express νομίζω πήγε με όλα τα σινιάλα
George...f Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 Το θλιβερό είναι ότι η μπογιά που σβήνονται τα σινιαλα είναι αυτή που υπήρχε στις αποθήκες του πλοιου για φρεσκάρισμα καποτε…
Petros P Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 Πρωτα απο ολα , αν και ας πούμε υπάρχει μια σχέση απο θέμα ατόμων με τη ΝΕΛ,τα πλοία δεν ειναι ΝΕΛ εδώ και χρόνια. Αλλα συνηθίζεται στο σκραπ να σβήνονται ,οταν αλλάζει το ονομα.
Strofalos Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 18 hours ago, Shippihs said: Δε ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο. Το European express νομίζω πήγε με όλα τα σινιάλα Με τα σινιάλα του κανονικά, για κόψιμο πήγε ο Κορνάρος.
proud_ionian Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 καποια εχουν παει με τα σινιαλα τους και το ονομα τους, καποια οχι. εδω προφανως υπαρχει καποιος ορος
Z.Gk. Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Το Μυτιλήνη το είχα γνωρίσει στα πολύ καλά του και στα όχι και τόσο καλά του. Πρώτο ταξίδι μαζί του το 1998 από Πειραιά για Λέσβο. Ήταν η εποχή που το πλοίο ήταν πραγματικό διαμάντι. Απίστευτη καθαριότητα, φοβερή εξυπηρέτηση, πολυτέλεια. Είχα φάει, θυμάμαι, πολύ καλό ψάρι στο φούρνο. Καραβολατρικό, με τα μπαλκονάκια του, με τα όλα του! Ύπνος σε δίκλινη εξωτερική καμπίνα προς την πλώρη, εξαιρετική εμπειρία. Τα ίδια και στην επιστροφή. Δεύτερο ταξίδι μαζί του, έναν χρόνο αργότερα, για Χίο και επιστροφή. Ανάλογη εμπειρία, αυτή τη φορά είχα την χαρά να γνωρίσω και τον καπτά Ζαφείρη Βάγια, θρύλο της ΝΕΛ και να επισκεφτούμε και τη γέφυρα. Τρίτο ταξίδι μαζί του, όταν πια είχε δρομολογηθεί στη Σάμο. Αξέχαστο ταξίδι επιστροφής με τη γυναίκα μου. Αναχώρηση από το Βαθύ την Κυριακή στις 4 το απόγευμα. Είχαμε κλείσει δίκλινη ημι-εξωτερική καμπίνα. Αν θυμάμαι καλά ήταν προς την πρύμη του πλοίου στο 5o κατάστρωμα και το φινιστρίνι της έβλεπε στην πλαϊνή κλειστή περατζάδα. Η κατάσταση, προφανώς, δεν ήταν η ίδια με τα δυο προηγούμενα ταξίδια μου. Το πλοίο ήταν αξιοπρεπές, αλλά τα σημάδια της ηλικίας του ήταν πια εμφανή και φαινόταν ότι ό,τι χάλαγε δεν φτιαχνόταν. Μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο αργές ήταν οι μπόμπες της πλώρης του. Ωστόσο, το ταξίδι στο σύνολό του, ήταν μια ανεπανάληπτη κρουαζιέρα! Πιάσαμε Καρλόβασι, Φούρνους, Αγ. Κήρυκο, Εύδηλο, Μύκονο και Σύρο. Καλοσυνάτη θάλασσα και ένα εκπληκτικό ολόγιομο αυγουστιάτικο φεγγάρι να μας συντροφεύει. Ταχύτητα και μανούβρες χαλαρές και καταφέραμε να φύγουμε από τον Εύδηλο στις 11 το βράδυ. Εφτά ολόκληρες ώρες ταξίδι και είμασταν ακόμα στα όρια του Νομού Σάμου!! Μετά, βέβαια, πήγαμε για ύπνο και φτάσαμε Πειραιά Δευτέρα πρωί, περίπου 17 ώρες από την αναχώρησή μας! Καλό του ταξίδι, λοιπόν. Και αυτό, σύμβολο μιας ακτοπλοΐας που δεν υπάρχει πια, μιας ακτοπλοϊας που, όπως όλα τα πράγματα στη ζωή, είχε τα μεγαλεία της, αλλά και τον αναπόφευκτο(;) ξεπεσμό της.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 (edited) On 3/21/2021 at 1:17 AM, Shippihs said: Φωτογραφία δε ξέρω αν πρόλαβε να βγει με την ιαπωνική γέφυρα εν ελλαδι,γιατί κάηκε στη μετασκευη και μπήκε καινουρια.Απο την Ιαπωνία δε εψαξα αν υπαρχει άλλη φωτο εδώ στο θέμα του πλοίου,αλλά έχει μια ο εφοπλιστής Eδώ δική μου φωτό με το πλοίο στην παγόδα.Μόλις έχει καταπλεύσει στον Πειραιά ακόμα με την φορεσιά της Higashi. On 3/21/2021 at 5:44 PM, JTEDimandix said: Έχω μια ιδέα. Παρατήρησα πως το Μυτιλήνη είναι σχεδόν ίδιο με το Κεφαλονιά. Επειδή δεν βλέπω η ΑΝΕΝ να το δραστηριοποιεί, μήπως θα μπορούσε να το πάρει η Levante, όχι για να το επαναλειτουργήσει, αλλά για να έχει καβάτζα ανταλλακτικά άμα (χτύπα ξύλο) πάθει το Κεφαλονιά βαριά βλάβη τύπου Κορνάρος. Έχουν ίδια κοψιά, ίδιους πλαϊνούς καταπέλτες, το Faktaomfartyg ισχυρίζεται ότι φτιάχτηκαν στο ίδιο ναυπηγείο, ίσως να τα λειτουργούσε και η ίδια εταιρεία. Tυπικό σουλούπι του Naikai στα 70ς.Από ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ μέχρι ΛΑΤΩ κλπ.Ανηκαν κ τα 2 στην Ηigashi. On 3/21/2021 at 12:24 AM, polmyt said: Τον πλωριο καταπελτη τον δουλεψαν τα πρωτα 5-6 χρονια στην εκφορτωση ,ιδιως σε μερες αιχμης οταν ειχε αμεσες αναχωρησεις.Το προβλημα ηταν μαλλον η μεγαλη κλιση του.Θυμαμαι οτι τα αυτοκινητα δυσκολευονταν παρα πολυ οταν εβγαιναν απο εκει. Toν χρησιμοποίησε κ πολύ μετά,ίσως 2007>,σε πρωινή εκφόρτωση στον Πειραιά.Σαν επιβάτης έβγαινα από εκεί γιά να αποφύγω την πολυκοσμία αλλά έπρεπε να κάνω τον Ταρζάν γιά να φθάσω μέχρι εκεί. On 5/15/2022 at 9:09 PM, Nick the Greek said: Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σβήνουν/αφαιρούν τα σινιάλα, ποιά σκοπιμότητα εξυπηρετεί αυτό? Γιά...την δυσφήμιση της ΝΕΛ που απλώς δεν υπάρχει! Edited May 21, 2022 by proud_ionian τεχ βοηθεια
polmyt Posted May 21, 2022 Author Posted May 21, 2022 22 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Eδώ δική μου φωτό με το πλοίο στην παγόδα.Μόλις έχει καταπλεύσει στον Πειραιά ακόμα με την φορεσιά της Higashi. Tυπικό σουλούπι του Naikai στα 70ς.Από ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ μέχρι ΛΑΤΩ κλπ.Ανηκαν κ τα 2 στην Ηigashi. Σπανια φωτο ,απο τις λιγες που κυκλοφορουν απο τις πρωτες μερες του πλοιου στην Ελλαδα Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ προχειρογραμμενο και ο πλωριος καταπελτης ανοιχτος..Φαινεται και αρκετα μεγαλη γωνια που εκανε ο συγκεκριμενος καταπλελτης. Λιγα τα παραθυρα και στον καθρεφτη και νομιζω πως αν ηταν σαλονι εκει μπροστα ,πρεπει να ηταν μαλλον σκοτεινο Νομιζω οτι η ΝΕΛ εκανε πολυ καλη δουλεια στην μετασκευη και εδωσε μια πιο συγχρονη, για την εποχη φυσικα, μορφη στο πλοιο
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 21, 2022 Posted May 21, 2022 (edited) Mε το πλοίο άρκετά ψηλά η γωνία γινόταν πιό μεγάλη.Αυτοί οι καταπέλτες ήταν/είναι γιά λιμάνια με την ανάλογη υποδομή. Τα ιαπωνικά ΕΓ/ΟΓ των 70ς ¨ήταν πιό ρο-ρό ,οπότε κ το πιθανότατα ευρισκόμενο εκεί σαλόνι αρκετά σπαρτιάτικο. Το αποτέλεσμα της μετασκευής ήταν ένα βασιλοβάπορο. Θα σταθώ στο θέμα της γέφυρας η οποία κάηκε κ επανασχεδιάστηκε σε στυλ ελληνικό θα έλεγα.Προσωπική μου άποψη είναι ότι έπρεπε να αποκατασταθεί στην αρχική της μορφή. Edited May 21, 2022 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted May 21, 2022 Posted May 21, 2022 Ευκαιρίας δοθείσης, να θυμηθούμε και μια Μια σύγκριση με την αδερφή του.
hayabusagr Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 μαλλον ετοιμάζεται να αναχωρήσει. τα ρυμουλκά Christos XXXVI & Christos XXVIII ειναι στην πλώρη και την πρύμνη του
blue star myconos Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 (edited) Ξεκίνησε για απέναντι... Τέλος Εποχής για ένα τέτοιο πλοίο Έτσι γράφεται ο επίλογος πολλών χρόνων Edited May 23, 2022 by blue star myconos
nikosmpou Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 Δεν θα πάει πρώτα στου Σπανόπουλου στην θέση του Θεόφιλος, όπως είχα ακούσει;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 Τα ρυμουλκά θα το παραδώσουν το Lene στο Χρήστος XXXIV, για να φύγει για τον Αλιάγα
nikosmpou Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 Καλό ταξίδι, λοιπόν, στον θρύλο, στην ναυαρχίδα της ΝΕΛ, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε μια διαφορετική ακτοπλοΐα που δεν υπάρχει πια, και ασύγκριτη με την σημερινή! Τουλάχιστον πάει να βρει το αδερφό του, Ροδάνθη...
blue star myconos Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 Αυτήν την ώρα παραδίδεται στο ρυμουλκό που θα το πάει ως εκεί καλό ταξίδι να έχει Και παραδόθηκε από ότι κατάλαβα
hayabusagr Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 και εδώ η αναχώρηση για το τελευταίο του ταξίδι από ψηλά
kyr1 Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 Το πλοίο που σήκωσε τη ΝΕΛ στο Θεό και που όταν σταμάτησε, λόγω έλλειψης συντήρησης, έσβησε μαζί του και η ΝΕΛ. Πολλές οι αναμνήσεις παίδες. Ένα από τα ταξίδια μου, παιδί ακόμα, με άσχημο καιρό (δεν ηταν το πιο καλοτάξιδο εδώ που τα λέμε). Πολλά εξπρες από Μυτιλήνη. Φαντάρος από Αθήνα που λόγω καθυστέρησης της αναχώρησης από το στρατόπεδο έχασα το Θεόφιλος και πήρα το Μυτιλήνη που έφευγε κάποιες ώρες αργότερα. Το πρώτο ταξίδι του σκύλου μου με πλοίο (την ανεβάσαμε σηκωτή 2 άτομα στα κλουβιά του τελευταίου καταστρώματος). Μια επιστροφή καλοκαίρι του '11 που 20αριζε ακόμα. Και πόσα άλλα. Ένα καράβι βράχος αξιοπιστίας, το οποίο αν δεν είχε στην πλάτη του τόσα χρέη, ίσως ταξίδευε μέχρι σήμερα (σε αλλη εταιρεία βεβαια). Έγραψε την ιστορία του κι αυτό. Και οι περισσότερες σελίδες ήταν λαμπρές!
marioskef Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 4 hours ago, nikosmpou said: Καλό ταξίδι, λοιπόν, στον θρύλο, στην ναυαρχίδα της ΝΕΛ, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε μια διαφορετική ακτοπλοΐα που δεν υπάρχει πια, και ασύγκριτη με την σημερινή! Τουλάχιστον πάει να βρει το αδερφό του, Ροδάνθη... Ισχυρίζεται κανεις ότι τα πλοία που εξυπηρετούν τώρα τη Χίο και τη Μυτιλήνη υστερούν σε κάτι σε σχέση με το Θεόφιλος και Μυτιλήνη;
JohnR730 Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 Προσωπικά θεωρώ πως αμφότερα υστερούν σε πολυτέλεια και αριθμό κρεβατιών. Ιδίως το Μυτιλήνη είχε απίστευτους εσωτερικούς χώρους
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 (edited) Και μονο που με το Μυτιληνη εκανε το τελευταιο του ταξιδι ο πολυαγαπημενος μου Πατερας μαζι μου' αρκεί για να μεινει στη μνημη μου.... Edited May 23, 2022 by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 24, 2022 Posted May 24, 2022 Kαραβολατρικό βαπόρι κ πάνω από όλα αξιόπιστο μέχρι την κατάρρευση της ΝΕΛ. Το προτιμούσα στα ταξίδια μου Πειραιά Χίο κ τανάπαλιν όταν οι άσχετοι επιβάτες άρχισαν να πηγαίνουν με τα νεότευκτα της Ηellenic. Aντίο αγαπημένη μου γιαπωνέζα,θα μας λείψεις!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now