ithermos Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Ξέρεις κάποιος αν κάνει δοκιμαστικά το βαπόρι;
mytilene Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Παντως αν ισχυσει πραγματι αυτο με το Αρτεμις,βλεπω πως εμεσως οι γραμμες της NEL πανε στην HSW...ουτε συγχωνευσεις και τα λοιπα που λεγαμετο καλοκαιρι... κι ειπε κανεις πως εκανε δοκιμαστικο και το Μυτιληνη? Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έκανε δοκιμαστικό γιατί πέρασε επιθεωρήσεις.
MILTIADIS Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Οι ναυτικοι του πλοιου ειναι απληρωτοι εδω και τρεις μηνες και αν δεν πληρωθουν εως την ερχομενη Τεταρτη,οπως τους υποσχεθηκε η εταιρεια,θα ξεκινησουν επισχεση εργασιας.
proud_ionian Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 πολλες λεπτομερειες εχει στο πειρατικο ρεπορταζ.
minoan Posted February 11, 2015 Posted February 11, 2015 "Νωρίτερα": SOS εξέπεμψε το πλοίο "Μυτιλήνη" από το Καρλόβασι! "Τωρα": Νεότερα...ασφαλίστηκε το πλοίο ''Μυτιλήνη"
AQUA JEWEL Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Το πλοίο θα έρθει Πειραιά για επισκευές ή δεν υπάρχουν χρήματα για ρυμούλκηση ? Πάντως όσο παραμένει στη Σάμο, τόσο μετατίθεται και η ημερομηνία επαναδρομολόγησής του.
Neptune Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Και ταυτοχρονα αυξανονται οι πιθανοτητες να μεινει εκει
Nikos_Chania Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Έχει και πιο κοντά λιμάνι να πάει με λιγότερα έξοδα
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Έχει και πιο κοντά λιμάνι να πάει με λιγότερα έξοδα Με λουκούμια και χαλβαδόπιτες.......
redhellgr Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Αν είχε μείνει Λέσβο, το Αλιαγά θα ήταν μονόδρομος... Θα αναπαυθεί και κοντά στην πατρίδα του ...
Petros P Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Πολύ κρίμα που δεν θα πάει για διάλυση Ακριβώς το πλοίο αυτό απο αυτά που έχω ακουσει και μου έχουν περιγράψει ειανι σε πολυ καλυτερα κατασταση απο ολα της ΝΕΛ. Οκ την κατηγορουμε τη ΝΕΛ οι καραβολατρες αλλα εδώ σε αυτο το πλοιο ειναι ΟΚ
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Φυσικά και είναι σε πολύ καλή κατάσταση το πλοίο. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι τελικά τόσο σοβαρή η βλάβη, αλλά όχι και οτι πρέπει να πάει στο διαλυτήριο !
margaritis24 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 η ηλεκτρομηχανη καταστραφηκε!κ δεν υπαρχει επαρκεις ρευμα απο την αλλη ηλεκτρομηχανη για να σηκωσει τα φορτια του πλοιου..ουτε αγκυρες δουλεουουν ουτε μπομπες
Global_Creta Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Πόσο συμφέρει άραγε να επισκευαστεί; Και μάλιστα όταν μιλάμε για πλοίο 42 χρονών και για μια εταιρία με τα ζόρια της ΝΕΛ;
margaritis24 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 για επισκευαστει θελει λεφτα!θελει ανταλλακτικακ θελει κ συνεργειο να παει σαμο για να κανει την επισκευη...παντως η ζημια ειναι πολυ σοβαρη η μηχανη σχεδον καταστραφηκε
Stefanos Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 καλα να πάει αλιαγα για μια ηλεκτρομηχανή δύσκολο το βλέπω,αν πάει θα έχει κι αλλα θέματα,αλλά εγώ θα προτιμούσα να παει για σκραπ αυτό που λένε ακόμα ΝΕΛ
Neptune Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Καλα ρε παιδια και με μια μονο ηλεκτρομηχανη off εχει ακινητοποιηθει το βαπορι?
MILTIADIS Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Μαλλον δεν εχει μονο η μια ηλεκτρομηχανη το προβλημα αλλα υπαρχει θεμα και στις κυριες.
pathfinder Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 (edited) μου φαίνεται απίθανο να μην μπορεί να κουνηθεί το πλοίο με 1 ηλεκτρομηχανη (αν έχει 2 - εστω χωρις επιβάτες). εκτός αν έχει 3. το προπελάκι έχει ανεξάρτητη μηχανη η έχει ηλεκτρικό μοτέρ? Υποθέτω ότι αν χρειάζεται μεγάλη επισκευή θα προτιμήσουν (αν και όταν μπορέσουν) να την κάνουν σε κάποια "βαση" και οχι στην Σαμο. Edited February 18, 2015 by pathfinder
MILTIADIS Posted February 20, 2015 Posted February 20, 2015 (edited) Υπο καθεστως επισχεσης και το τραυματισμενο Μυτιληνη απο χθες. Ξεκίνησε χθες, στην Σάμο όπου βρίσκεται, στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» της ναυτιλιακής εταιρίας ΝΕΛ επίσχεση εργασίας με αίτημα την καταβολή και εξόφληση των δεδουλευμένων αποδοχών των Ναυτεργατών. Θέλουμε να σημειώσουμε ότι το ανωτέρω πλοίο έχει ακινητοποιηθεί πριν 15 μέρες λόγω μηχανικής βλάβης στην Σάμο. Το πλήρωμα του πλοίου βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση αφού η εταιρεία δεν τους παρέχει στοιχειώδη και αναγκαία οικονομικά μέσα που θα καλύπτουν βασικές τους ανάγκες. Η ακινητοποίηση και επίσχεση στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» αποτελεί συνέχεια σειράς αγωνιστικών κινητοποιήσεων της ΠΕΝΕΝ και έχει ως επίκεντρο την πάλη για την αντιμετώπιση του απαράδεκτου φαινομένου της απλήρωτης ναυτικής εργασίας. Τέλος κάνουμε γνωστό ότι στην επίσχεση εργασίας συμμετέχει πάνω από το 80% του συνόλου του πληρώματος που είναι επανδρωμένο το πλοίο. Καλούμε την ναυτιλιακή εταιρεία ΝΕΛ και την πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ να πάρουν άμεσα μέτρα διότι σε διαφορετική περίπτωση η ΠΕΝΕΝ είναι αποφασισμένη να κλιμακώσει τον αγώνα της με γενικευμένη κινητοποίηση στο σύνολο των Ακτοπλοϊκών εταιριών που παρουσιάζεται το πρόβλημα αυτό peiratiko Edited February 20, 2015 by MILTIADIS
karavokurhs Posted March 14, 2015 Posted March 14, 2015 Τι θα γίνει με το πλοίο τώρα που άρχισαν να δίνονται κάποια χρήματα στους ναυτικούς της ΝΕΛ? Θα ρυμουλκηθεί για Πειραιά?
AQUA JEWEL Posted March 14, 2015 Posted March 14, 2015 Τι θα γίνει με το πλοίο τώρα που άρχισαν να δίνονται κάποια χρήματα στους ναυτικούς της ΝΕΛ? Θα ρυμουλκηθεί για Πειραιά? Κάτσε να πέσει και η άλλη επιδότηση των Κυκλάδων από βδομάδα και βλέπουμε. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να δούμε να επιστρέφει το European στην ΙκαροΣαμία για το καλοκαίρι αντί του Μυτιλήνη, καθώς η ζημιά του πρώτου φαίνεται πως είναι μικρότερης έκτασης απ' του δεύτερου.
proud_ionian Posted March 22, 2015 Posted March 22, 2015 (edited) στο βιντεο του καραβοκυρη, απο το 0.30 ως το 1.04 Edited March 22, 2015 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now