ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 25, 2023 Posted December 25, 2023 3 hours ago, gtogias said: To "Ελλάς" ίσως έχει να κάνει με την προσωρινή νηολόγηση που είχε από το ελληνικό προξενείο στην Ιαπωνία. Σωστά, στο πλοίο είχαν χορηγηθεί Π. Ν. Ε. (Προσωρινά ναυτιλιακά έγγραφα) από το προξενείο μας στο Τόκυο το 1990, και νηολογήθηκε στην Χίο (α/α 362) το 1991.
polmyt Posted December 25, 2023 Author Posted December 25, 2023 Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Ομολογω οτι δεν θυμαμαι να εχω ξανακουσει αυτη την ιστορια. @nomikos ισως αυτο θα ηταν ιδανικο το 2020.Στα 90s που μετασκευαστικε το πλοιο ,σημασια ειχε η εσωτερικη πολυτελεια, καθως και να υπαρχουν μπολικες καμπινες.Χωρια που η ΝΕΛ ειχε το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ τοτε και αργοτερα το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ για να στελνει τα φορτηγα
mpolo Posted December 25, 2023 Posted December 25, 2023 Οντως μια ενδιαφέρουσα πτυχη της ιστοριας του πλοιου που δεν γνωρίζαμε. Απο οτι καταλαβαινω η ραμπα για το πανω γκαραζ θα έπεφτε προς τα πλωρα και τα φορτηγα που ηταν για πανω θα έμπαιναν απο τον πλωριο καταπέλτη. στην Ελλάδα λοιπον αυτο δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει αφου η φορτοεκφόρτωση γινεται απο πρυμα. Ασε που η γραμμη οπως ειπε και ο πολμυτ απαιτούσε καμπίνες
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 25, 2023 Posted December 25, 2023 (edited) Φορτηγά στο άνω γκαράζ Μην σκεφτόμαστε με όρους του σήμερα Στο βαπόρι έγινε πολύ καλή μετασκευή,γιά τότε βασιλοβάπορο που κυριολεκτικά αναβάθμισε τη γραμμή Π-Χ-Μ 9 hours ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Σωστά, στο πλοίο είχαν χορηγηθεί Π. Ν. Ε. (Προσωρινά ναυτιλιακά έγγραφα) από το προξενείο μας στο Τόκυο το 1990, και νηολογήθηκε στην Χίο (α/α 362) το 1991. Απορώ το πως έγραψαν ΕΛΛΑΣ Όντως εκείνη την εποχή υπήρχε η πρακτική των ΠΝΕ κ εγγραφή στο πλησιέστερο προξενικό λιμεναρχείο (έτσι λεγόταν πριν από μερικά χρόνια) Υπήρχαν κ άλλα τέτοια όπως στο Κόμπε Αυτό είναι καθαρά ελληνικός θεσμός,εγώ σαν ναυτικός είχα πάει στης Σιγκαπούρης το οποίο στα αγγλικά έγραφε ναυτικό προξενείο Η εγγραφή στη Χίο έγινε προς ικανοποίηση των πολλών Χίων μετόχων της ΝΕΛ όπως άλλωστε είχε γίνει κ με το ΟΜΗΡΟΣ 5 hours ago, mpolo said: Οντως μια ενδιαφέρουσα πτυχη της ιστοριας του πλοιου που δεν γνωρίζαμε. Απο οτι καταλαβαινω η ραμπα για το πανω γκαραζ θα έπεφτε προς τα πλωρα και τα φορτηγα που ηταν για πανω θα έμπαιναν απο τον πλωριο καταπέλτη. στην Ελλάδα λοιπον αυτο δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει αφου η φορτοεκφόρτωση γινεται απο πρυμα. Ασε που η γραμμη οπως ειπε και ο πολμυτ απαιτούσε καμπίνες Υποθετικά αν ήθελαν φορτηγά στο άνω,μπορούσε να αλλάξει η φορά της ράμπας όπως έγινε στο Δ ΣΟΛΩΜΟΣ Να θυμίσω ότι το πλοίο άνοιγε τον πλωριό πλαΪνό καταπέλτη ( όταν ακόμα ήταν λειτουργικός ) τουλάχιστον στον Πειραιά γιά ταχεία εκφόρτωση Από εκεί μπορούσε να βγεί όποιος πεζός επιβάτης ήθελε να αποφύγει την πολυκοσμία κ ήξερε την πρόσβαση ή οποία ήταν στενοί διάδρομοι κ σχεδόν κάθετες σκάλες Κυριολεκτικά έπρεπε να κάνεις τον Ταρζάν γιά να κατεβείς! Edited December 26, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
polmyt Posted December 26, 2023 Author Posted December 26, 2023 O καταπελτης ανοιγε και στη Μυτιληνη ,στα εξπρες καλοκαιρινα κυριως δρομολογια,που το πλοιο ειχε αμεση αναχωρηση για Πειραια.Δεν θυμαμαι με ποιο τροπο εφτανες πλωρα στο γκαραζ εσωτερικα ,αλλα θυμαμαι οτι ο καταπελτης ειχε μεγαλη κλιση και ηταν πραγματικα δυσκολο να βγουν τα αυτοκινητα χωρις να βρουν στο εδαφος. Λογικα αυτος ηταν και ο λογος που δεν τον πολυχρησιμοποιουσαν
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 26, 2023 Posted December 26, 2023 H πρόσβαση στον πλωριό καταπέλτη ήταν δύσκολη γιατί δεν ήταν γιά επιβάτες οι οποίοι στην Ιαπωνία έβγαιναν όπως γνωρίζουμε από την πάντα με φυσούνα Όντως ο καταπέλτης αυτός είχε μεγάλη κλίση σε σχέση με την προβλήτα γιατί απλούστατα τα λιμάνια μας δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές
polmyt Posted February 17 Author Posted February 17 ΜΥΤΙΛΗΝΑΡΑ με τα οριτζιναλ χρωματα ,λαμπει στον καλοκαρινο ηλιο της Μυτιληνης το 2007 Απο τις τελευταιες καλες χρονιες του πλοιου
pkos Posted February 17 Posted February 17 Από τα πλοία που κράτησαν τη Νελ μέχρι τη τελευταία πνοή της. Μέχρι και το τελευταίο καιρό παρόλο που δεν είχε τη κατάλληλη συντήρηση είχε καλές ταχύτητες. Αυτό ανέδειξε την εταιρεία με καπετάνιους Τσεσμελη,Βάγια,Κλούρα και στο τέλος είχε το καπτα Γιώργο Αρβανίτη σημερινό καπετάνιο στο επίσης δύσκολο Νήσος Σάμος. Εικοσαριζε και πολλές φορές.
NOMIKOS LINES Posted February 17 Posted February 17 Ταξίδεψα τον Ιούνιο του 1998 από την Θεσσαλονίκη πηγαίνοντας στην Χίο με στάσεις σε Λήμνο και 6ωρη στάση σε Μυτιλήνη τότε. Την νύχτα θυμάμαι την είχα βγάλει έξω από την γέφυρα έφτανες απ έξω ακριβώς στο ντεκ .ενα πανέμορφο εσωτερικά και εξωτερικά τότε βαπόρι.
Giannis P Posted April 9 Posted April 9 Εδώ μπορούμε να δούμε και να θυμηθούμε το βαπόρι στο λιμάνι του Πειραιά στις 01-9-2010.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now