Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πραγματικά πολύ περίεργη κατάσταση θα χει ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει

  • Replies 834
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Θα πονταρω τα λεφτα μου στον @Petros P

Αν ηταν να γινει οτιδηποτε αλλο ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οτι θα το παραδιδανε σε τουρκικο ρυμουλκο.Προφανως θα κοστιζει στον διαλυτηριο πιο φθηνο το τουρκικο ρυμουλκο για οσο καιρο περιμενει ,παρα το ελληνικο

Edited by polmyt
Posted

Παρατήρησα όμως ότι το Ελληνικό είχε σημαία Αγ. Βικεντίου, ενώ μέχρι πρότινος όσα ρυμουλκά πήγαιναν στον Αλιάγα είχαν την Ελληνική.

Posted

Και χώρο να μην είχε το σκραπατζίδικο γιατί το ξεκίνησαν από Ελευσίνα;Δε το ήξεραν;Η λογική έλεγε να ξεκινήσει όταν είχε απελευθερωθεί χώρος.Προφανώς κάτι χάλασε στη πορεία..

Posted

Τίποτα δε χάλασε στην πορεία . 
παιδες μη πλάθετε σενάρια . Τα πλοία έφυγαν .

ακούγεται (όπως και σε εμένα) χαζό αλλά δεν έχει χώρο 

Posted

Το πλοίο μέσα στον κόλπο κοντά στο νησάκι απέναντι από τα διαλυτήρια. 

Posted

Λογικά συμφωνα με την πληροφόρηση που έχω θα παραδοθεί σήμερα. (δεν ειχε παραδοθεί)

Πιο μετα ισως δούμε και φωτό απ' εξω.

Posted

Ολίγον από Μυτιλήνη στα Aliaga από story Τούρκου εργάτη των διαλυτηριων 

IMG_20220605_100053.jpg

  • 1 month later...
Posted

Το Μυτιλήνη μετακινήθηκε και έφυγε δίπλα από το Θεόφιλος, ενώ όπως φαίνεται δεν έχει ξεκινήσει το κόψιμο του. Φωτογραφία από ιστορία εργάτη των διαλυτηριων στο instagram 

IMG_20220803_115822.jpg

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Να πούμε πως στο καράβι έχει ήδη κοπεί η πλώρη μέχρι το επίπεδο του καθρέφτη. 

Edited by JohnR730
  • 6 months later...
Posted

Να δουμε και μια φωτο απο τον καθρεφτη του πλοιου ,με το βαπορι εν πλω σε πρωινο καλοκαιρινο δρομολογιο απο Μυτιληνη για Χιο και Πειραια

Βρισκομαστε στο 1993 ,μολις στη δευτερη του χρονια στη χωρα μας και βλεπουμε τον κοσμο που βρισκεται μεχρι και στην πλωρη του πλοιου,απο οπου ειναι τραβηγμενη και η φωτογραφια.Ηταν η πρωτη και τελευταια φορα που ειδα κοσμο να βρισκεται στην πλωρη του συγκεκριμενου πλοιου ενω αυτο ειναι εν πλω.Θυμαμαι βεβαια οτι ειχε μια θαλασσα λαδι.

Posted

Πολύ ωραία η φωτογραφία @polmyt! Άλλη εποχή πιο ανέμελη, πιστεύω. Μιλάμε για τριάντα χρόνια πριν!!

 

  • 3 months later...
  • 3 months later...
Posted (edited)
  On 9/27/2023 at 11:32 AM, JohnR730 said:

Από όλα τα Νελοπλόπλοια η φυγή του Ταξιάρχης έκανε τη μεγαλύτερη αίσθηση.

Expand  

Το Μυτιλήνη όμως ήταν η ναυαρχίδα της ΝΕΛ και προσέφερε τα περισσότερα στην εταιρεία του.

Edited by nomikos
Posted (edited)

Ας δούμε μια αερογραφία του πλοίου από το Google Earth το 2021, έναν χρόνο πριν διαλυθεί.

ml.jpg

Edited by HSC Aries
Posted

Μιας και δεν υπαρχουν αρκετες φωτογραφιες απο την διαδικασια διαλυσης του πλοιου ας δουμε μια αεροφωτογραφια του απο τα διαλυτηρια οπου ειναι κομμενο μεχρι και το υψος των τζιμινιερων του image.thumb.jpeg.01f2e2e9b198b92fa80c762efde0fdfb.jpeg

  • 1 month later...
Posted
  On 11/16/2023 at 10:35 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

VEGA                                       VIRGO

Επιβατηγά/οχηματαγωγά

Shin Higashi Nihon Ferry,Tomakomai
1973           Naikai,Setoda            1974

6702 grt  136.7x22.4x5.6 m

                 6710 grt 136.6x22.4x6.0 m

2 Pielstick 14121 Kw  21.5 kts

                               13900 Kw  22.0 kts 

847 επιβάτες  260 ΙΧ

                              712 επιβάτες  330 ΙΧ

Γραμμή Sendai-Tomakomai
1990  Πώληση VEGA ΝΕΛ όνομα ΜΥΤΙΛΗΝΗ

1989 Πώληση VIRGO GA FERRIES όνομα ΡΟΔΑΝΘΗ
Φωτο επίσημες κάρτες,πάνω VEGA  κάτω  VIRGO

 

      

 

 

vega_1973_1.jpg

virgo_1974_1.jpg

Expand  

Voici.

  • 1 month later...
Posted

Εξαιρετικη η φωτογραφια του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ με το πλοιο οπως μας ηρθε απο την Ιαπωνια.

Αξιζει να παρατηρησουμε το νηολογιο στην πρυμη κατω απο το ονομα που γραφει "ΕΛΛΑΣ" και οχι καποιο λιμανι.Για να ειμαι ειλικιρνης δεν εχω ξαναδει κατι αναλογο

Κατα τα αλλα μπολικη σκουρια και τρεξιματα στο βαπορι

 

Posted

To "Ελλάς" ίσως έχει να κάνει με την προσωρινή νηολόγηση που είχε από το ελληνικό προξενείο στην Ιαπωνία.

Posted

Βλέποντας το η ιδανική μετασκευή για το βαπόρι ίσως να ήταν η διατήρηση του άνω γκαράζ για φορτηγά από τις τσιμινιέρες και πρύμα.Πλώρα από τις τσιμινιέρες καμπίνες πληρώματος και επιβατών στα δύο αυτα ντεκ και στο πάνω ντεκ κοινόχρηστοι χώροι.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...