Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Οι αρμόδιοι της κυβέρνησης και διάφορων δημοσιογράφων που μας έλεγαν ότι το πλοίο δε θα ξαναρθεί στην Ελλάδα (και ειχαν ριξει κλαμα για τις χαμένες θέσεις εργασίας κλπ), σήμερα τότε τι κάνει στο Πειραιά?? Σήμερα πάλι θα ξεκινήσει από το Πειραιά τη κρουαζιέρα του
georgios express Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 ...Οι αρμόδιοι της κυβέρνησης και διάφορων δημοσιογράφων που μας έλεγαν ότι το πλοίο δε θα ξαναρθεί στην Ελλάδα (και ειχαν ριξει κλαμα για τις χαμένες θέσεις εργασίας κλπ)... Παναγία μου, ούτε αρμόδιος της Κυβέρνησης είμαι, ούτε διάφορος ή αδιάφορος δημοσιογράφος είμαι, αλλά λέω (αν όλα πάνε ΟΚ μέχρι τον απόπλου του), Δόξα τω Θεώ-όπως θα έπρεπε να λένε και πολλοί άλλοι .
Earl Granville Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Εγώ είμαι σίγουρος ότι την Δευτέρα πάλι θα το δούμε στου Ξαβέρη δεμένο. Το είχα πει μετά βεβαιότητας από όταν έγινε το σκηνικό. Ναι μεν ήταν χοντράδα αυτό που έγινε αλλά μην τρελαθούμε ότι δεν θα ξαναπατήσει Πειραιά το βαπόρι. Η κρουαζιέρα δεν είναι ακτοπλοία άγονης γραμμής. Υπάρχει προγραμματισμός ετήσιος, υπάρχουν προπωλημένα εισιτήρια για συγκεκριμένους προορισμούς μήνες πριν, δεν είναι δυνατόν να αλλάξουν αυτά εν μία νυκτί. Δεν έχει εμφανιστεί ακόμη ο καπτα Μάκης της κρουαζιέρας ούτε λες σταματώ να πηγαίνω στην Ανάφη ή στην Χάλκη επειδή τσακώθηκα με τους τοπικούς φορείς.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Για να δούμε τα λεγόμενα της ετέρας πλευράς για όσα έγιναν την ημέρα της απεργίας της ΠΝΟ με το Zenith.
Orestis Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Εντυπωσιακή ώθηση στις τοπικές οικονομίες δίνει η κρουαζιέρα σύμφωνα με μελέτη της GP Wild and Business Research and Economic Advice (BREA), με τίτλο «Contribution of Cruise Tourism to the economies of Europe 2009». Σύμφωνα με τη μελέτη στα εδάφη της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπολογίζεται ότι με κάθε αύξηση δαπάνης ύψους ενός εκατ. ευρώ από τον κλάδο της κρουαζιέρας δημιουργείται επιχειρηματική παραγωγή ύψους 2,7 εκατ. ευρώ και ακόμη 22 νέες θέσεις εργασίας. Επίσης στα κυριότερα συμπεράσματα της μελέτης επισημαίνεται: - Οι άμεσες εισπράξεις, για το 2008, από τον κλάδο της κρουαζιέρας για την ελληνική οικονομία το 2008 ανήλθαν σε 471 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν στο 3,3% επί του συνόλου των 15 δισ. ευρώ που ήταν οι άμεσες εισπράξεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση. - Από το σύνολο των 4,6 εκατ. επιβατών κρουαζιέρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης μόνο 472.000 δηλαδή 10,1% ξεκίνησαν από την Ελλάδα. - Από τις 21,7 εκατ. επισκέψεις οι 4,3 εκατ. έγιναν στον ελλαδικό χώρο δηλαδή 19,6% του συνόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από τα στοιχεία αυτά γίνεται φανερό ότι με τα σημερινά δεδομένα (που δεν έχει αρθεί ακόμα ο προστατευτισμός στην κρουαζιέρα, και δεν έχουν ληφθεί μέτρα προσέλκυσης, όπως οι κατάλληλες λιμενικές υποδομές) παρουσιάζεται μεγάλη ζήτηση για επισκέψεις (19,6%), αλλά μικρότερο ποσοστό 10,1% για homeporting. - Η μέση δαπάνη ανά επιβάτη σε κάθε λιμάνι που επισκέπτεται είναι 60 ευρώ. Το ποσό αυτό αγγίζει τα 90 ευρώ στο λιμάνι που χρησιμοποιείται σαν homeport. Σημειώνεται ότι το παραπάνω ποσό δεν περιλαμβάνει έξοδα για αεροπορικά εισιτήρια κ.ά τα οποία αφορούν τα άμεσα έξοδα των κρουαζιερόπλοιων που ξοδεύονται για υπηρεσίες στο homeport. - Το σύνολο των εργαζόμενων, που εξαρτάται είτε άμεσα είτε έμμεσα στη χώρα από τον κλάδο της κρουαζιέρας φτάνει τις 10.775 θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης δηλαδή 3,5% του συνόλου των 311.000 της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Παράλληλα οι Έλληνες ναυτικοί που εργάζονται στη κρουαζιέρα στη χώρα μας υπολογίζονται σε περίπου 800. Πάντως τα στοιχεία της μελέτης δεν ξεκαθαρίζουν σε ποιους κλάδους ανήκουν οι υπόλοιπες θέσεις που χρηματοδοτούνται με 471 εκατ. ευρώ καθώς επίσης και το ύψος των εισπράξεων που λαμβάνει το κράτος λόγω φόρων άμεσων ή έμμεσων. - Το 2008 υπήρχαν οκτώ κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία συνολικής χωρητικότητας 143.000 grt και 5.790 berths. Τα στοιχεία για το 2009 καταγράφονται έξι κρουαζιερόπλοια συνολικής χωρητικότητας 119.000 grt και 4.724 berths. - Από το σύνολο των 10 δισ. ευρώ που αφορά αμοιβές προσωπικού για το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ποσό 273 εκατ. ευρώ δηλαδή 2,7% διαχέεται στους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Ναυτεμπορική
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Ο πρώτος γύρος συζητήσεων έγιναν μεταξύ των αρμόδιων για την άρση του cabotage Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ Tην Παρασκευή η Ειδική Επιτροπή για την άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο ακροάσεων με τους φορείς της τουριστικής αγοράς, της κρουαζιέρας και την ΠΝΟ.Θέσεις εργασίας Η διοίκηση της ομοσπονδίας των ναυτικών ζήτησε από την Επιτροπή να κατοχυρώσει θέσεις εργασίας για τους Έλληνες ναυτικούς στα κρουαζιερόπλοια που θα χρησιμοποιούν ως home port το λιμάνι του Πειραιά. Ζήτησε, αυτοί οι ναυτικοί να απασχολούνται με ελληνικές συμβάσεις εργασίας και να είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων ζητούν να μην υπάρχει συγκεκριμένη υποχρέωση ναυτολόγησης Ελλήνων, αλλά αυτό να ρυθμίζεται με βάση τη ζήτηση και την προσφορά καταρτισμένων ναυτικών. Ο πρόεδρος της Επιτροπής, Γιώργος Ανωμερίτης, στη συνάντηση που είχε με την ΠΝΟ φέρεται να άφησε το θέμα ανοικτό ως προς την υποχρεωτική απασχόληση ορισμένου αριθμού Ελλήνων.
Orestis Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Μετ' εμποδίων η αποβίβαση περίπου 5.000 επιβατών δύο κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά, εξαιτίας απεργίας στα ρυμουλκά. Τελικά, μετά από περίπου δύο ώρες, τα κρουαζιερόπλοια εισήλθαν το λιμάνι του Πειραιά με δική τους ευθύνη. Ναυτεμπορική
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Αποδείξεις και ονόματα ζητει εισαγγελέας για την παρεμπόδιση απόπλου του «Zenith»
Orestis Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Σε... τείχος επαγγελματιών θα προσκρούσουν οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ που έχουν προγραμματίσει την Τετάρτη 19 Μαΐου... απόβαση στο νησί των Ιπποτών, με στόχο να μπλοκάρουν στα νερά της Ρόδου την προσέγγιση του κρουαζιερόπλοιου ZENITH στο λιμάνι. Ξενοδόχοι, εστιάτορες, έμποροι, ταξιτζήδες, στέκονται απέναντι στους συνδικαλιστές της ΠΝΟ και δηλώνουν αποφασισμένοι να υπερασπιστούν με κάθε τρόπο την ομαλή αποβίβαση των 1.000 και πλέον Ισπανών που θα επισκεφθούν το νησί. capital.gr
gtogias Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Φανταστείτε τώρα να είστε αλλοδαπός επισκέπτης, επιβάτης του χ κρουαζιερόπλοιου και σε όποιο μέρος πας στην Ελλάδα να βλέπεις πανικό, επεισόδια και ενίοτε και συμπλοκές πολιτών με αντικρουώμενα συμφέροντα ή εκτιμήσεις περί των συμφερόντων τους. 1. Θα ξανάρθετε? 2. Τι θα μεταφέρετε/σχολιάσετε γυρνώντας πίσω στην πατρίδα σας? Καταλαβαίνω την αγωνία των επαγγελματιών συνδικαλιστών να δημοσιοποιήσουν/διεθνοποίησουν τον αγώνα και τις διεκδικήσεις τους αλλά τελικά ποιο είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Συνέντευξη τύπου ΠΝΟ για το καμποτάζ στις 27 Μαΐου Οι Έλληνες ναυτικοί θα πρέπει να αποτελούν το 10% κάθε κρουαζιερόπλοιου το οποίο θα χρησιμοποιεί το λιμάνι του Πειραιά ως home port, υποστηρίζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), η οποία θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου την ερχόμενη Πέμπτη, στις 11 το πρωί, σχετικά με το θέμα της άρσης του καμποτάζ.Σε υπόμνημα της ΠΝΟ υποστηρίζεται ότι «η πρακτική που ακολουθεί η ΠΝΟ προκειμένου για κρουαζιερόπλοια υπό σημαίες ευκαιρίας, που εκτελούν θαλάσσιες περιηγήσεις με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό ελληνικό λιμένα, είναι ενιαία και πάγια χωρίς διαφοροποιήσεις και προσωποποιήσεις, δηλαδή η πρόσληψη και Ελλήνων ναυτικών σε αυτά. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε συγκεκριμένες όμοιες περιπτώσεις που αφορούν τα υπό σημαία Μάλτας κρουαζιερόπλοια THOMSON CELEBRATION και ΤΗΟMSON SPIRIT στη σύνθεση των οποίων περιλαμβάνονται και αρκετοί Έλληνες ναυτεργάτες διαφόρων ειδικοτήτων που αμείβονται υποχρεωτικά σύμφωνα με τη σχετική ελληνική συλλογική σύμβαση εργασίας και που ασφαλίζονται στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, δηλαδή με συγκροτημένα εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα». Καταλήγοντας η ΠΝΟ αναφέρει ότι:«τα παραπάνω συνιστούν συνοπτικά τον κορμό των θέσεων και της επιχειρηματολογίας της ΠΝΟ και ζητούμε να υιοθετηθούν ως ελάχιστο πλαίσιο προστασίας της απασχόλησης Ελλήνων ναυτεργατών όλων των ειδικοτήτων στην κρουαζιερόπλοιο ναυτιλία, ώστε να αποτελέσουν γενικό κανόνα για κάθε υπό σημαία ευκαιρίας κρουαζιερόπλοιο που θα εκτελεί θαλάσσιες περιηγήσεις στα ελληνικά εσωτερικά ύδατα με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό ελληνικό λιμένα. Έτσι με τη ρύθμιση που θα ακολουθηθεί πρέπει να αποκλείεται η παραμικρή παρέκκλιση από τον κανόνα αυτό».
proud_ionian Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 η θεια λουκα λεει οτι θα εισακουσει το αιτημα της πνο. αλλο ενα ειπα/ξειπα, μπρος πισω της κυβερνησης (οτι και ο λοβερδος). αλλα συμφωνουμε με τους εξω, αλλα λεμε στους μεσα και τελικα τα φορτωνουμε τα στραβα στους εξω.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Η αλήθεια και τα ψέματα για τις εταιρείες κρουαζιεροπλοίων Πηγη: MEDIASHIPPING Με επιστολή τους, τρεις συνδικαλιστές, πρόεδροι ναυτικών σωματείων διευκρινίζουν τα εξής: Σας πληροφορούμε ότι η Νορβηγικών συμφερόντων εταιρεία (Royal Caribbean) μητρική της Celebrity, το 2006, με δηλώσεις της στα ΜΜΕ, υποστήριζε ότι είναι διατεθειμένη να διατηρήσει τους Έλληνες ναυτικούς με την προϋπόθεση να μην πληρώνει 1 εκατομμύριο δολάρια φόρο στο Ελληνικό Δημόσιο, την στιγμή που τα Ελληνικά κρουαζιερόπλοια επιδοτούνται στο σύνολο των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΝΑΤ. Εάν ενθυμείστε καλά, ο τότε ΥΕΝ κύριος Εμ. Κεφαλογιάννης είχε προτείνει να παραμείνουν τα πλοία συμβεβλημένα, με τις προϋποθέσεις των Ελληνικών κρουαζιεροπλοίων και να γίνουν κάποιες ρυθμίσεις. Δεν δέχθηκαν και απεχώρησαν από το ΝΑΤ.Την ίδια εποχή, ο ΣΕΕΝ είχε κάνει παρέμβαση, με επιστολή του για το θέμα αυτό, αλλά και για το θέμα της άμεσης κατάργησης της ειδικής εισφοράς, υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης, που καταβάλλουν οι ξένες εταιρείες στο Ελληνικό Δημόσιο, που έχουν ασφαλισμένα τα πληρώματα τους στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μια ειδική και εκ πλαγίου φορολόγηση των Ελλήνων εφοπλιστών για τα πλοία τους, που έφεραν ξένη σημαία. Στην επιστολή του ο ΣΕΕΝ επισημαίνει ότι το 1975 σε ένα κρουαζιερόπλοιο ελληνικών συμφερόντων στο σύνολο του απασχολούσε Έλληνες ναυτικούς, ενώ σήμερα από τα 900 έως 1000 μέλη του, μόνο 30 περίπου είναι Έλληνες και η τάση είναι να φύγουν παντελώς, γιατί επιβαρύνουν υπερβολικά το κόστος. κλπ, κλπ, κλπ,. Επίσης, το 1986 – 87 η τότε εταιρεία ΧΑΝΔΡΗ μετέπειτα Celebrity, υπέστειλε την Ελληνική σημαία από τα πλοία της, διότι τα πληρώματα ήταν πολύ ακριβά και ασύμφορα για την κερδοφορία της, απολύοντας ένα πάρα πολύ μεγάλο αριθμό Ελλήνων ναυτικών, δηλαδή, το σύνολο του Ξενοδοχειακού προσωπικού και το οποίο το αντικατέστησε με χαμηλόμισθους τριτοκοσμικούς. Παρ’ όλες τις ενέργειες, που έγιναν από την Πολιτεία και άλλους παράγοντες της ναυτιλίας, για την παραμονή τουλάχιστον, ενός αριθμού πλοίων της εταιρείας, με Ελληνική σημαία ή την διατήρηση ενός αριθμού Ελλήνων ναυτικών στον Ξενοδοχειακό τομέα των πλοίων, δεν έγινε τίποτα. Νικόλαος ΤΣΑΜΗΣ Νικόλαος ΜΟΥΓΙΟΣ Γεώργιος ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
gtogias Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Δεν ξέρω πιο είναι το μέλλον της Ελληνικής κρουαζιέρας ή τι εννοεί ο καθένας με την έννοια αυτή αλλά πάμε να δούμε ένα εξώφυλλο από διαφημιστικό του 1957, τότε που το Σεμίραμις της Ηπειρωτικής σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ξεκινούσε αυτό που γνωρίσαμε όλοι ως Ελληνική κρουαζιέρα.
vastravoud Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Η αλήθεια και τα ψέματα για τις εταιρείες κρουαζιεροπλοίωνΠηγη: MEDIASHIPPING Ποια είναι άραγε η στάση των Ισπανών και Ιταλών ναυτεργατών στο θέμα αυτο; Η Βαρκελώνη, η Μάλαγα, η Τσιβιταβέκια, η Βενετία, το Λιβόρνο χρησιμοποιούνται κατα κόρον σαν homeports για κρουαζιέρες. Υποθέτω μάλιστα ότι το άνοιγμα του Πειραιά για Homeport θα ενδιέφερε πολύ τις εταιρίες που θα μπορουσαν να κάνουν κρουαζιερες στα νησιά και την Αν. Μεσόγειο χωρίς ένα σκασμό πετρέλαια για να κατεβαίνουν από Βενετία
Nick the Greek Posted June 20, 2010 Author Posted June 20, 2010 Στην Ιταλία όπου η ιταλική ΠΝΟ έχει πουληθεί στα μεγαλοσυμφέροντα και δε νοιάζεται για το καλό των Ιταλών ναυτικών και της χώρας τους όπως η δική μας ΠΝΟ, ο αντίστοιχος ΟΛΠ του Brindisi αναπαλαιώνει μια παλιά προβλητα(καινούρια προσθήκη τσιμέντου, yokohama fenders κλπ) και προσφέρει ασφαλή θέση πρόσδεσης στο Zenith, με τους επιβάτες του να κάνουν εκδρομές στους γύρω προορισμούς και να κατακλύζουν το κέντρο της πόλης. Αλλά αυτοί είπαμε, είναι πουλημένοι κι εμείς έξυπνοι και μάγκες που ξαποστέλνουμε τα ξένα κρουαζιερόπλοια. Η φωτογραφία από χθές Σάββατο.
minoan Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Έτσι είναι δυστυχώς Nick the Greek τα πράγματα... Εμείς θέλουμε σε όλα τα πλοία που κυκλοφορούν στην Ελλάδα μόνο Έλληνες ναυτικούς και είμαστε και αδιαπραγμάτευτοι.
minoan Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Εστειλαν τους τουρίστες σε... κλειδωμένο χώρο Για ώρες 30 Γερμανοί περίμεναν να “απελευθερωθούν” από το λιμάνι για να κάνουν βόλτα στην πόλη Τριάντα Γερμανοί τουρίστες που αποβιβάστηκαν από πολυτελές σκάφος χθες το πρωί εγκλωβίστηκαν σε φυλασσόμενο χώρο του λιμανιού και για ώρες προσπαθούσαν να βγουν προκειμένου να επισκεφτούν το Ηράκλειο! Τα συρματοπλέγματα όμως που υπήρχαν γύρω από το χώρο τους εμπόδιζαν την έξοδο από αυτόν, δημιουργώντας μία απίστευτη κατάσταση που εκνεύρισε τους εκδρομείς οι οποίοι ήθελαν να ξεναγηθούν στους δρόμους της πόλης. Οι υπεύθυνοι του σκάφους έλεγαν ότι το λιμεναρχείο τους έστειλε σε σημείο όπου ο χώρος φυλάσσεται από το τελωνείο και το ΚΛΗ ευθύνεται ουσιαστικά για την πολύωρη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι Γερμανοί τουρίστες Οι αξιωματικοί του Λ.Σ σύμφωνα με πληροφορίες «πετούν το μπαλάκι» στον κυβερνήτη του σκάφους, τονίζοντας πως εκείνος δεν κατάλαβε τις οδηγίες που του δόθηκαν! Είναι εντυπωσιακό πάντως το πως δημιουργήθηκε μία κατάσταση που εκθέτει τις αρμόδιες Αρχές και δυσαρέστησε δεκάδες εκδρομείς σε μία περίοδο μάλιστα που ο τουρισμός στην Κρήτη περνάει κρίση. Όλα ξεκίνησαν γύρω στις 7 το πρωί όταν το σκάφος έδεσε στον προβλήτα 5 καθ’ υπόδειξη -σύμφωνα με πληροφορίες- του Λιμεναρχείου. Μάλιστα ο καπετάνιος είχε ενημερώσει για την άφιξη τους αρκετές ώρες πριν, ενώ ο ίδιος δεν είναι η πρώτη φορά που έρχεται στο Ηράκλειο και γνωρίζει το πώς θα πρέπει να κινείται στο λιμάνι. Οι τουρίστες όταν κατέβηκαν βρέθηκαν μπροστά σε συρματοπλέγματα που απέτρεπαν την έξοδό τους από το χώρο. Αναζητούσαν γι αρκετή ώρα μία έξοδο, αλλά μάταια. Οδηγός λεωφορείου μάλιστα τους περίμενε για περίπου τρεις ώρες χωρίς κι ο ίδιος να έχει καταλάβει πώς είναι δυνατόν το γιοτ να έχει δέσει στο συγκεκριμένο σημείο, το οποίο φυλάσσεται από το τελωνείο και είναι μάλιστα το μοναδικό που έχει κλειδιά για να ανοίξει την κλειδωμένη πύλη. Μετά από ώρες λίγο μετά τις 10 το πρωί, κι αφού χρειάστηκε να γίνει νέα συνεννόηση του κυβερνήτη με το λιμεναρχείο δόθηκαν οδηγίες και στο γιοτ επιβιβάστηκαν εκ νέου οι εκδρομείς προκειμένου το σκάφος να δέσει σε άλλο σημείο όπου η έξοδος είναι ελεύθερη. Το πολυτελές σκάφος που είχε έρθει από τη Σαντορίνη έδεσε τελικά βόρεια του προβλήτα 5. Να σημειωθεί ότι αρχικά οι υπεύθυνοι του λιμεναρχείου δήλωναν άγνοια για το περιστατικό στη συνέχεια όμως απέδωσαν το συμβάν στο ότι ο κυβερνήτης δεν είχε καταλάβει τις οδηγίες που του είχαν δώσει... Του Θάνου Περβολαράκη, από ΠΑΤΡΙΣ ουδέν σχόλιον
Captain Argy Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Νομίζω οτι το λιμεναρχείο η εκδοχή του λιμεναρχείου είναι πιο λογική. Διότι δεν είναι το πρώτο γιοτ που καταπλέει στο λιμάνι και πολύ απλά δεν θα έγινε σωστή συνεννόηση.Και κάτι ακόμα ο οδηγός του λεωφορείου που ακριβώς τους περίμενε έξω από τα συρματοπλέγματα και τους κοιτούσε τους εγκλωβισμένους τουρίστες ή περίμενε στο σωστό σημείο και δεν τους είδε ποτέ.Πάντως σε αυτό το άρθρο διακρίνω για άλλη μία φορά του παντογνώστη δημοσιογράφου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2010 Posted June 24, 2010 Τρενάκι θα συνδέει τα κρουαζιερόπλοια με τον Πειραιά! Τουριστικό τρενάκι θα συνδέει το terminal των κρουαζιεροπλοίων με το εμπορικό κέντρο του Πειραιά και το αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά. Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 και ώρα 18.30, στον χώρο μπροστά από την ΠΑΓΟΔΑ (Εκθεσιακό Κέντρο ΟΛΠ). «Η συγκεκριμένη δράση στόχο έχει την ανάδειξη του Πειραιά ως ένα μεγάλο, δημοφιλή και ελκυστικό προορισμό επισκεπτών και τουριστών με την παράλληλη ενίσχυση της πειραϊκής επιχειρηματικότητας μέσω της τόνωσης της αγοραστικής κίνησης των καταστημάτων της πόλης μας» αναφέρει ο ΕΣΠ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 24, 2010 Posted June 24, 2010 Τρενάκι θα συνδέει τα κρουαζιερόπλοια με τον Πειραιά! :confused: Το ΠΑΜΕ τι λέει, συμφωνεί ??? Η συντρόφισσα Αλέκα, οι υπόλοιποι σύντροφοι ??? Τους ρωτήσανε πριν ή έτσι στα κουτουρού αποφασίστηκε ???
ΔΑΥΙΔ ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ Posted June 25, 2010 Posted June 25, 2010 Στις 18 & 19 Ιουνίου το ΔΛΤ Κω διοργάνωσε διημερίδα με θέμα "ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΤΑΖ ΕΠΟΧΗ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΩ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ" Διαβάστε εδώ το σχετικό δελτίο τύπου και και εδώ τα αποτελέσματα
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 To υπουργικό συμβούλιο, που συνεδρίασε σήμερα το μεσημέρι αποφάσισε την απελευθέρωση της κρουαζιέρας στα μη κοινοτικά κρουαζιερόπλοια.
Orestis Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας έθεσε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου Εκτέλεση Περιηγητικών Πλοών απο Πλοία με Σημαία Τρίτων Χωρών με Αφετηρία Ελληνικό Λιμένα. Τα σχόλια θα γίνονται δεκτά μέχρι 13 Ιουλίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 Αλήθειες και μύθοι για την κρουαζιέρα...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now