proud_ionian Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 να πουμε η εταιρεια που επιρρεασε τις εξελιξεις; αυτη μαλλον ειναι η τραπεζα πειραιως. να πουμε αυτη που εκλεψε τις εντυπωσεις ( ... ψηλα και αγναντευε). anyway, απο ολα οσα ζησαμε και μας απασχολησαν φετος, ποια εταιρεια θεωρειτε οτι ειναι η εταιρεια της χρονιας (με την καλη ή την κακη εννοια) ΑΝΕΚ Agoudimos Lines Attica (Superfast & Blue Star) Grimaldi (& Μinoan εννοειται) Golden Star Ferries HSW Kefalonian Lines ΝΕΛ περα απο ΑΝΕΚ, ΑΤΤΙCA, GRIMALDI/MINOAN, HSW και ΝΕΛ, που μονιμως ειναι στην επικαιροτητα και εβγαλαν ειδησεις φετος, στο πανελ ειναι και η Golden Star λογω Osado, η Kefalonian σαν new entry και ο κυρ-μιμμης λογω του αδοξου τελους. μια φανερη ψηφος στον καθενα και επιλογη αλλο για οποιον δεν καλυπτεται, για να καλυφθει με ποστ
csst9728 Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Ψήφισα agoudimos lines, γιατί τη συμπεριφορά της εταιρείας θα πρέπει να τη θυμόμαστε (για να μην την ξαναζήσουμε)
MILTIADIS Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Hellenic Seaways..Ηταν γεματη αλλαγες φετος.
CptAris Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 ΝΕΛ... Από μέρα σε μέρα περιμένουμε το μπαμ και όμως είναι ακόμα εδώ..
Hastaroth Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Kefalonian Lines.Κάθε νέος παίκτης (έστω και με καθιερωμένα "παπούτσια") φέρνει μία αίσθηση αισιοδοξίας στο γήπεδο... Αρκεί να μήν βάλη αυτογκόλ,βεβαίως βεβαίως...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Μιάς και όλες οι εταιρείες κινήθηκαν από τα περυσινά επίπεδα και κάτω και δεν μας απασχόλησε καμία θετικά σε σχέση με πέρυσι, η ψήφος μου είναι αρνητική. Και φυσικά την δίνω στην Agoudimos Lines, που έκλεισε τον κύκλο της με τον χειρότερο τρόπο...να τρώει το απλήρωτο πλήρωμα από το συσσίτιο της εκκλησίας. Και πάντα να θυμόμαστε, όταν υμνούμε εταιρείες και πληρώματα ότι...τα στερνά τιμούν τα πρώτα!
georgios express Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Όμιλος Grimaldi επειδή εισάγει επαναστατικές πρακτικές στον ανταγωνισμό: Να αυτοκαταστραφεί οικειοθελώς (scrap "Κρήτη", κλπ) ο ανταγωνιστής για να επιβιώσω εγώ.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Golden Star Ferries γιατί αποφάσισε να επενδύσει δικά της κεφάλαια την αγορά ενός πλοίου μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που μαστίζει την Ελληνική ακτοπλοΐα
kyr1 Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Αγούδημος μιας και ακολούθησε τον ίδιο κατάπτυστο δρόμο με τον έτερο συγγενη (G.A Ferries) αφήνοντας πίσω του τους ναυτικούς στο έλεος του Θεού και ένα βαπόρι με τέτοια ιστορία παρατημένο. Πρώτη επιλαχούσα η ΝΕΛ η οποία ναι μεν μπορεί να βελτιώνει τα οικονομικά της μεγέθη όμως ακόμα έχει μεγάλες χασούρες (και αυτό προκαλεί μια κάποια κατάπληξη αν σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότερες γραμμές της επιδοτούνται) και αν συνεχίσει στον ίδιο δρόμο τότε ο δρόμος ειναι μονόδρομος και αδιέξοδος.
stelios Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Ψήφισα Golden star ferries για το νέο πλοίο που θα φέρει.
nomikos Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 ΑΝΕΚ γιατι ολοι με αυτην ασχολουνται.Και γιατι μπαινει εμποδιο στα επεκτατικα σχεδια υπερδυναμης προσπαθωντας να τα βγαλει περα.Φαινεται να τα καταφερνει φερνει και 2 βαπορια για δρομολογηση
proud_ionian Posted December 1, 2013 Author Posted December 1, 2013 ΝΕΛ... Από μέρα σε μέρα περιμένουμε το μπαμ και όμως είναι ακόμα εδώ.. συμφωνω απολυτως. η ΝΕΛ ειναι δικαιως η εταιρεια της χρονιας. Με την αρνητικη οπτικη παντα το γεγονος οτι αυτη η εταιρεια παραμενει εν ζωη, με κρατικο χρημα θυμιζω, ειναι ατρανταχτη αποδειξη οτι ο τροπος που οι εκαστοτε "ημετεροι" κανουν business με το κρατικο χρημα, παραμενει ιδιος, προ και μετα μνημονιου. εδω και 6 χρονια ζει μονο απο τις αγονες. δεν εχει τηρησει τις περισσοτερες υποχρεωσεις τις, αλλα παντα καταφερνει και συνεχιζει και καταφερνει και παιρνει οτι ζηταει (γραμμες, τροποποιησεις, ακυρωσεις) με 5 διαφορετικους πρωθυπουργους και 4 διαφορετικα κομματα στην εξουσια. ολα αυτα με απαραδεκτα πλοια, πρωταθλητες σε βλαβες και καθυστερησεις το τελευταιο επεισοδιο, το πολυμηνο κοσκινισμα της αποφασης του εφετειου, για την υπαγωγη ή μη στο αρθρο 99.
minoan Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Agoudimos Lines που αντεγραψε κατα γραμμα την GA Ferries...
gtogias Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 ΝΕΛ φυσικά. Εδώ και χρόνια την κλαίμε και ακόμα εδώ είναι. Σε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να μπουν και οι τράπεζες που έχουν δανείσει την ακτοπλοΐα, αφού οι πιο πολλές αποφάσεις δείχνουν να είναι δικές τους.
Neptune Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Agoudimos Lines απο μενα γιατι δε νομιζω οτι θα εχω ευκαιρια να τη ξαναψηφισω
polmyt Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Golden Star γιατι σε αυτη την περιοδο ειναι η μοναδικη εταιρεια που επενδυει φερνοντας νεο βαπορι
maniac Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 NEL και από εμένα, όχι λογω χρεών και λοιπών θεμάτων που έχουν γίνει της μόδας τελευταία, αλλά έτσι για την ιστορία και γιατί υπάρχει στον στόλο της ακόμα ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ !!!!!
thanosp Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Την ΝΕΛ και θα πρέπει να μας πει το μυστικό της μακροζωίας.
margaritis24 Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ δυστυχως κ απο μενα γιατι κατστρεψε μια αξια πορεια μεσα σε λιγο καιρο!παντως οταν αναλαμβανουν τα παιδια φερνουν την κατστροφη
proud_ionian Posted December 13, 2013 Author Posted December 13, 2013 η ΝΕΛ ειναι δικαιως η εταιρεια της χρονιας. Με την αρνητικη οπτικη παντα [...]το τελευταιο επεισοδιο, το πολυμηνο κοσκινισμα της αποφασης του εφετειου, για την υπαγωγη ή μη στο αρθρο 99. αυτο και αν ειναι success story
stelios Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Βιάστηκα να ψηφίσω και μας πρόλαβαν οι εξελίξεις! Θα δώσω λοιπόν επίτιμη ψήφο στη ΝΕΛ, από την οποία ξεκινά η σπίθα της ανάπτυξης που θα γίνει φωτιά να μας κάψει.
Cruise Europa Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 ΝΕΛ κι απο εμένα γιατί είναι όντως η εταιρεία που λέει ο τίτλος!!
Global_Creta Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Γκόλντεν Στάρ. Μέχρι τώρα εταιρία πρότυπο. Υπολογίζει την "αρνητική συγκυρία" σεβόμενη τους επιβάτες και τους εργαζόμενους ναυτικούς ενώ βαδίζει αργά και σταθερά βήματα διδασκόμενη από τα "λάθη" των άλλων και χωρίς υπερβολές.
Recommended Posts