PANAGIA KRIMNIOTISSA Posted September 12, 2008 Posted September 12, 2008 (edited) Η Βενετία μέσα από τη γέφυρα του GTS Millenium Edited November 7, 2013 by proud_ionian tag
NHSOS XIOS Posted December 17, 2008 Posted December 17, 2008 Την Παρασκευη 19/12 θα παρουσιαστει στο λιμανι της Βενετιας το μοντερνο κινητο 'scanner' που αποκτηθηκε απο την τοπικη λιμενικη αρχη ωστε να ανιχνευονται,σε καθε ειδους οχηματα που φορτωνονται στα πλοια,ναρκωτικα-εκρηκτικα και καθε αλλο παρανομο εμπορευμα(π.χ λαθρομεταναστες).articolo
NHSOS XIOS Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 ...κι η ευρωπαικη κεντρικη τραπεζα χρηματοδοτει την Ιταλια με 1.5 δις ευρω για το σχεδιο MOSE(συστημα με καθετες πορτες στις εισοδους του κολπου της Βενετιας,ωστε να μην πλημμυρισει η πολη).Νομιζω το συγκεκριμενο 'συστημα' ειχε μέλετησει πρωτη η κυβερνηση του Μπερλουσκονι πριν 5 χρονια κ υπηρξαν αρκετες αντιδρασεις αλλα αφου δεν βρεθηκε εναλλακτικη λυση,εμειναν στον 'Μωυση' Επισης οι γειτονες μας,θα λαβουν συνολικα 15 δις ευρω για ενα συνολο εργων που περιλαμβανει εκτος απ το παραπανω,και την ζευξη της Μεσινα με την Σικελια(παλι προταση του Μπερλουσκονι κι αυτη...),το λεγομενο ponte sullo stretto.(οι ιδιοι οι Ιταλοι θεωρουν την γεφυρα περιττη)articolo
minoan Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Μέτρα για απαγόρευση κρουαζιεροπλοίων στο Canale Grande της Βενετίας According to a report by Reuters, Venetian officials have announced a ban on all cruise ships over 96,000 GRT from operating in Venice’s main lagoon. The ban on large cruise ships will become effective beginning November 2014.
varth Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 (edited) αραγε θα επηρεασει κτα δικα μας επιβατηγα?ειναι κανενα απο αυτα πανω απο 96000 τονους? Edited November 7, 2013 by proud_ionian move
.voyager Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Μπα, είναι αρκετά πιο κάτω τα ΕΓ/ΟΓ της Βενετίας.
MILTIADIS Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 (edited) Διαβασα προ ημερων οτι μεταξυ των αποφασεων που εληφθησαν προσφατα για τα μεγαλα πλοια στη Βενετια,υπηρξε και μια που αφορουσε την εναρξη εργασιων στο λιμανι της Marghera(υψους 400 εκατ ευρω)και οριζοντα ολοκληρωσης τα 3 χρονια προκειμενου να κατασκευαστουν εκει 12 θεσεις προσδεσης για να δενουν τα κρουαζιεροπλοια αλλα και τα ΕΓ/ΟΓ(προφανως ειναι μεσα και τα δικα μας)που μεχρι σημερα πηγαιναν Βενετια.Υπαρχουν βεβαια και αυτοι που αντιδρουν Edited November 18, 2013 by MILTIADIS
varth Posted April 11, 2014 Posted April 11, 2014 τελη Μαη θα ειναι ετοιμο το νεο τερμιναλ στην Fusina κ αρχες Ιουνιου θα γινει η μεταβαση.
Ariadne Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 (edited) Μια μερα ειχε ομιχλη το καναλι. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αφιξη. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αναχωρηση. Δεν ξερω την πραγματικη αιτια, αλλα τρια συνεχομενα δρομολογια με καθυστερηση και δικαιολογια για το καναλι χτυπανε καπως!Καλά, τα πλοία δε δένουν τώρα στο Porto Μaghera; Η είσοδος εκεί, γίνεται πάλι μέσω του καναλιού; Πίστευα πως η αιτία της αλλαγής ήταν, να αποφεύγεται το κανάλι και εκ τούτου τυχόν καθυστερήσεις! Edited April 30, 2014 by proud_ionian move/quote
minoan Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Ειναι αλλο καναλι εκει και ακολουθουν αλλη διαδρομη για να φτασουν στο συγκεκριμενο σημειο!
varth Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 (edited) Καλά, τα πλοία δε δένουν τώρα στο Porto Μaghera; Η είσοδος εκεί, γίνεται πάλι μέσω του καναλιού; Πίστευα πως η αιτία της αλλαγής ήταν, να αποφεύγεται το κανάλι και εκ τούτου τυχόν καθυστερήσεις! οχι ακομη Edited April 30, 2014 by proud_ionian
minoan Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Αλλου εδεναν... Αλλου δενουν... Αλλου θα δενουν τοτε varth!!! Απο αλλο καναλι θα περνανε παλι!!!
Ariadne Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 (edited) Σας ευχαριστώ και τους δυο. Πάντως, απ' ό,τι καταλαβαίνω, από κανάλια θα περνάνε - καθυστερήσεις θα έχουμε. Δηλαδή, δεν αλλάζει τίποτα ... Edited April 30, 2014 by Ariadne
Cruise Europa Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Μια μερα ειχε ομιχλη το καναλι. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αφιξη. Μια μερα ειχε αυξημενη κινηση το καναλι στην αναχωρηση. Δεν ξερω την πραγματικη αιτια....... Για να λύσουμε τις απορίες όλων σχετικά με τα κανάλια και τις καθυστερήσεις των πλοίων, πράγματι είχε ομίχλη εκείνη την ημέρα, αλλά όταν δεν έχει oμίχλη το κανάλι του Malamocco όπως λέγεται το κανάλι και που περνάνε τα πλοία για να δέσουν στη Marghera, είναι μονής διελεύσεως που σημαίνει ότι μπαίνουν και βγαίνουν τα πλοία σε κομβόι και σε προκαθορισμένες ώρες απο τον πιλότο. Επειδή λοιπόν η Μarghera που εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή και τα επιβατηγά, είναι κυρίως εμπορικό λιμάνι, τυγχάνει να έρχοντε πλοία τα οποία είτε είναι παλαιά, είτε οι χειρισμοί που κάνουν αργούν λόγω μπαταριστών μηχανών,είτε απαιτούντε ρυμουλκά, και άλλες αιτίες που καθυστερούν την είσοδο των πλοίων που αναμένουν στην είσοδο ή το αγκυροβόλιο του καναλιού. Αντίστοιχα, μπορεί κατά την είσοδο στο δίαυλο των πλοίων να καθυστερήσει κάποιο πλοίο 15 λεπτά για παράδειγμα την άφιξή του (ας πούμε ότι η είσοδος είναι προγραμματισμένη για 10:00 απο τους πιλότους και το πλοίο φτάνει 10:15 στην μπούκα) το κομβόι να περιμένει αυτά τα 10-15 λεπτά και αυτομάτως να καθυστερήσουν και όλα τα πλοία που είναι να αναχωρήσουν απο το Porto Marghera. Στην Ιταλία και ειδικά στη Β.Ιταλία οι λιμενικές αρχές είναι πολύ τυπικές με τις αφιξοαναχωρήσεις και τις καιρικές συνθήκες, οπότε δεν υπάρχουν περιθώρια στις ναυτιλιακές. Όσο για τον varth για να μην μπερδευόμαστε, αλλού είναι η Fusina, αλλου οι προβλήτες της Marghera.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Ιταλικού τύπου ο πρόεδρος του λιμένα της Βενετίας P. Costa είχε αναγγείλει την ανάπτυξη ενός σχεδίου για την κατασκευή ενός mega-port στη Βενετία που θα απαιτήσει κονδύλια ύψους άνω των 3,6 δις δολαρίων, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι «τώρα είναι η κατάλληλη χρονική συγκυρία» σύνδεσης ανατολής δύσης μέσω ενός ισχυρού λιμένα στην Αδριατική. Πηγη: The Seanation
minoan Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 «Χωρίς ένα ενεργό λιμάνι η Βενετία θα σβήσει». ... Η όλη υπόθεση της ανάπτυξης ενός mega-port διατηρείται ζέουσα από την εποχή που λήφθηκαν τα πρώτα μέτρα με τους κατάπλους των επιβατηγών οχηματαγωγών και εν συνεχεία των «γιγαντιαίων» κρουαζιερόπλοιων για λόγους αισθητικής αλλά κυρίως ασφάλειας ύστερα από πιέσεις φορέων της πόλης. Λογικο ακουγεται αφου πλεον δεν θα μπαινουν κρουαζιεροπλοια στην Βενετια, τα εγ/ογ μειωνονται συνεχως, η πολη χανει αρκετους τουριστες οποτε κατι πρεπει να κανουν! Βεβαια νωριτερα επρεπε να ειχε γινει ολο αυτο, αλλα una faccia una razza δεν ειμαστε;!
minoan Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Το "σαν το δικο μας συμβουλιο της επικρατειας" TAR δεν δεχτηκε τις "δικαιολογιες" για την απαγορευση των ΕΓ/ΟΓ & Κ/Ζ μεσα στα καναλια της Βενετιας (βασικα στο CanalGrande) και αναστελει την απαγορευση διελευσης τους! Επισης χθες σε τοπικο καναλι της Βενετιας, υπηρχε αφιερωμα στην κινηση που ειχε η πολη απο τον κοσμο κυριως των κρουαζιεροπλοιων ενω εχει συσταθει μια "αντιπαλη" ομαδα που προωθει την αρση της απαγορευσης των Κ/Ζ & ΕΓ/ΟΓ με βιντεακια πλοιων που διασχιζουν το CanalGrande, μεταξυ αυτων ο Ικαρος και η Πασιφαη (με πρασινα χρωματα!)
Nikos_Chania Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Με αφορμή λοιπόν την έκτακτη δρομολόγηση του Olympic Champion Αναμενεται να φυγει στις 13:00 σημερα για τη Βενετια με τα ωραρια που δενει μαλλον φαινεται οτι θα ανοιξει και στροφουλες στις μηχανες και με το στίγμα του πλοίου στο marinetraffic (το θεωρώ έγκυρο καθώς φαίνεται όλη η πορεία μέχρι του σημείου που έδεσε) αλλά και με μία σχετική φωτογραφία από την ιστοσελίδα του λιμένα παρατηρώ οτι έγινε κάτι αντίστοιχο με το Rotterdam που διαπλατύνθηκε το Amazonehaven. Σύμφωνα λοιπόν με το site του λιμανιού, το project δημιουργίας του Motorways of the Sea terminal, είναι σε λειτουργία από το 2014. Περιλαμβάνει 4 προβλήτες όπου μπορούν να φιλοξενηθούν ταυτόχρονα 4 πλοία. Έχει κατασκευαστεί στη Fusina, δίπλα στο κανάλι από Malamocco προς το λιμάνι του Marghera. Κόστισε περί τα 250 εκατομμύρια ευρώ, έγινε εκβάθυνση στα 12 μέτρα και φυσικά διαχωρισμός σένγκεν.
MILTIADIS Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 (edited) Η συνδεση του τερματικου σταθμου της Fusina στη Βενετια με τον σιδηροδρομο εγκαινιαστηκε πριν απο 3 μερες με την υπογραφη συμφωνιας αναμεσα στην Grimaldi και την Ελληνογερμανικη εταιρεια Thomaidis για τη μεταφορα των τρειλερ με τραινο απο τη Γερμανια στη Βενετια και απο εκει στην Ελλαδα μεσω των 2 ro/ro που δραστηριοποιουνται στη γραμμη τους τελευταιους μηνες. Edited November 9, 2015 by MILTIADIS
Nick the Greek Posted June 24, 2021 Posted June 24, 2021 Η Βενετία κάνει δυναμικό μπάσιμο στην αγορά των roro και ropax, άλλες 2 προβλήτες έτοιμες μέσα στο 2021.
proud_ionian Posted July 14, 2021 Posted July 14, 2021 με νομοθετικη πραξη του υπουργικου συμβουλιου της ιταλιας, απο 01.08 ολα τα κρουαζιεροπλοια θα πηγαινουν στο Porto Marghera και οχι στο Canal Grande. η αποφαση προβλεπει και αποζημιωσεις για τις επιχειρησεις του ιστορικου κεντρου της Βενετιας που θα πληγουν απο την αποφαση και την μειωση της εμπορικης κινησης στο ιστορικο κεντρο. ειναι κατι που συζητειτο χρονια, αρχικα υπηρχαν πολλες αντιδρασεις, αλλα η γιγαντωση των κρουαζιεροπλοιων το εκανε αναποφευκτο. η αρχικη αποφαση ειναι του μαρτιου, η οποια προεβλεπε μεταφορα στο Porto Marghera αφου ολοκληρωθει η κατασκευη νεου cruise terminal. η MSC προσπαθησε τον Ιουνιο να την ακυρωσει στην πραξη, αλλα τελικα απο οτι φαινεται θα εφαρμοστει. Η Unesco ειχε απειλησει την ιταλια οτι θα την βαλει στη μαυρη λιστα των χωρων που δεν προστατευουν τα μνημεια της παγκοσμιας πολιτιστικης κληρονομιας. αν θυμαμαι καλα στη βενετια υπηρχαν ενωσεις πολιτων που εδω και χρονια ζητουσαν μια τετοια απαγορευση, αλλα η (εκαστοτε) κεντρικη κυβερνηση ηταν ανενδοτη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now