proud_ionian Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 μεγαλο τολμημα για την εταιρεια. προσωπικα δεν πιστευα οτι θα μπλεξουν σε ενα τοσο μεγαλο project οπως η μετασκευη. anyway με το καλο να ερθει και καλοταξιδο να ειναι. αν ειναι να γινει, οπως εχει ακουστει, εκτεταμενη μετασκευη, δεν το βλεπω να ερχεται πριν την ανοιξη του 15.
valencay Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 (edited) το πλοιο παραδιδεται μεταξυ 1ης Μρτιου και τελη Απριλιου,μολις δηλαδη παραλαβουν το νεοτευκτο τους, τοτε το αφηνουν...ακομα και αν παραδοθει πχ. 10 Μαρτιου, θελει καμια εβδομαδα για τα χαρτια, και μετα παει απεναντι...Αν και ειναι γνωστο πως εκει δουλευουν σαν στρατιωτακια -και χωρις απεργιες,συνδικατα και λοιπες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ λακαμιες-, θα ειναι πολυ δυσκολο να προλαβει ακομα και τις αρχες Αυγουστου του 2014...αν δεν, μαλλον θα παει Ανοιξη του 2015,τοτε δηλαδη που πρεπει....φυσικα, ολα στην ζωη γινονται.... Edited September 22, 2013 by valencay
Neptune Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Τομμονο που με φοβιζει ειναι οτι δε ξερεις τι σου ξημερωνει αυριο, φαντασου οταν μιλαμε για ανοιξη του 2015. Δε νομιζω οτι θα ερθει τοσο αργα παντως. Το σχεδιο να υποθεσω ειναι συνδυαστικα δρομολογια στις κυκλαδες γενικα και με τα δυο βαπορια?
proud_ionian Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Αν και ειναι γνωστο πως εκει δουλευουν σαν στρατιωτακια -και χωρις απεργιες,συνδικατα και λοιπες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ λακαμιες-, επισης η κινα ειναι ενα ρισκο, γιατι δυο μετασκευες που ξερουμε δεν τελειωσαν ποτε (το princess t ηρθε ημιτελες και το fior di levante εναμισυ χρονο μετα την αγορα του, ειναι ακομη στα... μπετα). οι στεφανου βεβαια δεν ειναι ασχετοι με την κινα και τα ναυπηγεια της, οπως οι αλλοι δυο, αλλα δεν παυει να υπαρχει ενα ρισκο.
Neptune Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Ρισκο στην Κινα ειναι η απειρια των ναυπηγειων σε τετοιες δουλειες. Θελει γνωστες απο Ελλαδα να παρακολουθουν. Το Πρινσες να ναι καλα οι Ελληνες υπευθυνοι καλοθελητες και για το Φιορ με τετοια δουλεια που γινεται ποιο καλα να χτιζανε καινουριο βαπορι, γιατι τωρα οχι μονο χτιζουν αλλα διαλυουν και τα κομματια του παλιου. Δεν ειναι ιδιες περιπτωσεις. Εγω θα προτιμουσα ευρωπαικο/τουρκικο ναυπηγειο
MILTIADIS Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Κομματακι δυσκολο να χρειαστει ενα χρονο για να μετασκευαστει ενα τετοιο πλοιο..Φανταζομαι δεν θα το κανουν και Ελυρος! Στο Euroferry Brindisi για παραδειγμα προστεθηκαν 400 τονοι χαλυβα και κατασκευαστηκε ενα κλειστο γκαραζ,ενας χωρος αεροπορικων καθισματων,ενα σαλονι-μπαρ κι ενας νεος χωρος οπου τοποθετηθηκαν οι μοναδες του κλιματισμου κι ολα αυτα μεσα σε 70 μερες στην Τουρκια.Καλως η' κακως στις ανατολικες χωρες τα ναυπηγεια(και οχι μονο)δουλευουν με αλλους ρυθμους και αλλους μισθους.
MarkCreta Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 (edited) πρόσφατο βίντεο με το πλοίο να μανουβράρει για να αναχωρήσει http://www.youtube.com/watch?v=sojyglRMcY0 Edited September 22, 2013 by MarkCreta
Cruise Europa Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Στο Euroferry Brindisi για παραδειγμα....... Mόνο που το συγκεκριμένο βαπόρι φίλε Μιλτιάδη δούλευε ήδη στην Ευρώπη Μην ξεχνάμε ότι το πλοίο πέραν την όποια μετασκευή θα υποστεί οπτικά, θα πρέπει να προσαρμοστεί και στις Ελληνικές/Ευρωπαικές προδιαγραφές κάτι που όλοι ξέρουμε απαιτείται χρόνος, καθώς κάθε στάδιο επιθεωρείται απο την κλάση που θα είναι ταξινομημένο το πλοίο!
Neptune Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Μονο το sprinkler να σκεφτουμε που δεν εχει με πιανει απελπισια. Απο ρευματα? Στην Ιαπωνια ολα δουλευουν με 110 εδω θα πρεπει τουλαχιστον οι πριζες να γυρισουν στα 220. Και ολα αυτα με προσοχη γιατι δεν ειναι λιγες οι πατατες που εχουν γινει σε παρομοιες μετασκευες. Παντως βρηκαμε θεμα για τον επομενο χειμωνα αυτο εχει σημασια :-)
Hastaroth Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Αναρωτιέμαι γιατί άραγε δέν το φέρνουν να το μετασκευάσουν εδώ,όπως έγινε με το ΕΛΥΡΟΣ.Μπορεί "εκεί" να δουλεύουν με άλλους ρυθμούς,αλλά δέν νομίζω ότι η μετασκευή τού ΕΛΥΡΟΣ είχε καθυστερήσεις-και ήταν και μεγάλη δουλειά-κι'επί πλέον,το ΔΗΛΟΣ γιά να το παραδώσουν μάς βγάλανε το λάδι (εντάξει.όχι σ'εμάς ακριβώς,στην BSF).Ενώ εδώ πέραν τού ΕΛΥΡΟΣ,φτιάχτηκαν σε εύλογο χρονικό διάστημα και τα ΜΥΚΟΝΟΣ και ΧΙΟΣ κι'έγινε ποιοτική δουλειά. Βεβαίως εξαρτάται και απ'το οικονομικό,αλλά πάλι δέν νομίζω ότι η Golden Star είναι κανένα συνοικιακό ιχθυοπωλείο που μετά κόπου κατάφερε να πάρη ένα μεταχειρισμένο ψαροκάϊκο....
MILTIADIS Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Γιατι Hasta ολα αυτα τα ντοπια ναυπηγεια ειτε δε λειτουργουν πλεον,ειτε ζητανε τα μαλλια της κεφαλης τους ακομα και για τις στοιχειωδεις εργασιες(δεξαμενισμους κλπ)
Stefanos Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Απο ρευματα? Στην Ιαπωνια ολα δουλευουν με 110 εδω θα πρεπει τουλαχιστον οι πριζες να γυρισουν στα 220. Και ολα αυτα με προσοχη γιατι δεν ειναι λιγες οι πατατες που εχουν γινει σε παρομοιες μετασκευες. Παντως βρηκαμε θεμα για τον επομενο χειμωνα αυτο εχει σημασια :-) τι μου θύμησες τώρα...είναι τόσο δύσκολο είναι να μπούνε μετασχηματιστές ??
Neptune Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 (edited) Ορεξη και χρημα να εχεις και ολα γινονται ευκολα πλεον. Μια που τ αναφερουμε λοιπον το βαπορακι ολο και πιο εντονα και θα μας απασχολησει εντονως τον επομενο καιρο ας δουμε απο τη μαγικη βιβλιοθηκη του μπαρμπα Neptune μια σελιδα απο την παρουσιαση του πλοιου στο designs 89 της shippax που φαινεται ενα μη λεπτομερες ga σχεδιο. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι τα 2 stern thruster, η μεγιστη ταχυτητα στα seatrials (22.1 knots) αρκετα καλη για μηχανες λιγο πανω απο 13.000 αλογατα, και η μικρη καταναλωση στην super economy που ταξιδευει τωρα (16 knots, στο 55%) Αυτο που δε μ αρεσει καθολου και σιγουρα θα πειραχτει ειναι το χαμηλο γκαραζ πρυμα δεξια και αριστερα... Edited September 22, 2013 by Neptune
csst9728 Posted September 22, 2013 Author Posted September 22, 2013 Βλέποντας το σχέδιο του Neptune, τo μόνο σίγουρο είναι πως η μετασκευή του πλοίου θα καθορίσει σε τεράστιο βαθμό την επιτυχία του στα νερά μας. (πχ γκαράζ, χώροι κλπ) ερώτησις: Θα βάλουμε βολβό όπως και στο γέρο; Πάντως, προσωπικά, τη μετασκευή στην κίνα θα την απέφευγα όπως ο διάολος το λιβάνι (λόγω προϊστορίας)
valencay Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 (edited) Καλα, δεν εφταιγε η...Κινα, αλλα αλλοι !!.... οσο για βολβο, μπορει και να μην χρειαστει καν !! αλλωστε, δεν ειναι πανακεια ο βολβος... Edited September 22, 2013 by proud_ionian quote
Stefanos Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 με τη φόρα της εταιρείας δεν αποκλείεται να δούμε και γιαπωνέζικη γάστρα με goose-neck
proud_ionian Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 στο ferries of southern europe κανουν αναφορα σε οσα λεγονται στα ελληνικα sites, αλλα επικαλουνται και το freewebs, οπου αναφερεται η πωληση του πλοιου OSADO MARU JPN 1988 1506 (FERRY) SOLD ON PRIVATE TERMS GOLDEN STAR FERRIES, GREECE τα 14εκ δολλαρια (€10,8εκ) που λεει το androssimera, δεν ειναι λιγα για το project?
Neptune Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 5 η αγορα και αλλα 10 η μετασκευη... κουκλι το κανεις στην κινα με 10 μυρια
Captain_Nionios Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Πως πιστευεται οτι θα μετασκευαστει; Συμφωνα με το προτυπο των πιο προσφατων μετασκευων και των νεοτευκτων; Δηλαδη με το πρωτο ντεκ πανω απο το κυριως γκαραζ να εχει μεγαλο γκαραζ για ιχ, καμπινες πληρωματος και το πολυ ενα μικρο κοινοχρηστο χωρο ή στα παλια προτυπα των ευρωπαικων βαποριων με το πρωτο ντεκ να εχει μονο "ανθρωπινους" χωρους, δηλαδη καμπινες πληρωματος και ολο το υπολοιπο κοινοχρηστους; Το ρωταω αυτο γιατι ναι μεν η γραμμη τραβα πολλα ιχ, αλλα εχει αποδειχθει οτι εχει και μεγαλη αναγκη απο πολλους και ποιοτικους χωρους για επιβατες.
csst9728 Posted September 24, 2013 Author Posted September 24, 2013 (edited) Απλό. Αν φτιαχτεί με μικρό (σχετικά) γκαράζ, τότε η στόχευσή του (και τα κυρίως έσοδά του) θα είναι κυρίως από τους προσκυνητές και τα γκρουπ και από τα ΙΧ των εκδρομέων. Αν έχει μεγάλο γκαράζ, μπορεί - πέραν των περισσότερων ΙΧ το καλοκαίρι - να χτυπήσει και τις μεταφορικές (τις οποίες σχεδόν μονοπωλεί ο Π) κερδίζοντας ένα στάνταρ έσοδο βρέξει-χιονίσει. Δεν είναι τι πιστεύουμε. Είναι καθαρά στο τι στόχευση έχουν στην εταιρεία. (Πάντως προς το παρόν η εταιρεία θέλει μεταφορικές, αλλά δεν μπορεί να τις εξασφαλίσει χειμώνα-καλοκαίρι) Edited September 24, 2013 by csst9728
Hastaroth Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Δηλαδή αποκλείεται η πιθανότητα να διατηρήση το υπάρχον γκαράζ;
proud_ionian Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 για να ψηφιζουμε http://www.shipfriends.gr/forum/topic/4963-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8C-%CE%B8%CE%B1-%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-osado-maru-%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%AD%CF%81%CE%B8%CE%B5%CE%B9-%CF%83/
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Γιατι αν δεν κανω λαθος ακομα δεν εχει ολοκληρωθει τυπικα η αγορα του Σωστός ο polmyt στο ερώτημα του ΝΗΡΕΑ Δηλαδή, υπάρχει περίπτωση να σπάμε άδικα το κεφάλι μας να του βρούμε όνομα?
valencay Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 να μην παιζουμε με τα λογια, η αγορα εχει τελειωσει....
Cruise Europa Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 valencay δεν λέει κανείς ότι δεν το πήρε το πλοίο η εταιρεία, λέμε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η αγορά ακόμη και τυπικά, καθώς το Osado Maru για να "απελευθερωθεί" απο τους τωρινούς πλοιοκτήτες του, πρέπει να παραδωθεί το νεότευκτο και αυτός είναι όρος που τον έχουν θέσει εξαρχής οι σημερινοί πλοιοκτήτες του! Για να μην παίζουμε και με τις λόγια όπως λές
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now